VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Sobrance
IČO: 00325791
Štefánikova 23, 07301 Sobrance
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Michal Dinič
Telefón: 421 566522210
Fax: 421 566522410
Email: dinic.michal@sobrance.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5799
Hlavná adresa(URL): http://sobrance.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5799
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Miestna samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Oprava chodníkov a miestnych komunikácií v meste Sobrance
Referenčné číslo: MSO-S2018/01102
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce na Oprava chodníkov a miestnych komunikácií v meste Sobrance, v rozsahu podľa súťažných podkladov a výkazu výmer a sprievodnej projektovej dokumentácie.

Celkový rozsah stavebných prác po jednotlivých uliciach :

Chodníky
1.Ul. Nová - chodník po ľavej strane
2.Ul. Kúpeľská - chodník po pravej strane
a.časť od ul. Gagarinová po ul. Kúpeľská
b.časť od ul. Kúpeľská po autobusovú zastávku
3.Ul. Generála Svobodu - chodník po ľavej strane - od plota MŠ po koniec ulice
4.Ul. Kúpeľská - chodník pred Domom Kultúry
5.Ul. Pavla Horova - chodník po pravej strane - od št.cesty E50 po parkovisko
6.Ul. Michalovská - chodník pri št.ceste E50
7.Ul. 1.mája - chodník od č.d.44 po nový chodník
8.Ul. Komenského - chodník po ľavej strane - od ul.Školská po odbočku
9.Ul. Komenského - chodník k vchodom BD č.24
a.Chodník k vchodu č.1
b.Chodník k vchodu č.2
10.Ul.1mája - chodník - spojnica ulíc 1.mája - Kollárová

Miestne komunikácie
1.Ul. Kpt. Nálepku
2.Ul. 1.mája
a.časť - vrátane obrúb
3.Ul. Hollého - odvodnenie komunikácie pri č.d.66
4.Ul. Školská - odvodnenie križovatky ul. Školská - Komenského
5.Ul. Komenského - od ul. Školská po ul. Kpt.Nálepku
6.Ul. Tyršová - BD B1, B2
a.Odvodnenie vstupu na parkovisko pri BD
b.Úprava MK pri BD
7.Ul. Gorkého - odvodnenie komunikácie pri č.d.18
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
646 123,99 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233142-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mesto Sobrance
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce na Oprava chodníkov a miestnych komunikácií v meste Sobrance, v rozsahu podľa súťažných podkladov a výkazu výmer a sprievodnej projektovej dokumentácie.

Celkový rozsah stavebných prác po jednotlivých uliciach :

Chodníky
1.Ul. Nová - chodník po ľavej strane
2.Ul. Kúpeľská - chodník po pravej strane
a.časť od ul. Gagarinová po ul. Kúpeľská
b.časť od ul. Kúpeľská po autobusovú zastávku
3.Ul. Generála Svobodu - chodník po ľavej strane - od plota MŠ po koniec ulice
4.Ul. Kúpeľská - chodník pred Domom Kultúry
5.Ul. Pavla Horova - chodník po pravej strane - od št.cesty E50 po parkovisko
6.Ul. Michalovská - chodník pri št.ceste E50
7.Ul. 1.mája - chodník od č.d.44 po nový chodník
8.Ul. Komenského - chodník po ľavej strane - od ul.Školská po odbočku
9.Ul. Komenského - chodník k vchodom BD č.24
a.Chodník k vchodu č.1
b.Chodník k vchodu č.2
10.Ul.1mája - chodník - spojnica ulíc 1.mája - Kollárová

Miestne komunikácie
1.Ul. Kpt. Nálepku
2.Ul. 1.mája
a.časť - vrátane obrúb
3.Ul. Hollého - odvodnenie komunikácie pri č.d.66
4.Ul. Školská - odvodnenie križovatky ul. Školská - Komenského
5.Ul. Komenského - od ul. Školská po ul. Kpt.Nálepku
6.Ul. Tyršová - BD B1, B2
a.Odvodnenie vstupu na parkovisko pri BD
b.Úprava MK pri BD
7.Ul. Gorkého - odvodnenie komunikácie pri č.d.18
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
646 123,99 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 7
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účastiosobného postavenia podľa § 32 ods.1zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplneníniektorých zákonov v znení neskorších predpisov(ďalej len ZVO).
2.Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a5 ZVO alebo predložením dokumentu Jednotný európsky dokument (ďalej len JED) alebo zápisom vzoznamehospodárskych subjektov vedeným Úradom pre verejné obstarávanie. Úrad pre verejné obstarávanie zverejnilmanuál svysvetlením k vypĺňaniu JEDu na: http://www.uvo.gov.sk/jednotnyeuropsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.htm l V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sapožadujepreukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Podrobnejšie vymedzenie je uvedené v súťažných podkladoch časti A.3 PODMIENKY ÚČASTI.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 2.1 § 33 ods. 1 písm. c) súvahy alebo výkazy o majetku a záväzkoch alebo údajov z nich
Verejný obstarávatel požaduje od uchádzaca predložit formou prehlásenia, zo súvahy alebo výkazu o majetku a záväzkoch, údaje na preukázanie schopnosti splácat svoje záväzky ukazovatele likvidity za roky 2014, 2015 a 2016 resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo zacatia prevádzkovania cinnosti. V prehlásení uchádzac uvedie, aký stupen likvidity 2. stupna a likvidity 3. stupna dosahuje. Vzorec a údaje, ktoré do vzorca na výpocet likvidity vchádzajú sa nachádzajú v casti Metódy a kritériá v zmysle § 38 ods. 9 zákona v tejto casti sútažných podkladov.
K prehláseniu uchádzac predloží aj súvahu alebo výkaz o majetku a záväzkoch za roky 2014, 2015 a 2016, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo zacatia prevádzkovania cinnosti. V prípade, že uchádzac má odklad danového priznania za rok 2016, za rok 2016 predloží cestné vyhlásenie, v ktorom uvedie hodnotu príslušných údajov, ktoré vchádzajú do vzorca pre výpocet likvidity 2. stupna, likvidity 3. stupna a vypocíta si hodnotu likvidity 2. stupna a likvidity 3. stupna. V cestnom vyhlásení
uvedie, aký stupen likvidity 2. stupna a likvidity 3. stupna dosiahol za rok 2016.

Odôvodnenie primeranosti: Podmienky účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia sú určené v súlade s § 33 zákona a požiadavka predložiť ukazovatele likvidity 2. stupňa a likvidity 3. stupňa o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ vybrať schopného dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje záväzky riadne. Podmienka splnenia likvidity sleduje cieľ zabezpečiť dodávateľa, ktorý z hľadiska svojich podnikateľských činností je na trhu stabilný a je predpoklad, že bude spĺňať požiadavky kladené na dodanie predmetu zákazky.
Podrobnejšie vymedzenie je uvedené v súťažných podkladoch časti A.3 PODMIENKY ÚČASTI.

2.2 § 33 ods. 1 písm. d) Prehľad o celkovom obrate. V prípade, ak uchádzač je osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky súvahu a výkaz ziskov a strát, za roky 2014, 2015, 2016. V prípade ak uchádzač je osoba, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz príjmov a výdavkov a výkaz o majetku a záväzkoch za roky 2014, 2015, 2016.
Odôvodnenie primeranosti: Podmienky účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia sú určené v súlade s § 33 zákona a požiadavka predložiť výšku obratu o schopnosti uchádzača realizovať priebežne zákazky a plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ vybrať schopného dodávateľa, ktorý z hľadiska svojich podnikateľských činností je na trhu stabilný a je predpoklad, že bude spĺňať požiadavky kladené na dodanie predmetu zákazky.
Podrobnejšie vymedzenie je uvedené v súťažných podkladoch časti A.3 PODMIENKY ÚČASTI.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná výška štandardov pre vyššie uvedený bod 2.1:
Podmienku úcasti podla § 33 ods. 1 písm. c) zákona splní uchádzac:
Likvidita 2. stupňa: Ktorého hodnota ukazovatela Likvidita 2. stupna je rovná alebo vyššia ako 0,7 za aritmetický priemer z rokov 2014, 2015 a 2016, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo zacatia prevádzkovania cinnosti, t.j. uchádzac spocíta hodnotu ukazovatela Likvidity 2. stupna za roky 2014, 2015 a 2016, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo zacatia prevádzkovania cinnosti a tento súcet vydelí poctom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupné ( to znamená, ak sú dostupné za roky 2014, 2015 a 2016, tak súcet vydelí císlom 3. Ak sú dostupné za roky 2015 a 2016, tak súcet za tieto dva roky vydelí císlom 2). Výsledný priemerný ukazovatel Likvidity 2. stupna musí byt rovný alebo vyšší ako 0,7.

Likvidita 3. stupňa: Ktorého hodnota ukazovatela Likvidita 3. stupna je rovná alebo vyššia ako 1,5 za aritmetický priemer z rokov 2014, 2015 a 2016, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo zacatia prevádzkovania cinnosti, t.j. uchádzac spocíta hodnotu ukazovatela Likvidity 3. stupna za roky 2014, 2015 a 2016, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo zacatia prevádzkovania cinnosti a tento súcet vydelí poctom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupné ( to znamená, ak sú dostupné za roky 2014, 2015 a 2016, tak súcet vydelí císlom 3. Ak sú dostupné za roky 2015 a 2016, tak súcet za tieto dva roky vydelí císlom 2). Výsledný priemerný ukazovatel Likvidity 3. stupna musí byt rovný alebo vyšší ako 1,5.
Podrobnejšie vymedzenie je uvedené v súťažných podkladoch časti A.3 PODMIENKY ÚČASTI.

Minimálna požadovaná výška štandardov pre vyššie uvedený bod 2.2:
Minimálny vyžadovaný obrat musí byť vo výške 1 200 000,00 eur bez DPH (slovom: Jedenmilióndvestotisíceur), spolu za roky 2014, 2015, 2016, resp. v závislosti od vzniku alebo začatia podnikania v uvedených rokoch. Vyžaduje sa predložiť prehľad o celkovom dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, t.j. realizácie inžinierskych stavieb dopravné stavby. Všetky predložené účtovné výkazy musia byť predložené ako fotokópie a musia byť podpísané štatutárnym orgánom záujemcu.
Podrobnejšie vymedzenie je uvedené v súťažných podkladoch časti A.3 PODMIENKY ÚČASTI.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 3.1 § 34 ods. 1 písm. b) - Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (alebo v závislosti od vzniku podnikateľskej činnosti) vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia;
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcich ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Preukázanie schopnosti a spôsobilosti vykonania stavebných prác uchádzačom v požadovanom rozsahu a v požadovanej kvalite ako je predmet zákazky.Podrobnejšie vymedzenie je uvedené v súťažných podkladoch časti A.3 PODMIENKY ÚČASTI.

3.2 § 34 ods. 1 písm. g) - Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác spracované formou zoznamu pracovníkov, ktorí budú pracovať v rámci predmetu zákazky s uvedením nasledovných údajov: meno, funkcia, vek, určenie právneho vzťahu k uchádzačovi, vzdelanie, prax u zamestnávateľa, prax v stavebníctve, práce, za ktoré bol zodpovedný (projekt, hodnota).
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Preukázanie schopnosti a spôsobilosti vykonania stavebných prác uchádzačom v požadovanom rozsahu a v požadovanej kvalite ako je predmet zákazky.Podrobnejšie vymedzenie je uvedené v súťažných podkladoch časti A.3 PODMIENKY ÚČASTI.

3.3 § 34 ods. 1 písm. j) - Údaje o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác. Uchádzač uvedie požadované informácie v zozname pre strojné vybavenie uchádzača navrhované a dostupné výhradne pre realizáciu predmetu zákazky, napr.: finišer, valec hladký, valec kolesový, dopravné prostriedky a ďalšie, s uvedením nasledovných údajov: popis (typ, značka, model), výkon/kapacita, technický stav, vek(roky), vo vlastníctve alebo prenajaté, krajina pôvodu; pre technické resp. výrobné vybavenie uchádzača navrhované a dostupné výhradne pre realizáciu predmetu zákazky, napr.: výrobňa asfaltového betónu, ktoré budú použité pri realizácii predmetu zákazky, uvedie požadované informácie v zozname uchádzača s uvedením nasledovných údajov: popis (typ, značka, model, sídlo a korešpondenčná adresa), výkon/kapacita, technický stav, vek(roky), vo vlastníctve alebo prenajaté.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Preukázanie základnej technickej vybavenosti uchádzača k realizácii predmetu zákazky.
Podrobnejšie vymedzenie je uvedené v súťažných podkladoch časti A.3 PODMIENKY ÚČASTI.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálne požadovaná úroveň štandardov podľa vyššie uvedených bodov 3.1 až 3.3 :
3.1 Uchádzač musí potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác preukázať uskutočnenie prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v priebehu predchádzajúcich piatich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, a v závislosti od vzniku spoločnosti. Uchádzač predloží v ponuke dôkazy o plnení stavebných prác (referencie) rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v objeme minimálne 600.000 € bez DPH súhrnne za päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. Požaduje sa minimálne 1 potvrdenie o uspokojivom vykonaní prác: realizácie inžinierske stavby resp. dopravné stavby vo výške 300.000 € bez DPH/1 zákazka. Verejný obstarávateľ akceptuje referencie zverejnené na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie, pričom uchádzač môže predložiť tieto referencie v tlačenej forme vo svojej ponuke.

3.2 Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícii odborne spôsobilú osobu v zmysle zákona č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov alebo v zmysle zákonov platných v členských krajinách ES na výkon funkcie stavbyvedúceho s odborným zameraním pre predmet zákazky.

3.3 Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícii dostatočné vybavenie strojného a technického charakteru na vykonanie technického riešenia predmetu zákazky, t.j. min. jednu kompletnú živičnú strojnú zostavu pozostávajúcu z 1 ks cestného finišera, 2 ks cestných vibračných valcov.
Podrobnejšie vymedzenie je uvedené v súťažných podkladoch časti A.3 PODMIENKY ÚČASTI.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa bude realizovať prostredníctvom certifikovaného systému EVO.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dá tum a čas: 05.04.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Po nuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dá tum a čas: 05.04.2018 11:00
Miesto: Mesto Sobrance, Mestský úrad, Štefánikova 23, 073 01 Sobrance
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je neverejné z dôvodu použitia elektronickej aukcie v súlade s § 54 ZVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Navrhovanú cenu predmetu zmluvy nie je možné navŕšiť počas trvania zmluvy v dôsledku registrácie úspešného uchádzača za platiteľa DPH. 2.Verejný obstarávateľ zaradí v rámci vyhodnotenia ponúk elektronickú aukciu implementovanú v systéme EVO. 3.V rámci danej zákazky bude použitá otvorená elektronická aukcia pre najnižšiu cenu, z tohto dôvodu verejný obstarávateľ odporúča postupovať podľa Príručky k novej verzii modulu e-Aukcie zverejnenej na portáli EVO. 4. Do elektronickej aukcie bude zaradený uchádzač, ktorý predloží ponuku podľa pokynov uvedených v súťažných podkladoch a splní určené podmienky. 5. Zaradeným uchádzačom po otvorení elektronickej aukcie systém EVO automaticky vygeneruje notifikačný e-mail obsahujúci dve linky. Prvá linka obsahuje Výzvu na účasť v elektronickej aukcii a druhá linka je pre vstup do aukčnej siene. 6. Technické predpoklady: pre bezproblémovú účasť je nutné mať na pracovnej stanici: - operačný systém Windows - stabilné pripojenie na internet - nainštalovaný niektorý z podporovaných webových prehliadačov. Internetový prehliadač musí podporovať 128 bitové SSL certifikáty prešifrovanie komunikácie so serverom pomocou HTTPS - nastavený jazyk Slovenčina. Zároveň je potrebné zabezpečiť doručovanie notifikačných e-mailov generovaných systémom EVO tzn. nastavenie mailového servera uchádzača tak, aby prijímané mailové správy neboli blokované, vyhodnocované ako SPAM resp. ako škodlivé a boli správnedoručené.7.Technické prekážky na strane verejného obstarávateľa, ktoré je možné preukázať, oprávňujú verejného obstarávateľa zopakovať elektronickú aukciu v rámci danej zákazky na ten istý predmet obstarávania. O tejto skutočnosti budú prostredníctvom systému EVO bezodkladne informovaní všetci uchádzači a bude im oznámený ďalší postup. 8. Súťažné podklady je možné získať v Profile verejného obstarávateľa vedeného ÚVO. 9. Ponuky uchádzači budú predkladať iba v listinnej podobe. 10. Zábezpeka na zabezpečenie viazanosti ponúk sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške 19.000,00 eur (slovom: Devätnásťtisíceur).
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
06.03.2018