IOX
OZNÁMENIE O ZRUŠENÍ POSTUPU ZADÁVANIA PODLIMITNEJ ZÁKAZKY A OPRAVE
Formulár: Príloha č. 8 k vyhláške č. 530/2009 Z. z.
Druh postupu : Užšia súťaž.
Druh zákazky: Služby.
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Správa služieb diplomatickému zboru, a.s. 
IČO: 35822163 
Palisády 31, 811 06 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 
Slovenská republika 
Kontaktné miesto (miesta): Palisády 31, 811 06 Bratislava 
Kontaktná osoba: Ing. Kristína Škorupová 
Telefón: +421 259205719 
Fax: +421 254415502 
E-mail: skorupova@ssdz.sk 
Adresa hlavnejstránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.ssdz.sk 
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.ssdz.sk 
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona:
§ 6 ods. 1 písm. d).
Prenájom a správa vlastných bytových a nebytových priestorov.
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Poskytovanie služieb verejného obstarávania
II.1.2. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytovanie odborných služieb v oblasti verejného obstarávania vo forme poradenstva, komplexnej prípravy a realizácie procesu verejného obstarávania podľa jednotlivých postupov v súlade s právnou úpravou verejného obstarávania, platnou na území Slovenskej republiky.
II.1.3. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79418000-7.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1 Druh postupu
Užšia súťaž.
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu pridelené verejným obstarávateľom
IV.2.2 Evidenčné číslo oznámení podaných elektronickou formou
Evidenčné číslo oznámenia (číslo dokumentu): 62.05
Evidenčné číslo oznámenia (rok): 2012.
Číslo oznámenia vo VVO: 11875-MUS, číslo VVO 196/2012 z 10.10.2012.
IV.2.4 Dátum odoslania pôvodného oznámenia
4. 10. 2012
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Oznámenie zahŕňa
Oprava.
VI.2. Informácie o zrušenom postupe zadávania zákazky
Žiadna zmluva nebola uzavretá
VI.3. Informácie vyžadujúce úpravu
VI.3.1.
Zmena pôvodných informácií predložených verejným obstarávateľom.
Poradové číslo: 1
VI.3.2. Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Miesto, kde má byť text upravený: VI.3. Ďalšie informácie
Namiesto: VI.3.1. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. VI.3.2. Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje v slovenskom a českom jazyku, zo strany verejného obstarávateľa výlučne v slovenskom jazyku. VI.3.3. Pokiaľ v tomto oznámení nie je uvedené inak, musia byť dokumenty, ktorých predloženie sa vyžaduje týmto oznámením, a to vrátane žiadosti o účasť, plnomocenstiev, čestných vyhlásení a dokladov, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok účasti, predložené v origináli alebo úradne osvedcenej kópii originálu . VI.3.4. Ak by ktorýkoľvek doklad podľa záujemcu obsahoval osobné údaje podľa zák. č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov, je záujemca povinný zabezpečiť nečitateľnosť takýchto údajov na príslušnej listine alebo dokumente v elektronickej podobe alebo zabezpečiť pre verejného obstarávatela súhlas so spracúvaním týchto osobných údajov na účely verejného obstarávania. Ak by ktorýkoľvek doklad podľa záujemcu obsahoval obchodné tajomstvo, je záujemca povinný toto označiť. VI.3.5 Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk. Na účasť v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO. VI.3.6 Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonické kontakty slúžia len na potvrdenie funkčnosti systémov, či informácií o doručení a pod., nie na vysvetlovanie.VI.3.7 Listinné ponuky je možné doručiť aj osobne na podateľni v pracovných dňoch od 9:00 do 15:00 hod. na adrese Správa služieb diplomatického zboru, a.s., Palisády 31, 811 06 Bratislava.
Viď: VI.3.1. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. VI.3.2. Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje v slovenskom a českom jazyku, zo strany verejného obstarávateľa výlučne v slovenskom jazyku. VI.3.3. Pokiaľ v tomto oznámení nie je uvedené inak, musia byť dokumenty, ktorých predloženie sa vyžaduje týmto oznámením, a to vrátane žiadosti o účasť, plnomocenstiev, čestných vyhlásení a dokladov, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok účasti, predložené v origináli alebo úradne osvedcenej kópii originálu . VI.3.4. Ak by ktorýkoľvek doklad podľa záujemcu obsahoval osobné údaje podľa zák. č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov, je záujemca povinný zabezpečiť nečitateľnosť takýchto údajov na príslušnej listine alebo dokumente v elektronickej podobe alebo zabezpečiť pre verejného obstarávatela súhlas so spracúvaním týchto osobných údajov na účely verejného obstarávania. Ak by ktorýkoľvek doklad podľa záujemcu obsahoval obchodné tajomstvo, je záujemca povinný toto označiť. VI.3.5 Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk. Na účasť v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO. VI.3.6 Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonické kontakty slúžia len na potvrdenie funkčnosti systémov, či informácií o doručení a pod., nie na vysvetlovanie.VI.3.7 Listinné ponuky je možné doručiť aj osobne na podateľni v pracovných dňoch od 9:00 do 15:00 hod. na adrese Správa služieb diplomatického zboru, a.s., Palisády 31, 811 06 Bratislava. VI.3.8. Informácia uvedená v bode II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia je uvedená len z dôvodu určenia predpokladanej hodnoty zákazky, zmluva s úspešným uchádzačom bude uzatvorená na dobu neurčitú. Bližšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch.
Poradové číslo: 2
VI.3.2. Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Miesto, kde má byť text upravený: II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Namiesto: Obdobie: v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy) . Hodnota: 24
Viď: Obdobie: v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy) . Hodnota: 48
VI.3.3. Dátumy, ktoré si vyžiadajú úpravu v pôvodnom oznámení
Miesto, kde má byť text upravený: IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Namiesto:
Dátum: 29. 11. 2012. Čas: 10.00 h.
Viď:
Dátum: 29. 10. 2012. Čas: 10.00 h.
VI.4. Ďalšie doplňujúce informácie
VI.5. Dátum odoslania tohto oznámenia
14. 10. 2012