Oznámenia o oprave

INOVÁCIE V SPOLOČNOSTI PETRONIUS STROPS s.r.o.
INOVÁCIE V SPOLOČNOSTI PETRONIUS STROPS s.r.o.


OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
PETRONIUS STROPS s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 50111141
SNP 123, 91451 Trenčianske Teplice

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Richard Urbanovič
Telefón: +421 907924280
Email: richard.minedu1407@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.strops.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://wwwevo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Súkromná spoločnosť
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hospodárstvo a finančné záležitosti
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
INOVÁCIE V SPOLOČNOSTI PETRONIUS STROPS s.r.o.
Referenčné číslo: 2-UR/2017-STROPS
II.1.2) Hlavný kód CPV
48810000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je nákup informačného systému predajného a popredajného servisu pre projekt INOVÁCIE V
SPOLOČNOSTI PETRONIUS STROPS s.r.o., spolufinancovaného z Operačného programu: Výskum a inovácie,
vyhláseného Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky, na základe podanej žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku, vrátane dopravy do miesta dodania predmetu zákazky.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 325 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
48814500-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Trenčianske Teplice
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup informačného systému predajného a popredajného servisu pre projekt INOVÁCIE V
SPOLOČNOSTI PETRONIUS STROPS s.r.o., spolufinancovaného z Operačného programu: Výskum a inovácie,
vyhláseného Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky, na základe podanej žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku, vrátane dopravy do miesta dodania predmetu zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 370 880,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Výskum a inováce
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok uvedených v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o
verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon).
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2 zákona v súlade s
ustanoveniami zákona k osobnému postaveniu podľa zákona. Podľa § 32 ods. (2) písm. e) zákona uchádzač predloží
doklad, ktorý ho oprávňuje poskytovať službu vo väzbe na predmet zákazky. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. (1) písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1.1 tohto oznámenia (ďalej aj "oznámenie") ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu oznámenia.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: neaplikuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o
verejnom obstarávaní, pričom svoju technickú a odbornú spôsobilosť preukáže zoznamom dodávok tovaru alebo
poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Podľa § 187 ods. 6) zákona o verejnom obstarávaní ak bola referencia vyhotovená do 1. marca 2014, splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je možné preukázať dôkazom o plnení potvrdeným verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom.
2.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní, pričom svoju
technickú a odbornú spôsobilosť preukáže opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality,
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa predchádzajúcej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie poskytovať službu a dodávať tovar preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Skupina dodávateľov môže využiť na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a
odbornej kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1: Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce 3 roky, ktoré sa
počítajú ku dňu vyhlásenia verejného obstarávania, dodal tovary a poskytnutie služby rovnakého alebo podobného
charakteru ako je predmet zákazky (dodanie informačného systému predajného a popredajného servisu, ktorého po
nasadení bol ročný brat min. 10,- mil € alebo ekvivalent ), pričom celkový objem dodaných tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bol celkovo vo výške minimálne 300 000 EUR bez DPH za uvedené obdobie.
Odôvodnenie: Stanovenie tejto podmienky účasti týkajúcej sa technickej alebo odbornej spôsobilosti zohľadňuje povahu, rozsah a zložitosť predmetu zákazky. Z požadovaného dokladu je možné primerane zistiť skúsenosti uchádzačov pri realizovaní poskytovania služieb a dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky, v požadovanej kvalite a čase. Požadovaná hodnota minimálnych objemov tovarov je vzhľadom k predpokladanej hodnote zákazky primeraná.
K budu 2: Uchádzač musí preukázať, že disponuje systémom partnerstva Facebook Marketing Partner , ktoré overila u uchádzača nezávislá inštitúcia, verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný doklad vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie partnerstva resp. práva a povinnosti vyplývajúce z partnerstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie sú v súlade s požadovanými normami .
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje predmet zákazky z oblasti informačných technológií a súčasťou dodávky
budú aj nástroje spoločnosti FACEBOOK. Z ohľadom na predmet zákazky je podmienka potrebná k zabezpečeniu
certifikovaných nastavení súčastí celkového systému.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dá tum a čas: 25.07.2017 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dá tum a čas: 25.07.2017 11:00
Miesto: Sídlo verejného obstarávateľa
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk "Ostatné" bude neverejné
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
- uchádzač sa zaväzuje, že strpí výkon kontroly/auditu/overovania a kontroly na mieste súvisiaceho s dodávanými
predmetu zmluvy, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP.
- uchádzač sa zaväzuje do siedmich kalendárnych dní od nadobudnutia platnosti zmluvy zložiť na účet kupujúceho
finančné prostriedky vo výške 5 % z ceny predmetu zmluvy bez DPH alebo odovzdať kupujúcemu bankovú záruku vo
forme neodvolateľnej bankovej záruky uvedenej v zmluve alebo v inej forme odsúhlasenej kupujúcim ako garanciu na
riadne a včasné splnenie zmluvných záväzkov Predávajúceho (ďalej aj ako garancia),
- uchádzač zabezpečí po dodaní predmetu zákazky skúšobnú prevádzku ktorou bude deklarovať požadované parametre podaného informačného zariadenia aj s požadovanými výstupmi kvalitatívnych parametrov a kvantitatívnych požiadaviek v trvaní 20 dní.
Vyžaduje sa zábezpeka v súlade s § 46 zákona o verejnom obstarávaní, a to vo výške 8.000 €. Podmienky jej zloženia a vrátenia sú uvedené v súťažných podkladoch, resp. ich reguluje zákon o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa zmenili
okolnosti, za ktorých bola verejná súťaž vyhlásená alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 57 zákona o
verejnom obstarávaní.
-komunikácia v tomto verejnom obstarávaní bude prebiehať v systéme EVO t.j. žiadosti o súťažné podklady, vysvetlenie podmienok určených verejným obstarávateľom, doplnenie súťažných podkladov a ďalšie, v procese posudzovania a vyhodnotenia bude verejný obstarávateľ komunikovať tiež výlučne cez tento systém.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Postupy preskúmania upravuje zákon č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
13.06.2017