|
IOX |
|
Oznámenie o dodatočných informáciách, informáciách o neukončenom konaní alebo korigende |
Formulár: Príloha č. 14 Podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011 |
|
Druh postupu : Verejná súťaž. |
Druh zákazky: Služby. |
|
|
|
|
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1) |
NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA) |
|
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
|
IČO:
35946024
|
Tomášikova 22, 821 02 Bratislava-Ružinov
|
Slovenská republika
|
Kontaktné miesto (miesta):
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s., Tomášikova 22, 821 02 Bratislava
|
Kontaktná osoba:
Bc. Andrea Kabátová
|
Telefón:
+421 335315671
|
Fax:
+421 335315671
|
E-mail:
kabatova.andrea@javys.sk
|
Internetová adresa (ak je uplatniteľná): http://www.javys.sk
|
|
I.2) |
TYP OBSTARÁVACEJ INŠTITÚCIE Verejný obstarávateľ (týka sa zákazky, na ktorú sa vzťahuje smernica 2004/18/ES). |
|
|
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) |
OPIS |
II.1.1) |
Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa/obstarávateľa |
|
Oprava a údržba elektrozariadení a zariadení SKR |
II.1.2) |
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov) |
|
Predmetom zákazky je preventívna údržba a korektívne opravy, zabezpečenie špeciálnych činností súvisiacich s dodržaním legislatívy a technických podmienok zariadení meracej a regulačnej techniky (MaRT) a systémov kontroly a riadenia (SKR), operátorských a serverových staníc, kamerových systémov, seizmických systémov a ostatných zariadení, zariadení elektrickej požiarnej signalizácie (ďalej len EPS), elektrických zariadení, druh - rozvodňa VVN, VN, automatika, batéria, bleskoistka, bleskozvod, kábelový rozvod, istiace prvky, osvetlenie a príslušné rozvádzače, prechodová a ovládacia skrinka, riadiace systémy, vizualizačný systém a pod.. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch. |
II.1.3) |
Spoločný slovník obstarávania (CPV) |
|
Hlavný predmet Hlavný slovník: 50000000-5.
|
|
Doplňujúce predmety Hlavný slovník: 50532400-7, 50610000-4, 50532200-5, 50312300-8, 50324100-3, 50413000-3, 50532000-3.
|
|
|
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) |
DRUH POSTUPU |
IV.1.1) |
Druh postupu Verejná súťaž. |
IV.2) |
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE |
IV.2.1) |
Referenčné číslo spisu pridelené verejným obstarávateľom/obstarávateľom |
|
|
IV.2.3) |
Toto uverejnenie sa vzťahuje na nasledovné oznámenie |
|
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2012/S 108-179883 z 08.06.2012 |
IV.2.4) |
Dátum odoslania pôvodného oznámenia: |
|
6. 6. 2012 |
|
|
ODDIEL VI: DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1) |
OZNÁMENIE ZAHŔŇA Úprava. |
VI.2) |
INFORMÁCIE O NEÚPLNOM POSTUPE PRE PRIDELENIE OBSTARÁVANÍ |
VI.3) |
INFORMÁCIE VYŽADUJÚCE ÚPRAVU ALEBO DOPLNENIE |
VI.3.1) |
Zmena pôvodných informácií predložených obstarávateľom. |
VI.3.2) |
V pôvodnom oznámení. |
|
|
|
VI.3.3) |
Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení |
|
Miesto, kde má byť text upravený: bod III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť |
|
Namiesto: Uchádzač preukáže ekonomické postavenie predmetu zákazky 1. prehľadom o obrate predložením výkazov ziskov a strát alebo výkazov o príjmoch a výdavkoch zostavených k poslednému dňu zúčtovacieho obdobia. Uchádzač zároveň predloží Tabuľku obratu podľa vzoru v Prílohe k Všeobecným pokynom dostupným v priestore zákazky v systéme EVO. Uchádzač preukázal splnenie podmienky vtedy, ak sa dosiahla minimálna požadovaná úroveň obratu pre časť 1. - 412 000,- EUR bez DPH za obdobie rokov 2009 - 2011, pre časť 2. - 192 770,- EUR bez DPH za obdobie rokov 2009 - 2011, pre časť 3. - 682 000,- EUR bez DPH za obdobie rokov 2009 - 2011, v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. V prípade ak záujemca má záujem predložiť ponuku na viac častí požadovaná minimálna úroveň obratu bude tvorená súčtom minimálnych požadovaných úrovní obratu častí, na ktoré má záujem predložiť ponuku. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, môže verejný obstarávateľ uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. Ak uchádzač nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady nevydáva, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým uchádzač preukáže splnenie požadovanej podmienky. Ak uchádzač dosiahol minimálnu požadovanú úroveň obratu už za jeden alebo dva hospodárske roky uvedeného obdobia, postačuje, ak predloží prehľad o obrate a výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch len za tento jeden alebo dva hospodárske roky. Ak ponuku predkladá skupina, preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu spoločne. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Odôvodnenie primeranosti a potreby: Možnosť požiadavky na preukázanie obratu vyplýva priamo zo zákona a jeho stanovená minimálna výška je pod úrovňou maximálnej výšky v zmysle usmernení Úradu pre verejné obstarávanie. |
|
Viď: Uchádzač preukáže ekonomické postavenie predmetu zákazky 1. prehľadom o obrate predložením výkazov ziskov a strát alebo výkazov o príjmoch a výdavkoch zostavených k poslednému dňu zúčtovacieho obdobia. Uchádzač zároveň predloží Tabuľku obratu podľa vzoru v Prílohe k Všeobecným pokynom dostupným v priestore zákazky v systéme EVO. Uchádzač preukázal splnenie podmienky vtedy, ak sa dosiahla minimálna požadovaná úroveň obratu pre časť 1. - 1 600 000,- EUR bez DPH za obdobie rokov 2009 - 2011, pre časť 2. - 750 000,- EUR bez DPH za obdobie rokov 2009 - 2011, pre časť 3. - 2 700 000,- EUR bez DPH za obdobie rokov 2009 - 2011, v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. V prípade ak záujemca má záujem predložiť ponuku na viac častí požadovaná minimálna úroveň obratu bude tvorená súčtom minimálnych požadovaných úrovní obratu častí, na ktoré má záujem predložiť ponuku. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, môže verejný obstarávateľ uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. Ak uchádzač nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady nevydáva, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým uchádzač preukáže splnenie požadovanej podmienky. Ak uchádzač dosiahol minimálnu požadovanú úroveň obratu už za jeden alebo dva hospodárske roky uvedeného obdobia, postačuje, ak predloží prehľad o obrate a výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch len za tento jeden alebo dva hospodárske roky. Ak ponuku predkladá skupina, preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu spoločne. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Odôvodnenie primeranosti a potreby: Možnosť požiadavky na preukázanie obratu vyplýva priamo zo zákona a jeho stanovená minimálna výška je pod úrovňou maximálnej výšky v zmysle usmernení Úradu pre verejné obstarávanie. |
|
|
|
|
|
Miesto, kde má byť text upravený: |
|
|
|
z (dd.mm.rrrr - hh:mm): |
|
|
|
VI.3.5) |
Adresy a kontaktné miesta, ktoré si vyžadujú úpravu |
|
Miesto, kde má byť text upravený (ak je upraviteľný):
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
|
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
|
Tomášikova 22, 821 02 Bratislava-Ružinov
|
Slovenská republika
|
Kontaktné miesto (miesta):
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s., Tomášikova 22, 821 02 Bratislava
|
Kontaktná osoba:
Bc. Andrea Kabátová
|
Telefón:
+421 335315671
|
Fax:
+421 335315671
|
E-mail:
kabatova.andrea@javys.sk
|
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL) (ak je uplatniteľná): http://www.javys.sk
|
|
|
|
|
|
|
Miesto kde má byť text doplnený: |
|
Uveďte text, ktorý má byť doplnený: |
|
VI.4) |
ĎALŠIE DODATOČNÉ INFORMÁCIE |
|
Ďalšie doplňujúce informácie: |
VI.5) |
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA: |
|
21. 6. 2012 |
|
|