OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35946024
Tomášikova 22, 82102 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Bibiána Lovičová
Telefón: +421 335315364
Email: lovicova.bibiana@javys.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9542
Hlavná adresa(URL): http://www.javys.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa § 8
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Vyraďovanie jadrovoenergetických zariadení, nakladanie s vyhoretým palivom.
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Monitorovanie a ochrana podzemných vôd a údržba sond a vrtov v areáli JE V1 a MSVP
Referenčné číslo: 125/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
90733700-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je monitorovanie a ochrana podzemných vôd a údržba sond a vrtov v nasledujúcom rozsahu dvoch subsystémov JAVYS, a.s. :
A) Subsystém JAVYS areál JE V1
Pre tento subsystém je potrebné vykonať nasledujúce činnosti podľa projektu geologickej úlohy schválenej zadávateľom :
- pravidelný monitoring podzemných vôd a podzemných priesakových vôd v areáli JAVYS, a.s. V1 na základe schválenej geologickej úlohy, monitorovanie zrážkových vôd v lokalite Jaslovské Bohunice pre realizačný rok 2018, 2019, 2020
- vykonanie štvrťročného a záverečného hodnotenia výsledkov a vypracovanie správ z hodnotenia.
Súčasťou monitorovania je aj základná údržba vrtov (oprava náterov, uzáverov, zámkov, ...).
Požiadavky na jednotlivé činnosti :
Pravidelný monitoring jednotlivých vrtov a vybraných povrchových vôd zahŕňa : čerpanie vrtov pre odber vzoriek, odber vzoriek na analýzu 3H (1 l), odber vzoriek na analýzu sumárnej beta aktivity (5 l), odber vzoriek na analýzu gama (10 l), odber vzoriek na analýzu 90Sr (15 l), odber vzoriek na fyzikálnochemické analýzy, vykonanie fyzikálnochemických analýz (pH, tvrdosť, vodivosť), zámer hladín, vyhodnotenie geochemické a vyhodnotenie
hydrogeologické.
B) Subsystém JAVYS - areál MSVP
Pre tento subsystém je potrebné vykonať nasledujúce činnosti podľa projektu geologickej úlohy schválenej zadávateľom :
- pravidelný monitoring podzemných priesakových vôd v areáli JAVYS, a.s. MSVP na základe schválenej geologickej
úlohy pre realizačný rok 2018, 2019, 2020
- vykonanie štvrťročného a záverečného hodnotenia výsledkov a vypracovanie správ z hodnotenia.
Súčasťou monitorovania je aj základná údržba vrtov (oprava náterov, uzáverov, zámkov, ...).
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 190 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71313450-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
JAVYS, a.s., pracovisko Jaslovské Bohunice
II.2.4) Opis obstarávania:
Monitorovanie a ochrana podzemných vôd a údržba sond a vrtov v nasledujúcom rozsahu dvoch subsystémov JAVYS, a.s. :
A) Subsystém JAVYS areál JE V1
Pre tento subsystém je potrebné vykonať nasledujúce činnosti podľa projektu geologickej úlohy schválenej zadávateľom :
- pravidelný monitoring podzemných vôd a podzemných priesakových vôd v areáli JAVYS, a.s. V1 na základe schválenej geologickej úlohy, monitorovanie zrážkových vôd v lokalite Jaslovské Bohunice pre realizačný rok 2018, 2019, 2020
- vykonanie štvrťročného a záverečného hodnotenia výsledkov a vypracovanie správ z hodnotenia.
Súčasťou monitorovania je aj základná údržba vrtov (oprava náterov, uzáverov, zámkov, ...).
Požiadavky na jednotlivé činnosti :
Pravidelný monitoring jednotlivých vrtov a vybraných povrchových vôd zahŕňa : čerpanie vrtov pre odber vzoriek, odber vzoriek na analýzu 3H (1 l), odber vzoriek na analýzu sumárnej beta aktivity (5 l), odber vzoriek na analýzu gama (10 l), odber vzoriek na analýzu 90Sr (15 l), odber vzoriek na fyzikálnochemické analýzy, vykonanie fyzikálnochemických analýz (pH, tvrdosť, vodivosť), zámer hladín, vyhodnotenie geochemické a vyhodnotenie
hydrogeologické.
B) Subsystém JAVYS - areál MSVP
Pre tento subsystém je potrebné vykonať nasledujúce činnosti podľa projektu geologickej úlohy schválenej zadávateľom :
- pravidelný monitoring podzemných priesakových vôd v areáli JAVYS, a.s. MSVP na základe schválenej geologickej
úlohy pre realizačný rok 2018, 2019, 2020
- vykonanie štvrťročného a záverečného hodnotenia výsledkov a vypracovanie správ z hodnotenia.
Súčasťou monitorovania je aj základná údržba vrtov (oprava náterov, uzáverov, zámkov, ...).
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 190 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dá tum začatia: 01.01.2018
Dá tum ukončenia: 31.03.2021
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov Národného jadrového fondu vo výške 75 % a z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1) zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon), preukáže ich v zmysle § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona predložením najskôr elektronickej formy dokladov a následne uchádzači na prvom až treťom miestne v poradí budú požiadaní o predloženie originálnych dokladov alebo
ich úradne osvedčených kópií, resp. v zmysle § 152 zákona uchádzač, ktorý má platný zápis v zozname hospodárskych subjektov nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona a predloží len
údaje o platnom zapísaní v zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie s uvedením
registračného čísla alebo identifikačné údaje, na základe, ktorých je možné jeho zápis v tomto zozname vyhľadať. Zápis v zozname podnikateľov podľa zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení zákonov v znení neskorších predpisov je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. Nezapísané skutočnosti sa preukazujú v zmysle § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona. Viď tiež Všeobecné pokyny pre záujemcov/uchádzačov nachádzajúce sa v priestore zákazky v systéme EVO a na Profile verejného obstarávateľa.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa §32 ods.1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač preukáže ekonomické postavenie prehľadom o celkovom obrate predložením výkazov ziskov a strát alebo výkazov o príjmoch a výdavkoch zostavených k poslednému dňu zúčtovacieho obdobia hospodárskeho roku alebo uvedením web adresy portálu www.registeruz.sk , resp. v prípade záujemcu so sídlom mimo územia SR odkazu na weblink ekvivalentného registra podľa platných predpisov v krajine sídla záujemcu, na ktorej sú požadované výkazy v uvedenom portáli uložené vo verejnej časti registra a verejne prístupné všetkým osobám. Aj v prípade uvedenia web linku záujemca so sídlom mimo územia SR musí predložiť preklad požadovaných dokladov do slovenského jazyka okrem dokladov vydaných v českom jazyku. Uchádzač preukázal splnenie podmienky vtedy, ak sa dosiahla minimálna požadovaná úroveň celkového obratu 150 000,- EUR bez DPH za obdobie najviac troch posledných
hospodárskych rokov, za ktoré sú výkazy dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia
dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného
dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný. Ak uchádzač nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle
požadované doklady nevydáva, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým uchádzač preukáže
splnenie požadovanej podmienky. Ak uchádzač dosiahol minimálnu požadovanú úroveň obratu už za jeden alebo dva hospodárske roky uvedeného obdobia, postačuje, ak predloží prehľad o obrate a výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch len za tento jeden alebo dva hospodárske roky. Ak uchádzač vznikol alebo
začal prevádzkovať činnosť neskôr ako mohol dosiahnuť preukázanie celkového obratu za obdobie troch hospodárskych rokov, preukáže výšku obratu pomerne k dĺžke obdobia, od ktorého vznikol, resp. začal prevádzkovať činnosť. Ak ponuku predkladá skupina, preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu spoločne.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického
postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni
preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne
plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a
ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona.
Odôvodnenie primeranosti a potreby: Verejný obstarávateľ sa v súlade s možnosťami stanovenia podmienok finančného a ekonomického postavenia potrebuje uistiť, že uchádzač je primerane finančne a ekonomicky spôsobilý, aby dokázal financovať plnenie zákazky pokiaľ nebude mať uhradené platby zo strany verejného obstarávateľa za realizované plnenie a tým nebolo ohrozené dokončenie realizácie predmetu zákazky. Stanovená minimálna výška celkového obratu je pod úrovňou maximálnej výšky v zmysle zákona.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1. Uchádzač preukáže technickú spôsobilosť zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Uchádzač preukázal splnenie podmienky vtedy, ak preukázal poskytnutia služieb v oblasti monitorovania pracovného a životného prostredia so zdrojmi ionizujúceho žiarenia, monitorovania rádioaktívnej kontaminácie v podzemných alebo povrchových vodách a
súčasne služieb hodnotenia radiačného ohrozenia podzemných alebo povrchových vôd alebo životného prostredia alebo obyvateľstva, pričom celkový objem takýchto poskytnutí služieb bol vo výške minimálne 150 000,-EUR bez DPH za uvedené obdobie. Ak sa uchádzač na preukázanie splnenia podmienky rozhodne použiť referenciu vedenú v
informačnom systéme ÚVO v Evidencii referencií, uvedie v zozname Názov objednávateľa, názov zmluvy, stručný opis plnenia relevantného predmetu zákazky, miesto plnenia, lehotu plnenia, cenu plnenia v EUR bez DPH a registračné číslo tejto referencie. Zoznam musí obsahovať aj súčet cien všetkých plnení relevantných pre vyhodnotenie v EUR bez DPH za požadované obdobie podľa zadanej podmienky.
Odôvodnenie primeranosti a potreby: Rozsah požiadavky je primeraný k predmetu zákazky, aby sa verejný obstarávateľ uistil, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom so skúsenosťami v oblasti predmetu zákazky.
2. Kontrolou technickej spôsobilosti a to predložením dokladov v nasledovnom minimálnom rozsahu :
a) uchádzač musí byť držiteľom geologického oprávnenia na geologické práce Rozhodnutie MŽP SR v zmysle zákona č. 569/2007 Z. z. § 5 v minimálnom rozsahu:
- projektovanie, riešenie a vyhodnocovanie geologických úloh hydrogeologického prieskumu a geologického prieskumu životného prostredia,
- monitorovanie geologických faktorov životného prostredia alebo uchádzač predloží ekvivalentný doklad.
Odôvodnenie primeranosti a potreby: Nevyhnutná požiadavka v zmysle § 5 Zákona č. 569/2007 Z. z. o geologických
prácach.
b) uchádzač musí byť držiteľom povolenia ÚVZ SR v zmysle § 45 písm. f) Zákona č. 355/2007 Z. z. na poskytovanie
služieb monitorovania ionizujúceho žiarenia na pracovisku alebo v jeho okolí na účely hodnotenia ožiarenia osôb alebo uchádzač predloží ekvivalentný doklad.
Odôvodnenie primeranosti a potreby: Nevyhnutná požiadavka pre realizáciu predmetu zákazky.
3. Uchádzač je povinný spĺňať požiadavky noriem na systém manažérstva kvality ISO 9001 a systém environmentálneho manažérstva ISO 14001 aspoň na jednu z činností, ktorá je predmetom zákazky, čo preukazuje certifikátom príslušného systému manažérstva kvality a certifikátom systému environmentálneho manažérstva
vydaných nezávislou inštitúciou, resp. príslušným orgánom členského štátu EÚ alebo inými dôkazmi o rovnocenných
opatreniach na zabezpečenie kvality a environmentálneho manažérstva, ktoré sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušných noriem.
Odôvodnenie primeranosti a potreby: Verejný obstarávateľ považuje za potrebné, aby uchádzač preukázal, že je
schopný plniť predmet zákazky v požadovanej kvalite a tiež plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným
partnerom so zavedenými opatreniami environmentálneho manažérstva.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 4. Údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, uchádzač musí disponovať aspoň 1 pracovníkom s odbornou spôsobilosťou na geologický prieskum životného prostredia podľa § 10a Zákona č. 569/2007 Z. z. o geologických prácach (geologický zákon) v znení
neskorších predpisov. Splnenie podmienky preukáže uchádzač predložením fotokópie aktuálne platného preukazu
odbornej spôsobilej osoby a vyhlásením o pracovno-právnom alebo subdodávateľskom vzťahu s touto osobou. V
prípade subdodávateľa je potrebné splniť povinnosti vzťahujúce sa na inú osobu, ktorú uchádzač využíva na
preukázanie splnenia podmienok účasti.
Odôvodnenie primeranosti a potreby: Požiadavka na podmienku vyplýva zo Zákona č.569/2007 Z. z. o geologických
prácach.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: V zmysle bodu III.1.3) podbod 4. tohto oznámenia.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
1. Pre získanie vstupu do areálu je pre každého pracovníka poskytovateľa potrebné predložiť : výpis z registra trestov
(nie starší ako 3 mesiace), osvedčenie o všeobecnej spôsobilosti osôb zaradených do 3. skupiny (s výnimkou
zamestnancov, ktorí budú mať platné osvedčenie o všeobecnej spôsobilosti osôb zaradených do 1. Skupiny. 2.
Samostatnou prílohou zmluvy bude zoznam subdodávateľov. Podrobnosti uvedených podmienok sú uvedené vo
virtuálnom priestore zákazky v systéme EVO ako samostatný súbor Podmienky vykonania zákazky.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2017/S 127-258935
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dá tum a čas: 07.11.2017 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Po nuka musí platiť do: 31.01.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dá tum a čas: 07.11.2017 10:00
Miesto: Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. - zasadačka, Tomášikova 22, 821 02 Bratislava.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Ponuky budú otvárané v dvoch termínoch, najskôr v prvom termíne časť ponuky označená ako Ostatné a neskôr
v druhom termíne časť ponuky označená ako Kritériá. Ďalšie podrobnosti otvárania ponúk sú uvedené vo virtuálnom
priestore zákazky v systéme EVO ako samostatný súbor Podrobnosti otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku.
c) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a
obstarávania KLIENT, s.r.o.
d) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej
v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez
portál EVO na web adrese:
https://evo.gov.sk/evo/tender/9542_9087_20170926.nsf/stddocsPub?OpenView&count =-1&ExpandView a v Profile verejného obstarávateľa. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení.
e) Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO a na Profile verejného
obstarávateľa.
f) Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na
predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO.
g) Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 3 500,- EUR.
h) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy.
i) Všade, kde je uvedené "verejný obstarávateľ" sa má na mysli "osoba podľa §8".
j) Informácia k bodu IV.2.4) tohto oznámenia: Ponuky, návrhy, doklady a dokumenty v tomto verejnom obstarávaní sa
predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vystavený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho
úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady, dokumenty vyhotovené
v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad.
k) Informácia k bodu II.1.6) tohto oznámenia: Predmet zákazky neobsahuje žiadne vnútorne logické celky, alebo časti a teda logicky je nedeliteľný. Rozsah predmetu zákazky je štandardným rozsahom, ktorý komplexne poskytujú relevantní poskytovatelia na trhu.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
26.09.2017