VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Rímskokatolícka cirkev, Trnavská arcidiecéza
IČO: 00419702
Jána Hollého 10, 91701 Trnava
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Jana Kvantová
Telefón: 421 918481174
Email: janka.kvantova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/19552://
Hlavná adresa(URL): http://www.abu.sk//
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://evo.gov.sk/evo/tender/19552_4501_20171212.nsf/dspleafs/skwelcome?O penDocument
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://evo.gov.sk/evo/tender/19552_4501_20171212.nsf/user?OpenForm
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Cirkevná organizácia
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Rekreácia, kultúra a náboženstvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zvýšenie kapacity Cirkevnej materskej školy sv. Alžbety v Trnave
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214100-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom obstarávania sú stavebné práce pre realizáciu stavebných aktivít projektu Zvýšenie kapacity Cirkevnej
materskej školy sv. Alžbety v Trnave, konkrétne:
1. Stavebné úpravy materskej školy
2. Revitalizácia detského ihriska
3. Vnútroareálové spevnené plochy a oplotenie
Podrobnejší opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 Opis predmetu zákazky a v projektovej dokumentácii, ktorá
tvorí prílohu č. 8 súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
529 063,01 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Kalinčiakova 24, Trnava, parcelné číslo 2144/1, 2144/2, 2144/3
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce na rekonštrukcii budovy a úprave areálu s cieľov zriadiť elokované triedy s
kapacitou 60 miest na Kalinčiakovej ulici č. 24 v Trnave. Budovu a vonkajší areál je potrebné dispozične prispôsobiť pre potreby materskej školy, odstrániť opotrebovanie a zastaraný vzhľad a zároveň je potrebné zrealizovať opatrenia na zvýšenie energetickej hospodárnosti.
Stavba pozostáva z troch stavebných objektov:
Objekt SO 01 Stavebné úpravy materskej školy
-Stavebné riešenie
-Zateplenie obvodového plášťa a strechy
-Elektroinštalácia
-Ústredné vykurovanie
-Vzduchotechnika
-Zdravotechnika
Objekt SO 02 Revitalizácia detského ihriska
-Stavebné riešenie
-Sadové úpravy
-Výmena okien a zateplenie obvodového muriva miestností kuchyne a jedálne
Objekt SO 03 Vnútroareálové spevnené plochy a oplotenie
-Stavebné riešenie
-Elektroinštalácia
V rámci stavebných prác sa zrealizuje zmena dispozičného riešenia budovy potrebná pre zriadenie škôlky so školskou kuchyňou v zmysle platnej legislatívny, prebehne rekonštrukcia vnútorných priestorov - výmena podláh, obnovy povrchových úprav stien a stropov, výmena sanitárnych zariadení, rekonštrukcia elektroinštalácie, ústredného vykurovania, osadenie nových kanalizačných rozvodov v celom objekte a nových železobetónových lapačov tuku.
Realizáciou stavebných prác dosiahneme vytvorenie 3 tried materskej školy. Na prízemí sa bude nachádzať 1 trieda a spálňa pre 20 detí, šatne pre všetky triedy, umyváreň so sprchou, sociálne zariadenie pre deti a samostatné pre
učiteľky, izolačná miestnosť, kabinet, WC pre imobilných s vybavením pre upratovačku, kuchyňa, jedáleň pre 60 detí
spotrebným zázemím pre personál jedálne a sklady. Do triedy na prízemí budú umiestnené deti vyžadujúce bezbariérový prístup.
Na poschodí sa budú nachádzať 2 triedy so spálňami, kabinet pre učiteľku a klad, umyváreň so sprchou, sociálne
zariadenia pre detí a samostatné pre učiteľky, miestnosť pre tvorivé dielne, kuchynka. Materská škola bude mať vlastnú kuchyňu. Podrobnosti o konkrétnych technologických postupoch a materiáloch sú uvedené v priloženej projektovej dokumentácii.
V rámci zvýšenia energetickej hospodárnosti budovy bude kvôli zabezpečeniu súladu s platnými teplotechnickými
normami zateplený obvodový plášť budovy a plochá strecha. Pred zateplením bude potrebné odstrániť existujúce
zateplenie z azbestocementových dosák. Okná na budove sú plastové s izolačným dvojsklom a ich výmena nie je
predmetom projektu. Podrobnosti o konkrétnych technologických postupoch a materiáloch sú uvedené v priloženej
projektovej dokumentácii.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
529 063,01 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 11
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Projekt v rámci IROP s názvom Zvýšenie kapacity Cirkevnej materskej školy sv. Alžbety v Trnave, kód ITMS 3302021I050
II.2.14) Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ umožní záujemcom obhliadku miesta dodania predmetu zákazky. Bližšie informácie k účasti na
obhliadke sú uvedené v bode 14 súťažných podkladov.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZVO. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5 ZVO, § 152 ods. 1 ZVO (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZVO.

Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla,
miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia
Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.

Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov vedenom na Úrade pre verejné obstarávanie.
Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom.

Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overia zapísanie
hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač alebo záujemca nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ZVO.

V súlade s § 152 ods. 5 ZVO je verejný obstarávateľ oprávnený od uchádzača dodatočne vyžiadať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c) aj v prípade, že je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov.

Doklady uvedené v tomto bode musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie nie
staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponúk.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Zdôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti:
Doklady v súlade s § 32 ods. 2 písm. e) verejný obstarávateľ vyžaduje povinne v súlade s § 114 ods. 2 ZVO. Nakoľko bude zákazka realizovaná z verejných zdrojov, verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač preukázal aj to, že nie je dlžníkom voči štátu, sociálnej poisťovni, zdravotným poisťovniam a ďalšie podmienky, ktoré preukazuje v súlade s § 32 ods. 2 ZVO. Splnenie týchto podmienok je predpokladom dôveryhodnosti zmluvného partnera a úspešného zrealizovania diela.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač musí preukázať splnenie nasledujúcich podmienok účasti týkajúcich sa jeho technickej alebo odbornej spôsobilosti v súlade s § 34 ods. 1 písm. b) a g) ZVO. Bližšie podmienky sú uvedené nižšie.

V súlade s § 34 ods. 1 písm. b) ZVO:
Uchádzač splnenie podmienky preukáže zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania v súlade s Prílohou č. 6 Zoznam uskutočnených stavebných prác, kde uvedie ceny, miesta a lehoty uskutočnenia stavebných prác. Uvedený zoznam uchádzač doplní potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnoteniami uskutočnených prác podľa obchodných podmienok.
Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť referencie na všetky zákazky v zozname stavebných prác podľa tohto bodu,
pričom ak odberateľom bol:
- verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, tak dokladom o plnení je referencia,
- iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také
potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

V súlade s § 34 ods. 1 písm. g) ZVO:
Uchádzač splnenie podmienky preukáže predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác.

Zdôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO:
Verejný obstarávateľ má záujem uzatvoriť zmluvu s dodávateľom, ktorý vie preukázať skúsenosti s plnením rovnakého alebo podobného predmetu ako je predmet zákazky. Uvedením realizovaných stavebných prác si môže verejný obstarávateľ overiť plnenie záväzkov dodávateľa riadne a včas ako aj kvalitu ich vyhotovenia. Realizácia stavebných prác na školských budovách má svoje špecifiká z hľadiska použitých technologických postupov, zabezpečenia vysokej odolnosti a trvácnosti stavby ako aj z hľadiska organizácie stavebných prác a povoľovacích konaní, preto verejný obstarávateľ vyžaduje skúsenosť s takýmto druhom zákazky v primeranom finančnom objeme.
Podmienky ako výška a počet skutočne zrealizovaného nákladu sú vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky
primerané.

Zdôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO:
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač na plnenie predmetu zákazky mal k dispozícii osobu v pozícii
stavbyvedúceho s príslušnou odbornosťou v zmysle platných právnych predpisov na výkon činnosti stavbyvedúceho pre stavebné práce, ktoré sú predmetom zákazky. Určením tejto podmienky účasti verejný obstarávateľ zabezpečuje
uskutočnenie stavebných prác v súlade s platným právnym poriadkom Slovenskej republiky a na požadovanej odbornej úrovni, čo súvisí s kvalitou uskutočnenia diela.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO:
Minimálna požiadavka na zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov a nadväzujúce
referencie je, aby v zozname stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (stanovených k dňu
vyhlásenia verejného obstarávania) a nadväzujúce referencie boli uvedené zákazky rovnakého alebo podobného
charakteru, ktorých súhrnná hodnota zákaziek bude najmenej 520 000 EUR bez DPH; pričom rovnakým alebo podobným predmetom zákazky sa rozumie zákazka na realizáciu stavebných prác na verejnoprospešných budovách, napr. školy, škôlky, nemocnice, budovy pre poskytovanie sociálnych služieb a pod.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO:
a)Minimálne 1 osoba uchádzača, ktorá bude zodpovedná za realizáciu stavebných prác v pozícii stavbyvedúceho -
uchádzač predloží doklad o jej odbornej spôsobilosti s odborným zameraním na pozemné stavby alebo ekvivalent
dokladu vydaný podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, t. j. osvedčenie Slovenskej komory stavebných inžinierov (ďalej SKSI) o vykonaní odbornej skúšky alebo ekvivalentný doklad o odbornej kvalifikácii vydaný podľa právnych predpisov členských štátov Európskej únie na účely voľného poskytovania služieb v Slovenskej republike a štátov mimo územia SR.
b)Preukázateľná profesionálna praktická skúsenosť zamestnanca v pozícii stavbyvedúceho v oblasti riadenia stavieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom podobným predmetom zákazky sa rozumie zákazka na realizáciu stavebných prác na verejnoprospešných budovách, napr. školy, škôlky, nemocnice, budovy pre poskytovanie sociálnych služieb a pod. minimálna požiadavky na praktickú skúsenosť je výkon činnosti stavbyvedúceho na realizácii aspoň 2 stavieb rovnakého alebo podobného charakteru.
Splnenie tejto podmienky uchádzač preukáže zoznamom profesijných skúseností stavbyvedúceho, z ktorého musí byť zrejmé:
-meno a priezvisko,
-praktické skúsenosti - názov a sídlo odberateľa a kontakt na odberateľa,
-názov referenčnej stavebnej akcie,
-hodnota referenčnej stavebnej akcie,
-názov a popis pozície na referenčnej stavebnej akcii,
-obdobie účasti na realizácii referenčného projektu v štruktúre od (mesiac a rok) - do (mesiac a rok),
-meno, priezvisko a telefónne číslo kontaktnej osoby odberateľa,
-dátum a podpis stavbyvedúceho.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dá tum a čas: 06.03.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Po nuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dá tum a čas: 06.03.2018 11:30
Miesto: V sídle verejného obstarávateľa na ulici Jána Hollého 10 v Trnave.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Uchádzač, štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti. Poverený
zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a úradne overeným splnomocnením na zastupovanie v tejto veci.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súťažné podklady sú dostupné na portáli EVO a v Profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytne
záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe.

Postup zadávania podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na stránke www.evo.gov.sk. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu
dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch.

Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované ktoré sú zverejnené na portáli EVO v časti Príručky a odporúčania pre systém EVO (http://www.uvo.gov.sk) pre uchádzača v Príručke používateľa systému EVO - Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska (verzia 0.3, 22.12.2015) (PDF - 2,5 MB).

Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní je potrebné vykonať registráciu do zákazky realizovanej
prostredníctvom systému EVO. Záujemca o zákazku sa zaregistruje priamo v príslušnej zákazke, zverejnenej v zozname zákaziek na stránke Portál EVO, ktorej detaily sa zobrazia kliknutím na príslušnú ikonku na začiatku riadku s názvom zákazky, alebo na linke:
https://evo.gov.sk/evo/tender/19552_4501_20171212.nsf/user?OpenForm

Uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti elektronickým spôsobom prostredníctvom systému EVO ako naskenované doklady alebo môže predložiť vyplnený elektronický formulár Jednotného európskeho dokumentu (ďalej len "JED"), ktorým môže nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti (§ 39 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní). Verejným obstarávateľom vygenerovaná elektronická verzia formulára JED-u s názvom súboru espd-request.xml je súčasťou nahratých súťažných podkladov v systéme EVO. Uchádzač si takto pripravenú verziu JEDu vo formáte .xml stiahne do svojho počítača. Následne si uchádzač v internetovom prehliadači otvorí elektronickú službu JED-u, ktorá je dostupná na adrese:
https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=sk. Potom vyberie možnosť Som hospodársky subjekt a cez funkciu Importovať JED si otvorí JED vo formáte .xml, ktorý môže následne vyplniť a exportovať t. j. uložiť do
svojho počítača vo formáte .xml. Nakoniec môže vyplnený JED odoslať do systému EVO vo formáte .xml ako jeden zo súborov tvoriacich ponuku uchádzača. Bližší popis postupu je upravený v súťažných podkladoch.

Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované ako podmienky účasti (týkajúce sa časti IV:
Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky
podmienky účasti), t. j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti.

V prípade predloženia naskenovaných dokladov bude verejný obstarávateľ požadovať predloženie originálov dokladov, resp. ich úradne overených kópií od úspešného uchádzača v rámci súčinnosti podľa § 56 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní.

V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu uchádzači
kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk.

Verejný obstarávateľ v zmysle § 46 ZVO vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 10 000 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.

Verejný obstarávateľ zruší vyhlásený postup zadávania zákazky aj v prípade, že bude vystavené negatívne hodnotenie zo strany riadiaceho orgánu (RO) Integrovaného operačného programu (IROP), z ktorého je poskytnutý nenávratný finančný príspevok, alebo ak zo strany RO a kontrolných orgánov IROP nebude odporučené pokračovať vo verejnom obstarávaní.

Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
08.02.2018