OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Bratislavský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36063606
Sabinovská 16, 82005 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Oľga Markovičová
Telefón: +421 911796737
Fax: +421 255423143
Email: evobsk055@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2750
Hlavná adresa(URL): http://www.region-bsk.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): vyššia územná samospráva
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Rekonštrukcia a investičná podpora COVP na objektoch 4 SOŠ
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214220-8
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník:
IA13-5 - Rekonštrukcia
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky sú stavebné práce na objektoch štyroch stredných odborných škôl určených pre COVP v rozsahu prác a dodávok podľa projektových dokumentácií (ďalej tiež ako PD) a zmluvných podmienok.
Zákazka je rozdelená na 4 samostatné časti podľa investičných zámerov budovania COVP.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 8 380 374,28 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Rekonštrukcia a investičná podpora COVP Farského 9
Časť č.: 1.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45214220-8
Dodatočný kód CPV, doplnkový slovník:
IA13-5 - Rekonštrukcia
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Pracovisko sa nachádza na pozemkoch parc. č. 2435/9, 2435/19, 2435/28, 2435/35, 2435/36, 2435/38 v katastrálnom území mestská časť Bratislava Dúbravka.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú stavebné práce na stavebnom objekte, alokovaného pracoviska Strednej odbornej školy Farského 9 na Harmincovej ulici č. 1, v rozsahu prác a dodávok podľa projektových dokumentácií (ďalej tiež ako PD) a zmluvných podmienok.
Komplexná rekonštrukcia zahŕňa zmenu dispozičného riešenia vnútorných priestorov za účelom vytvorenia nového stavebného konceptu odborného (teoretického) vyučovania, laboratórií a praktického vyučovania (výrobných priestorov) pre vzdelávacie predmety pekár/ cukrár a mäsovýroba. Podrobný opis predmetu zákazky a jeho technická špecifikácia je uvedený v technickej správe (TS) projektovej dokumentácie v stupni realizačného projektu z 09/2016.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 211 914,94 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 13
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP302020J208
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Integrovaný regionálny operačny program 2014 - 2020. Kód výzvy: IROP-PO2-SC223-2016-14
Časť: 2
II.2.1) Názov
Obnova strednej odbornej školy Hlinícka 1, Bratislava
Časť č.: 2.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45214220-8
Dodatočný kód CPV, doplnkový slovník:
IA13-5 - Rekonštrukcia
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto stavby sa nachádza na pozemku parcelné číslo 17557/28 v katastrálnom území mestská časť Bratislava Rača.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú stavebné práce na stavebnom objekte, alokovaného pracoviska Strednej odbornej školy informačných technológií, Hlinícka 1, Bratislava, v rozsahu prác a dodávok podľa projektových dokumentácií (ďalej tiež ako PD) a zmluvných podmienok.
Rekonštrukcia objektov zahŕňa čiastočnú zmenu dispozičného riešenia vnútorných priestorov Budovy školy a Budovy kuchyne s jedálňou, rekonštrukcia interiéru (stien, podláh, podhľadov), rekonštrukcia exteriéru (obvodový plášť, strešný plášť a výplňové konštrukcie okná), rekonštrukcia inžinierskych sietí (ústredné vykurovanie a elektroinštalácia, rozvod vody a kanalizácia, rozvod plynu a vzduchotechnika). Podrobný opis predmetu zákazky a jeho technická špecifikácia je uvedený v technickej správe (TS) projektovej dokumentácie v stupni realizačného projektu z 10/2015.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 122 968,19 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 14
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP302020K036
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Integrovaný regionálny operačny program 2014 - 2020. Kód výzvy: IROP-PO2-SC223-2016-14
Časť: 3
II.2.1) Názov
Rekonštrukcia a investičná podpora COVP Ivanka pri Dunaji
Časť č.: 3.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45214220-8
Dodatočný kód CPV, doplnkový slovník:
IA13-5 - Rekonštrukcia
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Pracovisko sa nachádza na pozemkoch parc. č. 914/2, 914/6, 914/7, 914/8, 914/9, 914/10, 914/11, 914/12, 914/13, 914/14, 914/15, 914/16, 914/19, 914/20, 914/21 v katastrálnom území Ivanka pri Dunaji.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú stavebné práce na objektoch, alokovaného pracoviska Spojenej školy Ivanka pri Dunaji, SNP 30, Ivanka pri Dunaji, Zálesie v rozsahu prác a dodávok podľa projektových dokumentácií (ďalej tiež ako PD) a zmluvných podmienok.
Stavebné práce zahŕňajú Rekonštrukciu a modernizáciu objektov vnútorného areálu pracoviska Zálesie, Rekonštrukcia a modernizácia objektov odborného vyučovania pracoviska Zálesie.
Podrobný opis predmetu zákazky a jeho technická špecifikácia je uvedený v technickej správe (TS) projektovej dokumentácie v stupni realizačného projektu z 08/2016.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 552 648,24 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 19
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP302020J206
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Integrovaný regionálny operačny program 2014 - 2020. Kód vyzvy: IROP-PO2-SC223-2016-14
Časť: 4
II.2.1) Názov
Vytvorenie a rekonštrukcia COVP Ivanská cesta 21
Časť č.: 4.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45214220-8
Dodatočný kód CPV, doplnkový slovník:
IA13-5 - Rekonštrukcia
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto stavby sa nachádza na pozemku s parcelným číslom 14801/22 v katastrálnom území mestská časť Bratislava Trnávka.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú stavebné práce na stavebnom objekte, Strednej odbornej školy Ivanská cesta 21, Bratislava, v rozsahu prác a dodávok podľa projektových dokumentácií (ďalej tiež ako PD) a zmluvných podmienok.
Komplexná rekonštrukcia zahŕňa zmenu dispozičného riešenia vnútorných priestorov za účelom vytvorenia nového stavebného konceptu odborného (teoretického) vyučovania a praktického vyučovania (výrobných priestorov) pre vzdelávacie predmety Strojárstvo a ostatná kovospracujúca výroba, strojný mechanik, spracovanie dreva a ďalšie.
Podrobný opis predmetu zákazky a jeho technická špecifikácia je uvedený v technickej správe (TS) projektovej dokumentácie v stupni realizačného projektu z 09/2016.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 492 842,91 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 16
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP302020J207
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Integrovaný regionálny operačny program 2014 - 2020. Kód vyzvy: IROP-PO2-SC223-2016-14
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) Požaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobného postavenia, ktoré sa preukazujú podľa § 32 ods. 2 zákona, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona: Vyžaduje sa uviesť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy, osobitne za riadenie stavebných prác, osoby stavbyvedúceho.
Odôvodnenie primeranosti (§ 38 ods. 5 zákona):
Podmienka účasti slúži pre overenie technickej schopnosti uchádzača dodať realizovať požadovaný predmet zákazky tým, že má na odborné vedenie stavebných prác k dispozícii osobu s príslušným oprávnením a minimálnou praxou s vedením stavebných prác na objektoch rovnakého alebo podobného charakteru ako je stavba podľa predmetu zmluvy. Za stavebné práce rovnakého, alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky sa považujú stavby, ktoré spadajú do JKSO: 801 34 budovy učební odborných škôl, /alebo do KS 12 - skupiny 126 Budovy na kultúru, verejnú zábavu, vzdelávanie a zdravotníctvo podľa Vyhlášky č. 323/2010 Z. z. Štatistického úradu Slovenskej republiky, ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb. Požiadavka na konkrétneho stavbyvedúceho zodpovedného za vedenie stavebných prác v rámci podmienok účasti zohľadňuje aj to, že rekonštrukcia stavieb počas prevádzky je technicky aj organizačne náročnejšia ako výstavba nového objektu.
Podľa § 34 ods. 1 písm. l) zákona. Vyžaduje sa uviesť podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
Odôvodnenie primeranosti (§ 38 ods. 5 zákona):
Vzhľadom na to, že zákazka sa zadáva ako časť nadlimitnej zákazky a uchádzači môžu predložiť ponuky podľa vlastného uváženia aj na všetky časti, je opodstatnený predpoklad, že uchádzač pri plnení zmluvy využije aj kapacity subdodávateľov najmä v prípade, ak nebude disponovať dostatočnými kapacitami pre realizáciu stavebných prác realizovaných v rovnakom čase na štyroch rôznych miestach.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K podmienke podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona vyžaduje sa uviesť údaje minimálne o jednej osobe s oprávnením na výkon činnosti stavbyvedúceho a odbornou praxou v oblasti riadenia stavieb v dĺžke min. 5 rokov odo dňa získania oprávnenia a minimálne s jednou (1) praktickou skúsenosťou z riadenia stavby rovnakého alebo obdobného charakteru, ako sú stavebné práce na objekte stavby podľa predmetu zákazky. Uchádzač preukáže údaje za stavbyvedúceho nasledovnými dokladmi:
- dokladom o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov odborné zameranie pozemné stavby (z dokladu musí byť zrejmé zameranie pozemné stavby) alebo ekvivalentného zákona,
- profesijným životopisom s údajmi o praxi, osobitne o riadení stavieb stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru z pozície stavbyvedúceho (názov a sídlo odberateľa, názov stavby, popis stavby, investičný náklad stavby, obdobie realizácie stavby od do); za stavbu podobného charakteru sa považujú stavby v kategórii pozemné stavby, stavby pre vzdelávanie podľa KS 126 Budovy na kultúru, verejnú zábavu, vzdelávanie a zdravotníctvo podľa Vyhlášky č. 323/2010 Z. z. Štatistického úradu Slovenskej republiky, ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb,
- čestným vyhlásením stavbyvedúceho, že bude k dispozícii na riadenie stavebných prác počas trvania zmluvy,
- ak bude uchádzač preukazovať technickú alebo odbornú spôsobilosť kapacitami inej osoby, predloží zmluvu uzatvorenú medzi stavbyvedúcim a uchádzačom podľa ustanovenia § 34 ods. 3 zákona.
Ak uchádzač predloží ponuku na viac častí zákazky, verejný obstarávateľ požaduje, aby pre každú časť zákazky bolo preukázané splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona iným stavbyvedúcim.
K podmienke podľa § 34 ods. 1 písm. l) zákona sa vyžaduje, aby uchádzač uviedol minimálne podiel plnenia zo zmluvy a zároveň ich uviedol do zoznamu. V zmysle ustanovenia § 41 ods. 1 písm. b) zákona verejný obstarávateľ taktiež požaduje, aby navrhovaní subdodávatelia spĺňali podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie za zhotovovanie stavebných prác sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má subdodávateľ plniť. Vyžaduje sa, aby uchádzač uviedol, ktorej časti predmetu zákazky sa bude plnenie subdodávateľom týkať, označením príslušných položiek v rozpočte s identifikáciou známeho subdodávateľa alebo s uvedením, že subdodávateľ nie je známy v čase predkladania ponuky.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Na zabezpečenie ponuky sa vyžaduje zloženie zábezpeky pre každú časť osobitne nasledovne:
1. časť: 66 000 EUR (slovom šesdesiašesťtisíc eur);
2. časť: 33 000 EUR (slovom tridsaťtritisíc eur);
3. časť: 76 000 EUR (slovom sedemdesiatšesťtisíc eur);
4. časť: 74 000 EUR (slovom sedemdesiatštyritisíc eur);
Na zabezpečenie záväzku sa od úspešného uchádzača vyžaduje zádržné vo výške zadrží 10 % z hodnoty každej faktúry vrátane DPH. Zádržné sa zhotoviteľovi vyplatí do 90 dní od odovzdania diela. Podrobnosti sú uvedené v návrhu Zmluvy o dielo. Podľa § 41 ods. 1 písm. a) zákona verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch vyžaduje, aby uchádzač vo svojej ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom. Zároveň verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch vyžaduje splnenie podmienok podľa § 41 ods. 1 písm. b) zákona.Zákazka bude financovaná zo štrukturálnych fondov EÚ. Verejný obstarávateľ upozorňuje na osobitný režim fakturácie, ktorý je uvedený v návrhu zmluvy o dielo.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dá tum a čas: 22.08.2017 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 8
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dá tum a čas: 22.08.2017 10:30
Miesto: V sídle verejného obstarávateľa, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť osoby oprávnené konať v mene uchádzača v uvedenom termíne v súlade s§ 66 ods. 7 zákona, nakoľko vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 sa uskutoční po vyhodnoteníponúk podľa § 53 zákona.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný Obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO) - https://evo.gov.sk. Postup je upravený v Príručkách a odporúčaniach pre systém EVO. Príručky pre Záujemcu/ Uchádzača Verejná súťaž (verzia 0.2, 16.6.2014) a Spoločné moduly (verzia 0.6, 1.8.2016) sú zverejnené na stránke https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/portal-systemu-evo - 3ee.html. Pre účasť v tejto zákazke je potrebné, aby sa záujemca zaregistroval prostredníctvom systému EVO do zákazky, ktorá je zverejnená na portáli EVO (https://evo.gov.sk) pod číslom 45.01 a pod názvom Rekonštrukcia a investičná podpora COVP na objektoch 4 SOŠ. Lehota na registráciu je uvedená v bode IV.3.3) tohto oznámenia.
2. Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky, a to výlučne prostredníctvom systému EVO. Telefonické kontakty slúžia len na potvrdenie funkčnosti systému, či informácií o doručení a pod., nie na vysvetľovanie.
3. V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na emailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
4. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia alebo uchádzači stiahnuť si do svojho počítača formulár pre hlásenie porúch http://www.evo.gov.sk/RepErEVOEX.html, ktorý je zverejnený na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk v položke menu Hlásenie porúch a formulár elektronicky zaslať na e-mailovú adresu helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
5. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú uchádzači verejnému obstarávateľovi podľa § 55 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
6. V prípade, ak v mene podnikateľa sú v zmysle dokladu podľa § 32 ods. 2, písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnené na konanie viaceré osoby súčasne (vyžadujú sa podpisy viac ako jednej osoby štatutárneho orgánu) alebo žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov v zmysle § 37 zákona, vyžaduje sa v tejto súťaži aj predloženie splnomocnenia na konanie v mene uchádzača/skupiny dodávateľov navonok vystavené v prospech osoby, ktorá v tejto súťaži koná (registrácia v systéme EVO a predkladanie ponúk).
7. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. Podrobnejšie informácie sú v súťažných podkladoch.
8. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku, ani subdodávateľom iného uchádzača.
9. Obhliadka miesta sa predpokladá pre každú časť zákazky v čase od 12.07.2017 do 11.08.2017, ktoré budú určené individuálne pre každého záujemcu/uchádzača na základe žiadostí záujemcov. Jednotlivé obhliadky budú organizované len v pracovných dňoch v čase od 09:00 hod. do 13:00 hod. Presný termín a čas obhliadky bude každému záujemcovi oznámený najneskôr jeden pracovný deň vopred s údajmi o kontaktnej osobe a informáciami k účasti na obhliadke. Informácie k účasti na obhliadke budú obsahovať aj to, že počas obliadky sa nebude odpovedať na žiadne otázky, lebo pre vysvetľovanie je určený spôsob v súťažných podkladoch. Každý záujemca/uchádzač sa môže zúčastniť maximálne 1 obhliadky prostredníctvom osoby oprávnenej konať v jeho mene. Podrobnejšie informácie sú v súťažných podkladoch.
10. Predmetné verejné obstarávanie vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky zmluvy nie je zelené obstarávanie, ani obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
06.07.2017