VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Špecializovaná nemocnica pre ortopedickú protetiku Bratislava, n.o.
IČO: 36077739
Záhradnícka 42, 82108 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Sandra Kos
Telefón: +421 908656383 / 232604838
Email: sandra.kos@stengl.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.snop.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://evo.gov.sk/evo/tender/9852_5501_20170717.nsf/stddocsPub?OpenView&a mp;count=-1&ExpandView
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa §7 ods. 1 písm. d)
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Poskytovanie celodennej stravy pre pacientov ŠNOP Bratislava, n.o. (EVO)
Referenčné číslo: 55.01
II.1.2) Hlavný kód CPV
55322000-3
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník:
EA26-0 - Pre pacientov
GB01-8 - Denne
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Poskytovanie služby - poskytovanie celodennej stravy pre pacientov zdravotníckeho zariadenia, vrátane dopravy na miesto určenia (dovoz) a likvidácie stravy. Poskytovanie celodennej stravy pre pacientov sa požaduje v rozsahu a v súlade podľa všeobecne záväzných predpisov súvisiacich s poskytovaním stravy v zdravotníckych zariadeniach, pri rešpektovaní nutričných a energetických hodnôt platných pre jednotlivé typy stravy (základné a špeciálne diéty), ktorá je podávaná pacientom a podľa podmienok stanovených v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 202 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
55321000-6
55521100-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Špecializovaná nemocnica pre ortopedickú protetiku Bratislava, n.o.
Záhradnícka 42
821 08 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je záväzok poskytovateľa v zmluvnom období zabezpečiť poskytovanie celodennej stravy pre pacientov zdravotníckeho zariadenia, vrátane dopravy na miesto určenia (dovoz) a likvidácie stravy podľa podmienok stanovených v súťažných podkladoch. Predpokladaný počet podávania celodennej stravy za 1 mesiac je 780 ks.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 202 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZVO. Ich splnenie
preukáže podľa § 32 ods. 2 ZVO resp. ods. 4 alebo ods. 5 ZVO predložením originálnych dokladov alebo ich úradne
overených kópií. Uchádzač vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti zápisom do zoznamu
hospodárskych subjektov v zmysle § 152 ods. 1 ZVO.

Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené
verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 33 ods. 1 písm. a) ZVO
(A) Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží potvrdenie - vyjadrenie banky alebo pobočky
zahraničnej banky, že uchádzač za predchádzajúce obdobie od 01.01.2015 až ku dňu vystavenia potvrdenia resp. za tie roky, za ktoré je možné vyjadrenie banky vyhotoviť v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky:
(a) bol a je schopný plniť svoje finančné záväzky,
(b) nebol a nie je v nepovolenom debete,
(c) v prípade splácania úveru uchádzač dodržiaval a dodržuje splátkový kalendár,
(d) jeho bežný účet nie je a ani nebol predmetom exekúcie.
V prípade, ak má uchádzač účty vedené vo viacerých bankách, verejný obstarávateľ požaduje vyjadrenie od každej z nich a to vo vyššie uvedenom rozsahu. Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo bánk podpísané oprávnenou osobou banky nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky.

(B) Uchádzač taktiež predloží čestné vyhlásenie o tom, že nemá vedené bankové účty v iných bankách než v tých,
ktorých vyjadrenie predložil. V čestnom vyhlásení musí byť uvedené miesto a dátum jeho vyhotovenia.
Všetky doklady požadované vyššie musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti:
Požiadavka predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky sleduje cieľ nájsť schopného poskytovateľa služieb, ktorý si riadne a včas plní všetky svoje finančné záväzky.

Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené
verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
(A) § 34 ods. 1 písm. a) ZVO
(B) § 34 ods. 1 písm. g) ZVO
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu (A)
Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služby s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služby.
Uchádzač preukáže poskytnutie služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom celková cena poskytnutých služieb musí mať hodnotu minimálne 200 tis. EUR bez DPH.
Obsah požadovaných referencií uchádzač preukáže podľa § 12 ods. 2 písm. a), b), c), d), g) h) i) ZVO.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti:
Požiadavka predložiť referencie uchádzača sleduje cieľ, nájsť zodpovedného a kvalitného poskytovateľa služieb, ktorý si plní svoje záväzky.

K bodu (B)
Uchádzač preukáže údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii zodpovedného pracovníka.
Diétna sestra alebo asistent výživy, ktorými musí spĺňať nižšie požadované kvalifikačné predpoklady:
- minimálne úplné stredoškolské vzdelanie v odbore asistent výživy v odbore fyziologická a klinická výživa,
- minimálne 3 ročná prax v oblasti prípravy a varenia diétnej stravy.
Splnenie požadovaných predpokladov uchádzač preukáže dokladmi:
1) profesijný životopis zodpovedného pracovníka
2) čestné vyhlásenie zodpovedného pracovníka o pravdivosti údajov a informácií uvedených v životopise.
Predložený profesijný životopis musí minimálne obsahovať:
a) meno a priezvisko zodpovedného pracovníka
b) najvyššie dosiahnuté vzdelanie,
c) zoznam realizovaných služieb, preukazujúci požadované praktické skúsenosti zodpovedného pracovníka, ktorý musí obsahovať:
- obdobie poskytovania príslušnej služby (od - do, mesiac/rok);
- funkcia/pozícia, názov zastávanej funkcie/pozície asistenta výživy alebo diétnej sestry pri plnení zmluvy,
- stručný opis predmetu/rozsahu činností v rámci zmluvy, ktoré zodpovedný pracovník vykonával;
- kontaktná osoba za objednávateľa/zamestnávateľa, u ktorého si možno overiť tieto údaje (meno, priezvisko,
pozícia, aktuálne telefónne číslo, aktuálny e-mail);
d) dátum, miesto a podpis zodpovednej osoby.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti:
Požiadavka deklarovať kvalifikáciu zodpovedného pracovníka dodávateľa sleduje cieľ, nájsť kompetentného poskytovateľa služieb, ktorý si plní svoje záväzky na odbornej úrovni.

Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené
verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
Predpokladaný maximálny počet účastníkov rámcovej dohody: 3
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dá tum a čas: 12.09.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Po nuka musí platiť do: 01.03.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dá tum a čas: 12.09.2017 10:00
Miesto: Špecializovaná nemocnica pre ortopedickú protetiku Bratislava, n.o.
Záhradnícka 42
821 08 Bratislava
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1) Súťaž sa realizuje ako elektronické verejné obstarávanie cez portál EVO na www.evo.gov.sk. Pre účasť v tejto súťaži je potrebné záujemcom sa prostredníctvom tohto portálu zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle
usmernení na portáli EVO pre súťaž alebo v príručke používateľa EVO zverejnenej na portáli EVO. Prístup pre registráciu a následne do zákazky je cez označenie "Verejný obstarávateľ: Špecializovaná nemocnica pre ortopedickú protetiku Bratislava, n.o., Názov zákazky: ,,Poskytovanie celodennej stravy pre pacientov ŠNOP Bratislava, n.o. (EVO)", číslo zákazky 55.01.
(2) Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že pre toto verejné obstarávanie stanovil súťaž a postup, ktorý sa
realizuje elektronicky prostredníctvom systému EVO, a preto z uvedeného dôvodu nebude reagovať na písomné žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov (záujemca sa musí zaregistrovať do systému EVO podľa bodu 1). Verejný obstarávateľ nebude poskytovať súťažné podklady v písomnej forme ani v elektronickej forme.
(3) Uchádzači svoje ponuky budú predkladať iba v papierovej forme nie prostredníctvom systému EVO.
(4) Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom pri registrácii sa do systému EVO uviesť e-mailovú adresu, ktorá bude prístupná pre vybratého zamestnanca záujemcu/uchádzača, pretože na predmetnú e-mailovú adresu bude systém EVO zasielať notifikačné e-maily napr. o doručení vysvetlenia, informáciu o otváraní ponúk, požiadavky na vysvetlenie ponuky a pod.
(5) Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením o vyhlásení verejného obstarávania a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
(6) Zábezpeka sa nepožaduje.
(7) Ponuka musí byť predložená v štátnom - slovenskom jazyku. Ak ponuku, návrh, doklad alebo dokument predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musí predložiť tieto doklady v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho slovenského jazyka. Uvedená podmienka sa nevzťahuje na ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel medzi originálom a prekladom dokladu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
07.08.2017