VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Formulár: VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Štatistický úrad Slovenskej republiky
IČO: 00166197
Miletičova 3, 824 67 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Štatistický úrad SR, Miletičova 3, 824 67 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing.Pavol Kvarda
Telefón: +421 250236223
Fax: +421 250236715
Email: verejne.obstaravanie@statistics.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.statistics.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
MS - Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. a)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Oprava strešných plášťov administratívnych budov Štatistického úradu SR v Bratislave
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Bratislava, Slovenská republika
NUTS kód:
SK010
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je oprava strešných plášťov administratívnych budov Štatistického úradu SR na Miletičovej 3 a Hanulovej 5/c v Bratislave, na báze tvrdej striekanej PUR peny, vrátane ochranného antireflexného UV náteru, murárskych, klampiarskych a ostatných prác.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45261900-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45261220-2, 45261300-7, 45410000-4
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
1.Oprava strešného plášťa administratívnej budovy na Miletičovej 3 - 1 163 m2. 2.Oprava strešného plášťa administratívnej budovy na Hanulovej 5/c 1 939 m2. Verejný obstarávateľ predpokladá opravu strešného plášťa administratívnej budovy na Miletičovej 3 v roku 2013 a opravu strešného plášťa administratívnej budovy na Hanulovej 5/c v roku 2014.
II.2.2. Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 93 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Za čatie: 01.07.2013
Uk ončenie: 31.10.2014
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 resp. ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov uvedených v tomto ustanovení zákona o verejnom obstarávaní alebo ich úradne osvedčených kópií. Tieto doklady môže uchádzač nahradiť predložením originálu alebo úradne overenej kópie platného potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní uchádzača do zoznamu podnikateľov podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Vyjadrenie banky/bánk, v ktorej/ých má uchádzač vedený/é účet/ y o schopnosti plniť finančné záväzky riadne a včas, že uchádzač nebol v nepovolenom debete, že v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, že jeho bankový účet/y nebol/i za obdobie posledných troch rokov do momentu vyhotovenia vyjadrenia banky alebo, v prípade ak podniká kratšie obdobie ako tri roky za obdobie od začiatku podnikateľskej činnosti do momentu vyhotovenia vyjadrenia banky predmetom exekúcie. Súčasne uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že predložil vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedený účet, podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, s odtlačkom pečiatky uchádzača. Vyjadrenie banky nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Odôvodnenie primeranosti a potreby zahrnutia podmienky účasti: Požiadavka predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky na území Slovenskej republiky alebo zahraničnej banky (ďalej len banka) o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ nájsť schopného dodávateľa, ktorý si plní dlhodobo všetky svoje záväzky včas a riadne.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznam stavebných prác: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil zoznam stavebných prác rovnakých alebo podobných ako je predmet zákazky uskutočnených za roky (2008-2012) s uvedením cien, lehôt realizácie a odberateľov. Rovnakým alebo podobným predmetom zákazky sa pre účely predmetného verejného obstarávania rozumie oprava resp. zateplenie strešného plášťa na báze polyuretánových hmôt. Uchádzač musí preukázať, že v období predchádzajúcich piatich rokov (2008, 2009, 2010, 2011 a 2012) uskutočnil stavebné práce v hodnote minimálne 150 000 EUR bez DPH, pričom hodnota každej uskutočnenej stavby, ktorou uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti musí byť v hodnote minimálne 30 000 EUR bez DPH. Verejný obstarávateľ požaduje, aby každá uchádzačom deklarovaná uskutočnená stavba uvedená v zozname podľa tohto bodu výzvy bola podložená dôkazom o uskutočnení stavebných prác, ktorý potvrdí odberateľ. Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o poskytnutí služby potvrdí tento verejný obstarávateľ, ak iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o poskytnutí služby potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení. Z dôvodu zabezpečenia princípov verejného obstarávania verejný obstarávateľ, v prípade predloženia vyhlásenia uchádzača o uskutočnení stavebných prác, požaduje predloženie dôkazov, v ktorých uchádzač preukáže nemožnosť získať potvrdenie o uskutočnení stavebných prác od odberateľa, ktorým nie je verejný obstarávateľ. Zároveň z rovnakého dôvodu si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo overiť pravdivosť údajov predložených uchádzačmi. Každý dôkaz o plnení musí obsahovať identifikáciu dodávateľa (obchodné meno a sídlo, resp. miesto podnikania), identifikáciu odberateľa (obchodné meno a sídlo, resp. miesto podnikania), kontaktné údaje na odberateľa, resp. osobu v jeho mene oprávnenú potvrdiť dané plnenie (adresa, tel., e-mail), opisu uskutočnených stavebných prác, skutočnú cenu realizácie bez DPH, skutočnú dobu (začiatok a koniec) uskutočnenia stavebných prác. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v každom dôkaze o plnení predložil také informácie, z ktorých bude môcť verejný obstarávateľ vyhodnotiť splnenie stanovených podmienok účasti. Na prepočet z iných mien ako EUR sa sumy uvedené v dôkazoch prepočítajú na EUR podľa kurzu NBS (prípadne podľa kurzu ECB - Európskej centrálnej banky) v posledný pracovný (obchodný) deň v príslušnom roku. Ak uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, v tomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou a touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Odôvodnenie primeranosti a potreby zahrnutia podmienky účasti: Vzhľadom na obsah a rozsah predmetu zákazky považuje verejný obstarávateľ predmetnú podmienku účasti za určenú v súlade s § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Predmetom zákazky je oprava strešného plášťa polyuretánovým nástrekom PUR penou, uchádzač musí preukázať skúsenosti s realizáciou opráv resp. zateplením strešného plášťa s používanými polyuretánovými hmotami. Ak uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, v tomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/ obstarávateľ
230-0134/2013
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dá tum a čas: 29.05.2013 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dá tum a čas: 30.05.2013 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dá tum a čas: 30.05.2013 13:00
Miesto : Štatistický úrad SR, Miletičova 3, Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a aktuálnym dokladom o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie a aktuálnym dokladom o oprávnení podnikať.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie informácie
1. Zákazka sa zadáva prostredníctvom elektronického verejného obstarávania systémom EVO na http://www.evo.gov.sk (ďalej len EVO). Záujemcovia o zákazku sú povinní sa zaregistrovať sami do zákazky zverejnenej na systéme EVO č. 35.01 Oprava strešných plášťov administratívnych budov Štatistického úradu SR v Bratislave. Prístup do zákazky bude aktivovaný až po schválení registrácie verejným obstarávateľom, ktorý je zodpovedný za jej administráciu. Verejný obstarávateľ schváli každého záujemcu , ktorí sa zaregistruje v systéme EVO pre účely tohto verejného obstarávania. Záujemcovia sa v ďalšom postupe riadia podľa metodických pokynov, usmernení, príručky používateľa systému EVO. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO je, aby záujemca alebo uchádzač mal príslušné technické a odborné predpoklady. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO: - Počítač s operačným systémom Windows (98, 2000, ME, XP). - Pripojenie na Internet. - Internetový prehliadač MS Internet Explorer ver.6.x a vyššie. Internetový prehliadač musí podporovať 128 bitové SSL certifikáty pre šifrovanie komunikácie so serverom. - Inštalovanú podporu jazyka Java min. ver. 1.4 integrovanú s internetovým prehliadačom. - V internetovom prehliadači nastavený jazyk "Slovenčina". - Adobe Acrobat 6.x Standard a vyššie verzia pre vypĺňanie a podpisovanie formulárov a ponúk. 2. Súťažné podklady budú prístupné iba zaregistrovaným uchádzačom cez systém EVO v zákazke č. 35.01 Oprava strešných plášťov administratívnych budov Štatistického úradu SR v Bratislave. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe na základe ich žiadosti. V prípade vyžiadania si súťažných podkladov iným spôsobom ako prostredníctvom systému EVO, verejný obstarávateľ odkáže potenciálneho uchádzača na systém EVO a vyzve uchádzača, aby si súťažné podklady zabezpečil cez systém EVO. 3. Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ zadáva zákazku ako podprahovú, požaduje aby uchádzači predložili doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uvedených v bode III.2 tejto výzvy v ponuke. 4. Všetky doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie, ak nie je uvedené inak. 5.Akékoľvek vysvetľovanie v rámci tejto zákazky sa uskutočňuje elektronicky - výlučne prostredníctvom portálu EVO. Iné spôsoby komunikácie nebudú slúžiť na vysvetľovanie, ale iba na výmenu informácií všeobecného charakteru napr. potvrdenie funkčnosti systému, overenie doručenia a pod. 6. Záujemca môže požiadať o vysvetlenie podmienok uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, súťažných podkladov alebo iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom prostredníctvom systému EVO, zákazka č. 35.01 Oprava strešných plášťov administratívnych budov Štatistického úradu SR v Bratislave najneskôr do 22. 05. 2013, 12:00 h. 7. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti záujemcu so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka okrem dokladov vyhotovených v jazyku českom. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v slovenskom jazyku. 8. Ak úspešný uchádzač odmietne uzavrieť zmluvu alebo neposkytne verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy podľa § 45 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní, uzatvorí verejný obstarávateľ zmluvu s uchádzačom, ktorý sa umiestnil druhý v poradí a v prípade, že aj druhý uchádzač v poradí odmietne uzavrieť zmluvu alebo neposkytne verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy podľa § 45 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní uzatvorí verejný obstarávateľ zmluvu s tretím uchádzačom v poradí. 9. Ďalšie informácie týkajúce sa predmetného verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
30.04.2013