Oznámenia o oprave

Oprava - lehoty
Zmena termínu predkladania ponúk
Zmena termínu na predkladanie ponúk
Zmena termínu na predkladanie ponúk


OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Bratislavský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36063606
Sabinovská 16, 82005 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Oľga Markovičová
Telefón: +421 911796737
Fax: +421 255423143
Email: evobsk055@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2750
Hlavná adresa(URL): http://www.region-bsk.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://http://www.evo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): územná samospráva
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Dodanie technológie – Rekonštrukcia Divadla Aréna
II.1.2) Hlavný kód CPV
31000000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom tejto zákazky je dodanie tovarov a zariadení (ďalej tiež ako technológie) vrátane súvisiacich služieb (najmä montáž a inštalácia) v rozsahu dodávok podľa projektovej dokumentácie (ďalej tiež ako PD) v súlade so špecifikáciami pre technologické zariadenia a vybavenie divadla, v rámci projektu Rekonštrukcia divadla Aréna v Bratislave, ktorý bude realizovaný na nehnuteľnostiach nachádzajúcich sa v k.ú. Petržalka C KN parc. č. 5183/1, zastavaná plocha a nádvorie, o výmere 3388 m2 a na budove divadla Aréna súp. č. 2374, postavenej na parc. č. 5183/1, nehnuteľnosti evidované na LV č. 2119 (ďalej len divadlo alebo divadlo Aréna).
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 3 575 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
32000000-3
42400000-0
51511100-8
51900000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
divadlo Aréna
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom tejto zákazky je dodanie tovarov a zariadení (ďalej tiež ako technológie) vrátane súvisiacich služieb (najmä montáž a inštalácia) v rozsahu dodávok podľa projektovej dokumentácie (ďalej tiež ako PD) v súlade so špecifikáciami pre technologické zariadenia a vybavenie divadla, v rámci projektu Rekonštrukcia divadla Aréna v Bratislave, ktorý bude realizovaný na nehnuteľnostiach nachádzajúcich sa v k.ú. Petržalka C KN parc. č. 5183/1, zastavaná plocha a nádvorie, o výmere 3388 m2 a na budove divadla Aréna súp. č. 2374, postavenej na parc. č. 5183/1, nehnuteľnosti evidované na LV č. 2119 (ďalej len divadlo alebo divadlo Aréna). Ide o dodanie tovarov a zariadení pre nasledujúce časti:
a. Horná sféra
b. Mobilné pódium
c. Scénické osvetlenie
d. Elektroakustické ozvučenie
e. Video systém
Ďalšie podrobnosti sú uvedené v súťažnych podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 3 575 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 60
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorych zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) Požaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobného postavenia, ktoré preukazuje podľa § 32 ods. 2 zákona, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným
európskym dokumentom podľa § 39 zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky vrátane súvisiacich služieb (najmä montáž, inštalácia a servis) za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov.
Odôvodnenie primeranosti (§ 38 ods. 5 zákona):
Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, rozsah a zložitosť predmetu zákazky je potrebné, aby uchádzač preukázal, že dodával technologické zariadenia pre divadlá alebo podobné využitie, pretože javisková mechanika a riadiaci systém javiskovych mechanizmov, ku ktorým sa navrhujú zostavy pre scénické osvetlenie, elektroakustické ozvučenie a pre priestorovú akustiku musia tvoriť jeden funkčný celok, a preto sa vyžaduje dodávka technológie vrátane súvisiacich služieb, najmä montáž, inštalácia a servis.
Uvedená podmienka účasti je požadovaná aj vzhľadom na skutočnosť, že realizácia zákazky si vyžaduje skúsenosti z montáže, inštalovania a servisovania technologických zariadení rovnakého alebo podobného druhu v budovách, ktoré spadajú do JKSO: 801 4 Budovy pre vedu, kultúru a osvetu a/alebo do KS 1261 Budovy pre kultúru a verejnú zábavu podľa Vyhlášky č. 323/2010 Z.z. Štatistického úradu Slovenskej republiky, ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb.
Podľa § 34 ods. 1 písm. m) zákona uchádzač predloží opisy a fotografie ponúkaných tovarov a zariedení, ktorých pravosť musí byť overená.
Odôvodnenie primeranosti (§ 38 ods. 5 zákona):
Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, rozsah a zložitosť predmetu zákazky je potrebné, aby uchádzač preukázal, čo ponúka dodať.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným
európskym dokumentom podľa § 39 zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Vyžaduje sa predložiť údaje min. o 1 jednej zákazke v hodnote 1 milión eur bez DPH. Dokadom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Na zabezpečenie Ponuky sa vyžaduje zloženie zábezpeky vo vyške 75 000,- Eur (slovom sedemdesiatpäťtisíc eur),
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dá tum a čas: 02.02.2017 13:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 6
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dá tum a čas: 02.02.2017 13:30
Miesto: Síslo verejného obstarávateľa, Sabinovská 16, Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť osoby oprávnené konať v mene uchádzača v uvedenom termíne v súlade s § 66 ods. 7 zákona, nakoľko vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 sa uskutoční po vyhodnotení ponúkpodľa § 53 zákona.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Verejny obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO) - https://evo.gov.sk. Postup je upravený v príručke pre záujemcu/uchádzača - Príručka EVO pre Záujemcu/ Uchádzača-Verejná súťaž (verzia 16.06.2014), ktorá je zverejnená na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk v položke menu Príručky. Pre účasť v tejto zákazke je potrebné, aby sa záujemca zaregistroval prostredníctvom systému EVO do zákazky, ktorá je zverejnená na portáli EVO (https://evo.gov.sk) pod číslom 31.01 a pod názvom Dodanie technológie Rekonštrukcia Divadla Aréna. Lehota na registráciu je do termínu na predloženie ponúk.
2.Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky, a to vylučne prostredníctvom systému EVO. Telefonické kontakty slúžia len na potvrdenie funkčnosti systému, či informácií o doručení a pod., nie na vysvetľovanie.
3. Ďalšie usmernenia a upozornenia pre uchádzačov alebo záujemcov tykajúce sa ustanovení zákona pojednávajúce o elektronickej komunikácii a elektronickom verejnom obstarávaní a odporúčania na aplikáciu tychto ustanovení v systéme EVO sú obsiahnuté v Príručkách k systému EVO, ktoré sú zverejneny na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk v položke menu Príručky.
4.Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre neskoršie úspešné predkladanie ponúk je, aby záujemca mal príslušné technické predpoklady a vybavenie potrebné na používanie systému EVO, ktoré je uvedené v častiach Metodického pokynu k systému EVO, ktory je zverejneny na portáli EVO.
5.V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na emailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
6.V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia alebo uchádzači stiahnuť si do svojho počítača formulár pre hlásenie porúch http://www.evo.gov.sk/RepErEVOEX.html, ktory je zverejneny na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk v položke menu Hlásenie porúch a formulár elektronicky zaslať na e-mailovú adresu helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
7.Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotnym európskym dokumentom podľa § 39 zákona. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú uchádzači verejnému obstarávateľovi podľa § 55 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určenym verejnym obstarávateľom.
8.V prípade, ak v mene podnikateľa sú v zmysle dokladu podľa § 32 ods. 2, písm. e) zákona oprávnené na konanie viaceré osoby súčasne (vyžadujú sa podpisy viac ako jednej osoby štatutárneho orgánu) alebo žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov v zmysle § 37 zákona, vyžaduje sa v tejto súťaži aj predloženie splnomocnenia na konanie v mene uchádzača/skupiny dodávateľov navonok vystavené v prospech osoby, ktorá v tejto súťaži koná (registrácia v systéme EVO a predkladanie ponúk).
9.Čestné vyhlásenia alebo dokumenty, kde sa vyžaduje podpis oprávnenej osoby musia byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača (osobou oprávnenou konať spôsobom, ako je to uvedené v obchodnom registri /živnostenskom registri/ rovnocenny register v krajine sídla uchádzača) alebo splnomocnenou osobou konať v jeho mene na základe
splnomocnenia podľa platnych právnych noriem v krajine sídla uchádzača, a to v origináli alebo úradne osvedčenej kópii.
10.Lehota určená v bode II.2.7)Dĺžka trvania zákazky: 60 mesiacov je lehota uvedená len ako predpokladaná z dôvodu, že formulár oznámenia vyžaduje uviesť lehotu v dňoch, mesiacoch alebo intrvale, ale vzhľadom na špecifické okolnosti pre plnenie predmetu zmluvy nie je možné určiť presne dátum ukončenia trvania zmluvy ani dátum ukončenia plnenia. V súťažnych podkladoch je uvedená lehota dodania predmetu zákazky vrátane súvisiacich služieb nasledovne: odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy do ukončenia predmetu plnenia zmluvy v súlade s podmienkami zmluvy.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
15.12.2016