Verejná súťaž: Mäso  

Verejná súťaž


MST
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 k vyhláške č. 530/2009 Z. z.
Druh postupu: Verejná súťaž.
Druh zákazky: Tovary.
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Národný ústav tuberkulózy, pľúcnych chorôb a hrudníkovej chirurgie Vyšné Hágy 
IČO: 00227811 
Vyšné Hágy 10, 059 84 Vysoké Tatry 
Slovenská republika 
Kontaktné miesto (miesta): NUTPCHaHCH Vyšné Hágy 
Kontaktná osoba: Rudolf Scholtz 
Telefón: +421 524414111 
Fax: +421 524497715 
E-mail: scholtz@hagy.sk 
Ďalšie informácie možno získať na: už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach).
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na: už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach).
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na: už uvedenú adresu a kontaktné miesto.
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona:
§ 6 ods. 1 písm. d).
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Zdravotníctvo
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
Nie.
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Mäso
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
b) Tovary.
Kúpa.
Hlavné miesto dodania tovarov: NÚTOCHaHCH Vyšné Hágy, OLVaS
NUTS kód:
SK041.
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku.
II.1.4. Informácie o rámcovej dohode
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
br. stehno bez kosti kg 8000 br. karé s kosťou kg 350 br. výrez mastný kg 1100 br. plece bez kosti kg 4000 br. pečeň kg 270 br. nohy kg 60 br. kolená kg 90 hov. roštenec kg 500 hov. predné s kosťou kg 500 hov. kližka kg 500 hov. kosti kg 1000
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15111100-0.
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 15113000-3.
II.1.7. Rozdelenie na časti
Nie.
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
Nie.
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
br. stehno bez kosti kg 8000 br. karé s kosťou kg 350 br. výrez mastný kg 1100 br. plece bez kosti kg 4000 br. pečeň kg 270 br. nohy kg 60 br. kolená kg 90 hov. roštenec kg 500 hov. predné s kosťou kg 500 hov. kližka kg 500 hov. kosti kg 1000
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH:
Hodnota: 54000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie: v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy) .
Hodnota: 12
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Súčasťou predloženej ponuky musí byť preukázané zloženie zábezpeky ponuky vo výške 500,-Euro . Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú upresnené v súťažvých podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude finencovaný z prevádzkových prostriedkov verejného obstarávateľa. Preddavky poskytované nebudú.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií .
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 27 ods. 1 písm. a/ vyjadrením banky /alebo bánk, ak má uchádzač otvorené účty vo viacerých bankách/, že uchádzač nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné): Predložené vyjadrenie musí byť aktuálne, vydané príslušnou bankou maximálne 3 mesiace pred poskytnutím ponuky uchádzača a uchádzač ním musí preukazovať svoju aktuálnu a skutočnú finančnú situáciu. K vyjadreniu banky/bánk sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že má otvorené účty len v bankách, od ktorých predloží vyjadrenie. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. Doklad musí byť originál alebo úradne overená kópia. Zdôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: V súlade s ustanovením § 27 podmienka je primeraná - verejný obstarávateľ sa uistí, že plnenie zmluvy bude zabezpečované spôsobilým zmluvným uchádzačom, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Platné potvrdenie Štátnej veterinárnej a potravinovej správy podľa zák. č. 488/2002 Z. z. v znení neskorších predpisov - pridelenie veterinárneho kontrolného čísla (úradného schvaľovacieho čísla) pre prevádzku uchádzača pre činnosti súvisiace s dodávaním predmetu zákazky. Ak ide o uchádzača, ktorý danú prevádzku nemá zriadenú, predloží potvrdenie o pridelení veterinárneho kontrolného čísla svojho dodávateľa mäsa. Ak ide o uchádzača, ktorý predloží potvrdenie o pridelení veterinárneho kontrolného čísla svojho dodávateľa mäsa a mäsových výrobkov, zároveň musí predložiť aj čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo ním písomne povereným zástupcom uchádzača, že držiteľ predloženého potvrdenia o pridelení veterinárneho kontrolného čísla je subdodávateľom uchádzača. Zdôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: splnenie podmienok je nevyhnutné pre plnenie hygienických požiadaviek na zásobovanie zdravotníckeho zariadenia potravinami.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž.
IV.1.2. Obmedzenie počtu záujemcov, ktorí budú vyzvaní na predloženie ponuky alebo na účasť na dialógu
IV.1.3. Zníženie počtu ponúk alebo riešení počas rokovania alebo dialógu
IV.2. Kritériá vyhodnotenia ponúk
IV.2.1. Kritériá vyhodnotenia ponúk
Najnižšia cena.
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Áno.
Elektronická aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom systému EVO a bude dvojkolová. Počas elektronickej aukcie bude umožnené všetkým vyzvaným uchádzačom reagovať na ponuky ostatných uchádzačov. Východiskom e- aukcie sú ceny. Podrobné informácie o pravidlách e-aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. Administratívne informácie
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
412011
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
Nie.
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 18. 1. 2012. Čas: 10.00 h.
Úhrada za súťažné podklady: Nie.
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum: 26. 1. 2012. Čas: 10.00 h.
IV.3.5. Dátum odoslania výziev na predkladanie ponúk alebo na účasť na dialógu vybraným záujemcom
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu.
Dátum: 29. 2. 2012
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum: 27. 1. 2012. Čas: 10.00 h.
Miesto: NÚTPCHaHCH Vyšné Hágy seminárna miestnosť
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk: V procese VO sa použije elektronická aukcia preto bude otváranie ponúk neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
Nie.
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Nie.
VI.3. Ďalšie informácie
Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky využíva elektronickú komunikáciu prostredníctvom systému EVO, www.evo.gov.sk (ďalej len systém EVO), na vydávanie súťažných podkladov, vysvetľovanie, prijímanie ponúk, otváranie - prvotné vyhodnotenie ponúk. Záujemca sa musí pre účasť v tejto zákazke zaregistrovať prostredníctvom systému EVO a pokračovať ďalej v zmysle usmernení v systéme EVO a v súťažných podkladoch. V systéme EVO je pre záujemcov k dispozícii príručka uchádzača, v ktorej sú v bode 3.2 uvedené pokyny pre účasť na verejnej súťaži. Súťažné podklady budú prístupné iba záujemcom zaregistrovaným cez systém EVO. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Verejný obstarávateľ neposkytne súťažné podklady záujemcovi, ktorý o ne nepožiada prostredníctvom systému EVO. V prípade technických či iných objektívnych problémov, ktoré neumožnia elektronickú komunikáciu prostredníctvom systému EVO, bude zákazka prebiehať listinne (písomne) v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
23. 12. 2011