Verejná súťaž: Rekonštrukcia tepelného hospodárstva LRS Omšenie  

Verejná súťaž


MSP
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 k vyhláške č. 530/2009 Z. z.
Druh postupu: Verejná súťaž.
Druh zákazky: Práce.
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže (GR ZVJS) 
IČO: 00212008 
Šagátova 1, 813 04 Bratislava-Ružinov 
Slovenská republika 
Kontaktné miesto (miesta): Šagátova 1 
Kontaktná osoba: Ing. Miroslav Valaštín 
Telefón: +421 220831503 
Fax: +421 220831696 
E-mail: miroslav.valastin@zvjs.sk 
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa/obstarávateľa (URL): http://www.zvjs.sk 
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.zvjs.sk 
Ďalšie informácie možno získať na: už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach).
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na: už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach).
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na: už uvedenú adresu a kontaktné miesto.
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona:
§ 6 ods. 1 písm. a).
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Verejný poriadok a bezpečnosť
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
Áno.
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Rekonštrukcia tepelného hospodárstva LRS Omšenie a Rekonštrukcia tepelného hospodárstva Inštitútu vzdelávania MS SR
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
a) Stavebné práce.
Uskutočnenie prác.
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania prác: Liečebno- rehabilitačné stredisko ZVJS a Inštitút vzdelávania Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky, 914 43 Omšenie
NUTS kód:
SK022.
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku.
II.1.4. Informácie o rámcovej dohode
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je : A) realizácia stavby Rekonštrukcia tepelného hospodárstva LRS Omšenie podľa projektovej dokumentácie : Úprava projektu stavby Rekonštrukcia tepelného hospodárstva LRS Omšenie zmena palivovej základne, zákazkové č. 32-28/11-2012, vypracoval autorizovaný stavebný inžinier Ing. Rastislav Konkoľ a realizácia hydraulického vyregulovania vykurovacej sústavy LRS Omšenie - podľa návrhu na hydraulické vyregulovanie vypracovanej 05/2012 B) realizácia stavby Rekonštrukcia tepelného hospodárstva Inštitútu vzdelávania MS SR podľa projektovej dokumentácie : Úprava projektu stavby Rekonštrukcia tepelného hospodárstva Inštitútu vzdelávania MS SR, zákazkové č. 7-8/2012, vypracoval autorizovaný stavebný inžinier Ing. Rastislav Konkoľ.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45251250-8.
Doplnkový slovník: CB30-1, FG04-1, IA13-5.
II.1.7. Rozdelenie na časti
Nie.
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
Nie.
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
A) Rekonštrukcia tepelného hospodárstva LRS Omšenie 583 204,00 EUR bez DPH, počas platnosti zmluvy, B) Realizácia hydraulického vyregulovania vykurovacej sústavy LRS Omšenie - 35 350,00 EUR bez DPH počas platnosti zmluvy, C) Rekonštrukcia tepelného hospodárstva Inštitútu vzdelávania MS SR 81 446,00 EUR bez DPH, počas platnosti zmluvy.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH:
Hodnota: 700000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie: v dňoch (od uzatvorenia zmluvy).
Hodnota: 70
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov štátneho rozpočtu verejného obstarávateľa. Úhrada faktúr sa bude uskutočňovať bezhotovostným platobným stykom v eurách v 30 dňovej lehote splatnosti od doručenia faktúry verejnému obstarávateľovi, bez poskytnutia preddavkov. Vo faktúre je potrebné uvádzať registračné číslo zmluvy.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia (§ 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní) uchádzač preukazuje : a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace (ku dňu predkladania ponúk), b) písm. c) potvrdením príslušného súdu, nie starším ako 3 mesiace (ku dňu predkladania ponúk), c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako 3 mesiace ( ku dňu predkladania ponúk), d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako 3 mesiace (ku dňu predkladania ponúk), e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) písm. g) uchádzač nepreukazuje žiadnym písomným dokladom alebo vyhlásením. V prípade, ak nastane tento skutkový stav, verejný obstarávateľ je povinný ho preukázať. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača preukázanie finančného a ekonomického postavenie podľa § 27 ods. 1, písm. a) : vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné): Verejný obstarávateľ požaduje predložiť vyjadrenie banky (bánk) alebo pobočky zahraničnej banky (bánk), v ktorej/v ktorých má uchádzač vedený/é účet/ty, o schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky; vyjadrenie banky (bánk) uchádzač predloží v originálnom vyhotovení alebo v úradne osvedčenej kópii tohto dokumentu. V predmetnom vyjadrení banka potvrdí, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru uchádzač dodržuje splátkový kalendár, bežný účet uchádzača nie je a ani nebol predmetom exekúcie. Súčasne uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá vedený účet, záväzky. Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Predmetná podmienka mapuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si záväzkov voči banke v snahe zabezpečiť, aby nedošlo k riziku ohľadne plnenia predmetu zákazky z titulu ekonomickej nestability a pod. uchádzačom. Podmienka je primeraná a jej potreba sleduje cieľ nájsť spôsobilého a ekonomicky seriózneho uchádzača, ktorý si plní svoje záväzky riadne a včas. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods. 1, písm. b) : zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení,
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné): Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam najmenej troch dodávok stavebných prác ako sú obstarávané touto verejnou súťažou t.j. inštalácia tepelného zdroja za roky 2007, 2008, 2009, 2010 a 2011 (v závislosti od vzniku alebo prevádzkovania činnosti) s uvedením mena, priezviska a telefonického kontaktu osoby, u ktorej si môže verejný obstarávateľ predložené údaje overiť a zároveň preukáže, že v uvedenom období zrealizoval úspešnú dodávku stavebných prác ako sú obstarávané touto verejnou súťažou t.j. inštaláciu tepelného zdroja s tepelným výkonom nad 1 000 kW. Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Požiadavka verejného obstarávateľa vyplýva z charakteru predmetu zmluvy technicky náročnej rekonštrukcie tepelného hospodárstva s inštaláciou tepelného zdroja 1150 kW, ktoré je nevyhnutné zrealizovať mimo vykurovacieho obdobia ( v období 08/2012 do 10/2012). Potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti vyplýva zo skutočnosti, že od uvedeného tepelného hospodárstva sú závislé dve rozsiahle prevádzky LRS Omšenie a Inštitút vzdelávania Ministerstva spravodlivosti. Uplatnením tejto podmienky je vytvorený reálny predpoklad, že zákazku bude realizovať uchádzač s primeranými technickými a odbornými predpokladmi, v požadovanom termíne a v primeranej kvalite diela. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž.
IV.1.2. Obmedzenie počtu záujemcov, ktorí budú vyzvaní na predloženie ponuky alebo na účasť na dialógu
IV.1.3. Zníženie počtu ponúk alebo riešení počas rokovania alebo dialógu
IV.2. Kritériá vyhodnotenia ponúk
IV.2.1. Kritériá vyhodnotenia ponúk
Najnižšia cena.
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Áno.
Elektronická aukcia sa uskutoční v systéme EVO. Pred začatím EA komisia vyhodnotí predložené ponuky jednotlivých uchádzačov podľa kritérií na vyhodnotenie ponúk podľa časti A.3 Kritérium na hodnotenie ponúk a pravidlá jeho uplatnenia. Títo uchádzači budú písomne vyzvaní najneskôr dva pracovné dni pred spustením EA prostredníctvom Výzvy na účasť v elektronickej aukcii na predloženie nových cien upravených smerom nadol. Systém EVO vyzve na účasť v EA tých uchádzačov, ktorých ponuky splnili stanovené podmienky; uchádzači, ktorí nesplnili podmienky tejto zákazky, nebudú zaradení do EA a budú deaktivovaní. Systém EVO po otvorení EA automaticky pošle účastníkom zaradeným do EA notifikáciu s pozvánkou na účasť v EA, ktorá obsahuje názov zákazky, prihlasovacie meno uchádzača do zákazky, začiatok EA a informácie týkajúce sa individuálneho pripojenia k používanému elektronickému zariadeniu ako aj odkaz na miesto zverejnenia Výzvy na účasť v EA. Túto notifikáciu je potrebné preto považovať iba za informáciu o výzve na účasť v EA. Verejný obstarávateľ zvolil uzatvorený obálkový typ - 4 etapy, z toho 3 súťažné etapy elektronickej aukcie: 1. etapa bude nultou (vstupnou) nesúťažnou etapou (vstupné hodnoty z ponúk uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk v listinnej podobe, zadá z predmetných ponúk verejný obstarávateľ pred začatím EA); nultá (vstupná) etapa bude trvať 20 minút, 2. etapa bude 1. súťažnou etapou EA - bude trvať 20 minút, 3. etapa bude 2. súťažnou etapou EA - bude trvať 20 minút, 4. etapa bude 3. súťažnou etapou EA bude trvať 20 minút, koniec EA bude ukončením 3. súťažnej etapy.
IV.3. Administratívne informácie
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
GR ZVJS-164/32-2012
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
Nie.
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 13. 6. 2012. Čas: 09.00 h.
Úhrada za súťažné podklady: Nie.
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum: 22. 6. 2012. Čas: 09.00 h.
IV.3.5. Dátum odoslania výziev na predkladanie ponúk alebo na účasť na dialógu vybraným záujemcom
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu.
Dátum: 30. 9. 2012
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum: 22. 6. 2012. Čas: 09.30 h.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
Nie.
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Nie.
VI.3. Ďalšie informácie
Pri realizácii tejto zákazky je potrebné, aby záujemca/uchádzač postupoval v zmysle pokynov uvedených na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie http://www.evo.gov.sk cez portál EVO s publikovanými zákazkami. Súťažné podklady budú prístupné zaregistrovaným záujemcom cez systém EVO . Súčasťou predloženej ponuky musí byť preukázané zloženie zábezpeky vo výške 15 000,- € (slovom: pätnásťtisíc eur) nasledovným spôsobom : 1.Zábezpeka formou zloženia finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa 2. Zábezpeka formou poskytnutia bankovej záruky Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v rámci ponuky predložil : 1. Krycí list ponuky s identifikačnými údajmi uchádzača (v prípade skupiny dodávateľov za každého člena skupiny): obchodný názov, sídlo alebo miesto podnikania, meno, priezvisko a funkcia štatutárneho zástupcu (štatutárnych zástupcov) uchádzača, IČO, IČ DPH, DIČ, bankové spojenie, číslo bankového účtu, kontaktnú osobu, kontaktné telefónne číslo, číslo faxu, e-mail, internetová adresa, a s návrhom kritérií na hodnotenie ponúk, vyplnený podľa vzoru uvedeného v prílohe časti C súťažných podkladov, 2. Obsah ponuky so zoznamom predložených dokladov a dokumentov a číslom strany, kde sa predmetný doklad alebo dokument nachádza, 3. Vyhlásenie uchádzača podľa vzoru uvedeného v prílohe tejto časti (A.1) súťažných podkladov, v prípade skupiny dodávateľov treba uviesť plnú moc pre jedného člena skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny v zmysle vzoru uvedeného v časti C1 súťažných podkladov 4. Potvrdenia, doklady a dokumenty, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, požadované v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v časti súťažných podkladov A.2 Podmienky účasti uchádzačov, 5. Oprávnenie na činnosť podľa § 15 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na druh činnosti - Oprava vyhradených technických zariadení plynových a podľa vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí,a rodiny Slovenskej republiky č. 508/2009 Z. z. v rozsahu: OU oprava a údržba, M montáž do funkčného celku na mieste budúcej prevádzky, R rekonštrukcia v rozsahu: technické zariadenia plynové skupiny A - h, technické zariadenia plynové skupiny B - f, g, 6. Oprávnenie na činnosť podľa § 15 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na druh činnosti - Oprava vyhradených technických zariadení takových a podľa vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí,a rodiny Slovenskej republiky č. 508/2009 Z. z. v rozsahu: OU oprava a údržba, M montáž do funkčného celku na mieste budúcej prevádzky, R rekonštrukcia v rozsahu: technické zariadenia tlakové skupiny A - a4, b1 technické zariadenia tlakové skupiny B - a4, b1, f1, f2, f3, f4, 7. Návrh zmluvy o dielo - návrh obchodných podmienok dodania predmetu zákazky , spracované podľa časti súťažných podkladov B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky; návrh musí zohľadniť všetky podmienky stanovené verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch v súlade s časťou B.1 Opis predmetu zákazky a časťou B.2 Spôsob určenia ceny; návrh musí byť podpísaný štatutárnym/ mi zástupcom/mi uchádzača oprávneného konať v záväzkových vzťahoch (prípadne všetkými štatutárnymi zástupcami uchádzača, ktorí sú oprávnení konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch navonok), v súlade s dokladom o oprávnení podnikať, Ak súčasťou ponuky uchádzača nebudú doklady a dokumenty uvedené v bode 1, 4 až 7, bude táto ponuka vylúčená z procesu verejného obstarávania.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
17. 5. 2012