OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30794536
Špitálska 8, 81267 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny, Župné námestie 5-6, 812 67 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Tatiana Nohavičková
Telefón: +421 220441705
Email: Tatiana.Nohavickova@upsvr.gov.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/8716
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.upsvar.sk
Elektronický prístup k informáciám (URL): http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
Sociálna starostlivosť
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Dodávka a distribúcia potravinových a hygienických balíčkov
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Úspešný uchádzač je povinný dodávať balíčky v rámci celej SR. Podrobnosti o distribúcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
Kód NUTS
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 41 660 880,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodanie, balenie vybraných druhov potravín do potravinových balíčkov a hygienických potrieb do hygienických balíčkov, ich skladovanie a distribúcia na najmenej 71 miest v rámci celej SR (uchádzač je povinný distribuovať predmet zákazky v každom okrese SR, okresy Bratislava I - V sú ponímané ako 1 okres, rovnako ako okresy Košice I - IV vrátane Košice Okolie). Odo dňa uskladnenia je potrebné, aby boli sklady prístupné zamestnancom Ústredia práce, sociálnych vecí a rodiny a partnerským organizáciám tri týždne, počas ktorých budú balíčky distribuované konečným príjemcom. Podrobnosti o zložení balíčkov ako aj ďalšie požiadavky obsahujú súťažné podklady.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15897300-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 33700000-7, 63121100-4
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 2
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladané množstvo bude 90 000 potravinových a 50 000 hygienických balíčkov pre jednu distribúciu. Verejný obstarávateľ predpokladá dve distribúcie potravinových a jednu distribúciu hygienických balíčkov v priebehu roka.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo upraviť počet distribúcií potravinových balíčkov za rok na maximálne 4.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 41 660 880,0000 EUR
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Distribúcia potravinových balíčkov
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je dodanie, balenie vybraných druhov potravín do potravinových balíčkov, ich skladovanie a distribúcia na najmenej 71 miest v rámci celej SR (uchádzač je povinný distribuovať predmet zákazky v každom
okrese SR, okresy Bratislava I - V sú ponímané ako 1 okres, rovnako ako okresy Košice I - IV vrátane Košice Okolie). Odo dňa uskladnenia je potrebné, aby boli sklady prístupné zamestnancom Ústredia práce, sociálnych vecí a rodiny a partnerským organizáciám tri týždne, počas ktorých budú balíčky distribuované konečným príjemcom. Podrobnosti o zložení balíčkov ako aj ďalšie požiadavky obsahujú súťažné podklady.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15897300-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 63121100-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predpokladané množstvo bude 90 000 potravinových balíčkov pre jednu distribúciu. Verejný obstarávateľ predpokladá dve distribúcie potravinových balíčkov v priebehu roka.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo upraviť počet distribúcií potravinových balíčkov za rok na maximálne 4.
Hodnota 40 639 680,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
Časť: 2
NÁZOV
Distribúcia hygienických balíčkov
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je dodanie, balenie vybraných druhov hygienických potrieb do hygienických balíčkov, ich skladovanie a distribúcia na najmenej 71 miest v rámci celej SR (uchádzač je povinný distribuovať predmet
zákazky v každom okrese SR, okresy Bratislava I - V sú ponímané ako 1 okres, rovnako ako okresy Košice I - IV vrátane Košice Okolie). Odo dňa uskladnenia je potrebné, aby boli sklady prístupné zamestnancom Ústredia práce, sociálnych vecí a rodiny a partnerským organizáciám tri týždne, počas ktorých budú balíčky distribuované konečným príjemcom. Podrobnosti o zložení balíčkov ako aj ďalšie požiadavky obsahujú súťažné podklady.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 33700000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 63121100-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predpokladané množstvo bude 50 000 hygienických balíčkov pre jednu distribúciu. Verejný obstarávateľ predpokladá jednu distribúciu hygienických balíčkov v priebehu roka.
Hodnota 1 021 200,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 950 000 EUR pre časť I zákazky a 30 000 pre časť II zákazky.
Podrobnosti o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky sa bude financovať zo zdrojov EÚ pre Operačný program potravinovej a základnej materiálnej pomoci 2014-2020. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy.
Vlastná platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku v eurách po dodaní predmetu zákazky na základe predloženej faktúry. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s realizáciou Zmluvy kedykoľvek, najneskôr do 31.12.2023, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov Slovenskej republiky a Európskej únie, najmä Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 223/2014 z 11. marca 2014 o Fonde európskej pomoci pre najodkázanejšie osoby a zákona č. 502/2001 Z. z. o finančnej kontrole a vnútornom audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Úspešný uchádzač sa zaväzuje, že počas doby plnenia Zmluvy zamestná minimálne jednu osobu znevýhodnenú na trhu práce podľa podmienok uvedených v súťažných podkladoch.
Úspešný uchádzač sa zaväzuje po podpise Zmluvy uzavrieť a počas trvania Zmluvy udržiavať poistné zmluvy, ktoré zabezpečia poistenie na obdobie plnenia predmetu zákazky na poistnú sumu, ktorá zodpovedá výške: pre časť I zákazky - 200.000 EUR a pre časť II zákazky - 20.000 EUR.
Úspešný uchádzač je pred podpisom Zmluvy povinný predložiť doklad o zavedení systému HACCP alebo ekvivalent vydaný orgánom verejnej moci (platí len pre časť I zákazky).
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a 5, alebo § 128 ods. 1, resp. § 32 ods. 11, a to v súlade s § 19 ods. 3 uvedeného zákona. Doklady musia byt predložené ako originály alebo úradne overené fotokópie.
Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu v súlade s § 31 ods. 3.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu podľa § 32 ods. 11, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa ekonomickej a finančnej spôsobilosti podľa § 27 zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov predložením dokladov, preukazujúcich splnenie podmienok účasti alebo podľa § 32 ods. 11 čestným vyhlásením. Doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené fotokópie.
a) v zmysle § 27 ods. 1 písm. a) zákona vyjadrením banky
b) v zmysle § 27 ods. 1 písm. d) zákona prehľadom o celkovom obrate
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu podľa § 32 ods. 11, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie ekonomického a finančného postavenia zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponúk, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení Zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie ekonomického a finančného postavenia v súlade s § 27 ods. 2.
Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu v súlade s § 31 ods. 3, resp. ods. 4.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Ad a) vyjadrenie banky musí obsahovať informácie o tom, že uchádzač je klientom banky, v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie a čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie/vyjadrenia.
Ad b) preukáže celkový obrat za posledné 3 ukončené hospodárske roky, za ktoré sú údaje dostupné, pričom obrat kumulatívne v uvedenom období nesmie byť nižší ako 15 000 000 EUR pre časť I zákazky a 750 000 EUR pre časť II zákazky. K prehľadu o obrate predloží uchádzač výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch podľa platných právnych predpisov potvrdené štatutárnym zástupcom uchádzača.
V prípade ak sú relevantné údaje z výkazov zverejnené podľa zákona na internetovej stránke http://www.registeruz.sk/, postačuje, ak uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate za posledné tri uzavreté hospodárske roky a poukáže vhodným spôsobom na zverejnenie relevantných údajov, napr. hypertextovou linkou.
V prípade, že doklady predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady ekvivalentné k výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti v pôvodnom jazyku, a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka. Súčasne musí uviesť, ktorý údaj v doklade preukazuje požadovanú výšku obratu. V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov je rozhodujúci úradný preklad v slovenskom jazyku. Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa kurzu ECB - Európskej centrálnej banky aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti na preukázanie finančného a ekonomického postavenia.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ požadovaním týchto podmienok účasti skúma schopnosť uchádzača plniť si finančné záväzky, skúma výšku obratu a finančnú stabilitu.
Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, lehotu splatnosti faktúr, dĺžku trvania zákazky. Verejný obstarávateľ považuje za svoju povinnosť vstúpiť do právneho vzťahu len s uchádzačom, ktorý si plní elementárne záväzky. Banky sú vo všeobecnosti považované za dôveryhodný zdroj informácií o finančnej disciplíne uchádzača pri plnení si záväzkov, a preto pozitívne vyjadrenie banky o platobnej schopnosti uchádzača verejný obstarávateľ považuje za relevantný zdroj informácií o finančnej kondícií a disciplinovanosti uchádzača pri plnení si záväzkov. Súčasne sa touto podmienkou verejný obstarávateľ presvedčí, že uchádzač je podnikateľský subjekt, ktorý dlhodobo poskytuje služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky a z tohto pohľadu môže uzavrieť s uchádzačom zmluvu so znížením pravdepodobnosti ekonomických rizík.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov predložením dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti. Doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené fotokópie.
a) v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané,
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu podľa § 32 ods. 11, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponúk, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti v súlade s § 28 ods. 2.
Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu v súlade s § 31 ods. 3, resp. ods. 4.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
a) Uchádzač predloží minimálne jednu (1) referenciu (za posledných 36 mesiacov predchádzajúcich lehote na predkladanie ponúk) o dodaní tovarov obdobných k predmetu zákazky, t. j. k dodávke a distribúcii potravín a hygienických potrieb, v súhrnnej hodnote 10 000 000 EUR bez DPH pre časť I zákazky a 500 000 EUR bez DPH pre časť II zákazky.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti:
Zoznam poskytnutých služieb má zabezpečiť odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky, ako aj preukázanie praktických skúseností uchádzača s dodávaním predmetu rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet tejto zákazky. Finančný objem a rozsah poskytnutých služieb verejný obstarávateľ stanovil ako minimálnu úroveň v súlade s ust. § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, a to v primeranej výške k predpokladanej hodnote zákazky bez DPH.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o podmienkach elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 238-431812
z: 09.12.2015
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dá tum a čas: 03.02.2016 11:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dá tum a čas: 03.02.2016 11:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dá tum: 30.06.2016
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dá tum a čas: 03.02.2016 13:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program potravinovej a základnej materiálnej pomoci 2014-2020.
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Na každú časť predmetu zákazky uzavrie verejný obstarávateľ samostatnú rámcovú dohodu v zmysle podmienok uvedených v súťažných podkladoch.
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny bude realizovať predmetné verejné obstarávanie prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (www.evo.gov.sk). Súťažné podklady budú sprístupnené každému záujemcovi po úspešnej registrácii. Pre úspešnú registráciu je každý záujemca povinný pravdivo a úplne vyplniť všetky položky registračného formulára.
Pre túto verejnú súťaž verejný obstarávateľ použije systém Elektronického verejného obstarávania len na:
- fázu poskytovania súťažných podkladov, doplňujúcich podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie,
- fázu vysvetľovania, t. j. elektronického predkladania žiadostí o vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie; resp. poskytnutia súvisiaceho vysvetlenia a žiadostí záujemcov/uchádzačov zo strany verejného obstarávateľa.
Pre fázu predkladania ponúk verejný obstarávateľ nepoužije systém Elektronického verejného obstarávania. Uchádzač predloží ponuku v písomnej listinnej podobe v uzavretom obale označenom podľa časti IV súťažných podkladov osobne alebo ju zašle poštovou zásielkou na adresu kontaktnej osoby v bode 19.1 súťažných podkladov v lehote na predkladanie ponúk podľa časti IV súťažných podkladov."
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
14.12.2015