Verejná súťaž: Základné potraviny pre jedálne pri materských školách a detských jasliach  

Verejná súťaž

Oznámenia o oprave
Zrušenie postupu


MST
Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania
Formulár: Príloha č. 2 Podľa nariadenia komisie (ES) č. 1564/2005
Druh postupu: Verejná súťaž.
Druh zákazky: Tovary.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Mesto Košice 
Vnútroštátne identifikačné číslo (ak je to známe) : 00691135 
Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice-Západ 
Slovenská republika 
Kontaktné miesto (miesta): Magistrát mesta Košice, Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice 
Kontaktná osoba: Ing. Anna Tarhaničová 
Telefón: +421 556419314 
Fax: +421 556419303 
E-mail: anna.tarhanicova@kosice.sk 
Internetová adresa (internetové adresy) (ak je to uplatniteľné): http://www.kosice.sk http://www.evo.gov.sk 
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.kosice.sk 
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.kosice.sk 
Elektronický prístup k informáciám (URL): http://www.evo.gov.sk 
Elektronické predkladanie ponúk a žiadostí o účasť (URL): http://www.evo.gov.sk 
(Na poskytnutie podrobnejších informácií použite prílohy A)
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta.
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta.
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta.
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iný predmet činnosti
Mestská (obecná) samospráva
I.4) Zadanie zákazky v mene iných verejných obstarávateľov
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov: Nie.
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Základné potraviny pre jedálne pri materských školách a detských jasliach.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
b) Tovary.
Kúpa.
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Mesto Košice, jednotlivé jedálne pri materských školách a detských jasliach.
NUTS kód:
SK042.
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody.
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Rámcová dohoda s jediným uchádzačom.
Trvanie rámcovej dohody (obdobie): Trvanie v mesiacoch.
Hodnota: 18
Predpokladaná hodnota bez DPH:
Hodnota: 514 870,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je denné dodávanie (v pracovných dňoch) objednaných druhov potravín pre jedálne pri materských školách a detských jasliach v meste Košice. Jedná sa o mäso, zeleninové výrobky, olej, mliečne výrobky, mlynské a škrobové výrobky, rôzne potravinárske výrobky a vajcia.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15000000-8.
Doplnkový slovník: EA02-8.
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 03142500-3.
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na túto zákazku sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní (GPA)
Áno.
II.1.8) Časti
Nie.
II.1.9) Informácie o variantoch
Varianty sa budú prijímať: Nie.
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Potraviny pre 40 jedální pri materských školách a jednu jedáleň pri detských jasliach.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH:
Hodnota: 514 870,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
Nie.
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní (ak je uplatniteľné)
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie.
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE (ak je to známe)
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky).
Hodnota: 18
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov jednotlivých jedální pri materských školách a detských jasliach určených na stravu pre deti. Požadovaná splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa obdržania faktúry kupujúcim. Preddavok sa neposkytne.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka:
Ponuku môže predložiť skupina dodávateľov podľa § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. V prípade prijatia ponuky skupiny musí takáto skupina vytvoriť také právne vzťahy, aby bolo zabezpečené riadne plnenie zmluvy a to v termíne pred podpisom zmluvy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky: (ak je to uplatniteľné)
Nie.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti osobného postavenia podľa § 26 ods.1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doppnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) a preukáže ich dokladmi podľa § 26 ods. 2 alebo 3 až 4 zákona.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: 1. Doklad - podľa § 27 ods. 1. písm. a) zákona - vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk. Uchádzač predkladá tieto doklady od bánk, v ktorých má vedené účty. Tieto doklady doplní uchádzač čestným vyhlásením podpísaným oprávnenou osobou uchádzača, že nemá účty v iných bankách, ako v tých, od ktorých vyjadrenia predkladá. 2. Doklad - podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona - prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné dva hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Posledné dva hospodárske roky sú stanovené k termínu na predkladanie ponúk. Tento prehľad má byť vyhotovený ako čestné vyhlásenie oprávnenej osoby uchádzača a má byť touto osobou aj podpísaný.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné): 1. Podmienka: Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce dva roky k termínu na predkladanie ponúk nebol v nepovolenom debete a v prípade úveru že nebol v omeškaní s plnením svojich úverových záväzkov. Odôvodnenie potreby podmienky a jej primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienku účasti požadovanú podľa § 27 stanovil verejný obstarávateľ v zmysle § 32 ods. 1 a 6 zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ požaduje túto podmienku pre overenie uchádzača, že bude schopný z hľadiska svojho finančného postavenia riadne plniť predmet zákazky. Požadovaná podmienka je primeraná vzhľadom na požadované podmienky rámcovej dohody. 2. Podmienka: Požadovaná výška ročného obratu v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, musí byť za každý požadovaný rok min. 200 tis. €. V prípade inej meny, uchádzač uvedie aj prepočet inej meny na € stanoveným kurzom ECB ku koncu príslušného hospodárskeho roka. Odôvodnenie potreby podmienky a jej primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienku účasti požadovanú podľa § 27 stanovil verejný obstarávateľ v zmysle § 32 ods. 1 a 6 zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ požaduje túto podmienku pre overenie uchádzača, že bude schopný z hľadiska svojho finančného postavenia riadne plniť predmet zákazky. Požadovaná podmienka je primeraná vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: 1. Doklad podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona - zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ; b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní podpísané oprávnenou osobou uchádzača s uvedením, prečo nie je možné potvrdiť takýto zoznam odberateľom. 2. Doklad: podľa § 28 ods. 1 písm. d) zákona - opis technického vybavenia, ktoré má uchádzač k dispozícii na dodávku tovarov. Uchádzač v opise uvedie druh vozidla, jeho opis podľa podmienky účasti a rok výroby.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné): 1. Podmienka: uchádzač musí preukázať, že realizoval obdobné dodávky tovaru za predchádzajúce tri roky k termínu na predkladanie ponúk a to s ročným objemom min. 200 000 € za každý kalendárny rok. Obdobnými dodávkami sa myslí dodávka potravín pre prípravu stravy pre deti. Cenu je potrebné uvádzať s DPH, ak bol uchádzač platcom DPH, ak nebol platcom DPH, uvádza cenu bez DPH. Ak je hodnota stanovená v inej mene, uchádzač uvedie aj prepočet inej meny na € stanoveným kurzom ECB ku koncu príslušného kalendárneho roka. Odôvodnenie potreby podmienky a jej primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienku účasti požadovanú podľa § 28 stanovil verejný obstarávateľ v zmysle § 32 ods. 1 a 6 zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ požaduje túto podmienku pre overenie uchádzača, že má skúsenosti s obdobnými dodávkami tovarov a bude schopný úspešne plniť predmet zákazky. Požadovaná podmienka je primeraná vzhľadom na podmienky rámcovej dohody a vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky. 2. Podmienka: Uchádzač musí preukázať, že má minimálne jedno chladiarenské vozidlo, jedno mraziarenské vozidlo a minimálne tri vozidlá na rozvoz bežných potravín s rokom výroby od r. 2005 a neskôr. Odôvodnenie potreby podmienky a jej primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona: Verejný obstarávateľ požaduje túto podmienku pre overenie uchádzača že je schopný zabezpečiť dodávku tovaru v zmysle rámcovej dohody a tiež dodávku tovaru dopravnými prostriedkami, ktoré spĺňajú požiadavky na prevoz tovarov, ktoré nemožno uchovávať pri bežnej teplote, lebo podliehajú nežiaducim zmenám a znehodnocujú sa najmä tým, že sa kazia, môžu meniť svoju konzistenciu a preto si vyžadujú uskladnenie a uchovávanie pri nižších teplotách aj pri dovoze a rozvoze.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách (ak je to uplatniteľné)
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená.
IV.1.2) Obmedzenie počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na predloženie ponuky, alebo na účasť
IV.1.3) Zníženie počtu uchádzačov počas rokovania alebo dialógu
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena.
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Použije sa elektronická aukcia: Áno.
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa bude realizovať prostredníctvom systému EVO podľa príručiek uvedených v systéme EVO, podľa súťažných podkladov a výzvy, ktorá upresní podmienky elektronickej aukcie.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
A/2011/22833
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Nie.
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 1. 2. 2012. Čas: 15.00 h.
Spoplatnená dokumentácia: Nie.
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum: 2. 2. 2012. Čas: 10.00 h.
IV.3.6 Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Úradný jazyk/úradné jazyky EÚ.
slovenčina
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie: do dátumu.
Dátum: 25. 5. 2012
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum: 2. 2. 2012. Čas: 13.00 h.
Miesto: Mesto Košice, Magistrát mesta Košice, Trieda SNP 48/A, Košice, 4 poschodie, miestnosť č. D 411 (blok D).
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk: Nie.
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) Informácie o opakovaní obstarávania (ak je to uplatniteľné)
Áno.
Odhadovaný čas uverejnenia ďalších oznámení: Pred ukončením rámcovej dhody.
VI.2) Informácie o fondoch Európskej únie
Zákazka sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie.
VI.3) Doplňujúce informácie
Verejné obstarávanie sa zabezpečuje prostredníctvom systému EVO - elektronické verejné obstarávanie na webovej stránke: www.evo.gov.sk. Súťažné podklady budú prístupné záujmecom po ich zaregistrovaní v systéme EVO, ktorá sa dá nájsť podľa názvu zákazky a podľa názvu verejného obstarávateľa. Registrácia je bezplatná. V systéme EVO je registrácia a prístup k dokumentom možný až do termínu na predkladanie ponúk aj napriek bodu IV.3.3 tohto oznámenia. Záujemcom odporúčame zaregistrovať sa čím skôr tak, aby mali dostatok času na preštudovanie súťažných podkladov, aby mali možnosť požiadať o vysvetlenie a čas na prípravu ponuky Ponuku budú môcť predložiť iba zaregistrovaní uchádzači. Vysvetľovanie podmienok účasti a súťažných podkladov prípadne iných podkladov bude iba prostredníctvom systému EVO. Záujemcovia/uchádzači musia postupovať podľa súťažných podkladov a podľa príručiek pre uchádzača uvedených v systéme EVO. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude uskutočňovať v slovenskom jazyku.
VI.4) Odvolacie konanie
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie 
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31 797 903 
Dunajská 68, P. O. BOX 58, 820 04 Bratislava 24 
Slovenská republika 
Telefón: +421 250264176 
Fax: +421 250264219 
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk 
Orgán zodpovedný za mediáciu
Mesto Košice 
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00691135 
Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice 
Surinam 
Telefón: +421 556419314 
Fax: +421 556419303 
E-mail: anna.tarhanicova@kosice.sk 
Internetová adresa (URL): http://www.kosice.sk 
VI.4.2) Podanie odvolania
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie 
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31 797 903 
Dunajská 68, P. O. BOX 58, 820 04 Bratislava 24 
Slovenská republika 
Telefón: +421 250264176 
Fax: +421 250264219 
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk 
VI.5) Dátum odoslania tohto oznámenia
22. 12. 2011