OZNÁMENIE O DODATOČNÝCH INFORMÁCIÁCH, INFORMÁCIÁCH O NEUKONČENOM KONANÍ ALEBO KORIGENDE
Formulár: Príloha č. 14 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Štatistický úrad Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00166197
Miletičova 3, 824 67 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Štatistický úrad Slovenskej republiky, Miletičova 3, Bratislava
Kontaktná osoba: Ing.Pavol Kvarda
Telefón: +421 250236223
Fax: +421 250236715
Email: verejne.obstaravanie@statistics.sk
Internetová adresa (ak je uplatniteľná): http://www.statistics.sk
I.2) TYP OBSTARÁVACEJ INŠTITÚCIE
Druh verejného obstarávateľa Verejný obstarávateľ (týka sa zákazky, na ktorú sa vzťahuje smernica 2004/18/ES)
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa/obstarávateľa
Register a identifikátor právnických osôb a podnikateľov
II.1.2) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je vytvorenie informačného systému (IS) Register a identifikátor právnických osôb a podnikateľov (ďalej len „RPO“). RPO predstavuje jednotný a dátovo konzistentný zdroj údajov so selektívnym, riadeným, zákonom upraveným prístupom pomocou počítačovej siete k vybraným údajom v databázach zdrojových registrov.
II.1.3) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 72222300-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 72240000-9, 72224100-2, 72262000-9, 72268000-1, 72263000-6, 72227000-2, 72260000-5, 72212422-3, 72265000-0, 72250000-2, 30200000-1, 80511000-9, 72212000-4, 48610000-7, 48820000-2, 30233100-2, 79421000-1, 79111000-5, 22462000-6, 79342200-5, 51610000-1, 72316000-3, 72318000-7
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Druh postupu Užšia súťaž
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Referenčné číslo spisu pridelené verejným obstarávateľom/obstarávateľom
230-0036/2013
IV.2.2) Referenčné číslo oznámení podaných elektronickou formou
Prihlasovacie meno: DK003EVO
Referenčné číslo oznámenia:
číslo dokumentu: 000074
2013-000074
IV.2.3) Toto uverejnenie sa vzťahuje na nasledovné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 030-047147
z: 12.02.2013
IV.2.4) Dátum odoslania pôvodného oznámenia
(dd.mm.rrrr): 07.02.2013
ODDIEL VI: DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1) OZNÁMENIE ZAHŔŇA
VI.3) INFORMÁCIE VYŽADUJÚCE ÚPRAVU ALEBO DOPLNENIE
VI.3.1)
Zmena pôvodných informácií predložených obstarávateľom
VI.3.2)
V pôvodnom oznámení
VI.3.3) Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Časť: 1
Miesto, kde má byť text upravený: ODDIEL III: Právne, ekonomické, finančné a technické informácie III.2.2) Ekonomická a finančá spôsobilosť
Namiesto: 3. Prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, resp. kalendárne roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, kde verejný obstarávateľ požaduje preukázať celkový obrat spolu za všetky tri roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v hodnote najmenej 15 mil. eur bez DPH alebo ekvivalentnú výšku v inej mene. Iné meny ako eur sa prepočítajú na eur podľa kurzu ECB - Európskej centrálnej banky v posledný pracovný (obchodný) deň v príslušnom hospodárskom resp. kalendárnom roku. Prehľad bude podpísaný záujemcom, alebo osobou oprávnenou konať v mene záujemcu. V prípade skupiny dodávateľov musí byť podpísaný každým členom skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupiny. Záujemca predloží výkaz ziskov a strát za posledné 3 hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Verejný obstarávateľ požaduje overenie zhody výkazov ziskov a strát s originálmi podľa § 23 ods. 2 zákona č. 563/2009 Z. z. o správe daní (daňový poriadok) a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. V prípade, že doklady predkladá záujemca so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť originály dokladov alebo úradne overené kópie týchto dokladov, ktorými preukazuje splnenie predmetnej podmienky účasti v užšej súťaži v pôvodnom jazyku a súčasne ich doložiť prekladom do slovenského jazyka, okrem dokladov vystavených v českom jazyku. V prípade zistenia rozdielov v obsahu predložených dokladov je rozhodujúci preklad v slovenskom jazyku. Od zahraničného záujemcu sa tiež vyžaduje overenie uvedených dokladov v tomto bode miestne príslušným orgánom správy daní. Ak záujemca so sídlom mimo Slovenskej republiky z objektívnych dôvodov nevie predložiť doklady uvedené v tomto bode overené miestne príslušným orgánom správy daní a poplatkov, predloží o tejto skutočnosti čestné vyhlásenie aj s uvedením objektívneho dôvodu a zároveň predloží iné doklady obsahujúce údaje o obrate s relevantnou výpovednou hodnotou
Viď: 3. Prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, resp. kalendárne roky (2009, 2010, 2011), ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, kde verejný obstarávateľ požaduje preukázať celkový obrat spolu za všetky tri roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v hodnote najmenej 15 000 000 eur bez DPH alebo ekvivalentnú výšku v inej mene. Iné meny ako eur sa prepočítajú na eur podľa kurzu ECB - Európskej centrálnej banky v posledný pracovný (obchodný) deň v príslušnom hospodárskom resp. kalendárnom roku. Prehľad bude podpísaný záujemcom, alebo osobou oprávnenou konať v mene záujemcu. V prípade skupiny dodávateľov musí byť podpísaný každým členom skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupiny. Záujemca predloží výkaz ziskov a strát za posledné 3 hospodárske roky, resp. kalendárne roky (2009, 2010, 2011), resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Verejný obstarávateľ požaduje overenie zhody výkazov ziskov a strát s originálmi podľa § 23 ods. 2 zákona č. 563/2009 Z. z. o správe daní (daňový poriadok) a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. V prípade, že doklady predkladá záujemca so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť originály dokladov alebo úradne overené kópie týchto dokladov, ktorými preukazuje splnenie predmetnej podmienky účasti v užšej súťaži v pôvodnom jazyku a súčasne ich doložiť prekladom do slovenského jazyka, okrem dokladov vystavených v českom jazyku. V prípade zistenia rozdielov v obsahu predložených dokladov je rozhodujúci preklad v slovenskom jazyku. Od zahraničného záujemcu sa tiež vyžaduje overenie uvedených dokladov v tomto bode miestne príslušným orgánom správy daní. Ak záujemca so sídlom mimo Slovenskej republiky z objektívnych dôvodov nevie predložiť doklady uvedené v tomto bode overené miestne príslušným orgánom správy daní a poplatkov, predloží o tejto skutočnosti čestné vyhlásenie aj s uvedením objektívneho dôvodu a zároveň predloží iné doklady obsahujúce údaje o obrate s relevantnou výpovednou hodnotou.
Časť: 2
Miesto, kde má byť text upravený: ODDIEL III: Právne, ekonomické, finančné a technické informácie III.2.3) Technická spôsobilosť
Namiesto: Bod 2. písm. G) Expert pre migráciu a konsolidáciu dát: Minimálne požiadavky na jeho odbornosť: 5 ročná prax v oblasti migrácie a konsolidácie dát. Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie účasti tejto osoby v období predchádzajúcich piatich rokov na 3 realizovaných projektoch, v pozícii osoby zodpovednej za analýzu, návrh a realizáciu dátovej migrácie konsolidácie, pričom hodnota služieb dátovej integrácie (od analýzy po nasadenie integračného riešenia) bola aspoň v 1 realizovanom projekte v minimálnej hodnote 450 000 eur bez DPH.
Viď: Bod 2. písm. G) Expert pre migráciu a konsolidáciu dát: Minimálne požiadavky na jeho odbornosť: 5 ročná prax v oblasti migrácie a konsolidácie dát. Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie účasti tejto osoby v období predchádzajúcich piatich rokov na 3 realizovaných projektoch, v pozícii osoby zodpovednej za analýzu, návrh a realizáciu dátovej migrácie a konsolidácie, pričom hodnota služieb dátovej migrácie a konsolidácie bola aspoň v 1 realizovanom projekte v minimálnej hodnote 450 000 eur bez DPH.
Časť: 3
Miesto, kde má byť text upravený: ODDIEL VI: Doplnkové informácie VI.3) Doplňujúce informácie
Namiesto: 5. Záujemca môže požiadať o vysvetlenie podmienok uvedených v tomto oznámení alebo iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom prostredníctvom systému EVO, zákazka č. 47.02 Register a identifikátor právnických osôb a podnikateľov najneskôr do 27. 02. 2013 12:00 h.
Viď: 5. Záujemca môže požiadať o vysvetlenie podmienok uvedených v tomto oznámení alebo iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom prostredníctvom systému EVO, zákazka č. 47.02 Register a identifikátor právnických osôb a podnikateľov najneskôr do 06. 03. 2013 12:00 h.
VI.3.4) Dátumy, ktoré si vyžiadajú úpravu v pôvodnom oznámení
Miesto, kde má byť text upravený: IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Namiesto:
z: 11.03.2013 12:00
Viď:
z: 18.03.2013 12:00
VI.3.5) Adresy a kontaktné miesta, ktoré si vyžadujú úpravu
VI.3.6) Text, ktorý je potrebný v originálnom oznámení doplniť
VI.4) ĎALŠIE DODATOČNÉ INFORMÁCIE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
z: 14.02.2013