Oznámenia o oprave

Oznámenie o oprave
Oznámenie o oprave 2
Oznámenie o oprave 3


VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Silicate World s.r.o.
IČO: 35852941
Maloveská 68, 98401 Lučenec

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Maloveská 68, 984 01 Lučenec
Kontaktná osoba: Attila Nagy
Telefón: +421 948641520
Email: info@silicateworld.eu
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/11536
Hlavná adresa(URL): http://www.silicateworld.eu
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba podľa §8 ods. 2 písm. a) ZoVO
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Priemyselná výroba keramických výrobkov.
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Technológia pre výrobu keramických výrobkov
II.1.2) Hlavný kód CPV
42000000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie logického celku - Technológia pre výrobu keramických výrobkov. Predmet zákazky je rozdelený na tri časti.
Predmetom dodania I. časti predmetu zákazky je dodávka výrobnej linky valčekovej, ktorá má
slúžiť na výrobu keramických výrobkov hlavne stenových dielcov, ktoré tvoria korpus montovaných stavieb. Princíp výroby spočíva v cirkulácii formopodložiek, ktoré sa pohybujú pomocou valčekovej dráhy. Počas celého obehu absolvujú formopodložky všetky časti výrobnej linky. Jedná sa o nasledovné časti: naznačenie umiestnenia šalovacích prvkov pomocou plottra, príprava šalovania a armovania priamo na formopodložke, aplikovanie keramického kompozitu do vyšalovanej a vyarmovanejformopodložky, vibračný prah ktorý zabezpečuje vibrovanie aplikovaného keramického kompozitu, tunelová sušiareň kde sa nachádzajú nastohované formopodložky a počas pohybu v tejto časti nastáva vytvrdzovací proces keramického kompozitu, hydraulický sklopný stôl na ktorom sa zabezpečuje dešalovanie a oddelenie hotového výrobku od formopodložky a umiestnenie do skladu hotových výrobkov. V maximálne miere sa využíva horizontálny pohyb prostredníctvom valčekovej dráhy. K tomuto je prispôsobená aj logistika dodávok jednotlivých komponentov tvoriacich hotový keramický výrobok.
Predmetom dodania II. časti predmetu zákazky je dodávka miešacieho a zásobníkového centra.
Miešacie centrum musí pozostávať z mobilnej betonárne, ktorá zabezpečuje maximálnu flexibilitu pohybu a manipulácie s pripravovaným keramickým kompozitom v tomto zariadení. Jedná sa o zariadenie ktoré ma vlastnú evidenciu váženia vstupných komponentov, z ktorých vzniká keramický kompozit. Súčasťou centra sú aj zásobníky, ktoré prioritne slúžia na uskladnenie pojív používaných pri výrobe keramického kompozitu. Tieto zásobníky sú prístupné počas manipulácie mobilným miešacím centrom v plnom rozsahu.
Predmetom dodania III. časti predmetu zákazky je dodávka zdvíhacieho zariadenia a manipulačnej techniky. Exteriérový sklad hotových výrobkov a jeho pôdorysný rozmer manipulačne zabezpečuje zdvíhacie zariadenie. Do tohto priestoru patrí aj časť koľajovej dráhy ktorá vychádza z interiéru, priestoru samotnej výroby. Pre expedovanie hotového výrobku z interiéru do exteriéru slúžia vyvážacie vozíky. Pre expedovanie na miesto realizácie konkrétnej stavby sa používajú kontajnerové rámy, ktoré je možná po zrealizovaní prepravy stohovať a tým zabezpečiť zníženie nákladov na prepravu a zvýšiť vyťažiteľnosť prepravy.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 083 397,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Výrobná linka valčeková
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42000000-6
42900000-5
42990000-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Fiľakovská cesta č. 285, 984 01 Lučenec
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom dodania I. časti predmetu zákazky je dodávka výrobnej linky valčekovej, ktorá má
slúžiť na výrobu keramických výrobkov hlavne stenových dielcov, ktoré tvoria korpus montovaných stavieb. Princíp výroby spočíva v cirkulácii formopodložiek, ktoré sa pohybujú pomocou valčekovej dráhy. Počas celého obehu absolvujú formopodložky všetky časti výrobnej linky. Jedná sa o nasledovné časti: naznačenie umiestnenia šalovacích prvkov pomocou plottra, príprava šalovania a armovania priamo na formopodložke, aplikovanie keramického kompozitu do vyšalovanej a vyarmovanejformopodložky, vibračný prah ktorý zabezpečuje vibrovanie aplikovaného keramického kompozitu, tunelová sušiareň kde sa nachádzajú nastohované formopodložky a počas pohybu v tejto časti nastáva vytvrdzovací proces keramického kompozitu, hydraulický sklopný stôl na ktorom sa zabezpečuje dešalovanie a oddelenie hotového výrobku od formopodložky a umiestnenie do skladu hotových výrobkov. V maximálne miere sa využíva horizontálny pohyb prostredníctvom valčekovej dráhy. K tomuto je prispôsobená aj logistika dodávok jednotlivých komponentov tvoriacich hotový keramický výrobok.
Predmet dodania I. časti predmetu zákazky je dodanie:: 3 ks A 1-1 štrbinová bádia s riadeným dávkovaním, 250 ks A 1-2 formovacie podložky ľahké, 1000 ks A 1-3 Fixačné magnety formovacie(formovacia technika), 3 ks A 1- 4 vibračné prahy pre oceľové formovacie podložky, 3 ks A 1-5 hydraulický sklopný stôl, 120 ks A 1-6-1 šalovací profil 600 mm, 120 ks A 1-6-2 šalovací profil 1000mm, 120 ks A 1-6-3 šalovací profil 1200 mm, 120 ks A 1-6-4 šalovací profil 1500 mm, 120 ks A 1-6-5 šalovací profil 2 100 mm, 120 ks A 1-6-6 šalovacieho profilu 2 600 mm, 120 ks A1-6-7 š alovací profil 6 000 mm, 3 ks A1-7 vytvrdzovací tunel (dozrievoacia komora s reguláciou) zostava, 2 ks A1 8 Generátor (vyhrievacie zariadenie s rozvodmi) zostava , 3 ks A1 9 nanášač odformovacieho oleja, 3 ks A1 10 Značkovací ploter (riadený počítačom) a 3 ks A1 11 Valčeková dráha zostava.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 782 397,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 270
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: kód OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
Časť: 2
II.2.1) Názov
Miešacie a zásobníkové centrum
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42000000-6
42900000-5
42990000-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Fiľakovská cesta č. 285, 984 01 Lučenec
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom dodania II. časti predmetu zákazky je dodávka miešacieho a zásobníkového centra.
Miešacie centrum musí pozostávať z mobilnej betonárne, ktorá zabezpečuje maximálnu flexibilitu pohybu a manipulácie s pripravovaným keramickým kompozitom v tomto zariadení. Jedná sa o zariadenie ktoré ma vlastnú evidenciu váženia vstupných komponentov, z ktorých vzniká keramický kompozit. Súčasťou centra sú aj zásobníky, ktoré prioritne slúžia na uskladnenie pojív používaných pri výrobe keramického kompozitu. Tieto zásobníky sú prístupné počas manipulácie mobilným miešacím centrom v plnom rozsahu.
Predmetom dodania II. časti predmetu zákazky je dodávka: 1 ks B-1 Mobilné miešacie zariadenie na betón s vlastným pohonom a 3 ks B -2 Silo na cement.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 121 400,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 270
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: kód OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
Časť: 3
II.2.1) Názov
Zdvíhacie zariadenia a manipulačná technika
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42000000-6
42900000-5
42990000-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Fiľakovská cesta č. 285, 984 01 Lučenec
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom dodania III. časti predmetu zákazky je dodávka zdvíhacieho zariadenia a manipulačnej techniky. Exteriérový sklad hotových výrobkov a jeho pôdorysný rozmer manipulačne zabezpečuje zdvíhacie zariadenie. Do tohto priestoru patrí aj časť koľajovej dráhy ktorá vychádza z interiéru, priestoru samotnej výroby. Pre expedovanie hotového výrobku z interiéru do exteriéru slúžia vyvážacie vozíky. Pre expedovanie na miesto realizácie konkrétnej stavby sa používajú kontajnerové rámy, ktoré je možná po zrealizovaní prepravy stohovať a tým zabezpečiť zníženie nákladov na prepravu a zvýšiť vyťažiteľnosť prepravy.
Predmetom dodania III. časti predmetu zákazky je dodávka: 10 ks C-4 Manipulačný vozík s koľajovou dráhou, 1 ks C-8 Portálový žeriav pre expedíciu a 10 ks C-10 Kontajnery (expedičné otvorené).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 179 600,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 90
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: kód OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzač predloží najskôr elektronickú formu dokladu a následne uchádzači na prvom až treťom miestne v poradí budú požiadaní o predloženie originálu alebo úradne overenej kópie dokladu o oprávnení realizovať predmet zákazky, ak verejný obstarávateľ týmto dokladom ešte nedisponuje, resp. v zmysle § 152 zákona uchádzač, ktorý má platný zápis v zozname hospodárskych subjektov nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklad o oprávnení realizovať predmet zákazky a predloží len údaje o platnom zapísaní v zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie s uvedením registračného čísla alebo identifikačné údaje, na základe, ktorých je možné jeho zápis v tomto zozname vyhľadať. Zápis v zozname podnikateľov podľa zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení zákonov v znení neskorších predpisov je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. Nezapísané skutočnosti sa preukazujú v zmysle § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona. Viď tiež Všeobecné pokyny pre záujemcov/uchádzačov nachádzajúce sa v priestore zákazky v systéme EVO a na Profile verejného obstarávateľa.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, pričom doklad o oprávnení realizovať predmet zákazky preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia sa neuplatňujú.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti sa neuplatňujú.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť súčinnosť pri vykonávaní finančnej kontroly, strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami a stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP), ktorú v prípade úspešnosti projektovej žiadosti uzavrie Objednávateľ s poskytovateľom NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnenými osobami Poskytovateľa NFP na vykonanie auditu/kontroly sú najmä:
- poskytovateľ NFP a ním poverené osoby,
- Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a ním poverené osoby,
- Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,
- splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov,
- osoby prizvané vyššie uvedenými orgánmi v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Osoba podľa §8 použije pri vyhodnotení ponúk pre časť "Kritériá" pre každú príslušnú časť predmetu zákazky elektronickú aukciu podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Predmetom elektronickej aukcie je najnižšia cena v EUR bez DPH, východiskom tejto e-aukcie sú ceny upravované smerom nadol. Ďalšie informácie sú uvedené v aukčnom poriadku, ktorý je súčasťou súťažných podkladov.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dá tum a čas: 31.01.2017 08:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Po nuka musí platiť do: 30.06.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dá tum a čas: 01.02.2017 09:00
Miesto: Silicate World, s.r.o., Maloveská 68, 984 01 Lučenec. Termín otvárania ponúk uvedený v tejto výzve na predkladanie ponúk sa týka otvárania ponúk časť Ostatné, ktoré sa uskutoční bez účasti uchádzačov.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Ponuky budú otvárané v dvoch termínoch, najskôr, v prvom termíne časť ponuky označená ako Ostatné a neskôr, v druhom termíne časť ponuky označená ako Kritériá.
Otváranie ponúk aj pre časť Kritériá je neverejné, bez účasti uchádzačov v súlade s § 114 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní. Údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a zápisnica z otvárania ponúk sa nezasiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku.
c) Predmetné verejné obstarávanie sa realizuje ako elektronické cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v predmetnom verejnom obstarávaní je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do tohto verejného obstarávania a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO. Akékoľvek vysvetľovanie v predmetnom verejnom obstarávaní sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení.
d) Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO a na Profile zadávateľa.
e) Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO.
f) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy.
g) Všade, kde je uvedené verejný obstarávateľ sa má na mysli osoba podľa §8.
h) Ponuky, návrhy, doklady a dokumenty v tomto verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vystavený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady, dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
29.11.2016