OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Úrad vlády Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151513
Námestie slobody 1, 81370 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Úrad vlády Slovenskej republiky
Kontaktná osoba: Ing. Renáta Remeňová
Mobil: +421 000000000
Telefón: +421 220925765
Fax: +421 257295492
Email: renata.remenova@vlada.gov.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Príprava a organizačné zabezpečenie medzinárodnej konferencie 5. výročné fórum Stratégie EÚ pre dunajský región"
Zákazka bude zadávaná v systéme EVO, číslo zákazky 98.20
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 27 - Ostatné služby
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Bratislava
Kód NUTS
SK010
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Príprava a organizačné zabezpečenie medzinárodnej konferencie 5. výročné fórum Stratégie EÚ pre dunajský región.
Predmetom zákazky sú služby spojené s organizačným a technickým zabezpečením konferencie a cateringových služieb počas trvania konferencie v dňoch 3.11.-4.11.2016 v Bratislave.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79952000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55120000-7, 79952100-3, 79951000-5, 55000000-0, 22458000-5, 39294100-0
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Všetky potrebné technické, personálne, informačné a právne náležitosti, cateringové služby, polygrafické služby vyplývajúce z požiadavky verejného obstarávateľa, propagačné služby a bezpečnostné služby.
Ďalej zabezpečenie kompletnej hudobnej produkcie a ozvučenia priestorov, prenájom priestorov, prípravu priestoru na podujatie a jeho uvedenie do pôvodného stavu, likvidáciu a odvoz odpadov a zabezpečenie upratovacej služby, ktorá bude zabezpečovať priebežné upratovanie a doplňovanie hygienických potrieb podľa aktuálnej potreby.
Poskytovateľ zabezpečí všetky potrebné licencie a povolenia vyplývajúce z platných právnych predpisov a zo zmluvy.
Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch v časti "Opis predmetu zákazky".
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 244 732,0700 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 6
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 6 000,00 EUR. Podmienky zloženia, vrátenia alebo uvoľnenia zábezpeky ponuky sú bližšie špecifikované v časti A.1.Pokyny pre záujemcov, uchádzačov v bode 15. Zábezpeka ponuky súťažných podkladov na predmet zákazky.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
1. Dohodnutú zmluvnú cenu za poskytnuté služby uhradí verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi bezhotovostným platobným stykom, bez poskytnutia preddavku. Úhrada sa uskutoční na základe predloženej faktúry za preukázateľne poskytnuté služby po ich vykonaní, max. však do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry.
2. Platobná povinnosť verejného obstarávateľa sa považuje za splnenú v deň, keď bude z jeho bankového účtu poukázaná príslušná platba na účet úspešného uchádzača.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny uchádzačov sú zaviazaní zo záväzkov voči obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.2 Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením nasledovných dokladov:
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.
1.3 Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.4 Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
1.5 Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie, a ktorý preukázal spôsobilosť na uzavieranie zmlúv vo verejnom obstarávaní, môže podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní doklady požadované v bode 1.2 nahradiť predložením úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní.
1.6 Zmenou zákona o verejnom obstarávaní sa doplnilo ustanovenie § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní o skutočnosť, že verejného obstarávania sa môže zúčastniť len subjekt, ktorý nie je v reštrukturalizácii. Táto skutočnosť sa preukazuje potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 28. 4. 2015 môže preukázať splnenie podmienky účasti, že nie je v reštrukturalizácii,
1. predložením potvrdenia príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi alebo
2. doplnením tohto údaju do zoznamu podnikateľov.
Zdôvodnenie primeranosti podmienok účasti
Podmienky účasti boli určené v súlade s § 26 ods. 1 zákona.
Upozornenie
Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, v ktorom uchádzač prehlási splnenie požadovaných podmienok účasti uvedených v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, prostredníctvom ktorého bola verejná súťaž vyhlásená ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzač, resp. uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Doklady, uvedené v bode 1.2 písm. a) až g) musia byť úspešným uchádzačom predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie. Doklad uvedený v bode 1.2 písm. e) musí byť aktuálny a musí byť predložený ako originál alebo jeho úradne osvedčená kópia
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
2.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten uchádzač, ktorý spĺňa nasledujúce podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia.
2.2 Uchádzač musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa jeho finančného a ekonomického postavenia predložením nasledovných dokladov:
2.2.1 podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona:
2.2.1.1 kladným vyjadrením banky/bánk alebo pobočky/pobočiek zahraničnej banky, resp. zahraničných bánk, v ktorej/ktorých je uchádzač klientom, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, t.j. že nie je a nebol v debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je a nebol predmetom exekúcie. Vyjadrenie banky musí byť aktuálne, vydané bankou, nie staršie ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Ak má uchádzač účty vo viacerých bankách, verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklad od každej z nich;
2.2.1.2 nezáväzným úverovým prísľubom minimálne 1 banky, že v prípade úspešnosti v predmetnej zákazke môže uchádzač získať úver vo výške min. 150 000 Eur na zabezpečenie bezproblémového plnenia zákazky;
2.2.1.3 čestným vyhlásením podpísaným štatutárnym orgánom uchádzača, ktoré nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, ktorým uchádzač potvrdí, že nemá vedené účty ani záväzky v inej banke alebo bankách ako v tej, resp. tých, od ktorej, resp. od ktorých predložil potvrdenie podľa bodu 2.2.1.1.

2.2.2 podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona
2.2.2.1 prehľadom o celkovom obrate, najviac za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, a to v celkovej (kumulatívnej) výške min. 500 000 eur za všetky požadované hospodárske roky.
2.2.2.2 prehľad o celkovom obrate uchádzač predloží výkazmi ziskov a strát alebo výkazmi o príjmoch a výdavkoch za požadované hospodárske roky. Prehľad o celkovom obrate musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo iným oprávneným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača. V prípade, ak sa účtovné závierky uchádzača nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok, ktorý je zverejnený na stránke www.registeruz.sk , verejný obstarávateľ bude akceptovať predloženie dokladu, v ktorom bude uvedený odkaz na takto zverejnené účtovné závierky uchádzača.
2.1.2.3 na vyčíslenie obratu sa pri prepočte z inej meny na menu euro použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na predmetnú verejnú súťaž na zverejnenie v Úradnom vestníku EÚ.

Zdôvodnenie primeranosti použitia určených podmienok účasti
Verejný obstarávateľ stanovením podmienok účasti podľa § 27 ods. 1 písm. a) a d) zákona skúma schopnosť uchádzača plniť si finančné záväzky, schopnosť získať úver na prípadné vykrytie obdobia medzi reálnymi nákladmi uchádzača spojenými s plnením zmluvy a poskytnutím jednorázovej odplaty zo strany verejného obstarávateľa po úplnom poskytnutí služieb uchádzačom a skúma výšku obratu a ekonomickú a finančnú stabilitu uchádzača. Podmienky účasti sú potrebné a primerané vo vzťahu k predmetu zákazky vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, rozsah predmetu zákazky a dĺžku trvania zákazky. Uchádzač predloží doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne plniť zmluvy, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný včas a riadne plniť takúto zmluvu. Výškou obratu uchádzač tiež preukazuje svoju pozíciu na trhu.

Upozornenie
Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa preukazovania finančného a ekonomického postavenia možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, v ktorom uchádzač prehlási splnenie podmienok účasti uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, prostredníctvom ktorého bola verejná súťaž vyhlásená ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na 1. až 3. mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona. Doklady alebo čestné vyhlásenie, ktoré je v súlade s bodom 2.2.1.3 oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, musia byť predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou, s ktorou toto postavenie preukázal.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
3.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten uchádzač, ktorý spĺňa nasledujúce podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti:
3.1.1 podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona
3.1.1.1 Uchádzač preukáže, že za tri roky (36 mesiacov) predchádzajúce dňu predloženia ponuky plnil zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v celkovej súhrnnej (kumulatívnej) hodnote 200 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Na účely preukázania splnenia podmienok účasti sa za zmluvu rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zmluvy, ktorý je požadovaný, považuje zmluva, predmetom ktorej bolo organizačno-technické (t.j. kombinácia aspoň dvoch druhov služieb - technické, personálne, informačné/propagačné služby, printové služby, cateringové služby alebo eventové služby) zabezpečenie konferencie alebo kultúrno-spoločenského podujatia väčšieho rozsahu, t.j. nad 300 účastníkov.
3.1.1.2 Uchádzač musí preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa bodu 3.1.1.1 predložením určených dokladov/dokumentov podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona alebo pri využití technických a odborných kapacít inej osoby dokladmi/dokumentmi podľa § 28 ods. 2 zákona:
3.1.1.2.1. zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutých služieb s uvedením cien a lehôt dodania služieb a odberateľov; ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich poskytnutí, doplneným dokladom, preukazujúcim ich poskytnutie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Ak sú uvedené údaje dôverné, na túto skutočnosť musí uchádzač upozorniť v ponuke.

Zdôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti:
Ad 3.1.1
Účelom tejto podmienky účasti je preukázanie schopnosti uchádzača zrealizovať zákazku v požadovanom rozsahu, čím garantuje profesionálnu a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne.
Nakoľko realizácia predmetu zákazky je komplexným procesom zahŕňajúcim všetky potrebné kroky, t. j. technické, personálne, informačné/ propagačné služby, printové služby a cateringové služby považuje verejný obstarávateľ za vhodné až nevyhnutné overiť si predchádzajúce skúsenosti uchádzača so zákazkami, ktoré obsahovali minimálne kombináciu 2 z uvedených služieb, pričom tieto boli poskytované v rámci organizačno-technického zabezpečenia konferencie alebo kultúrno-spoločenského podujatia väčšieho rozsahu, t.j. nad 300 účastníkov. Požiadavka na kumulatívnu hodnotu takýchto plnení vo výške 200 000 eur za tri roky (36 mesiacov) predchádzajúce dňu predloženia ponuky je primeraná výške predpokladanej hodnoty zákazky.

3.1.2 podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona
3.1.2.1 Uchádzač je odborne spôsobilý, ak disponuje minimálne 1 osobou - riadiacim zamestnancom, osobitne zodpovedným za poskytnutie služieb v profesii:
3.1.2.1.1 Koordinátor 1 osoba odborne spôsobilá a zodpovedná za plynulý priebeh konferencie vo všetkých jej fázach na základe harmonogramu akcie. Vyžadujú sa minimálne tri profesionálne praktické skúsenosti s organizačno-technickým zabezpečením konferencie alebo kultúrno-spoločenského podujatia väčšieho rozsahu, t.j. nad 300 účastníkov na pozícii kontaktnej osoby na strane poskytovateľa.
3.1.2.2 Uchádzač predloží za osobu uvádzanú v bode 3.1.2.1.1 životopis alebo údaje o odbornej praxi preukazujúce splnenie podmienky účasti.

Zdôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti:
Ad 3.1.2
Požiadavka na zabezpečenie osoby koordinátora, ktorá disponuje minimálne troma profesionálnymi skúsenosťami v pozícii kontaktnej osoby poskytovateľa pri plnení zákazky, predmetom ktorej bolo organizačno-technické zabezpečenie konferencie alebo kultúrno-spoločenského podujatia väčšieho rozsahu, t. j. nad 300 účastníkov je vzhľadom na významnosť a rozsah plánovanej konferencie, ktorej zabezpečenie je predmetom tejto zákazky, primeraná. Verejný obstarávateľ si takto stanovenou podmienkou účasti overí, či uchádzač disponuje odbornými kapacitami s potrebnou skúsenosťou tak, aby bol predmet zákazky poskytnutý na požadovanej úrovni.
V záujme získania relevantných a overiteľných informácií verejný obstarávateľ stanovil doklady, ktoré svojim obsahom potvrdia požadované údaje.

3.1.3 podľa § 28 ods. 1 písm. k)
3.1.3.1 Uchádzač musí uviesť podiel plnenia zmluvy, ktorý má v úmysle zabezpečiť subdodávateľom spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, tak v rozsahu meno a priezvisko/obchodné meno, adresa pobytu/sídla, dátum narodenia/IČO.
Túto podmienku účasti uchádzač preukazuje vtedy, ak súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov uchádzača bude dosahovať sumu najmenej 50% z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača.
V prípade, že súčet všetkých zamýšľaných subdodávateľov uchádzača bude nižší ako 50% z hodnoty plnenia, uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača o tom, že súčet všetkých zamýšľaných subdodávateľov uchádzača bude nižší ako 50% z hodnoty plnenia, a že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. V takomto prípade je uchádzač povinný predložiť verejnému obstarávateľovi zoznam subdodávateľov s uvedením identifikačných údajov v rozsahu meno a priezvisko/obchodné meno, adresa pobytu/sídla, dátum narodenia/IČO, a to do piatich pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy so subdodávateľom; to platí aj ak dôjde k zmene subdodávateľa oproti zoznamu, predloženému v ponuke. Podrobnosti týkajúce sa pravidiel využívania subdodávateľov a pravidlá ich zmeny sú stanovené v časti B. súťažných podmienok Obchodné podmienky.

Zdôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti
Ad 3.1.3
Predmetná podmienka účasti bola stanovená podľa § 28 ods. 1 písm. k) v nadväznosti na § 32 ods. 3 písm. b) bod 2 zákona a § 32 ods. 9 zákona. Informácie o subdodávateľoch majú zabezpečiť predovšetkým prehľad verejného obstarávateľa o subjektoch, ktoré sa budú akýmkoľvek spôsob podieľať na realizácii zákazky. Cieľom verejného obstarávateľa je uistiť sa, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom v požadovanom rozsahu a kvalite.

Upozornenie
Splnenie podmienok účasti podľa bodov 3.1.1 až 3.1.3 týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, v ktorom uchádzač prehlási splnenie požadovaných podmienok účasti uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, prostredníctvom ktorého bola verejná súťaž vyhlásená, ku dňu lehoty na predkladania ponúk.
Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti musia byť úspešným uchádzačom predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú alebo odbornú spôsobilosť technickými alebo odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o elektronickej aukcii budú uvedené v súťažných podkladoch v časti Aukčný poriadok.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
4819/2016/OVO
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dá tum a čas: 24.05.2016 14:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dá tum a čas: 24.05.2016 14:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dá tum: 31.10.2016
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dá tum a čas: 25.05.2016 10:00
Miesto: Úrad vlády Slovenskej republiky, Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Žiadosť o grant EK "Grants for an action" pod názvom 5. výročné fórum Stratégie EÚ pre dunajský región
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. V zmysle § 18 ods. 2 zákona verejný obstarávateľ zverejňuje podrobnosti o elektronickej komunikácii, vrátane
doručovania:
Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi
1.1 Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi ohľadom vysvetľovania podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, alebo vysvetľovania súťažných podkladov a iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk alebo vzájomná komunikácia a dorozumievanie v rámci uplatnenia revíznych postupov bude uskutočňovaná iba v slovenskom jazyku a nasledovnými spôsobmi:
1.1.1 elektronicky prostredníctvom elektronického systému EVO (Elektronické verejné obstarávanie) - programovej aplikácie umožňujúcej elektronické zadávanie zákaziek (ďalej iba systém EVO) cez centrálny internetový používateľský portál systému EVO - www.evo.gov.sk (ďalej iba portál EVO) v nasledovných postupových krokoch v procese verejného obstarávania, ktorých súčasťou sú úkony spojené s komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi, a ktoré systém EVO podporuje:
a)podanie žiadosti o účasť vo verejnom obstarávaní, ktorou sa rozumie žiadosť o registráciu záujemcu a jej schválenie verejným obstarávateľom prostredníctvom systému EVO,
b)poskytnutie súťažných podkladov záujemcom, ktorým sa rozumie sprístupnenie súťažných podkladov verejným obstarávateľom na portáli EVO,
c)zaslanie prípadných žiadosti záujemcov o vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní a súťažných podkladov prostredníctvom portálu EVO,
d)poskytnutie vysvetlení podmienok účasti vo verejnom obstarávaní a súťažných podkladov prostredníctvom portálu EVO, pokiaľ záujemcovia o vysvetlenie prostredníctvom portálu EVO požiadali,
e)prípadne doplnenie súťažných podkladov verejným obstarávateľom,
f)predkladanie časti ponúk uchádzačmi označených ako OSTATNÉ predkladaných podľa bodu 16.1 a predkladanie časti ponúk označených ako KRITÉRIÁ podľa bodu 16.2 časti súťažných podkladov A.1 Pokyny pre záujemcov, uchádzačov,
g)zaslanie hesla k odšifrovaniu ponúk pre časť ponuky označenej ako OSTATNÉ a časti ponúk označených ako KRITÉRIÁ,
h)otváranie ponúk prostredníctvom portálu EVO - časti ponúk označenej ako OSTATNÉ a časti ponúk označených ako KRITÉRIÁ,
i)zaslanie žiadosti o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov alebo čestných vyhlásení, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní,
j)vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov alebo čestných vyhlásení zo strany uchádzača, ktorými uchádzač preukázal splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, pokiaľ verejný obstarávateľ o zaslanie vysvetlenia a doplnenia predložených dokladov prostredníctvom systému EVO uchádzača požiada,
k)vysvetlenie ponuky, odstránenie zrejmých chýb v písaní a počítaní alebo odôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky v rámci vyhodnocovania ponúk, pokiaľ komisia na vyhodnotenie ponúk o takéto vysvetlenie alebo zaslanie podrobností týkajúce sa tej časti ponuky, ktoré sú pre jej cenu podstatné, požiada,
l)vyžiadanie a následné zaslanie uchádzačom upravenej ponuky po uskutočnení elektronickej aukcie,
m)prípadné predĺženie lehoty viazanosti,
n)zaslanie prípadných oznámení vylúčeným uchádzačom o ich vylúčení,
o)zaslanie žiadosti o predloženie dokladov, dokumentov, ak úspešný uchádzač, resp. uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí predkladali splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením,
p)odoslanie informácie o výsledku vyhodnotenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali.
V prípade preukázateľného výpadku/ nedostupnosti systému EVO možno komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi uskutočňovať aj písomne prostredníctvom pošty, faxom, osobne, elektronicky alebo telefonicky alebo ich kombináciou (v prípade, že nie je možné postupovať podľa bodu 9.1.1 týchto súťažných podkladov). Pracovný čas podateľne verejného obstarávateľa pre účely tohto verejného obstarávania je v pracovných dňoch v čase od 8:00 h do 12:00 h a od 12:30 h do 15:00 h, kedy je možné zo strany záujemcov/uchádzačov doručovať písomnosti osobne do podateľne verejného obstarávateľa, ak nie je uvedené inak.
Metodika postupu na požívanie systému EVO je uvedená v Metodických pokynoch a príručkách na portáli EVO www.evo.gov.sk: http://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/portal-systemu-evo-/prirucky-a-odporucani a-pre-system-evo-3e8.html
a) Príručka používateľa systému EVO pre záujemcu/uchádzača: Spoločné moduly (verzia 0.5, 19.5.2014),
b) Príručka používateľa systému EVO pre záujemcu/uchádzača: Verejná súťaž (verzia 0.2, 16.6.2014),
c) Príručka používateľa systému EVO pre záujemcu/uchádzača: Elektronická aukcia (verzia 0.3, 27.11.2013),
d) Potrebným minimálnym technickým vybavením je:
pripojenie na internet,
internetový prehliadač Mozilla Firefox od verzie 4, MS Internet Explorer ver.7 bez zapnutého módu kompatibility. Odporúčané je použiť najnovšie verzie prehliadačov,
inštalovaná podpora jazyka Java min. ver.1.6 integrovaná s integrovaným prehliadačom (linka: Java). Odporúča sa v počítači mať nainštalovanú iba jednu podporu jazyka Java a všetky staršie verzie odstrániť.
v internetovom prehliadači nastavený jazyk slovenčina,
Adobe Acrobat 6x Standard a vyššie verzie pre vypĺňanie a podpisovanie formulárov a ponúk (linka: Adobe Acrobat).
1.1.2 písomne prostredníctvom pošty, faxom, elektronicky mimo portálu EVO alebo ich kombináciou v nasledovných postupových krokoch v rámci procesu verejného obstarávania, ktorých súčasťou sú úkony spojené s komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi:
Komunikácia spojená s revíznymi postupmi podľa zákona o verejnom obstarávaní, pokiaľ uchádzač/uchádzači revízny postup uplatní/uplatnia.
Podľa § 16 ods. 5 zákona na moment doručenia dôležitých písomností medzi verejným obstarávateľom, záujemcom, uchádzačom alebo účastníkom, najmä písomností, s doručením ktorých zákon o verejnom obstarávaní spája plynutie lehôt, sa použijú primerane ustanovenia o momente doručenia do vlastných rúk podľa všeobecného predpisu o správnom konaní (§ 24, 25 zákona 71/1967 Zb. o správnom konaní v znení neskorších predpisov).
1.1.3 telefonická komunikácia je možná iba v prípadoch overenia doručenia písomnosti a prípadne dohodnutia termínu prevzatia písomnosti alebo osobného doručenia písomnosti s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa uvedenou v bode 1.1 časti súťažných podkladov A.1 Pokyny pre záujemcov, uchádzačov. Telefonická komunikácia je možná v pracovných dňoch v čase od 8.00-12.00 hod. a 13.00 -15.00 hod.
1.1.4 elektronická komunikácia e-mailom pri doručení hesla k súborom časti ponuky označenej ako OSTATNÉ v lehote na otváranie časti ponuky označenej ako OSTATNÉ na elektronickú adresu uvedenú v bode I.1. výzvy.
1.2 Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie bez trvalého zachytenia obsahu a informácie doručenej v listinnej podobe je rozhodujúci obsah informácie v listinnej podobe.
1.3 Pre urýchlenie komunikácie pri poskytnutí informácií záujemcovi, resp. uchádzačovi mimo portálu EVO, zašle verejný obstarávateľ takúto informáciu faxom alebo elektronicky (e-mailom). Po odoslaní informácie elektronickými prostriedkami ju podá verejný obstarávateľ na poštovú prepravu.
2. Záujemca sa musí na účasť v tejto verejnej súťaži zaregistrovať do zákazky č. 98.20 prostredníctvom portálu EVO (www.evo.gov.sk). Na portáli EVO je pre záujemcov k dispozícii metodický pokyn a informácie, resp. inštrukcie, v ktorých sú podrobné informácie o registrácii záujemcu.
3. Verejný obstarávateľ na základe písomnej žiadosti neposkytuje záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe a ani v elektronickej (e-mailovej podobe). Súťažné podklady si môže záujemca stiahnuť v EVO systéme.
4. Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi bude uskutočňovaná iba v slovenskom jazyku.
5. Vyhodnocovanie splnenia podmienok účasti:
5.1. Pokiaľ uchádzač v ponuke predloží naskenované čestné vyhlásenia, ktorými uchádzač preukázal splnenie podmienok účasti prostredníctvom elektronického systému EVO, verejný obstarávateľ si originály alebo úradne osvedčené kópie predložených dokumentov vyžiada až od úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na 1. až 3. mieste v poradí v súlade s § 44 zákona.
5.2. V prípade, že uchádzač prostredníctvom systému EVO predloží požadované dokumenty a doklady ako naskenované originály alebo ich úradne osvedčené kópie a súčasne nebolo predložené čestné vyhlásenie podľa § 32 ods. 11 zákona, verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti podľa § 33 zákona a vyzve úspešného uchádzača, resp. uchádzačov, ktorí sa umiestnili na 1. až 3. mieste v poradí k predloženiu originálov/ overených kópií v rámci súčinnosti pred podpisom zmluvy v súlade s § 45 ods. 9 zákona.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
07.04.2016