VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Oravský Podzámok
IČO: 00314731
Oravský Podzámok 61, 02741 Oravský Podzámok

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Jozef Záhora - starosta
Telefón: +421 905288723
Email: starosta@oravskypodzamok.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4906
Hlavná adresa(URL): http://www.oravskypodzamok.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://evo.gov.sk/evo/tender/4906_4501_20170328.nsf
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
EVO Trade s.r.o.
IČO: 48067504
Kominárska 141/2-4 , 83104 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Pavel Hulín
Telefón: +421 908772640
Email: vo@evotrade.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4906
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.oravskypodzamok.sk/
Adresa (URL): https://evo.gov.sk/evo/tender/4906_4501_20170328.nsf
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
Obec Oravský Podzámok
IČO: 00314731
Oravský Podzámok 61 , 02741 Oravský Podzámok

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Jozef Záhora - starosta
Telefón: +421 905288723
Email: starosta@oravskypodzamok.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4906
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.oravskypodzamok.sk/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zníženie energetickej náročnosti budovy obecného úradu Oravský Podzámok
Referenčné číslo: EVO-ORP-5/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Jedná sa o uskutočnenie rekonštrukčných stavebných prác v rámci projektu "Zníženie energetickej náročnosti budovy obecného úradu Oravský Podzámok". Stavebné práce na budove obecného úradu budú zahŕňať zateplenie obvodového plášťa, izoláciu strechy, výmenu nevyhovujúcich výplní otvorov, modernizáciu vykurovacieho systému, systémov prípravy teplej vody a modernizáciu osvetlenia. Projekt taktiež rieši bezbariérový prístup do budovy na sprístupnenie imobilných návštevníkov k službám poskytovaných v tejto verejnej budove. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch v Prílohe D1 - Projektová dokumentácia a v Prílohe E1 - Formulár cenovej ponuky (výkaz výmer).
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 218 270,50 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Obecný úrad Oravský Podzámok, Oravský Podzámok 61, 027 41 Oravský Podzámok
II.2.4) Opis obstarávania
Stavebné práce na budove obecného úradu budú zahŕňať zateplenie obvodového plášťa, izoláciu strechy, výmenu nevyhovujúcich výplní otvorov, modernizáciu vykurovacieho systému, systémov prípravy teplej vody a modernizáciu osvetlenia. Projekt taktiež rieši bezbariérový prístup do budovy na sprístupnenie imobilných návštevníkov k službám poskytovaných v tejto verejnej budove. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch v Prílohe D1 - Projektová dokumentácia a v Prílohe E1 - Formulár cenovej ponuky (výkaz výmer).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Lehota uskutočnenia stavebných prác (v mesiacoch)
Relatívna váha: 10
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 90
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 218 270,50 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 10
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: NFP310040H147
II.2.14) Doplňujúce informácie:
V prípade schválenia Žiadosti o NFP bude zákazka spolufinancovaná v rámci Operačného programu Kvalita životného
prostredia, názov projektu "Zníženie energetickej náročnosti budovy obecného úradu Oravský Podzámok", číslo výzvy
OPKZP-PO4-SC431-2017-19, kód ŽoNFP NFP310040H147
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: (1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti
týkajúce sa osobného postavenia v súlade s §32 ods.1 zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon) a to:
a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista
právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu
zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.
(2)Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a)písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c)písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d)písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e)písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f)písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
(3) Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 aj dokladmi v zmysle §32 ods.4 a 5 zákona.
(4) Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa §32 ods. 1 písm. e) preukazuje člen
skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
(5)Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti aj Jednotným európskym
dokumentom (JED). Bližšie informácie viď v súťažných podkladoch a v §39 zákona.
(6) Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti podľa §32 zákona aj zápisom v Zozname
hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie (§152 a nasl.zákona). Verejný obstarávateľ uzná aj rovnocenný zápis/doklad podľa § 152 ods.3 zákona.
(7) Všetky doklady požadované v tejto časti III.1.1 musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie
alebo ako iná forma dokumentu/odpisu s platnosťou originálu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: (1) Uchádzač musí predložiť nasledujúce doklady, ktorými preukáže ekonomickú a finančnú spôsobilosť v zmysle §33 ods. 1 zákona písm. a) a d) zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon):
1.1) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti v zmysle Minimálnej požadovanej úrovne uvedenej nižšie.
1.2) prehľad o celkovom obrate za posledný 1 hospodársky rok, za ktorý je dostupný v závislosti od vzniku alebo
začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti v zmysle Minimálnej požadovanej úrovne uvedenej nižšie.
(2) Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez
ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.
(3)Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným
obstarávateľom aj Jednotným európskym dokumentom (JED). Bližšie informácie viď v súťažných podkladoch a v §39
zákona a na http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre- verejne-obstaravanie-553.html. Uchádzač môže vyplniť len oddiel "Alfa": Globálny údaj pre všetky podmienky účasti, časti IV. JED-u bez toho aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. JED-u.
(4) Prepočet inej meny na menu EUR uchádzač prepočíta kurzom vyhláseným ECB (Európskou centrálnou bankou)
ku dňu vyhlásenia obstarávania viď na konci výzvy.
(5) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a
ekonomického postavenia spoločne.
(6) Skupina dodávateľov môže využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 33 ods. 2
zákona.
(7) Všetky doklady požadované v tejto časti III.1.2 musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie
alebo ako iná forma dokumentu/odpisu s platnosťou originálu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.1)Vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (bánk v prípade, že uchádzač má vedené účty vo viacerých bankách), že uchádzač nie je v nepovolenom debete, a že si plní voči banke/bankám alebo pobočke/pobočkám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov. Dokument nesmie byť starší ako 30 dní ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Súčasne uchádzač k predloženému vyjadreniu banky/bánk predloží aj čestné vyhlásenie podpísané oprávnenou osobou, že nemá záväzky ani zriadený účet/účty v inej banke/bankách ako v tej/ tých, od ktorej/ktorých predložil požadované vyjadrenie.

Odôvodnenie podmienky účasti 1.1): Určená podmienka účasti je alternatívne vymedzená zákonom o verejnom
obstarávaní. Verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti overuje schopnosť uchádzača plniť si svoje záväzky v
nadväznosti na vytvorenie podmienok pre bezproblémové plnenie predmetu zákazky vo vzťahu k spôsobu jej
financovania.

1.2) Požaduje sa preukázať celkový obrat za 1 hospodársky rok, za ktorý je dostupný v závislosti od vzniku alebo
začatia prevádzkovania činnosti vo výške min. 300 000 Eur (tristotisíc Eur) alebo ekvivalent v inej mene. Ako dôkazné prostriedky budú slúžiť údaje zverejnené v registri účtovných závierok (z výkazov ziskov a strát resp. príjmov a výdavkov podľa druhu účtovníctva) ak sa zverejňujú podľa príslušných predpisov. Ak uchádzač nemá zverejnené v súlade s platnými predpismi príslušné výkazy z ktorých sa dá vyzistiť obrat, resp. ak sa na neho daná povinnosť nevzťahuje, predloží dané výkazy v ponuke ako originály alebo úradne overené kópie týchto výkazov.

Odôvodnenie podmienky účasti 1.2): Určená podmienka účasti je alternatívne vymedzená zákonom o verejnom obstarávaní. Požadovaný minimálny obrat za preukazované obdobie bol určený aplikáciou optimalizovaného princípu proporcionality podmienok účasti, pričom pri výpočte obratu verejný obstarávateľ neprekročil možnú výšku obratu za hosp. rok do výšky dvojnásobku predpokladanej hodnoty predmetu zákazky v súlade s § 38 ods. 6 písm. b) zákona. Verejný obstarávateľ si vzhľadom na charakter zákazky a trvanie zmluvného vzťahu určenou podmienkou účasti overuje skúsenosti uchádzača po ekonomickej stránke a skúsenosti s financovaním v minulom období.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: (1) Technická alebo odborná spôsobilosť uchádzača sa preukazuje nasledovnými dokladmi podľa § 34 ods. 1 písm. b), g) a h) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, a to:
1.1 Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona- zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,
1.2 Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov,
1.3 Podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona: Uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy.
(2) Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné
kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi
preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie
technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou
zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť
alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať
stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity
uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými
odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
(3) Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným
obstarávateľom aj Jednotným európskym dokumentom (JED). Bližšie informácie viď v súťažných podkladoch a v §39
zákona a na http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre- verejne-obstaravanie-553.html. Uchádzač môže vyplniť len oddiel "Alfa": Globálny údaj pre všetky podmienky účasti, časti IV. JED-u bez toho aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. JED-u.
(4) Prepočet inej meny na menu EUR uchádzač prepočíta kurzom vyhláseným ECB (Európskou centrálnou bankou)
ku dňu vyhlásenia obstarávania viď na konci výzvy.
(5) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
(6) Skupina dodávateľov môže využiť technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb
podľa § 34 ods. 3. zákona.
(7) Všetky doklady požadované v tejto časti III.1.3 musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie
alebo ako iná forma dokumentu/odpisu s platnosťou originálu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.1 pre splnenie danej podmienky sa požaduje, aby uchádzač predložil v ponuke Zoznam stavebných prác, ktorý bude obsahovať zákazky stavebných prác na pozemných stavbách, uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov (od vyhlásenia verejného obstarávania), ktoré sú v celkovej sumárnej hodnote min. 200000,- EUR bez DPH alebo ekvivalent v inej mene. Zoznam musí byť doplnený potvrdením resp. vyhlásením v súlade s bodom 1. a 2. v ods. 1.1 časti III.1.3 vyššie.
Odôvodnenie podmienky účasti 1.1:
Podmienkou sa má overiť, že uchádzač má dostatočné skúsenosti s realizáciou obdobného predmetu zákazky v
približnom objeme prác za predchádzajúce obdobie.
1.2 vyžaduje sa predloženie údajov za Stavbyvedúceho (SV) - Pozemné stavby. Požaduje sa preukázať odborná
spôsobilosti SV s uvedeným zameraním na pozemné stavby v zmysle zákona Slovenskej republiky č.138/1992 Zb. o
autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentná kvalifikácia.
Uchádzač predloží originál alebo úradne overenú kópiu osvedčenia alebo kópiu osvedčenia s pečiatkou SV a jeho
podpisom, vydaného Slovenskou komorou stav. inžinierov (SKSI) alebo ekvivalentný doklad. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný doklad vydaný príslušným orgánom/organizáciou členského štátu.
Uchádzač predloží údaje za SV vo forme profesijného životopisu, a to: meno odborníka, stručné označenie jeho kvalifikácie, súčasný zamestnávateľ/zamestnanie a údaju o type prac. vzťahu ak je uplatniteľné (TPP, ...). V prípade využitia kapacít inej osoby uchádzač predloží doklady v súlade s ods. 2 časti III.1.3 vyššie.
Odôvodnenie podmienky účasti 1.2:
Podmienka má slúžiť na preukázanie, že uchádzač má k dispozícii na plnenie zmluvy kvalifikovaného pracovníka v súlade s platnými predpismi. Na zabezpečenie kvalitnej realizácie stavby je nevyhnutné, aby stavebné práce a technologické procesy riadila, resp. dohliadala osoba s príslušnou odbornou spôsobilosťou v súlade s platnou legislatívou.
1.3 Uchádzač predloží certifikát vydaný nezávislou inštitúciou na systém environmentálneho manažérstva EMAS, ISO 14001 alebo rovnocenný doklad. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.
Odôvodnenie podmienky účasti 1.3:
Verejný obstarávateľ uplatňuje princípy zeleného verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ kladie dôraz na zabezpečenie výstavby a nakladanie so vzniknutým stavebným odpadom v súlade s normami na ochranu životného prostredia pri dodržaní kvality preto požaduje daný systém manažérstva kvality.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
1. Na vykonanie diela sa požaduje predložiť banková záruka vo výške 10 % zmluvnej ceny diela vrátane DPH.
2.V prípade schválenia Žiadosti o NFP bude predmet zákazky spolufinancovaný z prostriedkov poskytnutých na základe Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (Zmluvy o NFP) a úspešný uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiacich s dodávkou predmetu plnenia kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP a to oprávnenými osobami (oprávnené osoby viď v Súťažných podkladoch, príloha F1 - Návrh zmluvy o dielo).
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dá tum a čas: 26.05.2017 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Po nuka musí platiť do: 31.05.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dá tum a čas: 26.05.2017 13:00
Miesto: Obec Oravský Podzámok, Oravský Podzámok 61, 027 41 Oravský Podzámok
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ otvára ponuky v súlade s §52 zákona a je povinný umožniť účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Otváranie častí ponúk "Ostatné" bude v súlade s §52 zákona.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Účasť v tomto verejnom obstarávaní je na základe registrácie do informačného systému elektronického verejného
obstarávania - IS EVO, ktorý spravuje ÚVO. Záujemca o zákazku sa registruje priamo v príslušnej zákazke zverejnenej v zozname zákaziek na stránke portálu IS EVO (http://www.evo.gov.sk), ktorej detaily sa zobrazia kliknutím na príslušnú ikonu na začiatku riadku s názvom zákazky. Pomocný identifikátor v IS EVO :
https://evo.gov.sk/evo/tender/4906_4501_20170328.nsf, na uvedenej adrese sú aj verejne dostupné súťažné podklady.
Po schválení záujemcu (žiadosti o registráciu záujemcu) verejným obstarávateľom (VO), má záujemca prístup do
virtuálneho priestoru zákazky na portáli IS EVO, môže zasielať žiadosti o vysvetlenie, môže predložiť el. časť
ponuky,...Podrobne viď v súťažných podkladoch (SP).
2.VO pri zadávaní zákazky stanovuje kombinovaný spôsob komunikácie v súlade s prechodnými ustanoveniami podľa §187 ods.8 zákona. Elektronická komunikácia cez IS EVO sa použije pri úkonoch poskytovania súťažných podkladov, vysvetľovania alebo dopĺňania súťažných podkladov alebo podmienok vo výzve na predkladanie ponúk, čiastočné predloženie ponuky, vysvetlenie ponuky ak je to vhodné z hľadiska formy dokladov a iné úkony ako napr. zasielanie oznámení a informácií ak nie je uvedené v súťažných podkladoch inak. Takáto el. komunikácia sa realizuje cez systém IS EVO. Postup záujemcu/ uchádzača je upravený v príručkách pre uchádzača na web. sídle ÚVO ako aj v SP.
3.Vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii VO bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred. Uvedený proces bude prebiehať cez IS EVO.
4.Obhliadka staveniska bude v termínoch: 9.5.2017 / 10.5.2017 so stretnutím na OÚ Oravský Podzámok.
Kontaktná osoba Mgr. Jozef Záhora, kontakt: +421 905288723, starosta@oravskypodzamok.sk. Obhliadka je možná so záujemcami len s každým individuálne na základe predchádzajúcej písomnej žiadosti v uvedených termínoch.
5.VO požaduje zloženie zábezpeky na zabezpečenie viazanosti ponúk vo výške 6000 EUR. Ďalšie informácie
a podmienky zloženia zábezpeky viď v súťažných podkladoch.
6.VO môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona a vyhradzuje si právo zrušiť zákazku v prípade, ak ním podaná žiadosť o poskytnutie NFP v rámci výzvy OPKZP-PO4-SC431-2017-19 nebude schválená alebo ak budú zo strany riad.orgánu udelené fin.korekcie za porušenie pravidiel v procese ver. obstarávania.
7.Uchádzač predloží okrem el. časti ponuky cez EVO aj listinnú časť ponuky v 1 uzavretom obale, ktorý bude označený podľa pokynov v súťaž. podkladoch a bude obsahovať obaly "Ostatné" a "Kritériá". Podrobne viď v súťažných podkladoch.
8.Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo ver. obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
9.VO nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu (Zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov), ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a
nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
10.Všetky náklady spojené s vypracovaním ponuky znáša v plnej miere uchádzač.
11.Číslo právneho predpisu podľa ktorého sa táto súťaž riadi: Zákon NR SR č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (uvedený v tomto oznámení ako "zákon")
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
26.04.2017