VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Súkromné športové gymnázium, Užhorodská 39, Košice
IČO: 35575182
Užhorodská 39, 04011 Košice - mestská časť Juh

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): bod. I
Kontaktná osoba: Ing. Artur Kottner
Telefón: +421 905207105
Email: ppcsro@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.ssgke.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): sukromna skola
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 1
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Didakticka a vyučovacia technika
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Súkromné športové gymnázium, Užhorodská 39, Košice
NUTS kód:
SK0
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Podrobné vymedzenie a požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky sú uvedené v časti B1 súťažných podkladov.
Ponuka sa delí na časti:
časť A: Výpočtová technika
časť B: Didaktická technika
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 30213000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 38651000-3, 38652120-7, 38650000-6, 38600000-1, 38000000-5, 39162100-6, 39162200-7
II.1.5) Časti
Počet častí: 2
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Výpočtová technika
1) STRUČNÝ OPIS
rozna VT podla SP
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 30213000-5
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
podľa SP
Hodnota 29 363,6700 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 1
Časť: 2
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Podrobné vymedzenie a požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky sú uvedené v časti B1 súťažných podkladov.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 56 106,5300 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 1
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.2Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
f) písm. h) čestným vyhlásením.
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.
1.3Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže postupovať podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Zapísanie v zozname podnikateľov oprávňuje podnikateľa preukázať vo verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní platným potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
1.4Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa § 128 ZoVO v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.06.2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad) vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa § 128 ZoVO v znení účinnom do 30. 06. 2013 ( t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30.06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 ZoVO. Avšak je potrebné, aby tento uchádzač preukázal v procese verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j) a prípadne aj podľa písmena h) ZoVO, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje. Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov v ponuke predloží doklady podľa § 26 odst. 2 ZoVO.
1.5Ak uchádzač nemá sídlo na území Slovenskej republiky a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v časti súťažných podkladov A2, kap. I. ods. 1 tejto časti súťažných podkladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
1.6Ak čestné vyhlásenie alebo vyhlásenie, ktoré uchádzač predloží k preukázaniu splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia budú podpísané splnomocnenou oprávnenou osobou, v takom prípade uchádzač predloží aj originál alebo overenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie.
1.7Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
1.8Uchádzač musí k preukázaniu splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia predložiť všetky požadované doklady, dokumenty a informácie, inak bude z verejného obstarávania vylúčený. Všetky doklady a dokumenty, ktoré uchádzač predloží k preukázaniu splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia, musia byť predložené v origináli alebo v úradne overenej fotokópii.
1.9Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
1.10V zmysle § 32 ods. 11 ZoVO môže uchádzač preukázať splnenie podmienok účasti aj čestným prehlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 ZoVO v čase a spôsobom, ktorý určí verejný obstarávateľ. Ak si uchádzač zvolí možnosť preukázať verejnému obstarávateľovi splnenie podmienok účasti čestným prehlásením uchádzača v zmysle § 32 ods. 11 ZoVO, čestné prehlásenie vypracuje podľa vzoru čestného prehlásenia v prílohe č. 5 SP.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: nevyžaduje sa
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 28 ods. 1 písm. a) ZoVO
§ 28 ods. 1 písm. d) ZoVO
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : pre časť A predmetu zákazky:
2.1Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača preukázať technickú a odbornú spôsobilosť v zmysle § 28 ZoVO:
a)v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) ZoVO zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: Verejný obstarávateľ požaduje vyššie uvedené z dôvodu uistenia sa, že výber úspešného uchádzača predmetu zákazky bude z uchádzačov, ktorí sú schopní uskutočniť predmet zákazky s rovnakými parametrami, t.j. majú praktické skúsenosti s realizáciou takýchto dodávok tovaru.
b)v zmysle § 28 ods. 1 písm. d) ZoVO ak ide o dodanie tovaru, opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality manažmentu v oblasti dodanie, inštalácia a servis dátových informačných systémov, alebo podobné a jeho študijných a výskumných zariadení
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti:verejný obstarávateľ požaduje, aby sa verejného obstarávania zúčastnili len kvalitní uchádzači, ktorí majú prepracovaný aj systém manažérstva kvality počas realizácie predmetu zákazky.
2.2Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 ZoVO:
a)v zmysle § 28 ods. 1, bod a) ZoVO: Uchádzač predloží zoznam jednotlivých dodávok tovaru, uskutočnených za predchádzajúce tri hospodárske roky, doplnený potvrdeniami o uspokojivej dodávke tovaru ak odberateľom:
1)bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, (príloha č. 3).
2)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené
Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce tri roky uskutočnil dodávky tovaru rovnakých alebo podobných ako je uvedené v opise predmetu zákazky na výpočtovú techniku v minimálnej hodnote 60 tis. €. Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu uskutočnených dodávok tovaru len tie dodávky tovarov, ktoré sa tykali dodávky výpočtovej techniky, tlačiarní, multifunkčných zariadeni a boli uskutočnené v rozhodujúcom období predchádzajúcich troch rokov. Ak by išlo o dodávky počas zmluvného vzťahu, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo rozhodujúceho obdobia, uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto dodávkam (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem tovaru (v €) bol uskutočnený v rozhodujúcom období a tento údaj musí byť potvrdený odberateľom. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť hodnotenie a pravdivosť údajov u odberateľov uvedených v zozname. Ak bude v zozname uskutočnených dodávok tovaru alebo v potvrdení odberateľa uvedený objem v inej mene ako eur, použije sa na prepočet z inej meny na euro kurz inej meny k mene euro, ktorý bol v požadovanom období rokov zverejnený ECB ako posledný v príslušnom roku, príp. ak ide o rok 2014, bude použitý prepočet, ktorý bol uverejnený ako posledný ku dňu odoslania tejto výzvy do Vestníka verejného obstarávania. Príslušným rokom sa v rámci rozhodného obdobia rozumie rok, v ktorom došlo k začatiu plnenia dodávok tovaru.
Referencie požadované v tomto bode uchádzač môže predložiť podľa vzorového formulára, ktorý je Prílohou č. 3 týchto súťažných podkladov v origináli, alebo ako úradne overenú kópiu.
b)v zmysle § 28 ods. 1 písm. d) a § 29 ZoVO: Uchádzač predloží:
I.uchádzač sa preukáže podľa § 29 zákona o verejnom obstarávaní certifikátom na systém riadenia kvality podľa EN ISO 9001:2008 v oblasti dodanie, inštalácia a servis dátových informačných systémov, alebo ekvivalent
II.verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov
III.verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.

pre časť B predmetu zákazky:
2.3Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača preukázať technickú a odbornú spôsobilosť v zmysle § 28 ZoVO:
a)v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) ZoVO zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: Verejný obstarávateľ požaduje vyššie uvedené z dôvodu uistenia sa, že výber úspešného uchádzača predmetu zákazky bude z uchádzačov, ktorí sú schopní uskutočniť predmet zákazky s rovnakými parametrami, t.j. majú praktické skúsenosti s realizáciou takýchto dodávok tovaru.
b)v zmysle § 28 ods. 1 písm. d) ZoVO ak ide o dodanie tovaru, opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality manažmentu v oblasti dodanie, inštalácia a servis dátových informačných systémov, alebo podobné a jeho študijných a výskumných zariadení
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: verejný obstarávateľ požaduje, aby sa verejného obstarávania zúčastnili len kvalitní uchádzači, ktorí majú prepracovaný aj systém manažérstva kvality počas realizácie predmetu zákazky.

2.4Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 ZoVO:
a)v zmysle § 28 ods. 1, bod a) ZoVO: Uchádzač predloží zoznam jednotlivých dodávok tovaru, uskutočnených za predchádzajúce tri hospodárske roky, doplnený potvrdeniami o uspokojivej dodávke tovaru ak odberateľom:
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, (príloha č. 3).
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené
Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce tri roky uskutočnil dodávky tovaru rovnakých alebo podobných ako je uvedené v opise predmetu zákazky na interaktívnych tabúľ, hlasovacích zariadení, softwarov a projektorov v minimálnej hodnote 30 tis. €. Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu uskutočnených dodávok tovaru len tie dodávky tovarov, ktoré sa tykali dodávky interaktívnych tabúľ, hlasovacích zariadení, softwarov a projektorov a boli uskutočnené v rozhodujúcom období predchádzajúcich troch rokov. Ak by išlo o dodávky počas zmluvného vzťahu, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo rozhodujúceho obdobia, uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto dodávkam (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem tovaru (v €) bol uskutočnený v rozhodujúcom období a tento údaj musí byť potvrdený odberateľom. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť hodnotenie a pravdivosť údajov u odberateľov uvedených v zozname. Ak bude v zozname uskutočnených dodávok tovaru alebo v potvrdení odberateľa uvedený objem v inej mene ako eur, použije sa na prepočet z inej meny na euro kurz inej meny k mene euro, ktorý bol v požadovanom období rokov zverejnený ECB ako posledný v príslušnom roku, príp. ak ide o rok 2014, bude použitý prepočet, ktorý bol uverejnený ako posledný ku dňu odoslania tejto výzvy do Vestníka verejného obstarávania. Príslušným rokom sa v rámci rozhodného obdobia rozumie rok, v ktorom došlo k začatiu plnenia dodávok tovaru.
Referencie požadované v tomto bode uchádzač môže predložiť podľa vzorového formulára, ktorý je Prílohou č. 3 týchto súťažných podkladov v origináli, alebo ako úradne overenú kópiu.
c)v zmysle § 28 ods. 1 písm. d) a § 29 ZoVO: Uchádzač predloží:
i.uchádzač sa preukáže podľa § 29 zákona o verejnom obstarávaní certifikátom na systém riadenia kvality podľa EN ISO 9001:2008 v oblasti dodanie, inštalácia a servis didaktickej techniky, alebo ekvivalent
ii.verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov
iii.verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
2.5V súlade s § 28 ods. 2 ZoVO uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takom prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti.
2.6V zmysle § 28 ods. 2 ZoVO osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
2.7Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti v súlade s § 31 ods. 3, resp. 4 ZoVO.
2.8Verejný obstarávateľ uzná aj iný doklad, ktorý predloží uchádzač na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti, ak ním preukáže splnenie požadovaných skutočností.
2.9Všetky doklady a dokumenty, ktoré uchádzač predloží k preukázaniu splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti, musia byť predložené v origináli alebo v úradne overenej fotokópii.
2.10Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce na technickej spôsobilosti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
2.11V zmysle § 32 ods. 11 ZoVO môže uchádzač preukázať splnenie podmienok účasti aj čestným prehlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 ZoVO v čase a spôsobom, ktorý určí verejný obstarávateľ. Ak si uchádzač zvolí možnosť preukázať verejnému obstarávateľovi splnenie podmienok účasti čestným prehlásením uchádzača v zmysle § 32 ods. 11 ZoVO, čestné prehlásenie vypracuje podľa vzoru čestného prehlásenia v prílohe č. 5 SP.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/ obstarávateľ
3/ppc/dt
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dá tum a čas: 16.12.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dá tum a čas: 16.12.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dá tum a čas: 16.12.2014 09:15
Miesto : Súkromné športové gymnázium, Užhorodská 39, 040 11 Košice a je neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov projektu Moderným učením do úspešného života, ktorý je spolufinancovaný z prostriedkov Európskeho sociálneho fondu a štátneho rozpočtu SR, v rámci Operačného programu Vzdelávanie, prioritná os 1 Reforma systému vzdelávania a odbornej prípravy, opatrenie: 1.1 Premena tradičnej školy na modernú.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
PODMIENKY VEREJNéHO OBSTARáVATEĽA NA PREDMET ZÁKAZKY TÝKAJÚCE SA ZABEZPEČENIA SERVISNÝCH SLUŽIEB
pre časť A predmetu zákazky:
6.1Požiadavka verejného obstarávateľa na predmet zákazky:
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil zoznam minimálne 1 vlastného, alebo zmluvného autorizovaného servisného strediska (prevádzkarne) pre vykonávanie záručného a pozáručného servisu dodávanej výpočtovej techniky (s uvedením adresy, mien vedúcich zamestnancov, telefónneho a faxového čísla, otváracích hodín, e-mailových adries pre možnosť overenia), verejný obstarávateľ ma sídlo v Košiciach, s dobou nástupu na servisný zásah v pracovných dňoch do 48 hodín od nahlásenia poruchy. Uvedenú skutočnosť, že uchádzač disponuje minimálne 1 vlastným, alebo zmluvným autorizovaným servisným strediskom uchádzač preukáže overenou kópiou výpisu zo živnostenského registra nie starší ako 1 mesiac ku dňu uplynutia lehoty na predloženie ponuky, kde má tieto servisné strediská uvedené, alebo zmluvou, kde sa autorizovaný servis zaviazal vykonávať zaručný a pozáručný servis na produkty, ktoré ponúka uchádzač v rámci súťaže.
6.2 Požiadavka verejného obstarávateľa na predmet zákazky:
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil zoznam minimálne 1 vlastného, alebo zmluvného autorizovaného servisného technika, ktorý je certifikovaným servisným technikom na výpočtovú techniku (multimediálny pc a pc, t.j. položky v tab. 1a č. 1 a 13), ponúkanú uchádzačom. K zoznamu (meno a priezvisko, bydlisko, zmluvný vzťah s uchádzačom) je potrebné predložiť aj originál, alebo overenú kópiu požadovaného certifikátu.

pre časť B predmetu zákazky:
6.3Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil zoznam minimálne 1 vlastného, alebo zmluvného autorizovaného servisného technika, ktorý je certifikovaným servisným technikom na interaktívne tabule a hlasovacie zariadenia (v tab. 1b položka č. 1 a 5), ponúkané uchádzačom. K zoznamu (meno a priezvisko, bydlisko, zmluvný vzťah s uchádzačom) je potrebné predložiť aj originál, alebo overenú kópiu požadovaného certifikátu.

Toto verejné obstarávanie sa realizuje ako elektronické verejné obstarávanie cez portál EVO na www.evo.gov.sk. Pre účasť v tejto súťaži je potrebné aby sa záujemca zaregistroval do zákazky prostredníctvom portálu EVO v zmysle usmernení na portáli EVO pre súťaž alebo v príručke používateľa EVO zverejnenej na portáli EVO. Prístup pre registráciu a následne do zákazky je cez označenie " Informačno-komunikačná technika". (EVO).
Pre získanie prístupu k súťažným podkladom ako i k vysvetľovaniu podmienok verejného obstarávania je potrebné požiadať o registráciu do zákazky prostredníctvom položky menu Registrácia uvedenej na ľavej časti web stránky EVO. Po schválení registrácie verejným obstarávateľom bude záujemcovi doručená e-mailová notifikácia potvrdzujúca prístup k stránkam a položkám zákazky vrátane prístupu k súťažným podkladom.
Lehota na registráciu do systému EVO k tejto zákazke je uvedená v bode IV.2.3 tohto oznámenia. Riziko
nezaregistrovania alebo neskorej registrácie znáša záujemca.Záujemca, ktorý požiada o registráciu neskôr ako 6
pracovných dní pred lehotou uvedenou v bode IV.2.3 tejto výzvy nebude môcť, v zmysle § 100 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, požiadať o vysvetlenie údajov uvedených vo vyzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch. Uchádzači svoje ponuky budú predkladať: časť ponuky označenej ako "Ostatné" v listinnej forme doručením poštou alebo osobne podľa pokynov uvedených v časti A1 súťažných podkladov časť ponuky, označenej ako "Kritériá" iba elektronicky cez systém EVO podľa pokynov v súťažných podkladoch.
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom pri registrácii sa do systému EVO uviesť e-mailovú adresu, ktorá bude
prístupná pre vybratého zamestnanca záujemcu/uchádzača, lebo na predmetnú e-mailovú adresu bude systém EVO zasielať notifikačné e-maily napr. o doručení vysvetlenia alebo výsledok vyhodnotenia ponúk a pod..
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk v prípade, ak sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých bolo toto verejné obstarávanie vyhlásené a nebolo možné ich predvídať.
Komunikácia verejného obstarávateľa so záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať písomne v slovenskom jazyku cez systém EVO, poštou, alebo uverejňovaním dokumentov na profile verejného obstarávateľa.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
25.11.2014