VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
KLARTEC, spol. s r.o.
IČO: 36231355
Mikovíniho 8 , 91700 Trnava
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ľubomír Kovačik
Telefón: 421 905222899
Email: real@klartec.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/10798
Hlavná adresa(URL): http://www.klartec.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
osoba podľa §8 ods. 2 písm. a) ZoVO
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Výroba betónových výrobkov.
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Dodávka technológie na zvýšenie stupňa automatizácie výroby betónových výrobkov
II.1.2) Hlavný kód CPV
42000000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka technológie na zvýšenie stupňa automatizácie výroby a úpravy betónových výrobkov. Predmet zákazky je rozdelený na dve časti. Predmetom I. časti predmetu zákazky je dodanie, inštaláciu a spustenie prídavnej automatizovanej linky k existujúcej vibrolisovacej linke na betónové výrobky HESS Multimat 1500-3. Predmetom II. časti predmetu zákazky je dodanie, inštaláciu a spustenie automatizovaného pracoviska manipulačných vozíkov.
Bližšia špecifikácia I. a II. časti predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 660 755,50 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Dodávka prídavnej automatizovanej linky k existujúcej vibrolisovacej linke HESS Multimat 1500-3
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42990000-2
42418500-4
51500000-7
60000000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
obec Malženice 465 - areál spoločnosti KLARTEC, spol. s r. o., okr. Trnava
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom I. časti predmetu zákazky je dodanie, inštaláciu a spustenie prídavnej automatizovanej linky k existujúcej vibrolisovacej linke na betónové výrobky HESS Multimat 1500-3. Prídavná linka musí obsahovať 6 hlavných vzájomne nadväzujúcich sekcií tvoriacich jeden funkčný celok s napojením na hlavný riadiaci systém existujúcej linky - a to sekcia na kontrolu kvality za súčasného vyraďovania vadných výrobkov, sekcia kompaktovania výrobkov na výrobnej podložke s následnou impregnáciou, sekcia prekrývania výrobkov ochranným materiálom, sekciou automatického doplňovania výrobných podložiek do výrobného cyklu, sekciou páskovania (zabezpečenia proti posunu) paletovaných výrobkov a sekciou označovania paliet technológiou RFID.
Bližšia špecifikácia I. časti predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 065 313,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 270
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program: Výskum a inovácie. Kód výzvy: OPVAI-MH/DP/2018/1.2.2-15
Časť: 2
II.2.1) Názov
Dodávka automatizovaného pracoviska manipulačných vozíkov
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42415110-2
51500000-7
60000000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
obec Malženice 465 - areál spoločnosti KLARTEC, spol. s r. o., okr. Trnava
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom II. časti predmetu zákazky je dodanie, inštaláciu a spustenie automatizovaného pracoviska manipulačných vozíkov v počte 3ks (2 ks elektrické vozíky a 1 ks dieselový vozík). Výrobky na paletách sa budú presúvať pomocou autonómnych manipulačných vozíkov na ďalšie spracovanie v rámci medzioperačných procesov a finálne sa pomocou týchto vozíkov presunú na dozrievací exteriérový sklad. Autonómne manipulačné vozíky budú zároveň vkladať do linky výrobné podložky, prídavný materiál a palety.
Bližšia špecifikácia II. časti predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
595 442,50 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 270
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program: Výskum a inovácie. Kód výzvy: OPVAI-MH/DP/2018/1.2.2-15
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzač predloží najskôr elektronickú formu dokladu a následne uchádzač na prvom mieste v poradí bude požiadaný o predloženie originálu alebo úradne overenej kópie dokladu o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, ak osoba podľa §8 týmto dokladom ešte nedisponuje, resp. v zmysle § 152 zákona uchádzač, ktorý má platný zápis v zozname hospodárskych subjektov nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, v tomto prípade je vhodné, ale nie povinné predložiť len údaje o platnom zapísaní v zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie s uvedením registračného čísla alebo identifikačné údaje, na základe, ktorých je možné jeho zápis v tomto zozname vyhľadať. Zápis v zozname podnikateľov podľa zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení zákonov v znení neskorších predpisov je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. Nezapísané skutočnosti sa preukazujú v zmysle § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona. Viď tiež Všeobecné pokyny pre záujemcov/uchádzačov nachádzajúce sa v priestore zákazky v systéme EVO a na Profile osoby podľa §8.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v súlade so zákonom za všetkých členov skupiny osobitne. Doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia sa neuplatňujú.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podmienky účasti technickej a odbornej spôsobilosti sa neuplatňujú.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Zhotoviteľ (úspešný uchádzač) je povinný poskytnúť súčinnosť pri vykonávaní finančnej kontroly, strpieť výkon
kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami a stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a
účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP), ktorú má v pláne uzavrieť
Objednávateľ(osoba podľa §8 ZoVO) s poskytovateľom NFP (na základe projektovej žiadosti), a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnenými osobami Poskytovateľa NFP na vykonanie auditu/kontroly sú najmä:
- poskytovateľ NFP a ním poverené osoby,
- Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a ním poverené osoby,
- Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,
- splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov,
- osoby prizvané vyššie uvedenými orgánmi v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
Bližšie info sú v súť. pod.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Osoba podľa §8 použije pri vyhodnotení ponúk elektronickú aukciu podľa §54 zákona o verejnom obstarávaní. Predmetom elektronickej aukcie je najnižšia cena v EUR bez DPH, východiskom tejto e-aukcie sú ceny upravované smerom nadol. Bližšie informácie o elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dá tum a čas: 06.06.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Po nuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dá tum a čas: 07.06.2018 09:00
Miesto: KLARTEC, spol. s r.o., Mikovíniho 8, 917 01 Trnava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční bez účasti uchádzačov v súlade s §114 ods.10 zákona o verejnom obstarávaní, údaje z otvárania ponúk sa nezverejňujú a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neposiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
a)Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.

b)Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku.

c)Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení.

d)Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO a na Profile osoby podľa §8
ZoVO.

e)Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na
predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO.

f)Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. Zmluva s úspešným uchádzačom bude uzavretá len vtedy, ak bude úspešná žiadosť o poskytnutie nenávratného finančného príspevku a zároveň bude administratívna kontrola dokumentácie z verejného obstarávania vykonaná Poskytovateľom NFP resp. inej oprávnenej osoby/inštitúcie, úspešná.

g)Všade, kde je uvedené verejný obstarávateľ sa má na mysli osoba podľa §8 ZoVO.

h) Ponuky, návrhy, doklady a dokumenty v tomto verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vystavený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady, dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad.

i) Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nebolo identifikované ako zelené verejné obstarávanie, ani ako obstarávanie zamerané na sociálne aspekty, ani ako obstarávanie inovácií.

j) Všetky ostatné informácie, údaje, požiadavky, podklady a dokumenty ku predmetu zákazky, slúžiace ku vypracovaniu ponuky, sa nachádzajú v súťažných podkladoch, ktoré budú zverejnené na Profile osoby podľa §8 a vo verejných podkladoch na portáli EVO.

k) V informáciách, kde nie je uvedená konkrétna časť predmetu zákazky, sa týka obidvoch častí predmetu zákazky.

Pre obmedzenosť možnosti uviesť viacej informácii už v tejto výzve na predkladanie ponúk sú všetky ďalšie informácie potrebné na vypracovanie ponuky bližšie špecifikované v Súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
26.04.2018