Úvod
Oznámenie o vyhlásení VO
Verejné podklady
Prihlásenie
Portál EVO
Serverový čas
Čakám na serverový čas.
okt
2
Lehota vysvetľovania
10/02/2018
08:59:00 AM CEDT
okt
2
Lehota na ponuky
10/02/2018
09:00:00 AM CEDT
okt
2
Lehota na otváranie
10/02/2018
09:30:00 AM CEDT
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV A ADRESY
Špecializovaná nemocnica pre ortopedickú protetiku Bratislava, n.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo:
36077739
Záhradnícka 42, 82108 Bratislava-Ružinov
Kód NUTS:
SK010
Slovensko
Kontaktná osoba:
Ing. Vladimír Kocúr
Telefón:
421 232604833
Fax:
421 255421802
Email:
vladimir.kocur@stengl.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL):
http://www.snop.sk
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://evo.gov.sk/evo/tender/9852_5501_20180814.nsf/dspleafs/skwelcome?Op enDocument
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Osoba podľa § 7 ods. 1 písm. d) ZVO
I.5)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Poskytovanie celodennej stravy pre pacientov ŠNOP Bratislava, n.o. (EVO)
Referenčné číslo:
55.01
II.1.2)
Hlavný kód CPV
55322000-3
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník:
EA26-0 - Pre pacientov
GB01-8 - Denne
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis:
Poskytovanie služby - poskytovanie celodennej stravy pre pacientov zdravotníckeho zariadenia, vrátane dopravy na
miesto určenia (dovoz) a likvidácie stravy. Poskytovanie celodennej stravy pre pacientov sa požaduje v rozsahu a v
súlade podľa všeobecne záväzných predpisov súvisiacich s poskytovaním stravy v zdravotníckych zariadeniach, pri
rešpektovaní nutričných a energetických hodnôt platných pre jednotlivé typy stravy (základné a špeciálne diéty), ktorá je
podávaná pacientom a podľa podmienok stanovených v súťažných podkladoch.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
307 000,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
55321000-6
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Špecializovaná nemocnica pre ortopedickú protetiku Bratislava, n.o.
Záhradnícka 42
821 08 Bratislava
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je záväzok poskytovateľa v zmluvnom období zabezpečiť poskytovanie celodennej stravy pre
pacientov zdravotníckeho zariadenia, vrátane dopravy na miesto určenia (dovoz) a likvidácie stravy podľa podmienok
stanovených v súťažných podkladoch. Orientačný počet podávania celodennej stravy za mesiac je 1 000 ks.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
307 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZVO. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 ZVO resp. ods. 4 alebo ods. 5 ZVO predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií. Uchádzač vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 ods. 1 ZVO.
Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené
verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač vyplní časti I. až III. JED-u a môže vyplniť len oddiel Alfa: GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED-u.
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu:
§ 33 ods. 1 písm. a) ZVO
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
(A) Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží potvrdenie - vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, že uchádzač za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, až ku dňu vystavenia potvrdenia resp. za tie roky, za ktoré je možné vyjadrenie banky vyhotoviť v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky:
(a) bol a je schopný plniť svoje finančné záväzky,
(b) nebol a nie je v nepovolenom debete,
(c) v prípade splácania úveru uchádzač dodržiaval a dodržuje splátkový kalendár,
(d) jeho bežný účet nie je a ani nebol predmetom exekúcie.
V prípade, ak má uchádzač účty vedené vo viacerých bankách, verejný obstarávateľ požaduje vyjadrenie od každej z nich a to vo vyššie uvedenom rozsahu. Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo bánk podpísané oprávnenou osobou banky nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky.
(B) Uchádzač taktiež predloží čestné vyhlásenie o tom, že nemá vedené bankové účty v iných bankách než v tých,
ktorých vyjadrenie predložil. V čestnom vyhlásení musí byť uvedené miesto a dátum jeho vyhotovenia.
Všetky doklady požadované vyššie musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti:
Požiadavka predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky sleduje cieľ nájsť schopného poskytovateľa
služieb, ktorý si riadne a včas plní všetky svoje finančné záväzky.
Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené
verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač vyplní časti I. až III. JED-u a môže vyplniť len oddiel Alfa: GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED-u.
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu:
(A) § 34 ods. 1 písm. a) ZVO
(B) § 34 ods. 1 písm. g) ZVO
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
K bodu (A)
Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania,
doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služby s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služby.
Dokladom, ktorým uchádzač preukáže poskytnutie tovaru je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO.
Uchádzač preukáže poskytnutie služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom celková cena poskytnutých služieb musí mať hodnotu minimálne 150 tis. EUR bez DPH.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ touto požiadavkou vytvára predpoklad, že plnenie zmluvy bude zabezpečovať dostatočne zručný a skúsený dodávateľ, ktorý má skúsenosti z poskytnutím požadovaných služieb.
K bodu (B)
Uchádzač preukáže údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii zodpovedného pracovníka.
Diétna sestra alebo asistent výživy, ktorými musí spĺňať nižšie požadované kvalifikačné predpoklady:
- minimálne úplné stredoškolské vzdelanie v odbore asistent výživy v odbore fyziologická a klinická výživa,
- minimálne 3 ročná prax v oblasti prípravy a varenia diétnej stravy.
Splnenie požadovaných predpokladov uchádzač preukáže dokladmi:
1) profesijný životopis zodpovedného pracovníka
2) čestné vyhlásenie zodpovedného pracovníka o pravdivosti údajov a informácií uvedených v životopise.
Predložený profesijný životopis musí minimálne obsahovať:
a) meno a priezvisko zodpovedného pracovníka
b) najvyššie dosiahnuté vzdelanie,
c) zoznam realizovaných služieb, preukazujúci požadované praktické skúsenosti zodpovedného pracovníka, ktorý musí obsahovať:
- obdobie poskytovania príslušnej služby (od - do, mesiac/rok);
- funkcia/pozícia, názov zastávanej funkcie/pozície asistenta výživy alebo diétnej sestry pri plnení zmluvy,
- stručný opis predmetu/rozsahu činností v rámci zmluvy, ktoré zodpovedný pracovník vykonával;
- kontaktná osoba za objednávateľa/zamestnávateľa, u ktorého si možno overiť tieto údaje (meno, priezvisko,
pozícia, aktuálne telefónne číslo, aktuálny e-mail);
d) dátum, miesto a podpis zodpovednej osoby.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti:
Požiadavka deklarovať kvalifikáciu zodpovedného pracovníka dodávateľa sleduje cieľ, nájsť kompetentného
poskytovateľa služieb, ktorý si plní svoje záväzky na odbornej úrovni.
Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené
verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač vyplní časti I. až III. JED-u a môže vyplniť len oddiel Alfa: GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED-u.
III.2)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.3)
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Obstarávanie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
Rámcová dohoda s viacerými uchádzačmi
Predpokladaný maximálny počet účastníkov rámcovej dohody:
3
IV.1.8)
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní:
Áno
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dá tum a čas: 02.10.2018 09:00
IV.2.4)
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Po nuka musí platiť do: 31.03.2019
IV.2.7)
Podmienky na otváranie ponúk
Dá tum a čas: 02.10.2018 09:30
Miesto:
Špecializovaná nemocnica pre ortopedickú protetiku Bratislava, n.o.
Záhradnícka 42
821 08 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Na otváraní ponúk sa uchádzači môžu zúčastniť. Zúčastniť sa môže štatutárna osoba alebo splnomocnená osoba uchádzača, ktorá sa preukáže splnomocnením a dokladom preukazujúcim totožnosť.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1)
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Toto obstarávanie sa bude opakovať:
Nie
VI.2)
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Použije sa elektronické objednávanie
Bude sa akceptovať elektronická fakturácia
Použijú sa elektronické platby
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
(1) Ponuku môže predložiť uchádzač, ktorý sa v zmysle § 20 ZVO zaregistroval do systému EVO; systém EVO mu
umožňuje prevziať si súťažné podklady a ich prílohy v elektronickej forme, umožňuje mu predložiť otázky na vysvetlenie súťažných podkladov a ich prílohy, resp. Výzvy a verejný obstarávateľ prostredníctvom EVO predmetné vysvetlenie doručuje všetkým zaregistrovaným záujemcom v EVO. Systém EVO umožňuje verejnému obstarávateľovi po predložení ponúk elektronicky vyžiadať si od uchádzačov vysvetlenie ponúk a uchádzači elektronicky cez EVO dané vysvetlenie ponuky poskytnú. Verejný obstarávateľ prostredníctvom systému EVO poskytuje záujemcom/uchádzačom aj informácie podľa § 165 ods. 3 ZVO.
(2) Prístup pre registráciu a následne do zákazky je cez označenie "Verejný obstarávateľ: Špecializovaná nemocnica pre ortopedickú protetiku Bratislava, n.o., Názov zákazky: ,,Poskytovanie celodennej stravy pre pacientov ŠNOP Bratislava, n.o. (EVO)", číslo zákazky 55.01.
(3) Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom pri registrácii sa do systému EVO uviesť e-mailovú adresu, ktorá bude prístupná pre vybratého zamestnanca záujemcu/uchádzača, pretože na predmetnú e-mailovú adresu bude systém EVO zasielať notifikačné e-maily napr. o doručení vysvetlenia, informáciu o otváraní ponúk, požiadavky na vysvetlenie ponuky a pod.
(4) Ponuka môže byť vyhotovená aj v písomnej forme, a to písacím strojom alebo tlačiarenským výstupným zariadením výpočtovej techniky. Uchádzač zároveň k písomnej ponuke pripojí obsah ponuky aj v elektronickej forme na elektronickom médiu napr. CD, DVD nosiči.
(5) Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie
ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
(6) Zábezpeka sa nepožaduje.
(7) Ponuka musí byť predložená v štátnom - slovenskom jazyku. Ak ponuku, návrh, doklad alebo dokument predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musí predložiť tieto doklady v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho slovenského jazyka. Uvedená podmienka sa nevzťahuje na ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel medzi originálom a prekladom dokladu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
(8) Odôvodnenie nezozdelenia zákazky na časti (§ 28 ods. 2 ZVO).
Požiadavka na komplexný charakter poskytovaných služieb, vyplýva z potrieb verejného obstarávateľa a z charakteru požadovaných služieb. Potreba koordinácie jednotlivých dodávateľov častí zákazky by mohla predstavovať riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky. Požadované služby preto musia byť poskytované jedným subjektom.
VI.4)
POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Telefón:
421 250264176
Fax:
421 250264219
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4)
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo:
31797903
Telefón:
421 250264176
Fax:
421 250264219
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
24.08.2018