Oznámenia o oprave

Oznámenie o zmenách alebo dodatočných informáciách


OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35946024
Tomášikova 22, 82102 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Marian Tallo
Telefón: +421 335315196
Fax: +421 248262910
Email: tallo.marian@javys.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9542
Hlavná adresa(URL): http://www.javys.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa § 8
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Vyraďovanie jadrovoenergetických zariadení, nakladanie s vyhoretým palivom.
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Odborné prehliadky, odborné skúšky vyhradených technických zariadení elektrických a zdvíhacích. Úradné skúšky vyhradených technických zariadení.
Referenčné číslo: 11/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
71632000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je :
- výkon úradných skúšok (ÚS) alebo opakovaných úradných skúšok (OÚS) vyhradených technických zariadení (VTZ)
podľa Vyhlášky č. 508/2009 Z. z.,
- výkon odborných prehliadok a odborných skúšok (OPaOS) vyhradených technických zariadení (VTZ) zdvíhacích podľa Vyhlášky č. 508/2009 Z. z.,
- výkon odborných prehliadok a odborných skúšok (OPaOS) vyhradených technických zariadení (VTZ) elektrických,
revízií elektrospotrebičov a elektrického ručného náradia podľa Vyhlášky č. 508/2009 Z. z..
Bližšie uvedené v bodoch II.2.4) Opis obstarávania.
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 730 391,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Úradné skúšky vyhradených technických zariadení
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71632000-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
V priestoroch Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s. v lokalitách: 91931 Jaslovské Bohunice, výrobňa VBK Mikovíniho 8, 91701 Trnava, RÚ RAO Mochovce , FS KRAO Mochovce, prac.Tomášikova 22, Bratislava.
II.2.4) Opis obstarávania:
Výkon úradných skúšok (ÚS) alebo opakovaných úradných skúšok (OÚS) vyhradených technických zariadení (VTZ) podľa Vyhlášky č. 508/2009 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia (vyhláška č. 508/2009 Z.z.).
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 39 548,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dá tum začatia: 01.05.2017
Dá tum ukončenia: 31.12.2019
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
1. Predmet zákazky bude sčasti financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa a sčasti 55,62 % z finančných prostriedkov Národného jadrového fondu.
2. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 1 000,- EUR
Časť: 2
II.2.1) Názov
Odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení zdvíhacích
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71632000-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
V priestoroch Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s. v lokalitách: 91931 Jaslovské Bohunice, výrobňa VBK Mikovíniho 8, 91701 Trnava, RÚ RAO Mochovce , FS KRAO Mochovce, prac.Tomášikova 22, Bratislava.
II.2.4) Opis obstarávania:
Výkon odborných prehliadok a odborných skúšok (OPaOS) vyhradených technických zariadení (VTZ) zdvíhacích podľa Vyhlášky č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia (vyhláška č. 508/2009 Z. z.).
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 168 190,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dá tum začatia: 01.05.2017
Dá tum ukončenia: 31.12.2019
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
1. Predmet zákazky bude sčasti financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa a sčasti 73,93 % z finančných prostriedkov Národného jadrového fondu.
2. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 4 000,- EUR
Časť: 3
II.2.1) Názov
Odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení elektrických
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71632000-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
V priestoroch Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s. v lokalitách: 91931 Jaslovské Bohunice, výrobňa VBK Mikovíniho 8, 91701 Trnava, RÚ RAO Mochovce , FS KRAO Mochovce, prac.Tomášikova 22, Bratislava.
II.2.4) Opis obstarávania:
Výkon odborných prehliadok a odborných skúšok (OPaOS) vyhradených technických zariadení (VTZ) elektrických, revízií elektrospotrebičov a elektrického ručného náradia podľa Vyhlášky č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické
zariadenia (vyhláška č. 508/2009 Z. z.) t. j. vykonanie opatrení k zabezpečeniu kontroly súladu el. inštalácie s príslušnými požiadavkami v európskom harmonizačnom dokumente HD 60364-6:2007, minimálne v rozsahu funkčných a prevádzkových skúšok a odstraňovanie porevíznych závad na elektrozariadeniach.
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 522 653,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dá tum začatia: 01.05.2017
Dá tum ukončenia: 31.12.2019
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
1. Predmet zákazky bude sčasti financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa a sčasti 48,87 % z finančných prostriedkov Národného jadrového fondu.
2. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 10 000,- EUR
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1) zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č.438/2015 Z. z. (ďalej len zákon), preukáže ich v zmysle § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona predložením najskôr elektronickej formy dokladov a následne uchádzači na prvom až treťom miestne v poradí budú požiadaní o predloženie originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, resp. v zmysle § 152 zákona uchádzač, ktorý má platný zápis v zozname hospodárskych subjektov nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona a predloží len údaje o platnom zapísaní v zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie s uvedením registračného čísla alebo identifikačné údaje, na základe, ktorých je možné jeho zápis v tomto zozname vyhľadať. Zápis v zozname podnikateľov podľa zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení zákonov v znení neskorších predpisov je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. Nezapísané skutočnosti sa preukazujú v zmysle § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona. Viď tiež Všeobecné pokyny pre záujemcov/uchádzačov nachádzajúce sa v priestore zákazky v systéme EVO a na Profile verejného obstarávateľa.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa §32 ods.1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia sa neuplatňujú.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť :
1.údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy v rozsahu :
Pre časť č. 1:
- uchádzač preukáže, že má k dispozícii odborne spôsobilé fyzické osoby na výkon úradných skúšok
Pre časť č. 2:
- osvedčenie na výkon činnosti podľa § 16 vyhlášky č. 508/2009 Z. z. vydané oprávnenou právnickou osobou - revízny technik vyhradeného technického zariadenia zdvíhacieho,
- osvedčenie na výkon činnosti podľa § 18 ods. 1 písm. c) vyhlášky č. 508/2009 Z. z. vydané oprávnenou právnickou osobou ,
- písomný doklad o overení odborných vedomostí vyhotovený revíznym technikom o odbornej spôsobilosti podľa §18 ods. 2 vyhlášky č. 508/2009
Pre časť č. 3:
- revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického v rozsahu technického zariadenia elektrického skupiny E1,
- elektrotechnik na riadenie činnosti alebo na riadenie prevádzky
Odôvodnenie primeranosti a potreby: Požiadavky na predloženie osvedčení o odbornej spôsobilosti pracovníkov sú nevyhnutné pre možnosť výkonu predmetu zákazky.
2.kontrolou technickej spôsobilosti a to predložením oprávnenia a osvedčenia o odbornej spôsobilosti :
Pre časť č. 1:
- oprávnenie vydané v zmysle § 6 ods. 1 písm. d), bod 3 zákona č. 125/2006 Z.z. o inšpekcii práce, v nadväznosti na §14 ods. 3 zákona č. 124/2006 Z.z. ,
- osvedčenie o akreditácii na výkon inšpekčnej činnosti VTZ plynových, elektrických, zdvíhacích a tlakových zariadení a ich častí v rozsahu podľa prílohy č. 1
vyhlášky MPSVR č. 508/2009 Z.z. (v rozsahu § 14 ods. 3) písm. e) zákona č. 124/2006 Z.z.), alebo ekvivalentný doklad.
Pre časť č. 2:
- podľa § 15 zákona č. 124/2006 ak je poskytovateľ právnická osoba, ktorá je zamestnávateľom alebo fyzická osoba, ktorá je zamestnávateľom, oprávnenie na vykonávanie činností opravy, údržba, odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení zdvíhacích skupín Aa, Ac1, Ae, Ba1, Ba2, Bb, Bc1, Bc2, Bf, Bg, alebo ekvivalentný doklad , alebo
- podľa § 16 zákona č. 124/2006 ak je poskytovateľ fyzická osoba, ktorá je podnikateľom a nie je zamestnávateľom, osvedčenie na vykonávanie činností opravy, údržba, odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení zdvíhacích skupín Aa, Ac1, Ae, Ba1, Ba2, Bb, Bc1, Bc2, Bf, Bg, alebo ekvivalentný doklad.
Pre časť č. 3:
- podľa § 15 zákona č. 124/2006 ak je poskytovateľ právnická osoba, ktorá je zamestnávateľom alebo fyzická osoba, ktorá je zamestnávateľom, oprávnenie na vykonávanie činností opravy, údržba, odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení elektrických v rozsahu E1 technické zariadenie elektrické bez obmedzenia napätia vrátane bleskozvodov pre triedy objektov B, alebo
- podľa § 16 zákona č. 124/2006 ak je poskytovateľ fyzická osoba, ktorá je podnikateľom a nie je zamestnávateľom) osvedčenie na vykonávanie činností opravy, údržba, odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení elektrických v rozsahu E1 - technické zariadenie elektrické bez obmedzenia napätia vrátane bleskozvodov pre triedy objektov B .
Odôvodnenie primeranosti a potreby: Požiadavky na predloženie oprávnení a osvedčení o odbornej spôsobilosti poskytovateľa sú nevyhnutné pre možnosť výkonu predmetu zákazky.
pre časti č. 2 a 3 predmetu zákazky:
3.Predloženie platného certifikátu systému manažérstva kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém manažérstva kvality.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti: Verejný obstarávateľ považuje za potrebné, aby uchádzač preukázal, že je schopný plniť predmet zmluvy v súlade s predpismi v oblasti kvality, čoho preukázaním bude aj predloženie daného dokladu.
Ďalšie podrobnosti zoznamu a opisu podmienok technickej a odbornej spôsobilosti sú uvedené vo virtuálnom priestore zákazky v systéme EVO ako samostatný súbor Zoznam a opis podmienok technickej a odbornej spôsobilosti .
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: V zmysle bodu II.2.4) a III.1.3) tohto oznámenia
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Platí pre všetky časti predmetu zákazky:1.Pri prácach vykonávaných v kontrolovanom pásme Objednávateľa, si tento vyhradzuje právo na poskytnutie nevyhnutne potrebných osobných ochranných pracovných prostriedkov Poskytovateľovi s tým, že Objednávateľ je následne oprávnený fakturovať Poskytovateľovi odplatu za poskytnutie
nevyhnutne potrebných osobných ochranných pracovných prostriedkov.2.Predmet plnenia sa bude vykonávať aj v kontrolovanom pásme (ďalej len KP) Objednávateľa.
3.Poskytovateľ predkladá Objednávateľovi ku dňu podpisu zmluvy zoznam všetkých svojich subdodávateľov na schválenie.4.Poskytovateľ je povinný zabezpečiť aby všetky oprávnenia Poskytovateľa a osvedčenia o odbornej spôsobilosti osôb, ktorými vykonáva činnosť podľa tejto Zmluvy boli platné (aktualizované, novo vydané) počas celého trvania tejto Zmluvy.Podrobnosti uvedených a ostatných podmienok vykonania zákazky sú uvedené vo virtuálnom priestore zákazky v systéme EVO ako samostatný súbor Podmienky vykonania zákazky
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2017/S 005-006748
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dá tum a čas: 21.02.2017 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Po nuka musí platiť do: 31.07.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dá tum a čas: 21.02.2017 10:00
Miesto: Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. - zasadačka, Tomášikova 22, 821 02 Bratislava.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Ponuky budú otvárané v dvoch termínoch, najskôr v prvom termíne časť ponuky označená ako Ostatné a neskôr
v druhom termíne časť ponuky označená ako Kritériá. Ďalšie podrobnosti otvárania ponúk sú uvedené vo virtuálnom priestore zákazky v systéme EVO ako samostatný súbor Podrobnosti otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Pre každú časť platí, že uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku.
c) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o.
d) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO na web adrese: https://evo.gov.sk/evo/tender/9542_7103_20170113.nsf/stddocsPub?OpenView&cou nt=-1&ExpandView a v Profile verejného obstarávateľa. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení.
e) Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO a na Profile verejného
obstarávateľa.
f) Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na
predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO.
g) Dátum začiatku plnenia zmluvy uvedený v bodoch II.2.7) je len predpokladaný. Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. Každá zo zmlúv sa uzatvára na dobu určitú a trvá odo dňa nadobudnutia účinnosti do 31.12.2019.
h) Všade, kde je uvedené "verejný obstarávateľ" sa má na mysli "osoba podľa §8".
i) Informácia k bodu IV.2.4) tohto oznámenia: Ponuky, návrhy, doklady a dokumenty v tomto verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vystavený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady, dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
13.01.2017