OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, 82109 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Renáta Bodnárová
Telefón: +421 250264218
Email: renata.bodnarova@uvo.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Údržba a rozvoj IS EVO
II.1.2) Hlavný kód CPV
72000000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmet zákazky pozostáva z dvoch vzájomne súvisiacich činností, a to z údržby IS EVO, ktorá zahŕňa zabezpečenie garantovanej spoľahlivosti a dostupnosti IS EVO tak, aby bola zaistená požadovaná úroveň dostupnosti služieb a rýchle odstránenie prípadných problémov bez negatívneho dopadu na procesy verejného obstarávania a z ďalšieho rozvoja, ktorý zahŕňa ďalšiu modernizáciu a aktualizáciu, ktorá bude vynútená budúcimi legislatívnymi zmenami, zmenami pracovných postupov alebo zmenou vnútorných alebo vonkajších rozhraní systémov, s ktorými sa informačný systém integruje alebo bude integrovať.
II.1.6) Informácie o častiach
II.1.7) Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa zohľadňovala): 1 520 400,00 Mena: EUR bez DPH
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72250000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úrad pre verejné obstarávanie, Ružová dolina 10, 821 09 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmet zákazky pozostáva z dvoch vzájomne súvisiacich činností, a to z údržby IS EVO, ktorá zahŕňa zabezpečenie garantovanej spoľahlivosti a dostupnosti IS EVO tak, aby bola zaistená požadovaná úroveň dostupnosti služieb a rýchle odstránenie prípadných problémov bez negatívneho dopadu na procesy verejného obstarávania a z ďalšieho rozvoja, ktorý zahŕňa ďalšiu modernizáciu a aktualizáciu, ktorá bude vynútená budúcimi legislatívnymi zmenami, zmenami pracovných postupov alebo zmenou vnútorných alebo vonkajších rozhraní systémov, s ktorými sa informačný systém integruje alebo bude integrovať.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2017/S 073-139705
(Jedno z nasledujúcich: Predbežné oznámenie použité ako výzva na súťaž; Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania; Oznámenie o dobrovoľnej transparentnosti ex ante)
IV.2.9) Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Áno
V.2) ZADANIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
30.08.2017
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
TEMPEST a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31326650
Galvaniho 17/B , 82104 Bratislava

Slovensko
Email: obchod@tempest.sk
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodná predpokladaná celková hodnota zákazky/časti: 2 172 000,00 EUR bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 520 400,00 Mena: EUR bez DPH
V.2.5) Informácie o subdodávkach
Hodnota alebo podiel zákazky s pravdepodobným subdodávateľským plnením tretími stranami
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy uveďte, či predmetné verejné obstarávanie je:
a) zelené verejné obstarávanie,
b) obstarávanie inovácií,
c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty,
d) žiadne z uvedených.

V predmetnom verejnom obstarávaní sa nepoužili žiadne z obstarávaní uvedených pod písm. a) až c).
VI.4) POSTUPY PRESKÚMAVANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
07.09.2017