|
MST |
|
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA |
Formulár: Príloha č. 4
k vyhláške č. 530/2009 Z. z. |
|
Druh postupu:
Verejná súťaž. |
Druh zákazky:
Tovary. |
|
|
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. |
Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta) |
|
Národný ústav tuberkulózy, pľúcnych chorôb a
hrudníkovej chirurgie Vyšné Hágy
|
IČO:
00227811
|
Vyšné Hágy 10, 059 84 Vysoké
Tatry
|
Slovenská republika
|
Kontaktné miesto (miesta):
NUTPCHaHCH Vyšné Hágy
|
Kontaktná osoba:
Rudolf Scholtz
|
Telefón:
+421 524414111
|
Fax:
+421 524497715
|
E-mail:
scholtz@hagy.sk
|
|
|
Ďalšie informácie možno získať na: už uvedenej adrese a kontaktnom
mieste (miestach). |
|
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov
pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na: už uvedenej adrese a kontaktnom
mieste (miestach). |
|
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené
na: už uvedenú adresu a
kontaktné miesto. |
I.2. |
Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo
predmety činnosti |
I.2.1. |
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom |
|
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa
zákona: |
|
§ 6 ods. 1 písm. d). |
I.2.2. |
Hlavný predmet alebo predmety činnosti |
|
|
I.2.3. |
Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných
obstarávateľov Nie. |
|
|
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. |
Opis |
II.1.1. |
Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa Mäso
SPAN> |
II.1.2. |
Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác,
dodania tovarov alebo poskytovania služieb
b)
Tovary. |
|
Kúpa. |
|
Hlavné miesto dodania tovarov: NÚTOCHaHCH
Vyšné Hágy, OLVaS |
|
NUTS kód: |
|
|
II.1.3. |
Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku. |
II.1.4. |
Informácie o rámcovej dohode |
II.1.5. |
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov) |
|
br. stehno bez
kosti kg 8000
br. karé s kosťou kg 350
br. výrez mastný kg 1100
br. plece bez kosti kg 4000
br. pečeň kg 270
br. nohy kg 60
br. kolená kg 90
hov. roštenec kg 500
hov. predné s kosťou kg 500
hov. kližka kg 500
hov. kosti kg 1000 |
II.1.6. |
Spoločný slovník obstarávania (CPV) |
|
Hlavný predmet Hlavný
slovník: 15111100-0.
|
|
Doplňujúce predmety Hlavný slovník:
15113000-3.
|
II.1.7. |
Rozdelenie na časti |
|
Nie. |
II.1.8. |
Povoľuje sa predloženie variantných riešení Nie. |
II.2. |
Množstvo alebo rozsah zákazky |
II.2.1. |
Celkové množstvo alebo rozsah |
|
br. stehno bez
kosti kg 8000
br. karé s kosťou kg 350
br. výrez mastný kg 1100
br. plece bez kosti kg 4000
br. pečeň kg 270
br. nohy kg 60
br. kolená kg 90
hov. roštenec kg 500
hov. predné s kosťou kg 500
hov. kližka kg 500
hov. kosti kg 1000 |
|
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH:
|
|
Hodnota: 54000,0000 EUR |
II.2.2. |
Opcie |
II.3. |
Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia |
|
Obdobie: v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy) . |
|
Hodnota: 12 |
|
|
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ
INFORMÁCIE
III.1. |
Podmienky týkajúce sa zmluvy |
III.1.1. |
Požadované zábezpeky a záruky Súčasťou
predloženej ponuky musí byť preukázané zloženie zábezpeky ponuky vo výške
500,-Euro . Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú upresnené v súťažvých
podkladoch. |
III.1.2. |
Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania
alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia Predmet
zákazky bude finencovaný z prevádzkových prostriedkov verejného obstarávateľa.
Preddavky poskytované nebudú. |
III.1.3. |
Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s
ktorou sa uzatvorí zmluva |
III.1.4. |
Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie
zmluvy |
III.2. |
Podmienky účasti |
III.2.1. |
Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane
požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného
registra |
|
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na
vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti
týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom
obstarávaní.Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom
obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených
kópií . |
III.2.2. |
Ekonomické a finančné postavenie |
|
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na
vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 27 ods. 1 písm. a/ vyjadrením banky
/alebo bánk, ak má uchádzač otvorené účty vo viacerých bankách/, že uchádzač
nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke/bankám všetky záväzky,
ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich
z úverových vzťahov |
|
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to
uplatniteľné): Predložené vyjadrenie musí byť aktuálne,
vydané príslušnou bankou maximálne 3 mesiace pred poskytnutím ponuky uchádzača
a uchádzač ním musí preukazovať svoju aktuálnu a skutočnú finančnú situáciu. K
vyjadreniu banky/bánk sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že
má otvorené účty len v bankách, od ktorých predloží vyjadrenie. Výpis z účtu sa
nepovažuje za potvrdenie banky. Doklad musí byť originál alebo úradne overená
kópia. Zdôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6
zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: V súlade s ustanovením § 27
podmienka je primeraná - verejný obstarávateľ sa uistí, že plnenie zmluvy bude
zabezpečované spôsobilým zmluvným uchádzačom, ktorý si plní všetky svoje
záväzky včas. |
III.2.3. |
Technická alebo odborná spôsobilosť |
|
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na
vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Platné potvrdenie Štátnej veterinárnej a
potravinovej správy podľa zák. č. 488/2002 Z. z. v znení neskorších predpisov -
pridelenie veterinárneho kontrolného čísla (úradného schvaľovacieho čísla) pre
prevádzku uchádzača pre činnosti súvisiace s dodávaním predmetu zákazky.
Ak ide o uchádzača, ktorý danú prevádzku nemá zriadenú, predloží potvrdenie o
pridelení veterinárneho kontrolného čísla svojho dodávateľa mäsa.
Ak ide o uchádzača, ktorý predloží potvrdenie o pridelení veterinárneho
kontrolného čísla svojho dodávateľa mäsa a mäsových výrobkov, zároveň musí
predložiť aj čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo
ním písomne povereným zástupcom uchádzača, že držiteľ predloženého potvrdenia o
pridelení veterinárneho kontrolného čísla je subdodávateľom uchádzača.
Zdôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona
č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: splnenie podmienok je nevyhnutné pre
plnenie hygienických požiadaviek na zásobovanie zdravotníckeho zariadenia
potravinami. |
III.3. |
Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
span> |
|
|
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. |
Druh postupu |
IV.1.1. |
Druh postupu
Verejná súťaž. |
IV.1.2. |
Obmedzenie počtu záujemcov, ktorí budú vyzvaní na
predloženie ponuky alebo na účasť na dialógu |
IV.1.3. |
Zníženie počtu ponúk alebo riešení počas rokovania
alebo dialógu |
IV.2. |
Kritériá vyhodnotenia ponúk |
IV.2.1. |
Kritériá vyhodnotenia ponúk Najnižšia cena. |
|
|
IV.2.2. |
Použije sa elektronická aukcia Áno. |
|
Elektronická
aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom systému EVO a bude dvojkolová. Počas
elektronickej aukcie bude umožnené všetkým vyzvaným uchádzačom reagovať na
ponuky ostatných uchádzačov. Východiskom e- aukcie sú ceny. Podrobné informácie
o pravidlách e-aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch. |
IV.3. |
Administratívne informácie |
IV.3.1. |
Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný
obstarávateľ 412011 |
IV.3.2. |
Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto
zákazky Nie. |
IV.3.3. |
Podmienky na získanie súťažných podkladov a
doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov |
|
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady
alebo o prístup k dokumentom |
|
Dátum: 18. 1. 2012. Čas: 10.00 h. |
|
Úhrada za súťažné podklady: Nie. |
IV.3.4. |
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
span> |
|
Dátum: 26. 1. 2012. Čas: 10.00 h. |
IV.3.5. |
Dátum odoslania výziev na predkladanie ponúk alebo na
účasť na dialógu vybraným záujemcom |
IV.3.6. |
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov
viazané |
|
Do termínu. |
|
Dátum: 29. 2. 2012 |
IV.3.7. |
Podmienky otvárania ponúk |
|
Dátum: 27. 1. 2012. Čas: 10.00 h. |
|
Miesto: NÚTPCHaHCH Vyšné Hágy seminárna
miestnosť |
|
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk
span>: V procese VO
sa použije elektronická aukcia preto bude otváranie ponúk neverejné.
SPAN> |
|
|
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. |
Toto obstarávanie sa bude opakovať Nie. |
VI.2. |
Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z
fondov EÚ Nie. |
VI.3. |
Ďalšie informácie
Verejný
obstarávateľ pri zadávaní zákazky využíva elektronickú komunikáciu
prostredníctvom systému EVO, www.evo.gov.sk (ďalej len systém EVO), na
vydávanie súťažných podkladov, vysvetľovanie, prijímanie ponúk, otváranie -
prvotné vyhodnotenie ponúk. Záujemca sa musí pre účasť v tejto zákazke
zaregistrovať prostredníctvom systému EVO a pokračovať ďalej v zmysle usmernení
v systéme EVO a v súťažných podkladoch. V systéme EVO je pre záujemcov k
dispozícii príručka uchádzača, v ktorej sú v bode 3.2 uvedené pokyny pre účasť
na verejnej súťaži. Súťažné podklady budú prístupné iba záujemcom
zaregistrovaným cez systém EVO. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom
súťažné podklady v listinnej podobe. Verejný obstarávateľ neposkytne súťažné
podklady záujemcovi, ktorý o ne nepožiada prostredníctvom systému EVO. V
prípade technických či iných objektívnych problémov, ktoré neumožnia
elektronickú komunikáciu prostredníctvom systému EVO, bude zákazka prebiehať
listinne (písomne) v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.
SPAN> |
VI.4. |
Dátum odoslania tohto oznámenia 23. 12. 2011 |
|
|