OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00164381
Stromová 1, 81330 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Jana Barjaková
Telefón: +421 259374416
Email: jana.barjakova@minedu.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.minedu.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk;http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
SLA podpora prevádzky a rozvoja informačného systému Edičný portál
Referenčné číslo: 2017-9120-64AA
II.1.2) Hlavný kód CPV
72222300-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom obstarávania je poskytnutie komplexných odborných služieb na zabezpečenie podpory prevádzky a rozvoja informačného systému Edičný portál (ďalej len IS EP). IS EP je komplexný informačný systém Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky pre riadenie objednávkového procesu a distribúcie učebníc. Služby podpory prevádzky zahŕňajú služby bežnej servisnej podpory, ako aj poskytovanie podpory pre zaistenie spoľahlivej, kontinuálnej a bezpečnej prevádzky. Služby rozvoja zahŕňajú zmeny funkčnosti komplexného systému IS EP. Služby podpory prevádzky zahŕňajú zabezpečovanie bežnej servisnej podpory, ako aj poskytovanie podpory pre zaistenie spoľahlivej, kontinuálnej a bezpečnej prevádzky komplexného systému IS EP v súlade s aktuálnymi platnými funkčnými a nefunkčnými požiadavkami, vrátanie riešenia Incidentov. Súčasťou Služieb podpory prevádzky sú aj malé zmeny funkčnosti, konfigurácie a nastavení komplexného systému IS EP vynútené zmenami prevádzkového prostredia verejného obstarávateľa a udržiavanie aktuálnosti príslušnej dokumentácie komplexného systému IS EP. Služby rozvoja primárne zahŕňajú zmeny funkčnosti komplexného systému IS EP, ktoré vyplývajú z legislatívnych zmien alebo z novo vzniknutých potrieb verejného obstarávateľa. Medzi služby rozvoja sú zaradené aj veľké zmeny funkčnosti, konfigurácie a nastavení komplexného systému IS EP, ktoré sú síce vynútené zmenami prevádzkového prostredia verejného obstarávateľa, avšak ich rozsah neumožňuje, aby boli vykonané v rámci Služieb podpory prevádzky. Súčasťou realizácie Služieb rozvoja je zakaždým aj aktualizácia príslušnej dokumentácie komplexného systému IS EP. Podrobný opis predmetu zákazky bude uvedený v časti B.1 Súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 3 400 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72250000-2
72261000-2
72212422-3
72240000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sídlo verejného obstarávateľa alebo akékoľvek určené miesto na území Slovenskej republiky.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom obstarávania je poskytnutie komplexných odborných služieb na zabezpečenie podpory prevádzky a rozvoja informačného systému Edičný portál (ďalej len IS EP). IS EP je komplexný informačný systém Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky pre riadenie objednávkového procesu a distribúcie učebníc. Služby podpory prevádzky zahŕňajú služby bežnej servisnej podpory, ako aj poskytovanie podpory pre zaistenie spoľahlivej, kontinuálnej a bezpečnej prevádzky. Služby rozvoja zahŕňajú zmeny funkčnosti komplexného systému IS EP. Služby podpory prevádzky zahŕňajú zabezpečovanie bežnej servisnej podpory, ako aj poskytovanie podpory pre zaistenie spoľahlivej, kontinuálnej a bezpečnej prevádzky komplexného systému IS EP v súlade s aktuálnymi platnými funkčnými a nefunkčnými požiadavkami, vrátanie riešenia Incidentov. Súčasťou Služieb podpory prevádzky sú aj malé zmeny funkčnosti, konfigurácie a nastavení komplexného systému IS EP vynútené zmenami prevádzkového prostredia verejného obstarávateľa a udržiavanie aktuálnosti príslušnej dokumentácie komplexného systému IS EP. Služby rozvoja primárne zahŕňajú zmeny funkčnosti komplexného systému IS EP, ktoré vyplývajú z legislatívnych zmien alebo z novo vzniknutých potrieb verejného obstarávateľa. Medzi služby rozvoja sú zaradené aj veľké zmeny funkčnosti, konfigurácie a nastavení komplexného systému IS EP, ktoré sú síce vynútené zmenami prevádzkového prostredia verejného obstarávateľa, avšak ich rozsah neumožňuje, aby boli vykonané v rámci Služieb podpory prevádzky. Súčasťou realizácie Služieb rozvoja je zakaždým aj aktualizácia príslušnej dokumentácie komplexného systému IS EP. Rozsah požadovaných služieb je nasledovný: poskytovanie služieb po dobu 36 mesiacov, maximálne v rozsahu: služby rozvoja projektové riadenie 180 MD (osobodní), služby rozvoja - procesné analýzy a metodika 980 MD (osobodní), služby rozvoja - vývoj, programovanie a konfigurácia systému 2500 MD (osobodní), služby rozvoja (testovanie, príprava dokumentácie, príprava, realizácia školení) 290 MD (osobodní).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 3 400 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 36
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona, spôsobom podľa § 32 ods. 2 zákona alebo podľa § 152 zákona.
1.2 Verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač k podmienkam osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. g) a
h)zákona predložil vyhlásenie, z ktorého bude zrejmé, že spĺňa tieto podmienky týkajúce sa osobného postavenia.
1.3 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje
preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1.4 Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje osobné postavenie musia byť v ponuke predložené ako
originály alebo ich úradne osvedčené kópie, pokiaľ nie je uvedené inak.
1.5 Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 zákona alebo
nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
1.6 Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej
republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym
orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie k technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača sú uvedené v časti A.2 - Podmienky účasti uchádzačov v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa a na stránke www.evo.gov.sk
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
1. Prílohu č. 6 k Servisnej zmluve Certifikát manažmentu bezpečnosti informácií udelený podľa normy ISO/IEC 27001 (Information Securtity Standard alebo ekvivalentný certifikát) nie sú uchádzači povinní predložiť ako súčasť návrhu Servisnej zmluvy vo svojej ponuke, tzn. túto prílohu spolu s podpísanou Servisnou zmluvou predloží iba úspešný uchádzač.
2. Prílohu č. 7 k Servisnej zmluve Zmluva na zabezpečenie priamej technickej podpory pre softvérovú platformu prostredníctvom vendorskej garantovanej podpory s garantovanou SLA prostredníctvom služieb Microsoft Premier support nie sú uchádzači povinní predložiť ako súčasť návrhu Servisnej zmluvy vo svojej ponuke, tzn. túto prílohu spolu s podpísanou Servisnou zmluvou predloží iba úspešný uchádzač.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dá tum a čas: 22.08.2017 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Po nuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dá tum a čas: 22.08.2017 11:00
Miesto: Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky, Stromová 1, 813 30 Bratislava, Slovenská republika
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je v súlade s § 54 zákona z dôvodu konania eaukcie neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Verejný obstarávateľ (ďalej aj "VO") postupuje postupom verejnej súťaže podľa § 66 ods. 7 zákona.
2.Toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvo portálu www.evo.gov.sk
3.Systém EVO bude použitý pre on-line odosielanie oznámení VO-om, pre poskytnutie SP pre
záujemcov, pre komunikáciu a vysvetlenie.
4.VO odporúča, aby sa záujemcovia zaregistrovali na portáli EVO. Táto registrácia je spojená s
určitými procesnými úkonmi, preto je potrebné ju vykonať v dostatočnom časovom predstihu. Registráciu na portáli EVO je možné realizovať záujemcom najneskôr do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
5.SP a vysvetlenie podľa § 48 ZVO sa poskytnú prostredníctvom portálu EVO a súčasne sú zverejnené na profile VO na portáli www.uvo.gov.sk
6.Uchádzač vypracuje a predloží ponuku len listinne, bez využitia systému EVO, v súlade s oznámení o vyhlásení
verejného obstarávania, so súťažnými podkladmi a inými dokumentmi poskytnutými verejným obstarávateľom.
7.Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú podľa § 21 ods.6 zákona v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným
prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
8.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorá presiahne PHZ.
9.Podľa § 39 ods. 1 zákona o VO môže hospodársky subjekt predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti JED-om. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa účasti II: Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku s odpoveďou áno alebo nie ( ALFA: Globálny
údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti. Verejný obstarávateľ za účelom zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania môže kedykoľvek v jeho priebehu písomne požiadať uchádzača o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač doručí doklady verejnému obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. Hospodársky subjekt uvedie v JED-e aj ďalšie relevantné informácie. Podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. V prípade, že požadované doklady sú pre verejného obstarávateľa priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, hospodársky subjekt uvedie v JED-e informácie potrebné pre prístup do týchto databáz, najmä internetovú adresu elektronickej databázy, akékoľvek identifikačné údaje a súhlasy potrebné na prístup do tejto databázy. Ak verejný obstarávateľ má k dokladom prístup nebude ich od uchádzača vyžadovať a požadované informácie získa na základe prístupu do elektronickej databázy. Prílohou SP je vyplnená Časť 1-JED-u ( t.j. strana 3 Prílohy 2 k Vykonávaciemu nahradeniu Komisie EÚ 2016/7 z 5.1.2016, ktorým sa ustanovuje štandardný formulár pre JED pre obstarávanie) vo formáte pdf. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov/záujemcov, aby si vzor formulára JED-u vytvorili vo formáte .rtf, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, stiahli z webového sídla ÚVO a údaje uvedené v prílohe vo formáte pdf. obsahujúce informácie týkajúce sa postupu a identifikácie verejného obstarávateľa, do neho sami preniesli/prepísali. Predmetný formulár vo formáte.rtf je dostupný na adrese:http://uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-p reverejneobstaravanie-553.html.
10.Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 100 000 EUR, viac v SP.
11. Komisia bude pri vyhodnocovaní podmienok účasti postupovať v súlade s § 40, § 40 ods. 6 písm. g) a § 152 zákona.
12. Elektronická aukcia sa uskutoční prostredníctvom systému eaukcia.net.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Presné informácie o termínoch na postup preskúmania v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
06.07.2017