VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Štatistický úrad Slovenskej republiky
IČO: 00166197
Miletičova 3, 82467 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Štatistický úrad Slovenskej republiky, Miletičova 3, 824 67 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Pavol Kvarda
Telefón: +421 250236223
Fax: +421 250236715
Email: verejne.obstaravanie@statistics.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.susr.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.susr.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
MS - Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. a)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Služby dátového a hlasového spojenia pre lokality Štatistického úradu SR pre potreby volieb do VÚC 2013
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
5
Hlavné miesto poskytovania služieb: Slovenská republika
NUTS kód:
SK0
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytovanie dátových a hlasových komunikačných služieb pre lokality Štatistického úradu SR pre potreby volieb do Vyšších územných celkov (ďalej len VÚC 2013).
1.Zriadenie a prevádzkovanie WAN siete pre prepojenie lokalít odborných sumarizačných útvarov (OSÚ) do siete ŠÚ SR technológiou MPLS VPN (Multi-Protocol Label Switching pre vytvorenie virtuálnej privátnej siete - virtual private network) s definovanou kvalitou služby:
a)symetrické pripojenie centrály(20Mb/s) a záložnej centrály (10Mb/s) ,
b)asymetrické pripojenie (5120/1024 kbit/s) OSÚ 91x (predpokladaný počet východiskom sú voľby do VÚC 2009, lokality OSÚ určujú VÚC podľa zákona najneskôr 65 dní pred začiatkom volieb),
c)prenájom CPE smerovačov pre centrálu a záložnú centrálu .
2.Zriadenie a prevádzkovanie hlasových služieb pre pripojenie OSÚ do verejnej telefónnej siete (VTS):
a)pripojenie OSÚ 91x (predpokladaný počet východiskom sú voľby do VÚC 2009, lokality OSÚ určujú VÚC podľa zákona najneskôr 65 dní pred začiatkom volieb),
b) prenájom telefónnych aparátov 91x.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií je uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 64200000-8
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Celkové množstvo a rozsah služieb je špecifikovaný v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 39 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 2
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 resp. ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov uvedených v tomto ustanovení zákona o verejnom obstarávaní alebo ich úradne osvedčených kópií. Tieto doklady môže uchádzač nahradiť predložením originálu alebo úradne overenej kópie platného potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní uchádzača do zoznamu podnikateľov podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Vyjadrenie banky/bánk, v ktorej/ých má uchádzač vedený/é účet/ y o schopnosti plniť finančné záväzky riadne a včas, že uchádzač nebol v nepovolenom debete, že v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, že jeho bankový účet/y nebol/i za obdobie posledných troch rokov do momentu vyhotovenia vyjadrenia banky alebo, v prípade ak podniká kratšie obdobie ako tri roky za obdobie od začiatku podnikateľskej činnosti do momentu vyhotovenia vyjadrenia banky predmetom exekúcie. Súčasne uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že predložil vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedený účet, podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, s odtlačkom pečiatky uchádzača. Vyjadrenie banky nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.

Odôvodnenie primeranosti a potreby zahrnutia podmienky účasti: Požiadavka predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky na území Slovenskej republiky alebo zahraničnej banky (ďalej len banka) o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ nájsť schopného dodávateľa, ktorý si plní dlhodobo všetky svoje záväzky včas a riadne.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznam poskytnutých služieb:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu poskytnutých služieb podobného charakteru ako je predmet zákazky zrealizovaných za predchádzajúce tri roky (t.j. 2010, 2011, 2012). Pod službou podobného charakteru ako je predmet zákazky sa rozumie realizovanie a prevádzkovanie komunikačného riešenia (dátové a hlasové služby) pre voľby, referendum alebo inú obdobne dôležitú udalosť, pričom uchádzač musí preukázať poskytnutie minimálne troch takýchto služieb/zákaziek. Zoznam musí byť podpísaný osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. Uchádzač musí preukázať minimálne tri vyššie definované služby vo viac ako 50 lokalitách pre voľby, referendum alebo inú obdobne dôležitú udalosť.

Verejný obstarávateľ požaduje aby každá poskytnutá služba zo zoznamu poskytnutých služieb bola doplnená referenciou vyhotovenou a podpísanou odberateľom. Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, referenciu potvrdí tento verejný obstarávateľ, ak iná osoba ako verejný obstarávateľ, referenciu potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo uchádzača o ich poskytnutí. Z dôvodu zabezpečenia princípov verejného obstarávania verejný obstarávateľ, v prípade predloženia vyhlásenia uchádzača o poskytnutí služby, požaduje predloženie dôkazov, v ktorých uchádzač preukáže nemožnosť získať referenciu o poskytnutí služby od odberateľa, ktorým nie je verejný obstarávateľ. Zároveň z rovnakého dôvodu si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo overiť pravdivosť údajov predložených uchádzačmi.
Každá referencia musí obsahovať identifikáciu poskytovateľa (obchodné meno a sídlo, resp. miesto podnikania), identifikáciu odberateľa (obchodné meno a sídlo, resp. miesto podnikania), kontaktné údaje na odberateľa, resp. osobu v jeho mene oprávnenú potvrdiť dané plnenie (adresa, tel., e-mail), opisu poskytnutých služieb, skutočnú cenu plnenia bez DPH, lehoty realizácie (začiatok a koniec) a potvrdenie o kvalite poskytnutých služieb. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v každej referencii predložil také informácie, z ktorých bude môcť verejný obstarávateľ vyhodnotiť splnenie stanovených podmienok účasti. Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa kurzu ECB - Európskej centrálnej banky v posledný pracovný (obchodný) deň v príslušnom roku.

Odôvodnenie primeranosti a potreby zahrnutia podmienky účasti:

Účelom tejto podmienky účasti je preukázanie skutočnosti, že záujemca k spokojnosti zákazníka dodal služby podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom požiadavka verejného obstarávateľa na preukázanie poskytnutia aspoň troch takých dodávok je určená za účelom potvrdenia schopnosti záujemcu poskytnúť predmet zákazky ako aj schopnosti záujemcu realizovať dodávky požadovaných služieb rozsahom obdobným tým, aké plánuje verejný obstarávateľ. Verejný obstarávateľ má za to, že podmienka účasti je primeraná k rozsahu a charakteru predmetu zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/ obstarávateľ
230-0294/2013
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dá tum a čas: 17.09.2013 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dá tum a čas: 17.09.2013 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dá tum a čas: 17.09.2013 13:00
Miesto : Štatistický úrad Slovenskej republiky, MIletičova 3, Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a aktuálnym dokladom o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie
a aktuálnym dokladom o oprávnení podnikať.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1.Zákazka sa zadáva prostredníctvom elektronického verejného obstarávania systémom EVO na http://www.evo.gov.sk (ďalej len EVO). Záujemcovia o zákazku sú povinní sa zaregistrovať sami do zákazky zverejnenej na systéme EVO č. 42.01 Služby dátového a hlasového spojenia pre lokality Štatistického úradu SR pre potreby volieb do VÚC 2013. Prístup do zákazky bude aktivovaný až po schválení registrácie verejným obstarávateľom, ktorý je zodpovedný za jej administráciu. Verejný obstarávateľ schváli každého záujemcu , ktorí sa zaregistruje v systéme EVO pre účely tohto verejného obstarávania. Záujemcovia sa v ďalšom postupe riadia podľa metodických pokynov, usmernení, príručky používateľa systému EVO. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO je, aby záujemca alebo uchádzač mal príslušné technické a odborné predpoklady. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO:
- Počítač s operačným systémom Windows (98, 2000, ME, XP).
- Pripojenie na Internet.
- Internetový prehliadač MS Internet Explorer ver.6.x a vyššie. Internetový prehliadač musí podporovať 128 bitové SSL certifikáty pre šifrovanie komunikácie so serverom.
- Inštalovanú podporu jazyka Java min. ver. 1.4 integrovanú s internetovým prehliadačom.
- V internetovom prehliadači nastavený jazyk "Slovenčina".
- Adobe Acrobat 6.x Standard a vyššie verzia pre vypĺňanie a podpisovanie formulárov a ponúk.

2. Súťažné podklady budú prístupné zaregistrovaným uchádzačom cez systém EVO v zákazke č. 42.01 Služby dátového a hlasového spojenia pre lokality Štatistického úradu SR pre potreby volieb do VÚC 2013. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe na základe ich žiadosti. V prípade vyžiadania si súťažných podkladov iným spôsobom ako prostredníctvom systému EVO, verejný obstarávateľ odkáže potenciálneho uchádzača na systém EVO a vyzve uchádzača, aby si súťažné podklady zabezpečil cez systém EVO, alebo v profile verejného obstarávateľa na www.susr.sk .

3. Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ zadáva zákazku ako podlimitnú požaduje, aby uchádzači predložili doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uvedených v bode III.2 tejto výzvy v ponuke.

4.Všetky doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie, ak nie je uvedené inak.

5.Akékoľvek vysvetľovanie v rámci tejto zákazky sa uskutočňuje elektronicky - výlučne prostredníctvom portálu EVO. Iné spôsoby komunikácie nebudú slúžiť na vysvetľovanie, ale iba na výmenu informácií všeobecného charakteru napr. potvrdenie funkčnosti systému, overenie doručenia a pod.

6.Záujemca môže požiadať o vysvetlenie podmienok uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, súťažných podkladov alebo iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom prostredníctvom systému EVO, zákazka č. 42.01 Služby dátového a hlasového spojenia pre lokality Štatistického úradu SR pre potreby volieb do VÚC 2013 najneskôr do 09. 09. 2013, 12:00 h.

7.Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti záujemcu so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do slovenského jazyka okrem dokladov vyhotovených v jazyku českom. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v slovenskom jazyku.

8. Ak úspešný uchádzač odmietne uzavrieť zmluvu alebo neposkytne verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy podľa § 45 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní, uzatvorí verejný obstarávateľ zmluvu s uchádzačom, ktorý sa umiestnil druhý v poradí a v prípade, že aj druhý uchádzač v poradí odmietne uzavrieť zmluvu alebo neposkytne verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy podľa § 45 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní uzatvorí verejný obstarávateľ zmluvu s tretím uchádzačom v poradí.

9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo pri podpise zmluvy s úspešným uchádzačom upraviť lokality OSÚ na základe rozhodnutí zastupiteľstiev samosprávneho kraja, pričom pri výpočte celkovej ceny sa uplatnia jednotkové ceny uvedené v ponuke úspešného uchádzača pre dané položky.

10. Ďalšie informácie týkajúce sa predmetného verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
26.08.2013