OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzita Komenského v Bratislave
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397865
Šafárikovo námestie 6, P.O.BOX 440 , 81499 Bratislava
Kód NUTS: SK01
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Paulína Struková
Telefón: 421 259244209
Fax: 421 259244606
Email: strukova@rec.uniba.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1045
Hlavná adresa(URL): http://www.uniba.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://evo.gov.sk/evo/tender/1045_6302_20171210.nsf/dspleafs/skwelcome?Op enDocument
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zabezpečenie cestovných dokladov a súvisiacich služieb pre UK v Bratislave
Referenčné číslo: 4512/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
60400000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom je zabezpečenie leteniek a iných cestovných dokladov súvisiacich s prepravou osôb do zahraničia pri zahraničných pracovných cestách na základe aktuálnych požiadaviek verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ požaduje komplexné a operatívne poskytovanie služieb spojených so zabezpečovaním leteniek resp. spiatočných leteniek v ekonomickej triede a biznis triede z Bratislavy, Viedne, Budapešti alebo Prahy do zahraničných destinácií, ktorými sú najmä napr. Belgicko (Brusel), Španielsko (Barcelona), Rakúsko (Viedeň), Švédsko (Štokholm), Fínsko (Helsinki), Holandsko (Amsterdam), Taliansko (Miláno), Veľká Británia (Londýn), Dánsko (Kodaň), Nemecko (Berlín), Švajčiarsko (Zürich), Francúzsko (Štrasburg, Paríž), USA (New York) a ďalšie, podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa počas doby plnenia Rámcovej dohody o poskytovaní služieb. Zabezpečenie odvozu na/z letiska v súvislosti so zahraničnými a tuzemskými pracovnými cestami, zabezpečovanie víz, v prípade potreby zabezpečenie ubytovania a ďalšie nevyhnutné služby. Súčasťou dodania predmetu zákazky je aj dodanie iných cestovných dokladov (najmä autobusových, lodných a vlakových cestovných lístkov) súvisiacich s prepravou osôb do zahraničia. Presný počet leteniek a konkrétne destinácie budú určené samostatnými objednávkami podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ požaduje priebežné a pružné zabezpečenie leteniek a súvisiacich služieb v súvislosti so zahraničnými pracovnými cestami zamestnancov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
2 000 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
63510000-7
63515000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Komenského v Bratislave, jej fakulty a súčasti
II.2.4) Opis obstarávania:
Zabezpečenie cestovných dokladov a súvisiacich služieb pre UK v Bratislave
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria nákladov
Názov: Cena letenky vybraných destinácií
Relatívna váha: 13
Názov: Odplata za poskytnutie predmetu zákazky za letenku v eur bez DPH
Relatívna váha: 30
Názov: Odplata za poskytnutie predmetu zákazky za cestovný lístok na vlak v eur bez DPH
Relatívna váha: 2
Názov: Odplata za poskytnutie predmetu zákazky za cestovný lístok na autobus v eur bez DPH
Relatívna váha: 2
Názov: Odplata za poskytnutie predmetu zákazky za cestovný lístok na loď/ trajekt v eur bez DPH
Relatívna váha: 2
Názov: Cena za dobrovoľnú zmenu rezervácie vystavenej letenky nad rámec poplatku určeného leteckou spoločnosťou v eur bez DPH
Relatívna váha: 6
Názov: Cena za storno vystavenej letenky nad rámec storno poplatku určeného leteckou spoločnosťou v eur bez DPH
Relatívna váha: 6
Názov: Cena za odvoz z Bratislavy na letisko Schwechat alebo späť z letiska do Bratislavy vozidlom strednej triedy, odvoz max. 3 osôb. Cenu uchádzač uvedie za jednosmernú cestu v Eur bez DPH
Relatívna váha: 13
Názov: Vybavenie víz - Bratislava
Relatívna váha: 13
Názov: Vybavenie víz - Viedeň
Relatívna váha: 13
II.2.6) Odhadovaná hodnota
2 000 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok uvedených v §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon).
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2 alebo § 152 zákona v súlade s ustanoveniami zákona k osobnému postaveniu podľa zákona.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1.1 tejto výzvy na predkladanie ponúk ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač predloží doklad podľa § 33 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť písomné vyjadrenie banky alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky ( ďalej len banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky na daný predmet zákazky. Vyjadrenie banky musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho účet nie je predmetom exekúcie. Toto vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie predchádzajúcich troch rokov, resp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/ zriadenia účtu.
K vyjadreniu banky alebo ekvivalentnému dokladu uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty a ani záväzky v inej banke, ako tej od ktorej predložil vyššie uvedené potvrdenie, resp. ekvivalentné doklady.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplnením jednotného európskeho dokumentu ( JED) podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní, pričom z predloženého dokumentu (JED) musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom v tejto výzve.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy.
Odôvodnenie primeranosti a potreby požiadavky:
Verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti z dôvodu preskúmania finančnej stability uchádzača.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1. § 34 ods. (1) písm. a): Zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Zoznamom musí uchádzač preukázať, že za požadované obdobie poskytol služby rovnakého alebo podobného charakteru (zabezpečenie cestovných dokladov a súvisiacich služieb) ako je predmet zákazky uvedený v časti B1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov v celkovej hodnote minimálne 1 500 00,00 EUR bez DPH, z toho aspoň jedna zákazka v hodnote minimálne 300 000,00 EUR bez DPH.
Za vyhlásenie súťaže sa považuje zverejnenie výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania. Na vyčíslenie uvedených cien poskytnutých služieb sa pri prepočte inej meny na menu EUR použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania výzvy na predkladanie ponúk na predmetnú verejnú súťaž na zverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania.
Odôvodnenie primeranosti a potreby požiadavky: Verejný obstarávateľ požadovaním splnenia určenej podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača poskytnúť požadovaný predmet zákazky. Uchádzač musí preukázať, že má praktické skúsenosti s realizáciou plnenia rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky.
2. § 35 vo väzbe na § 34 ods. (1) písm. d)
Odôvodnenie primeranosti a potreby požiadavky: Verejný obstarávateľ primeranými
požiadavkami na predmet zákazky vytvára predpoklad, že uchádzač bude schopný dodať predmet zákazky v rozsahu a kvalite požadovanej verejným obstarávateľom a má k dispozícii nevyhnutné prostriedky a zariadenia potrebné na plnenie predmetu zákazky.
3. V prípade preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní musia z predloženého Jednotného európskeho dokumentu (JED) jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 33 ods. 2 zákona, resp. § 34 ods. 3 zákona.
4. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k bodu 2: 2.1 Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil potvrdenie prevádzkovateľa medzinárodného rezervačného systému (napr. Amadeus, Galileo, resp. jeho ekvivalent). Potvrdenie prevádzkovateľa medzinárodného rezervačného systému musí obsahovať informáciu o tom, že:
1) uchádzač disponuje platným povolením na vstup do konkrétneho medzinárodného rezervačného systému,
2) uchádzač disponuje platným povolením vystavovať letenky v konkrétnom medzinárodnom rezervačnom systéme,
3) konkrétny medzinárodný rezervačný systém, ktorý/ktorým využíva/disponuje uchádzač, je prevádzkovaný on-line v slovenskom jazyku.
2.2 Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil doklad preukazujúci jeho členstvo v medzinárodnom/medzinárodnej združení/organizácii, na základe ktorého je oprávnený predávať a priamo vystavovať letecké prepravné doklady letenky (napr. členstvo v IATA International Air Transport Association /Medzinárodné združenie leteckých dopravcov ako medzinárodná organizácia, ktorá stanovuje medzinárodné dohody o tarifách, sadzbách, vzájomnom vyrovnávaní poplatkov, spôsobe služby cestujúcim a dohody o preprave/).
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Rámcová dohoda s jediným uchádzačom
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dá tum a čas: 17.01.2018 15:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Po nuka musí platiť do: 31.07.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dá tum a čas: 18.01.2018 10:30
Miesto: Univerzita Komenského v Bratislave, Šafárikovo nám. 6, P.O.BOX 440, 814 99 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Komisia na otváranie a vyhodnotenie ponúk
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená v zmysle § 46 zákona o verejnom obstarávaní vo výške: 30 000,- EUR. Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
2. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO) - https://evo.gov.sk. Pre komunikáciu s verejným obstarávateľom je potrebné, aby sa záujemca zaregistroval prostredníctvom systému EVO do zákazky, ktorá je zverejnená na portáli EVO pod číslom 63.02 Zabezpečenie cestovných dokladov a súvisiacich služieb pre UK v Bratislave. Lehota na registráciu je do termínu na predloženie ponúk.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: 421 250264176
Fax: 421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: 421 250264176
Fax: 421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
11.12.2017