OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00156621
Dobrovičova 12, 81266 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Matúš Porubčanský
Telefón: +421 259266232
Email: matus.porubcansky@land.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.mpsr.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://evo.gov.sk/evo/tender/255_7904_20170302.nsf
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://evo.gov.sk/evo/tender/255_7904_20170302.nsf
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Služby technických, právnych a ekonomických poradcov
Referenčné číslo: 168/2017-260
II.1.2) Hlavný kód CPV
71319000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je výkon poradenských, konzultačných, expertíznych a iných odborných činností v tých oblastiach,
ktoré sú predmetom jednotlivých častí zákazky, v závislosti od aktuálne vzniknutých potrieb. Uvedené považuje verejný
obstarávateľ za služby znalcov (expertíza), tak ako uvádza v hlavnom kóde CPV.
Verejný obstarávateľ identifikuje predmet zákazky aj prostredníctvom nasledujúcich kódov CPV: 71241000-9, 71242000-6, 71356300-1, 71620000-0, 75112100-5, 75130000-6, 79415200-8, 79419000-4, 79430000-7, 85312320-8, 98112000-1, 98390000-3.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 48 256 845,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 11
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
Vyplňte
Predmet zákazky je rozdelený na jedenásť častí, pričom je možné predložiť ponuku/y na jednu alebo viac alebo všetky časti.
Verejný obstarávateľ môže v rámci opätovného otvárania súťaže zadať zákazku v závislosti od vzniknutých potrieb aj
kombináciou častí. Bližšie informácie sa nachádzajú v bode 16.8 súťažných podkladov.
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Technické poradenstvo pre laboratóriá a súvisiace služby
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71319000-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
II.2.4) Opis obstarávania:
Výkon poradenských, konzultačných, expertíznych a iných odborných činností v oblasti laboratórií a súvisiacich služieb.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 924 678,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Uvedené v súťažných podkladoch
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ identifikuje predmet zákazky v tejto časti aj prostredníctvom nasledujúcich kódov CPV: 71356300-1, 71620000-0, 75130000-6, 85312320-8, 98112000-1, 98390000-3.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Technické poradenstvo pre stavby a súvisiace služby
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71319000-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
II.2.4) Opis obstarávania:
Výkon poradenských, konzultačných, expertíznych a iných odborných činností v oblasti stavieb a súvisiacich služieb.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 039 738,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Uvedené v súťažných podkladoch
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ identifikuje predmet zákazky v tejto časti aj prostredníctvom nasledujúcich kódov CPV: 71242000-6, 71356300-1, 75130000-6, 79415200-8, 98112000-1, 98390000-3, 70000000-1, 71000000-8, 71520000-9.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Poradenstvo pre inžinierske služby
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71319000-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
II.2.4) Opis obstarávania:
Výkon poradenských, konzultačných, expertíznych a iných odborných činností v oblasti výkonu inžinierskych služieb.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 6 895 482,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Uvedené v súťažných podkladoch
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ identifikuje predmet zákazky v tejto časti aj prostredníctvom nasledujúcich kódov CPV: 71241000-9, 71242000-6, 71313440-1, 71332000-4, 71335000-5, 71336000-2, 71356300-1, 71620000-0, 75112100-5, 75130000-6, 79415200-8, 79419000-4, 79430000-7, 85312320-8, 98112000-1, 98390000-3
Časť: 4
II.2.1) Názov
Poradenstvo pre tvorbu a uplatňovanie politík a hospodárenie v rezorte pôdohospodárstva
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71319000-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
II.2.4) Opis obstarávania:
Výkon poradenských, konzultačných, expertíznych a iných odborných činností v oblasti tvorby a uplatňovania
pôdohospodárskych a regionálnych politík a hospodárenia s pôdou, lesom, rybami a pozemkami vrátane prípadného iného súvisiaceho plnenia.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 9 801 245,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Uvedené v súťažných podkladoch
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ identifikuje predmet zákazky v tejto časti aj prostredníctvom nasledujúcich kódov CPV: 71241000-9, 71242000-6, 71313440-1, 71350000-6, 71356300-1, 71620000-0, 73000000-2, 73300000-5, 75112100-5, 75130000-6, 79415200-8, 79419000-4, 79430000-7, 85312320-8, 98112000-1, 98390000-3.
Časť: 5
II.2.1) Názov
Poradenstvo pre služby poistenia
Časť č.: 5
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71319000-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
II.2.4) Opis obstarávania:
Výkon poradenských, konzultačných, expertíznych a iných odborných činností v oblasti poistenia majetku a osôb proti
všetkým rizikám vrátane prípadného iného súvisiaceho plnenia.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 69 226,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Uvedené v súťažných podkladoch
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ identifikuje predmet zákazky v tejto časti aj prostredníctvom nasledujúcich kódov CPV: 66519310-7, 71356300-1, 71620000-0, 75130000-6, 85312320-8, 98112000-1, 98390000-3.
Časť: 6
II.2.1) Názov
Technické poradenstvo v oblasti elektronických, elektrotechnických a technických zariadení vrátane bezpečnostných a telekomunikačných zariadení a súvisiacich služieb
Časť č.: 6
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71319000-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
II.2.4) Opis obstarávania:
Výkon poradenských, konzultačných, expertíznych a iných odborných činností v oblasti elektronických,
elektrotechnických a technických zariadení vrátane bezpečnostných a telekomunikačných zariadení a súvisiacich služieb.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 824 711,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Uvedené v súťažných podkladoch
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ identifikuje predmet zákazky v tejto časti aj prostredníctvom nasledujúcich kódov CPV: 70000000-1, 71000000-8, 71242000-6, 71356300-1, 71520000-9, 75130000-6, 79415200-8, 85312320-8, 98112000-1, 98390000-3.
Časť: 7
II.2.1) Názov
Technické poradenstvo v oblasti strojov, strojných mechanizmov, dopravných zariadení a dopravných prostriedkov a súvisiacich služieb
Časť č.: 7
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71319000-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
II.2.4) Opis obstarávania:
Výkon poradenských, konzultačných, expertíznych a iných odborných činností v oblasti strojov, strojných mechanizmov,
dopravných zariadení a dopravných prostriedkov a súvisiacich služieb.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 992 235,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Uvedené v súťažných podkladoch
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ identifikuje predmet zákazky v tejto časti aj prostredníctvom nasledujúcich kódov CPV: 70000000-1, 71000000-8, 71242000-6, 71356300-1, 71520000-9, 75130000-6, 79415200-8, 85312320-8, 98112000-1, 98390000-3.
Časť: 8
II.2.1) Názov
Poradenstvo pre oblasť softvérov a softvérových služieb
Časť č.: 8
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71319000-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
II.2.4) Opis obstarávania:
Výkon poradenských, konzultačných, expertíznych a iných odborných činností v oblasti softvérov a softvérových služieb.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 8 298 843,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Uvedené v súťažných podkladoch
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ identifikuje predmet zákazky v tejto časti aj prostredníctvom nasledujúcich kódov CPV: 71241000-9, 71242000-6, 71356300-1, 71620000-0, 72222300-0, 75112100-5, 75130000-6, 79415200-8, 79430000-7, 85312320-8, 98112000-1, 98390000-3.
Časť: 9
II.2.1) Názov
Poradenstvo pre oblasť vzdelávania a komunikácie
Časť č.: 9
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71319000-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
II.2.4) Opis obstarávania:
Výkon poradenských, konzultačných, expertíznych a iných odborných činností v oblasti vzdelávania a komunikácie.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 634 460,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Uvedené v súťažných podkladoch
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ identifikuje predmet zákazky v tejto časti aj prostredníctvom nasledujúcich kódov CPV: 71242000-6, 71356300-1, 75112100-5, 75130000-6, 79212110-7, 79300000-7, 79311000-7, 79312000-4, 79314000-8, 79415200-8, 79419000-4, 80000000-4, 80590000-6, 85312320-8, 98390000-3.
Časť: 10
II.2.1) Názov
Právne poradenstvo
Časť č.: 10
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71319000-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
II.2.4) Opis obstarávania:
Výkon poradenských, konzultačných, expertíznych a iných odborných činností v oblasti všeobecných právnych služieb a právneho poradenstva.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 8 945 605,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Uvedené v súťažných podkladoch
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ identifikuje predmet zákazky v tejto časti aj prostredníctvom nasledujúcich kódov CPV: 71242000-6, 71620000-0, 75112100-5, 75130000-6, 79140000-7, 79400000-8, 79430000-7, 85312320-8, 98112000-1, 98390000-3.
Časť: 11
II.2.1) Názov
Ekonomické poradenstvo
Časť č.: 11
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71319000-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
II.2.4) Opis obstarávania:
Výkon poradenských, konzultačných, expertíznych a iných odborných činností v oblasti ekonomického poradenstva.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 7 830 623,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Uvedené v súťažných podkladoch
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ identifikuje predmet zákazky v tejto časti aj prostredníctvom nasledujúcich kódov CPV: 71241000-9, 71242000-6, 71620000-0, 75112100-5, 75130000-6, 79212110-7, 79300000-7, 79311000-7, 79311410-4, 79312000-4, 79314000-8, 79400000-8, 79415200-8, 79419000-4, 79430000-7, 85312320-8, 98112000-1, 98390000-3.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO).
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a 5 ZVO alebo predložením dokumentu Jednotný európsky dokument (ďalej len JED) alebo zápisom v zozname
hospodárskych subjektov vedeným Úradom pre verejné obstarávanie.
Úrad pre verejné obstarávanie zverejnil manuál s vysvetlením k vypĺňaniu JEDu na: http://www.uvo.gov.sk/jednotnyeuropsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.htm l
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač musí splniť podmienku účasti podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO (platí pre každú časť predmetu zákazky samostatne)
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti týkajúcej sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO predložením vyhlásenia uchádzača o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, v ktorom uvedie údaje za požadované hospodárske roky spolu. Vyhlásenie musí byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou oprávnenou osobou (v takom prípade uchádzač predloží aj originál alebo overenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie).
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení rámcovej dohody bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO.
Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s § 38 ods. 5 ZVO: Stanovenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a dokladov na ich preukázanie zohľadňuje povahu predmetu zákazky. Z požadovaného dokladu je možné primerane zistiť finančnú stabilitu uchádzačov, stav ich ekonomickej a finančnej situácie. Splnenie podmienok účasti súvisiacich s hodnotením ekonomického a finančného postavenia uchádzačov v takomto primeranom rozsahu vytvára predpoklad, že plnenie zákazky bude realizované len takým zmluvným partnerom, ktorý zabezpečí bezproblémové plnenie zmluvného záväzku, s minimalizovaním rizika neplnenia zmluvných záväzkov z titulu ekonomickej nestability.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Predpokladaný maximálny počet účastníkov rámcovej dohody: 8
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dá tum a čas: 06.04.2017 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Po nuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dá tum a čas: 06.04.2017 13:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční na adrese verejného obstarávateľa podľa bodu I.1 tohto oznámenia. Uchádzač
môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) alebo poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a originálom alebo overenou kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať; v prípade povereného zástupcu uchádzača aj originálom alebo overenou kópiou splnomocnenia na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
I.) Názvy a adresy verejných obstarávateľov, v mene ktorých verejný obstarávateľ nakupuje:
1.Štátna veterinárna a potravinová správa SR, Botanická 7, 842 13 Bratislava
2.Ústav štátnej kontroly veterinárnych biopreparátov a liečiv, Biovetská 34, 949 91 Nitra
3.Ústredný kontrolný a skúšobný ústav poľnohospodársky, Matúškova 21, 833 16 Bratislava 37
4.Plemenárska inšpekcia SR, Hlohovecká 5, 951 41 Lužianky
5.Pôdohospodárska platobná agentúra, Dobrovičova 12, 815 26 Bratislava
6.Národné lesnícke centrum, T. G. Masaryka 22,960 92 Zvolen
7.Inštitút vzdelávania veterinárnych lekárov, Cesta pod Hradovou 13/a, 041 77 Košice
8.Štátne lesy Tatranského národného parku, 059 60 Tatranská Lomnica
9.Agentúra pre rozvoj vidieka, Akademická 4, 949 01 Nitra
10.Múzeum vo Svätom Antone, 969 72 Svätý Anton
11.Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum, Hlohovecká 2, 951 41 Lužianky
12.Štátny veterinárny a potravinový ústav, Jánoškova 1611/58, 026 01 Dolný Kubín
13.LESY Slovenskej republiky, štátny podnik, Námestie SNP 8, 975 66 Banská Bystrica
14.Lesopoľnohospodársky majetok Ulič, štátny podnik, 067 67 Ulič
15.Národný žrebčín "Topoľčianky" štátny podnik, Parková 13,951 93 Topoľčianky
16.Závodisko, š. p., Starohájska 29, 852 69 Bratislava
17.Hydromeliorácie, štátny podnik, Vrakunská 29, 825 63 Bratislava
18.agrokomplex NÁRODNÉ VÝSTAVISKO, štátny podnik, Výstavná 4, 949 01 Nitra
19.Plemenárske služby Slovenskej republiky, štátny podnik, Starohájska 29, 852 69 Bratislava
20.Agroinštitút Nitra, štátny podnik, Akademická 4, 949 01 Nitra

II.) Pri tejto verejnej súťaži bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 66 ods. 7 ZVO, t.j. postupom tzv. reverznej súťaže.
III.) Informácie uvedené v bode II.2.5) sú bližšie špecifikované v súťažných podkladoch v kapitole D. Kritériá na
vyhodnotenie ponúk a spôsob ich uplatnenia.
IV.) Informácie uvedené v bode III.2.3) sú bližšie špecifikované v súťažných podkladoch.
V.) Informácie uvedené v bode IV.1.3) sa vzťahujú ku každej časti predmetu zákazky samostatne. Verejný obstarávateľ môže uzavrieť rámcovú dohodu aj s nižším počtom uchádzačov, ak sa nedosiahol určený minimálny počet ponúk, t.j. osem (pre každú časť predmetu zákazky samostatne), ktoré spĺňajú požiadavky na predmet zákazky a podmienky účasti uvedené v tomto oznámení a v súťažných podkladoch.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
02.03.2017