OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO
OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2
podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011
III.1)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1)
Požadované zábezpeky a záruky
Nevyžaduje sa.
III.1.2)
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na
príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný zo štrukturálnych fondov
EU.
Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby. Cena za dodávku zariadení bude fakturovaná po ich dodaní na základe verejným obstarávateľom odsúhlasených dodacích listov, podpísaných preberacích protokolov, resp. iných dokladov dokumentujúcich plnenie. Vlastná platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku v eurách. Splatnosť faktúr bude 30 dní odo dňa ich doručenia verejnému obstarávateľovi.
III.1.3)
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov,
ktorej sa zadá zákazka
V prípade ak bude ponuka skupiny uchádzačov vyhodnotená ako
úspešná, táto skupina uchádzačov bude povinná uzatvoriť zmluvu o združení podľa
relevantných ustanovení súkromného práva. Z dokumentácie preukazujúcej vznik
zmluvy o združení musí byť jednoznačne zrejmé, ako sú stanovené vzájomné práva
a povinnosti, kto akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že
všetci členovia skupiny uchádzačov ručia za záväzky voči verejnému
obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. Uzavretú zmluvu o združení predloží
úspešná skupina uchádzačov verejnému obstarávateľovi pred podpisom zmluvy
uzatváranej na základe tohto verejného obstarávania.
III.1.4)
Ďalšie osobitné podmienky
Plnenie zmluvy podlieha osobitnym podmienkam
Áno
Opis osobitných podmienok:
1.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné
obstarávanie v prípade neakceptovania procesu verejného obstarávania zo strany
ASFEU, Agentúry Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR, poskytovateľa
Nenávratného finančného príspevku.
2.Plnenie (vystavovanie objednávok na základe Rámcovej dohody) je podmienené pridelením finančných prostriedkov zo štrukturálnych fondov EU, prípadne z iných zdrojov. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade uzavretia Rámcovej dohody a v prípade nepridelenia finančných prostriedkov nevystaviť žiadnu objednávku alebo vystaviť objednávky len na časť plnenia.
III.2)
PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1)
Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek
týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie
splnenia podmienok
1.1.Uchádzač musí spĺňať podmienky týkajúce sa osobného
postavenia, ktoré sú uvedené v § 26 ods. 1 zákona o VO v platnom znení.
Splnenie týchto podmienok záujemca/uchádzač preukáže predložením dokladov v
zmysle § 26 ods. 2 zákona o VO (originálov alebo úradne osvedčených fotokópii).
Doklady musia byť vystavené príslušnými orgánmi, resp. úradmi na záujemcu/
uchádzača s uvedením jeho obchodného mena, sídla, resp. miesta podnikania a
identifikačného čísla (IČO).
1.2.Verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť a)právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť, b)právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať, alebo c)právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári.9c) 1.3.Kvalifikovanou účasťou sa rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10 % na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť. 1.4.Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace. 1.5.Záujemca/Uchádzač, ktorý je zapísaný v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie, doklady podľa bodu 1.1. nahradí čestným vyhlásením o zapísaní do zoznamu podnikateľov. 1.6.Ak záujemca/uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.1., alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. 1.7.Ak má záujemca/uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. 1.8.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o VO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Podmienka je stanovená v súlade s § 26 zákona o VO.
III.2.2)
Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie
splnenia podmienok
Nevyžaduje sa.
III.2.3)
Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie
splnenia podmienok
Nevyžaduje sa.
III.2.4)
Informácie o vyhradených zákazkách
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu
Otvorená
IV.2)
KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2)
Informácie o elektronickej aukcii
Použije sa elektronická aukcia
Áno
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii:
1.Na zostavenie poradia ponúk sa uskutoční Elektronická
aukcia v súlade s § 43 zákona prostredníctvom systému EVO.
2.Verejný obstarávateľ vyzve elektronickými prostriedkami súčasne všetkých uchádzačov, ktorých ponuky spĺňajú podmienky účasti, na predloženie nových cien upravených smerom nadol v elektronickej aukcii. 3.Vo Výzve na účasť v elektronickej aukcii budú uvedené podrobné informácie týkajúce sa pripojenia do aukčnej časti systému EVO, dátum a čas začatia elektronickej aukcie, spôsob ukončenia elektronickej aukcie, minimálny krok zníženia nových cien. 4.Elektronická aukcia sa uskutoční samostatne pre každú časť zákazky. 5.Predmetom elektronickej aukcie bude celková cena za príslušnú časť zákazky v Eur s DPH. 6.Úspešným uchádzačom bude uchádzač, ktorý predloží najnižšiu celkovú cenu za príslušnú časť zákazky. 7.Technické požiadavky na účasť v elektronickej aukcii sú popísané v Príručke používateľa systému EVO Spoločné moduly Záujemca/Uchádzač (verzia 19.05.2014) nachádzajúcej sa na stránke http://www.uvo.gov.sk/documents/10157/1709168/V0_5_EVO_OPIS_Prirucka_SpolMod_ZU_ 20140519.pdf. Práca s modulom Elektronická aukcia je popísaná v Príručke používateľa systému EVO elektronická aukcia Záujemca/Uchádzač nachádzajúcej sa na stránke https://www.uvo.gov.sk/documents/10157/1709168/V0.3_EVO_OPIS_Prirucka_eAukcia_ ZU_20131127.pdf. 8.Prvky, ktoré budú predmetom elektronickej aukcie : jednotkové ceny jednotlivých položiek (tovarov) v Eur s DPH. 9.Informácie, ktoré budú uchádzačom sprístupnené počas elektronickej aukcie: relatívne umiestnenie. 10.Typ elektronickej aukcie : Otvorený (anglický typ) elektronickej aukcie. 11.Podmienky, za ktorých môžu uchádzači predkladať nové ponuky : Minimálny rozdiel 10,00 Eur na celkovú cenu príslušnej časti zákazky. 12.V prípade, že výsledkom elektronickej aukcie bude viac úspešných uchádzačov, verejný obstarávateľ podpíše zmluvu s tým, ktorý pri predkladaní ponúk pred realizáciou elektronickej aukcie predložil najnižšiu cenu za príslušnú časť zákazky. 13.V prípade zlyhania elektronických zariadení v priebehu vykonávania elektronickej aukcie obstarávateľ uskutoční opakovanie elektronickej aukcie v náhradnom termíne na základe odoslanej novej výzvy podľa § 43 ods. 7 zákona. 14.V prípade, že ponuka úspešného uchádzača na základe elektronickej aukcie bude obsahovať neobvykle nízku cenu, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postupovať v tomto prípade v súlade s § 42 zákona. Uchádzač môže byť písomne požiadaný o uvedenie podrobností týkajúcich sa tej časti ponuky, ktoré sú pre jej cenu podstatné. Ak boli predložené aspoň 3 ponuky od uchádzačov, ktorí spĺňajú podmienky účasti, ktoré spĺňajú požiadavky na predmet zákazky, mimoriadne nízkou ponukou je vždy aj ponuka, ktorá obsahuje cenu plnenia, ktorá je najmenej o -30% nižšia než priemer cien plnenia podľa ostatných ponúk, -15% nižšia, než je cena plnenia podľa ponuky s druhou najnižšou cenou plnenia a zároveň -15% nižšia ako predpokladaná hodnota zákazky. 15.V prípade, že táto ponuka bude vylúčená, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí. 16.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí aj v prípade, že úspešný uchádzač odstúpi od ponuky.
IV.3)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2)
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Áno
Ak áno
Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 076-133266
z:
18.04.2015
IV.3.3)
Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k
dokumentom
Dá
tum a čas: 01.06.2015 11:00 Spoplatnená dokumentácia
Nie
IV.3.4)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dá
tum a čas: 01.06.2015 11:00
IV.3.6)
Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o
účasť
Úradný jazyk/úradné jazyky EÚ
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie
Do dátumu
Dá
tum: 31.12.2015
IV.3.8)
Podmienky na otváranie ponúk
Dá
tum a čas: 01.06.2015 14:00 Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk
Nie
VI.1)
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Toto obstarávanie sa bude opakovať
Nie
VI.2)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Zákazka sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov
Európskej únie
Áno
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy):
2620002 Operačný program Výskum a vývoj
Prioritná os 3 Infraštruktúra výskumu a vývoja v Bratislavskom kraji Opatrenie 3.1 Obnova a budovanie technickej infraštruktúry výskumu a vývoja v Bratislavskom kraji, Názov Mobilizácia excelentných výskumných tímov v oblastiach špecializácie RIS3 SK kód OPVaV-2015/3.1/01-SORO.
VI.3)
DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
(1) Zákazka je realizovaná prostredníctvom elektronického systému
EVO Úradu pre verejné obstarávanie.
(https://evo.gov.sk). Postup je upravený v príručke Verejná súťaž (verzia 0.2, 16.6.2014) http://www.uvo.gov.sk/documents/10157/1709168/V0_2_Verejna_sutaz_ZU_v140616.pdf a Spoločné moduly (verzia 0.5, 19.5.2014) na stránke http://www.uvo.gov.sk/documents/10157/170916/V0_5_EVO_OPIS_Prirucka_SpolMod_ZU_2 0140519.pdf , ktoré sú zverejnené na stránke portálu EVO v položke menu Príručky. (2) Pre účasť v tejto zákazke je potrebné, aby sa záujemca zaregistroval prostredníctvom systému EVO do zákazky, ktorá je zverejnená na stránke portálu EVO pod číslom 38.03. V prípade, že sa záujemca včas nezaregistruje prostredníctvom systému EVO do zákazky, verejný obstarávateľ nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie úspešnej ponuky k tejto súťaži. (3) Súťažné podklady sú prístupné záujemcom iba elektronicky prostredníctvom systému EVO alebo v Profile verejného obstarávateľa. (4) Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky, výlučne prostredníctvom systému EVO. (5) Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom jazyku. (6) V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na emailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk. (7) V zmysle § 32 ods. 11 zákona o VO splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači umiestnení na 1. až 3. mieste podľa § 44 ods. 1 zákona o VO v lehote 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na ich predloženie, ak verejný obstarávateľ nestanoví dlhšiu lehotu.
VI.4)
ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903 Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24 Slovensko Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3)
Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903 Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24 Slovensko Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
20.04.2015
|