Oznámenia o oprave

korigent výzvy


VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Žilinský samosprávny kraj
IČO: 37808427
Komenského 48, 01109 Žilina
Slovensko
Kontaktná osoba: Iveta Lokajová
Telefón: 421 415077237
Fax: 421 415032431
Email: iveta.lokajova@vuczilina.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
IČO: 42054575
M. Rázusa 104 , 01001 Žilina
Slovensko
Kontaktná osoba: Iveta Lokajová
Telefón: 421 415077237
Email: iveta.lokajova@vuczilina.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
regionálna samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Nadstavby na nákladné vozidlá
II.1.2) Hlavný kód CPV
34921000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie nadstavbových systémov na nákladné motorové vozidlá SC ŽSK vrátane ich montáže na podvozky jednotlivých motorových vozidiel. Predmet zákazky zahŕňa aj náklady na prepravu vozidiel, na ktoré sa budú montovať nadstavby, do miesta a z miesta realizácie montáže, náklady súvisiace so zaškolením obsluhy predmetu zákazky, vrátane dodania písomnej dokumentácie patriacej k predmetu zmluvy ako je napr. servisná knižka, technické osvedčenie na prevádzku po pozemných komunikáciách v SR, a vrátane manipulačných nákladov, správnych poplatkov súvisiacich s vydaním potrebných povolení pre prevádzku vozidiel na komunikáciách SR.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
188 333,33 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Sýpacie nadstavby
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34921000-9
34300000-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Správa ciest ŽSK, Závod Horné Považie, M. Rázusa 104, 01001 Žilina;
Správa ciest ŽSK, Závod Liptov, Pod Stráňami 4, 031 01 Liptovský Mikuláš;
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodanie nadstavbových systémov na nákladné motorové vozidlá SC ŽSK vrátane ich montáže na podvozky jednotlivých motorových vozidiel. Predmet zákazky zahŕňa aj náklady na prepravu vozidiel, na ktoré sa budú montovať nadstavby, do miesta a z miesta realizácie montáže, náklady súvisiace so zaškolením obsluhy predmetu zákazky, vrátane dodania písomnej dokumentácie patriacej k predmetu zmluvy ako je napr. servisná knižka, technické osvedčenie na prevádzku po pozemných komunikáciách v SR, atď. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky týkajúca sa časti I. je uvedená v bode B.1 SP.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
81 666,66 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 3
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
1.časť: Sýpacie nadstavby - nové s dvoma rozmetadlami - 2 ks.
predmet zákazky sa týka MV: Tatra 4x4 a Tatra 6x6
Časť: 2
II.2.1) Názov
Sklápacia nadstavba
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34921000-9
34300000-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Správa ciest ŽSK, Závod Kysuce, A. Hlinku 2621, 022 01 Čadca
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodanie nadstavbových systémov na nákladné motorové vozidlá SC ŽSK vrátane ich montáže na podvozky jednotlivých motorových vozidiel. Predmet zákazky zahŕňa aj náklady na prepravu vozidiel, na ktoré sa budú montovať nadstavby, do miesta a z miesta realizácie montáže, náklady súvisiace so zaškolením obsluhy predmetu zákazky, vrátane dodania písomnej dokumentácie patriacej k predmetu zmluvy ako je napr. servisná knižka, technické osvedčenie na prevádzku po pozemných komunikáciách v SR, atď. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky týkajúca sa časti I. je uvedená v bode B.1 SP.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
9 166,67 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 3
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
2.časť: Sklápacia nadstavba - nová trojstranná sklápacia nadstavba - 1 ks.
predmet zákazky sa týka MV: Liaz 111.811
Časť: 3
II.2.1) Názov
Zametacia nadstavba
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34921000-9
34300000-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Správa ciest ŽSK, Závod Kysuce, A. Hlinku 2621, 022 01 Čadca
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodanie nadstavbových systémov na nákladné motorové vozidlá SC ŽSK vrátane ich montáže na podvozky jednotlivých motorových vozidiel. Predmet zákazky zahŕňa aj náklady na prepravu vozidiel, na ktoré sa budú montovať nadstavby, do miesta a z miesta realizácie montáže, náklady súvisiace so zaškolením obsluhy predmetu zákazky, vrátane dodania písomnej dokumentácie patriacej k predmetu zmluvy ako je napr. servisná knižka, technické osvedčenie na prevádzku po pozemných komunikáciách v SR, atď. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky týkajúca sa časti I. je uvedená v bode B.1 SP.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
97 500,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 3
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
3. časť: Zametacia nadstavba - 1 ks.
predmet zákazky sa týka MV: Mercedes 4x4
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje
preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
V prípade ak uchádzač predkladá ponuku na viac častí doklady pre preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 2 predkladá len raz.
UPOZORNENIE:
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: verejný obstarávateľ nepožaduje podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 2.3.1Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže v zmysle § 34 ods. 1 písm. a), zákona o VO, a to zoznamom dodaných tovarov za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti v zmysle § 38 ods. 5 zákona o VO: Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Účelom, požiadavky na predloženie zoznamu dodaných tovarov v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.

V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné prepočítanie tejto meny na EUR a to prepočítacím koeficientom určeným ECB ku dňu zverejnenia tejto Výzvy vo Vestníku verejného obstarávania. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR.

2.3.2 Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže v zmysle § 34 ods. 1 písm. m), bod. 1.zákona o VO: podmienku účasti preukáže technickým opisom ponúkaného tovaru s uvedením názvu tovaru, technických parametrov (napr. výrobný výkres, napr. rozmerový nákres zobrazujúci dĺžkové a výškové dispozície) a fotografie predmetu zákazky. Pre splnenie uvedenej podmienky účasti je možné predložiť napr. prospekt od výrobcu.

Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti v zmysle § 38 ods. 5 zákona o VO:
Požiadavka verejného obstarávateľa vyplýva z charakteru predmetu zákazky. Uplatnením tejto podmienky je vytvorený reálny predpoklad, že zákazku bude realizovať záujemca s primeranými technickými a odbornými možnosťami, v požadovanom termíne a v primeranej kvalite. Verejný obstarávateľ má za to, že zmluvu na predmet zákazky je vhodné uzavrieť len s uchádzačom, ktorý preukáže, že ním poskytnutý tovar spĺňa technické parametre a je reálny predpoklad jeho dodania.

2.3.3 Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže v zmysle § 34 ods. 1 písm. m), bod. 2. zákona o VO: podmienku účasti preukáže certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.

Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti v zmysle § 38 ods. 5 zákona o VO:
Požiadavka verejného obstarávateľa vyplýva z charakteru predmetu zákazky. Uplatnením tejto podmienky sleduje verejný obstarávateľ skutočnosť, že zmluvu na predmet zákazky je možné uzavrieť len s uchádzačom, ktorý preukáže, že ním dodaný tovar bol posúdený príslušnými schvaľovacími orgánmi pre splnenie všetkých požiadaviek týkajúcich sa používania takéhoto motorového vozidla k prevádzke na pozemných komunikáciach v SR.

UPOZORNENIE:
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v súlade s § 34 ods. 3 zákona. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti, spoločne. Uchádzač v ponuke vkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti elektronicky do systému EVO v pdf naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k bodu 2.3.1:
Uchádzač predloží zoznam dodaných tovarov za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, doplnený dokladom o uspokojivom dodaní tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Tovary rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sú tovary týkajúce sa dodania a montáže nadstávb nákladných automobilov. Minimálna hodnota referenčného dokladu je verejným obstarávateľom stanovená pre jednotlivé časti:
ak uchádzač predloží ponuku na 1. časť predmetu zákazky predloží min. jeden referenčný doklad v objeme min. 80 000 EUR, bez DPH/zákazka, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
ak uchádzač predloží ponuku na 2. časť predmetu zákazky predloží min. jeden referenčný doklad v objeme min. 9 000 EUR, bez DPH/zákazka, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
ak uchádzač predloží ponuku na 3. časť predmetu zákazky predloží min. . jeden referenčný doklad v objeme min 95 000 EUR, bez DPH/zákazka, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.

Ak uchádzač predloží ponuku na viacero častí, predloží dôkazné prostriedky vo výške finančných prostriedkov časti s najväčším finančným objemom.

Technickú a odbornú spôsobilosť v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO môže uchádzač preukázať referenciou zverejnenou v evidencii referencií v zmysle § 12 zákona o VO.

k bodu 2.3.3:
Uchádzač pre preukázanie podmienky účasti predloží minimálne:

-2.3.3.1 Rozhodnutie napr. MDVaRR SR alebo iného oprávneného orgánu o osvedčení výrobcu, resp. zástupcu výrobcu pre ponúkaný typ zariadenia podľa zák. č. 725/2004 Z.z. v platnom znení, alebo zmluvu medzi výrobcom a zástupcom o oprávnení ponúkať obstarávaný typ zariadenia
-2.3.3.2 Rozhodnutie napr. MDVaRR SR alebo iného schvaľovacieho orgánu o udelení typového schválenia samostatnej technickej jednotky pre možnosť prevádzkovania na pozemných komunikáciách v SR podľa zák. č. 725/2004 Z.z. a písomná dokumentácia potvrdzujúca parametre predmetu zákazky (základný technický opis).
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch a návrh kúpnej zmluvy, ktorá je ich súčasťou.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: E-aukcia bude prebiehať v systéme EVO ako súčasť postupu. Verejný obstarávateľ požaduje od záujemcov/uchádzačov povinne sa zaregistrovať v systéme EVO v príslušnej zákazke, do lehoty na predkladanie ponúk. V prípade ak uchádzač nepožiada do lehoty na predkladanie ponúk o registráciu nemôže byť po ukončení úvodného vyhodnotenia ponúk vyzvaný k e-aukcii ako súčasti postupu.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dá tum a čas: 12.07.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Po nuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dá tum a čas: 12.07.2018 09:30
Miesto: Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
Sídlo: M. Rázusa 104, 010 01 Žilina
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Ponuky na predmet zákazky na časť I. sa otvárajú: dňa 12.07.2018 o 9.30 hod.
Ponuky na predmet zákazky na časť II. sa otvárajú: dňa 12.07.2018 o 10.00 hod.
Ponuky na predmet zákazky na časť III. sa otvárajú: dňa 12.07.2018 o 11.00 hod..Otváranie ponúk je v súlade s § 114 ods. 10) zákona o VO neverejné z dôvodu použitia elektronickej aukcie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie nie je obstarávaním podľa písm. a, b, a c. 1.Verejný obstarávateľ v súlade so zákonom č. 343/2015 Z.z. o VO zverejňuje SP a doplňujúce dokumenty vo svojom profile : https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8276 a zároveň prostredníctvom informačného systému EVO na stránke https://evo.gov.sk. Potrebné požiadavky na používanie systému EVO sú zadef. a zverejnené na portáli EVO v časti Príručky a odporúčania pre systém EVO (https://www.uvo.gov.sk) - pre záujemcu/uchádzača v Príručke používateľa systému EVO - Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska (verzia 0.3, 22.12.2015) (PDF - 2,5 MB) ,Spoločné moduly (verzia 0.6,1.8.2016) (PDF - 4,12 MB)
Pre komunikáciu v procese vysvetľovania SP resp. doplnenia SP v systéme EVO je potrebné vykonať registráciu do zákazky v systéme EVO (https://evo.gov.sk). Záujemca o zákazku sa zaregistruje priamo v príslušnej zákazke, link: /evo/tender/8276_3401_20180614.nsf
V prípade preukázateľného výpadku/ nedostupnosti systému EVO možno komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi v procese vysvetľovania SP uskutočňovať aj listinne, resp. cez kontaktnú e-mailovu adresu verejného obstarávateľa.
V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu
záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
2. Ponuky sa predkladajú v písomnej forme. Spôsob a podmienky predkladanie ponuky uchádzačmi je uvedený v bodoch 20 až 22 súťažných podkladoch.
3. Uchádzači pri preukázaní splnenia podmienok účasti môžu v súlade s § 39 využiť jednotný európsky dokument (JED).
4. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk a v SP sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o VO.
5. Odôvodnenie rozdelenia zákazky na časti : Verejný obstarávateľ zvážil vhodnosť rozdelenia zákazky na časti v rámci vyhláseného postupu verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ považuje za účelné rozdeliť zákazku na časti. Zdôvodnenie je uvedené v bode 3 SP.
6. Verejný obstarávateľ bude zároveň v profile zverejňovať všetky odpovede na doručené žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov ako aj informácie týkajúce sa e-aukčného konania.
7. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou uchádzača/záujemcu v tomto verejnom obstarávaní a s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
8. V prípade predkladania ponuky skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov a predložené ako originál alebo overená kópia.
9. Pre potreby podania žiadosti o vysvetlenie SP pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk sa bude používať el. systém EVO.
10. Upozorňujeme záujemcov/uchádzačov, že pracovná doba pre doručovanie písomností formou osobného doručenia, pošty, kuriérom, elektronicky v procese vysvetľovania a vyhodnocovania ponúk je uvedená v bode 12.4 SP.
11. Elektronická aukcia bude prebiehať prostredníctvom systému Elektronické verejné obstarávanie (EVO). Pre účely EA je aukčným kritériom celková cena predmetu zákazky (EUR s DPH), uplatňované v každej časti predmetu zákazky. Po úvodnom vyhodnotení ponúk všetci uchádzači budú vyzvaní prostredníctvom notifikačného e-mailu k účasti do elektronickej aukcie. Predmetný e-mail im bude zaslaný najneskôr dva pracovné dni pred spustením EA, a to na e-mailovú adresu, ktorú uchádzači uvedú do registračného formulára pri svojej registrácii do systému EVO. Registrácia v systéme EVO musí prebehnúť do lehoty na predkladanie ponúk.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
25.06.2018