Verejná súťaž: Základné potraviny pre jedálne pri materských školách a detských jasliach
Verejná súťaž
MST
Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania
Formulár: Príloha č. 2
Podľa nariadenia komisie (ES) č. 1564/2005
Druh postupu:
Verejná súťaž.
Druh zákazky:
Tovary.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Mesto Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo (ak je to známe) :
00691135
Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice-Západ
span>
Slovenská republika
Kontaktné miesto (miesta):
Magistrát mesta Košice, Trieda SNP
48/A, 040 11 Košice
Kontaktná osoba:
Ing. Anna Tarhaničová
Telefón:
+421 556419314
Fax:
+421 556419303
E-mail:
anna.tarhanicova@kosice.sk
Internetová adresa
(internetové adresy) (ak je to uplatniteľné): http://www.kosice.sk http://www.evo.gov.sk
Adresa hlavnej stránky
verejného obstarávateľa (URL): http://www.kosice.sk
Adresa stránky profilu
kupujúceho (URL): http://www.kosice.sk
Elektronický prístup k
informáciám (URL): http://www.evo.gov.sk
Elektronické predkladanie
ponúk a žiadostí o účasť (URL): http://www.evo.gov.sk
(Na poskytnutie
podrobnejších informácií použite prílohy A)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:vyššie uvedené kontaktné
miesto/miesta.
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre
súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:vyššie uvedené kontaktné
miesto/miesta.
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať
na:vyššie uvedené
kontaktné miesto/miesta.
I.2)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa:
Regionálny alebo miestny orgán
I.3)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iný predmet činnosti
Mestská (obecná)
samospráva
I.4)
Zadanie zákazky v mene iných verejných obstarávateľov
span>
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných
verejných obstarávateľov: Nie.
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1)
OPIS
II.1.1)
Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
span>
Základné potraviny pre jedálne pri
materských školách a detských jasliach.
II.1.2)
Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania
tovarov alebo poskytovania služieb
b) Tovary.
Kúpa.
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác,
dodania tovarov alebo poskytovania služieb:
Mesto Košice,
jednotlivé jedálne pri materských školách a detských
jasliach.
NUTS kód:
SK042.
II.1.3)
Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo
dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody.
II.1.4)
Informácie o rámcovej dohode
Rámcová dohoda s jediným uchádzačom.
Trvanie rámcovej dohody (obdobie): Trvanie v mesiacoch.
Hodnota: 18
Predpokladaná hodnota bez DPH:
Hodnota: 514 870,0000 EUR
II.1.5)
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je denné dodávanie (v
pracovných dňoch) objednaných druhov potravín pre jedálne pri materských
školách a detských jasliach v meste Košice. Jedná sa o mäso, zeleninové
výrobky, olej, mliečne výrobky, mlynské a škrobové výrobky, rôzne potravinárske
výrobky a vajcia.
II.1.6)
Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet Hlavný
slovník: 15000000-8. Doplnkový slovník: EA02-8.
Doplňujúce predmety Hlavný slovník:
03142500-3.
II.1.7)
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní
(GPA)
Na túto zákazku sa
vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní (GPA)
Áno.
II.1.8)
Časti
Nie.
II.1.9)
Informácie o variantoch
Varianty sa budú prijímať: Nie.
II.2)
MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1)
Celkové množstvo alebo rozsah
Potraviny pre 40 jedální pri materských
školách a jednu jedáleň pri detských jasliach.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH:
Hodnota: 514 870,0000 EUR
II.2.2)
Informácie o opciách
Nie.
II.2.3)
Informácie o obnovenom obstarávaní (ak je uplatniteľné)
Toto obstarávanie môže
byť obnovené: Nie.
II.3)
TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE (ak je to známe)
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky).
Hodnota: 18
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ
INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1)
Požadované zábezpeky a záruky
III.1.2)
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo
odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby
riadia Predmet zákazky bude financovaný z
prostriedkov jednotlivých jedální pri materských školách a detských jasliach
určených na stravu pre deti. Požadovaná splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa
obdržania faktúry kupujúcim. Preddavok sa neposkytne.
III.1.3)
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych
subjektov, ktorej sa zadá zákazka: Ponuku môže predložiť skupina dodávateľov
podľa § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení
niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. V prípade prijatia ponuky
skupiny musí takáto skupina vytvoriť také právne vzťahy, aby bolo zabezpečené
riadne plnenie zmluvy a to v termíne pred podpisom zmluvy.
III.1.4)
Ďalšie osobitné podmienky: (ak je to uplatniteľné)
Nie.
III.2)
PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1)
Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane
požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných
registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na
vyhodnotenie splnenia podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti
osobného postavenia podľa § 26 ods.1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom
obstarávaní a o zmene a doppnení niektorých zákonov, v znení neskorších
predpisov (ďalej len zákon) a preukáže ich dokladmi podľa § 26 ods. 2 alebo 3
až 4 zákona.
III.2.2)
Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na
vyhodnotenie splnenia podmienok: 1. Doklad - podľa § 27 ods. 1. písm. a)
zákona - vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk. Uchádzač
predkladá tieto doklady od bánk, v ktorých má vedené účty. Tieto doklady
doplní uchádzač čestným vyhlásením podpísaným oprávnenou osobou uchádzača, že
nemá účty v iných bankách, ako v tých, od ktorých vyjadrenia predkladá.
2. Doklad - podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona - prehľad o dosiahnutom obrate
v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné dva hospodárske roky, za
ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Posledné dva hospodárske roky sú stanovené k termínu na predkladanie ponúk.
Tento prehľad má byť vyhotovený ako čestné vyhlásenie oprávnenej osoby
uchádzača a má byť touto osobou aj podpísaný.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to
uplatniteľné): 1. Podmienka: Uchádzač musí preukázať, že
za predchádzajúce dva roky k termínu na predkladanie ponúk nebol v nepovolenom
debete a v prípade úveru že nebol v omeškaní s plnením svojich úverových
záväzkov.
Odôvodnenie potreby podmienky a jej primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Podmienku účasti požadovanú podľa § 27 stanovil verejný obstarávateľ v zmysle §
32 ods. 1 a 6 zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov. Verejný
obstarávateľ požaduje túto podmienku pre overenie uchádzača, že bude schopný z
hľadiska svojho finančného postavenia riadne plniť predmet zákazky. Požadovaná
podmienka je primeraná vzhľadom na požadované podmienky rámcovej dohody.
2. Podmienka: Požadovaná výška ročného obratu v oblasti, ktorej sa predmet
zákazky týka, musí byť za každý požadovaný rok min. 200 tis. €. V prípade inej
meny, uchádzač uvedie aj prepočet inej meny na € stanoveným kurzom ECB ku koncu
príslušného hospodárskeho roka.
Odôvodnenie potreby podmienky a jej primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Podmienku účasti požadovanú podľa § 27 stanovil verejný obstarávateľ v zmysle §
32 ods. 1 a 6 zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov. Verejný
obstarávateľ požaduje túto podmienku pre overenie uchádzača, že bude schopný z
hľadiska svojho finančného postavenia riadne plniť predmet zákazky. Požadovaná
podmienka je primeraná vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky.
SPAN>
III.2.3)
Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na
vyhodnotenie splnenia podmienok: 1. Doklad podľa § 28 ods. 1 písm. a)
zákona - zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky s uvedením cien,
lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ podľa
zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ; b) bola iná osoba
ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné,
vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní podpísané oprávnenou osobou
uchádzača s uvedením, prečo nie je možné potvrdiť takýto zoznam odberateľom.
2. Doklad: podľa § 28 ods. 1 písm. d) zákona - opis technického vybavenia,
ktoré má uchádzač k dispozícii na dodávku tovarov. Uchádzač v opise uvedie druh
vozidla, jeho opis podľa podmienky účasti a rok výroby.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to
uplatniteľné): 1. Podmienka: uchádzač musí preukázať, že
realizoval obdobné dodávky tovaru za predchádzajúce tri roky k termínu na
predkladanie ponúk a to s ročným objemom min. 200 000 € za každý kalendárny
rok. Obdobnými dodávkami sa myslí dodávka potravín pre prípravu stravy pre
deti. Cenu je potrebné uvádzať s DPH, ak bol uchádzač platcom DPH, ak nebol
platcom DPH, uvádza cenu bez DPH. Ak je hodnota stanovená v inej mene, uchádzač
uvedie aj prepočet inej meny na € stanoveným kurzom ECB ku koncu príslušného
kalendárneho roka.
Odôvodnenie potreby podmienky a jej primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Podmienku účasti požadovanú podľa § 28 stanovil verejný obstarávateľ v zmysle §
32 ods. 1 a 6 zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov. Verejný
obstarávateľ požaduje túto podmienku pre overenie uchádzača, že má skúsenosti s
obdobnými dodávkami tovarov a bude schopný úspešne plniť predmet zákazky.
Požadovaná podmienka je primeraná vzhľadom na podmienky rámcovej dohody a
vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky.
2. Podmienka: Uchádzač musí preukázať, že má minimálne jedno chladiarenské
vozidlo, jedno mraziarenské vozidlo a minimálne tri vozidlá na rozvoz bežných
potravín s rokom výroby od r. 2005 a neskôr.
Odôvodnenie potreby podmienky a jej primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Verejný obstarávateľ požaduje túto podmienku pre overenie uchádzača že je
schopný zabezpečiť dodávku tovaru v zmysle rámcovej dohody a tiež dodávku
tovaru dopravnými prostriedkami, ktoré spĺňajú požiadavky na prevoz tovarov,
ktoré nemožno uchovávať pri bežnej teplote, lebo podliehajú nežiaducim zmenám a
znehodnocujú sa najmä tým, že sa kazia, môžu meniť svoju konzistenciu a preto
si vyžadujú uskladnenie a uchovávanie pri nižších teplotách aj pri dovoze a
rozvoze.
III.2.4)
Informácie o vyhradených zákazkách (ak je to uplatniteľné)
III.3)
OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
span>
III.3.1)
Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2)
Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu Otvorená.
IV.1.2)
Obmedzenie počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na
predloženie ponuky, alebo na účasť
IV.1.3)
Zníženie počtu uchádzačov počas rokovania alebo
dialógu
IV.2)
KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk Najnižšia cena.
IV.2.2)
Informácie o elektronickej aukcii
Použije sa elektronická
aukcia: Áno.
Dodatočné
informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa bude realizovať
prostredníctvom systému EVO podľa príručiek uvedených v systéme EVO, podľa
súťažných podkladov a výzvy, ktorá upresní podmienky elektronickej
aukcie.
IV.3)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1)
Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný
obstarávateľ A/2011/22833
IV.3.2)
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
span> Nie.
IV.3.3)
Podmienky na získanie súťažných podkladov a
doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady
alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 1. 2. 2012. Čas: 15.00 h.
Spoplatnená dokumentácia: Nie.
IV.3.4)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
span>
Dátum: 2. 2. 2012. Čas: 10.00 h.
IV.3.6
Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo
žiadosti o účasť Úradný jazyk/úradné jazyky EÚ.
slovenčina
IV.3.7)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov
viazané
Trvanie: do dátumu.
Dátum: 25. 5. 2012
IV.3.8)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum: 2. 2. 2012. Čas: 13.00 h.
Miesto: Mesto Košice, Magistrát mesta Košice,
Trieda SNP 48/A, Košice, 4 poschodie, miestnosť č. D 411 (blok
D).
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk
span>: Nie.
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a
otváraní ponúk
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1)
Informácie o opakovaní obstarávania (ak je to uplatniteľné)
Áno.
Odhadovaný čas uverejnenia ďalších oznámení: Pred ukončením
rámcovej dhody.
VI.2)
Informácie o fondoch Európskej únie
Zákazka sa týka
projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie.
VI.3)
Doplňujúce informácie Verejné
obstarávanie sa zabezpečuje prostredníctvom systému EVO - elektronické verejné
obstarávanie na webovej stránke: www.evo.gov.sk. Súťažné podklady budú
prístupné záujmecom po ich zaregistrovaní v systéme EVO, ktorá sa dá nájsť
podľa názvu zákazky a podľa názvu verejného obstarávateľa. Registrácia je
bezplatná. V systéme EVO je registrácia a prístup k dokumentom možný až do
termínu na predkladanie ponúk aj napriek bodu IV.3.3 tohto oznámenia. Záujemcom
odporúčame zaregistrovať sa čím skôr tak, aby mali dostatok času na
preštudovanie súťažných podkladov, aby mali možnosť požiadať o vysvetlenie a
čas na prípravu ponuky Ponuku budú môcť predložiť iba zaregistrovaní uchádzači.
Vysvetľovanie podmienok účasti a súťažných podkladov prípadne iných podkladov
bude iba prostredníctvom systému EVO. Záujemcovia/uchádzači musia postupovať
podľa súťažných podkladov a podľa príručiek pre uchádzača uvedených v systéme
EVO. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa
bude uskutočňovať v slovenskom jazyku.
VI.4)
Odvolacie konanie
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo:
31 797 903
Dunajská 68, P. O. BOX 58, 820 04
Bratislava 24
Slovenská republika
Telefón:
+421 250264176
Fax:
+421 250264219
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
Mesto Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo:
00691135
Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice
Surinam
Telefón:
+421 556419314
Fax:
+421 556419303
E-mail:
anna.tarhanicova@kosice.sk
Internetová adresa (URL):
http://www.kosice.sk
VI.4.2)
Podanie odvolania
VI.4.3)
Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní
odvolania