II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Zabezpečenie cestovných dokladov a súvisiacich služieb pre UK v Bratislave
Referenčné číslo: 4512/2017
II.1.2)
Hlavný kód CPV
60400000-2
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom je zabezpečenie leteniek a iných cestovných
dokladov súvisiacich s prepravou osôb do zahraničia pri zahraničných pracovných
cestách na základe aktuálnych požiadaviek verejného obstarávateľa. Verejný
obstarávateľ požaduje komplexné a operatívne poskytovanie služieb spojených so
zabezpečovaním leteniek resp. spiatočných leteniek v ekonomickej triede a
biznis triede z Bratislavy, Viedne, Budapešti alebo Prahy do zahraničných
destinácií, ktorými sú najmä napr. Belgicko (Brusel), Španielsko (Barcelona),
Rakúsko (Viedeň), Švédsko (Štokholm), Fínsko (Helsinki), Holandsko (Amsterdam),
Taliansko (Miláno), Veľká Británia (Londýn), Dánsko (Kodaň), Nemecko (Berlín),
Švajčiarsko (Zürich), Francúzsko (Štrasburg, Paríž), USA (New York) a ďalšie,
podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa počas doby plnenia Rámcovej
dohody o poskytovaní služieb. Zabezpečenie odvozu na/z letiska v súvislosti so
zahraničnými a tuzemskými pracovnými cestami, zabezpečovanie víz, v prípade
potreby zabezpečenie ubytovania a ďalšie nevyhnutné služby. Súčasťou dodania
predmetu zákazky je aj dodanie iných cestovných dokladov (najmä autobusových,
lodných a vlakových cestovných lístkov) súvisiacich s prepravou osôb do
zahraničia. Presný počet leteniek a konkrétne destinácie budú určené
samostatnými objednávkami podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa.
Verejný obstarávateľ požaduje priebežné a pružné zabezpečenie leteniek a
súvisiacich služieb v súvislosti so zahraničnými pracovnými cestami
zamestnancov.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
2 000 000,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
63510000-7
63515000-2
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Komenského v Bratislave, jej fakulty a súčasti
span>
II.2.4)
Opis obstarávania:
Zabezpečenie cestovných dokladov a súvisiacich služieb pre UK
v Bratislave
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria nákladov
Názov: Cena letenky vybraných destinácií
Relatívna váha: 13
Názov: Odplata za poskytnutie predmetu zákazky za letenku v
eur bez DPH
Relatívna váha: 30
Názov: Odplata za poskytnutie predmetu zákazky za cestovný
lístok na vlak v eur bez DPH
Relatívna váha: 2
Názov: Odplata za poskytnutie predmetu zákazky za cestovný
lístok na autobus v eur bez DPH
Relatívna váha: 2
Názov: Odplata za poskytnutie predmetu zákazky za cestovný
lístok na loď/ trajekt v eur bez DPH
Relatívna váha: 2
Názov: Cena za dobrovoľnú zmenu rezervácie vystavenej
letenky nad rámec poplatku určeného leteckou spoločnosťou v eur bez DPH
Relatívna váha: 6
Názov: Cena za storno vystavenej letenky nad rámec storno
poplatku určeného leteckou spoločnosťou v eur bez DPH
Relatívna váha: 6
Názov: Cena za odvoz z Bratislavy na letisko Schwechat
alebo späť z letiska do Bratislavy vozidlom strednej triedy, odvoz max. 3 osôb.
Cenu uchádzač uvedie za jednosmernú cestu v Eur bez DPH
Relatívna váha: 13
Názov: Vybavenie víz - Bratislava
Relatívna váha: 13
Názov: Vybavenie víz - Viedeň
Relatívna váha: 13
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
2 000 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného
systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z
fondov Európskej únie:
Nie