OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30794536
Špitálska 8, 81267 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny, Špitálska 8, 812 67 Bratislava
Kontaktná osoba: Radoslav Drobný
Mobil: +421 917558404
Telefón: +421 917558404
Email: radoslav.drobny@upvsr.gov.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/8716
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.upsvar.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Štátna agentúra/úrad
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Sociálna starostlivosť
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
On-line bannerová kampaň za účelom zlepšenia transferu informácií medzi cieľovými skupinami
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 13
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Slovensko
Kód NUTS
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je realizácia on-line bannerovej kampane za účelom zlepšenia transferu informácií medzi cieľovymi skupinami. Realizácia predmetu zákazky bude zabezpečená prostredníctvom využitia RTB systémov so zapojením DMP, DSP a SSP platforiem pre jednoznačnú tvorbu behaviorálnych modelov za účelom zvyšovania efektívnosti doručovania informácii relevantnej skupine klientov.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79341000-6
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je realizácia on-line bannerovej kampane za účelom zlepšenia transferu informácií medzi cieľovymi skupinami. Realizácia predmetu zákazky bude zabezpečená prostredníctvom využitia RTB systémov so zapojením DMP, DSP a SSP platforiem pre jednoznačnú tvorbu behaviorálnych modelov za účelom zvyšovania efektívnosti doručovania informácii relevantnej skupine klientov. Celkový plánovaný rozsah kampane - 24 mil. impresií banner, 3 mil. impresií inbanner video.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 208 500,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 9
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejny obstarávateľ nevyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z Európskeho sociálneho fondu (ESF) Operačný program Zamestnanosť a sociálna inklúzia a/alebo zo štátneho rozpočtu. Vlastná platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku na základe daňového dokladu vystaveného poskytovateľom, splatnosť ktorého je na základe súhlasu zmluvných strán do 60 dní odo dňa jeho doručenia, nakoľko je pred úhradou záväzku spolufinancovaného zo Štrukturálnych fondov EÚ verejný obstarávateľ povinný predložiť všetky doklady súvisiace s realizáciou na administratívnu kontrolu. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok, ani zálohovú platbu.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Nepožaduje sa.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti tykajúce sa osobného postavenia podľa §26 ods. 1 zákona o verejnom
obstarávaní a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 alebo podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, v zmysle ktorého podnikateľ vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanymi v zozname podnikateľov. V prípade, že uchádzač nemá v zozname podnikateľov zapísany doklad, ktorym preukazuje splnenie osobného postavenia podľa § 26 ods.1 písm. h), verejny obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uloženy zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou podľa § 26 ods.1 písm. h). V prípade, že uchádzač nemá v zozname podnikateľov zapísané doklady, ktorymi preukazuje splnenie osobného postavenia podľa §26 ods. 1 písm. i) a písm. j), verejny obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť podľa § 26 ods.1 písm. i ) a písm. j).

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti tykajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestnym vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešny uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určenym verejnym obstarávateľom.

Doklady a dokumenty, ktorymi uchádzač preukazuje osobné postavenie musia byť v ponuke predložené ako originály
alebo ich úradne osvedčené kópie.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky
účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti tykajúce sa osobného postavenia sú taxatívne stanovené zákonom o verejnom obstarávaní a vyplyvajú z § 26 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
a) Podľa § 27 ods. 1 písm. a) vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona: verejny obstarávateľ požaduje predloženie potvrdenia zo strany
nestrannej a dôveryhodnej inštitúcie o finančnom stave a postavení uchádzača, preukazujúceho schopnosť uchádzača plniť si záväzky vyplyvajúce z podnikateľskej činnosti počas doby plnenia zmluvy, ktorá je vysledkom tohoto postupu zadávania zákazky.
b) Podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa
predmet zákazky tyka najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona: verejny obstarávateľ požaduje predloženie prehľadu o
dosiahnutom obrate z dôvodu preukázania schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky vo vzťahu k svojim
subdodávateľom v rámci plnenia zmluvy. Hodnotu požadovaného obratu v predmete zákazky stanovil verejny
obstarávateľ z predpokladanej hodnoty zákazky v súlade s § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní. Verejny obstarávateľ požaduje predložiť vykazy ziskov a strát alebo vykazy o príjmoch a vydavkoch za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti za účelom získania informácií o obratoch uchádzačov a ďalších relevantnych informáciách o finančnom a ekonomickom postavení uchádzačov, ktoré sú nevyhnutné na posúdenie ich finančnej a ekonomickej kondície a schopnosti realizovať zákazku. Verejny obstarávateľ stanovil minimálny požadovany obrat za posledné 3 roky po dôkladnom posúdení a primerane k typu, charakteru, finančnému objemu a dĺžke realizácie zadávanej zákazky v súlade s obmedzeniami pre primeranosť požadovaného obratu podľa § 27 ods. 1 písm. d) tak, aby na jednej strane vybral zhotoviteľa schopného realizovať predmetnú zákazku, no na druhej strane neprimerane neobmedzil otvorenú hospodársku súťaž. Stanovenie minimálneho požadovaného obratu uchádzača je nevyhnutné pre vyber zmluvného partnera, garantujúceho plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočnych prieťahov.
Ďalšie informácie: V zmysle § 27 ods. 2 uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie ekonomickej a finančnej
spôsobilosti využiť kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo
záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie ekonomickej a finančnej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač alebo záujemca písomnou zmluvou uzatvorenou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej ekonomickymi a finančnymi kapacitami mieni preukázať svoju ekonomickú a finančnú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie ekonomickej a finančnej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal ekonomickú a finančnú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie tyka, uchádzač alebo záujemca je oprávneny toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tym nie je dotknutá.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti tykajúcich sa ekonomickej a finančnej spôsobilosti za všetkych členov skupiny spoločne.
Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestnym vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určenym verejnym obstarávateľom.
Ak záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určenymi dokladmi,
verejny obstarávateľ môže uznať aj iné doklady, ktorymi sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Doklady a dokumenty, ktorymi uchádzač preukazuje ekonomickú a finančnú spôsobilosť, musia byť v ponuke
predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
a) Vyjadrenie banky musí obsahovať informácie o tom, že uchádzač je klientom banky, v prípade splácania úveru
dodržiava splátkovy kalendár, jeho bežny účet nie je predmetom exekúcie a čestné vyhlásenie podpísané osobou
oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvoreny účet a záväzky v inej
banke/bankách okrem tej/tych, od ktorej/ktorych predložil vyššie uvedené potvrdenie/potvrdenia.

b) Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti prehľadom o dosiahnutom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v predmete zákazky (t. j. poskytovanie služieb online bannerovej kampane) za príslušné obdobie, ku ktorému priloží vykaz ziskov a strát alebo vykaz o príjmoch a vydavkoch podľa platnych právnych predpisov, overeny príslušnym správcom dane resp. príslušnou inštitúciou podľa krajiny sídla záujemcu. Uchádzač preukáže vyšku dosiahnutého obratu v predmete zákazky vo vyške minimálne 200.000,00 EUR za požadované obdobie súhrnne.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
a) podľa § 28 ods. 1 písm. a) zoznam poskytnutych služieb uskutočnenych za predchádzajúce tri roky (t. j. 36 mesiacov pred lehotou na predkladanie ponúk) doplnenym potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia služieb podľa obchodnych podmienok, ak odberateľom bol verejny obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejny obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnenym dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvny vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

d) podľa § 28 ods. 1 písm. k) uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktory má uchádzač alebo záujemca poskytujúci
službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, spolu s uvedením identifikačnych údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.

V zmysle § 28 ods. 2 uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač alebo záujemca písomnou zmluvou uzatvorenou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickymi a odbornymi kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde kplneniu, ktorého sa toto preukázanie tyka, uchádzač alebo záujemca je oprávneny toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľ tym nie je dotknutá.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti tykajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti za všetkych členov skupiny spoločne.

Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestnym vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešny uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určenym verejnym obstarávateľom.

Doklady a dokumenty, ktorymi uchádzač preukazuje technickú spôsobilosť, musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
a) Verejny obstarávateľ požaduje predložiť referencie na poskytnutie služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (t. j. poskytovanie služieb online bannerovej kampane) za obdobie predchádzajúcich troch
rokov (t. j. 36 mesiacov pred lehotou na predkladanie ponúk), spolu v min. hodnote 100.000,00 EUR bez DPH.
V prípade zmlúv s viacročnym plnením sa do plnenia za posudzované obdobie zahrnú iba čiastkové hodnoty zmlúv za požadované obdobie. V prípade, že v rámci predloženych referencií boli poskytnuté aj iné služby ako tie, ktoré sú
predmetom zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota služieb, ktoré sú rovnakého charakteru ako predmet zákazky. V prípade, že zákazka bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia skupiny dodávateľov,záujemca alebo osoba podľa § 28 ods. 2 zákona a pod.), musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme v stanovenej lehote realizoval služby, ktoré sú predmetom zákazky. Verejny obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti údajov.
Odôvodnenie primeranosti (§32 ods. 6): predloženie referencií v požadovanom množstve a finančnom objeme sa
požaduje z dôvodu preukázania schopnosti a praktickych skúseností poskytnutím služieb rovnakého charakteru a
rozsahu, ako je predmet zákazky. Zároveň sa tym zamedzí riziko prameniace z nedostatočnych skúseností v špecifickej oblasti zapojenia behaviorálnych modelov v rámci internetovej kampane.
d)Verejny obstarávateľ požaduje predložiť zoznam subdodávateľov, ak je známy, ktorí sa majú podieľať na dodaní
plnenia v sume najmenej 50% z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača s uvedením podielu plnenia zo zmluvy vo venom a finančnom vyjadrení, ktory má uchádzač alebo záujemca poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť
subdodávateľom v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné
číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
Odôvodnenie primeranosti (§32 ods. 6): predloženie zoznamu je povinnou podmienkou účasti podľa §32 ods. 3 písm.
b).
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
Banner 2015
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2014/S 184-324819
z: 25.09.2014
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dá tum a čas: 20.01.2015 11:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dá tum a čas: 20.01.2015 11:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dá tum: 30.04.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dá tum a čas: 20.01.2015 13:00
Miesto: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny, Špitálska 8, 812 67 Bratislava
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky bude financovany z Európskeho sociálneho fondu (ESF) Operačny program Zamestnanosť a sociálna inklúzia.
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ realizuje predmetné verejné obstarávanie prostredníctvom systému elektronického verejného
obstarávania (www.evo.gov.sk), kde budú záujemcom po úspešnej registrácii sprístupnené súťažné podklady. Súťažné podklady sú poskytované bez obmedzenia a vyhradne elektronicky, a to prostredníctvom profilu verejného
obstarávateľa, alebo prostredníctom systému EVO. Verejny obstarávateľ odporúča záujemcom registrovať sa do
systému EVO, nakoľko pre túto verejnú súťaž verejny obstarávateľ použije systém Elektronického verejného
obstarávania na:
-fázu poskytovania súťažnych podkladov, doplňujúcich podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie,
-fázu vysvetľovania, t. j. elektronického predkladania žiadostí o vysvetlenie požiadaviek uvedenych v oznámení o
vyhlásení verejného obstarávania, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažnych podkladov, informatívneho
dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie; resp. poskytnutia súvisiaceho vysvetlenia a žiadostí
záujemcov/uchádzačov zo strany verejného obstarávateľa.
Pre fázu predkladania ponúk verejny obstarávateľ nepoužije systém Elektronického verejného obstarávania. Uchádzač predloží ponuku v písomnej listinnej podobe.

Skupina dodávateľov, predkladajúca ponuku, nemusí vytvoriť právne vzťahy, musí však stanoviť lídra skupiny
dodávateľov pre komunikáciu v rámci procesu verejného obstarávania. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov
utvorenej na predloženie ponuky udelia jednému z členov skupiny dodávateľov splnomocnenie konať v mene všetkych členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní.

V zmysle § 19, ods. 3) doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predloženych v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradny preklad v štátnom jazyku.

Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní.

Otváranie časti ponúk Kritériá sa uskutoční v termíne podľa § 41 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.

Na otváraní časti ponúk Kritériá sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie
ponúk a ktorych ponuka nebola vylúčená. Komisia overí neporušenosť časti ponuky, označenej ako "Kritériá" a zverejní obchodné mená, sídla alebo miesta podnikania všetkych uchádzačov a ich návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom, určenych verejnym obstarávateľom na vyhodnotenie ponúk. Ostatné údaje uvedené v časti ponuky, označenej ako "Kritériá" sa nezverejňujú.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
05.12.2014