OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
KLARTEC, spol. s r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36231355
Mikovíniho 8 , 91700 Trnava
Kód NUTS: SK021
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ľubomír Kovačik
Telefón: 421 905222899
Email: real@klartec.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/10798
Hlavná adresa(URL): http://www.klartec.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
osoba podľa §8 ods. 1 písm. a) ZoVO
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Výroba ostatných strojov na všeobecné účely i.n.
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Spotrebný materiál – betonárska oceľ
II.1.2) Hlavný kód CPV
14622000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka spotrebného materiálu betonárskej ocele. Predmet zákazky je rozdelený na dve časti.

Predmetom I. časti predmetu zákazky je dodávka betonárskej ocele kruhového prierezu v tyčiach. Jedná sa o oceľovú výstuž do betónov s rebierkovým povrchom, valcovanej za studena, spĺňajúcej požiadavky stanovené rozmerovou normou DIN 488 a kvalitatívnou normou EN 10204-3.1. Dodávaná betonárska oceľ - kruhová, musí byť v súlade s kvalitatívnymi podmienkami B500A alebo B500B a zároveň nesmie vykazovať výraznejšie znaky korózie. Dodávky budú realizované v zmysle doložky CPT Incoterms 2010 s miestom dodania prevádzka KLARTEC, spol. s r.o., obec Malženice, okr. Trnava. Súčasťou každej dodávky musí byť SK Certifikát o nemennosti parametrov podstatných vlastností stavebného výrobku a príslušný atest betonárskej ocele. Dodanie betonárskej ocele prebehne celkovo v 8-ich dodávkach.

Predmetom II. časti predmetu zákazky je dodávka betonárskej ocele vo forme zváraných sietí z oceľových rebierkových drôtov. Jedná sa o oceľovú výstuž do betónov s rebierkovým povrchom, valcovanej za studena, spĺňajúcej požiadavky stanovené rozmerovou normou DIN 488 a kvalitatívnou normou EN 10204-2.2. Dodávaná betonárska oceľ - zvárané siete - musia byť v súlade s kvalitatívnymi podmienkami B500A a zároveň nesmie vykazovať výraznejšie znaky korózie. Dodávky budú realizované v zmysle doložky CPT Incoterms 2010 s miestom dodania - prevádzka KLARTEC, spol. s r.o., obec Malženice, okr. Trnava. Súčasťou každej dodávky musí byť SK Certifikát o nemennosti parametrov podstatných vlastností stavebného výrobku a príslušný atest betonárskej ocele. Dodanie betonárskej ocele prebehne celkovo v 8-ich dodávkach.

Bližšie informácie sú uvedené v bodoch II.2.4) tohto oznámenia a v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
415 896,67 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Betonárska oceľ - kruhová
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
14622000-7
60000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dodávky budú realizované v zmysle doložky CPT Incoterms 2010 s miestom dodania prevádzka KLARTEC, spol. s r.o., obec Malženice 465, okr. Trnava.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom I. časti predmetu zákazky je dodávka betonárskej ocele kruhového prierezu v tyčiach a to nasledovne:
- oceľová tyč s priemerom 6 mm v množstve 40 000 kg
- oceľová tyč s priemerom 8 mm v množstve 50 000 kg
- oceľová tyč s priemerom 10 mm v množstve 30 000 kg

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
79 186,67 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
735
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program: Výskum a inovácie, Kód výzvy: OPVaI-MH/DP/2017/1.2.2-12
Časť: 2
II.2.1) Názov
Betonárska oceľ - zváraná sieť
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
14622000-7
60000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dodávky budú realizované v zmysle doložky CPT Incoterms 2010 s miestom dodania prevádzka KLARTEC, spol. s r.o., obec Malženice 465, okr. Trnava.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom I. časti predmetu zákazky je dodávka betonárskej ocele vo forme zváraných sietí z oceľových rebierkových drôtov a to nasledovne:
- Zváraná sieť s priemerom drôtov 5 mm v množstve 90 000 kg
- Zváraná sieť s priemerom drôtov 6 mm v množstve 195 000 kg
- Zváraná sieť s priemerom drôtov 8 mm v množstve 210 000 kg

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
336 710,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
735
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program: Výskum a inovácie, Kód výzvy: OPVaI-MH/DP/2017/1.2.2-12
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1) zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon), preukáže ich v zmysle § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona predložením najskôr elektronickej formy dokladov a následne uchádzač na prvom mieste v poradí bude požiadaný o predloženie originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, resp. v zmysle § 152 zákona uchádzač, ktorý má platný zápis v zozname hospodárskych subjektov nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona, v tomto prípade je vhodné, ale nie povinné predložiť len údaje o platnom zapísaní v zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie s uvedením registračného čísla alebo identifikačné údaje, na základe, ktorých je možné jeho zápis v tomto zozname vyhľadať. Zápis v zozname podnikateľov podľa zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení zákonov v znení neskorších predpisov je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. Nezapísané skutočnosti sa preukazujú v zmysle § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona. Viď tiež Všeobecné pokyny pre záujemcov/ uchádzačov nachádzajúce sa v priestore zákazky v systéme EVO a na Profile osoby podľa §8 ZoVO.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa §32 ods.1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti finančného a ekonomického postavenia sa neuplatňujú.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti technickej spôsobilosti a odbornej spôsobilosti sa neuplatňujú.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Predávajúci (úspešný uchádzač) je povinný poskytnúť súčinnosť pri vykonávaní finančnej kontroly, strpieť výkon
kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami a stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a
účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP), ktorú má v pláne uzavrieť
Kupujúci(osoba podľa §8 ZoVO) s poskytovateľom NFP (na základe projektovej žiadosti), a to oprávnenými osobami na
výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.Oprávnenými osobami Poskytovateľa NFP na
vykonanie auditu/kontroly sú najmä:
- poskytovateľ a ním poverené osoby,
- vykonávateľ a ním poverené osoby,
- útvar vnút. auditu a ním poverené osoby,
- NKÚ SR, Úrad vládneho auditu, Certif. orgán a nimi poverené osoby,
- Orgán auditu a ním poverené osoby,
- kontrolné orgány EÚ, splnomoc. zástupcovia EK a Európskeho dvora audítorov,
- osoby prizvané vyššie uvedenými orgánmi v súlade s prísluš. práv.predpismi SR a práv.aktmi EÚ.
Bližšie info v SP
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Osoba podľa §8 použije pri vyhodnotení ponúk pre časť Kritériá pre predmet zákazky elektronickú aukciu podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Predmetom elektronickej aukcie je najnižšia cena v EUR bez DPH, východiskom tejto elektronickej aukcie sú ceny upravované smerom nadol. Ďalšie informácie sú uvedené v aukčnom poriadku, ktorý je súčasťou súťažných podkladov.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dá tum a čas: 04.10.2018 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Po nuka musí platiť do: 30.06.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dá tum a čas: 05.10.2018 09:00
Miesto: KLARTEC, s.r.o., Mikovíniho 8, 917 01 Trnava. Termín otvárania ponúk uvedený v tejto výzve na predkladanie
ponúk sa týka otvárania ponúk časť Ostatné, ktoré sa uskutoční bez účasti uchádzačov.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Ponuky budú otvárané v dvoch termínoch, najskôr, v prvom termíne časť ponuky označená ako Ostatné a neskôr, v druhom termíne časť ponuky označená ako Kritériá. Otváranie ponúk aj pre časť Kritériá je neverejné, bez účasti uchádzačov v súlade s § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a zápisnica z otvárania ponúk sa nezasiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
b )Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku.
c) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení.
d) Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO a na Profile osoby podľa §8
ZoVO.
e) Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na
predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO.
f) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. Zmluva s úspešným uchádzačom bude uzavretá len vtedy, ak bude úspešná žiadosť o poskytnutie nenávratného finančného príspevku a zároveň bude administratívna kontrola dokumentácie z verejného obstarávania vykonaná Poskytovateľom NFP resp. inej oprávnenej osoby/inštitúcie, úspešná.
g) Všade, kde je uvedené verejný obstarávateľ sa má na mysli osoba podľa §8 ZoVO.
h) Informácia k bodu IV.2.4) tohto oznámenia: Ponuky, návrhy, doklady a dokumenty v tomto verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku (viď tiež ďalej). Ak je doklad alebo dokument vystavený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady, dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad.
i) Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nebolo identifikované ako zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, ani ako obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Následný výskum predmetu zákazky má inovatívny charakter.
j) Údaje, informácie, inštrukcie, pokyny a požiadavky uvedené v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, pri ktorých nie je uvedená konkrétna časť predmetu zákazky, rovnako platia pre obidve časti predmetu zákazky.
k) Všetky ostatné informácie, údaje, požiadavky, podklady a dokumenty ku predmetu zákazky, slúžiace ku vypracovaniu ponuky, sa nachádzajú v súťažných podkladoch, ktoré budú zverejnené na Profile osoby podľa §8 a vo verejných podkladoch na portáli EVO.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: 421 250264176
Fax: 421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: 421 250264176
Fax: 421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
14.08.2018