|
MST |
|
Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania |
Formulár: Príloha č. 2
Podľa nariadenia komisie (ES) č. 1564/2005 |
|
Druh postupu:
Verejná súťaž. |
Druh zákazky:
Tovary. |
|
|
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) |
NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA) |
|
Generálne riaditeľstvo Zboru
väzenskej a justičnej stráže (GR ZVJS)
|
IČO:
00212008
|
Šagátova 1, 813 04
Bratislava-Ružinov
|
Slovenská republika
|
Kontaktné miesto (miesta):
Šagatova 1, 81304 Bratislava
|
Kontaktná osoba:
Kubalová Lenka
|
Telefón:
+421 220831111
|
Fax:
+421 220831696
|
E-mail:
kubaloval@zvjs.sk
|
Adresa hlavnej stránky
verejného obstarávateľa (URL): http://www.zvjs.sk
|
Adresa stránky profilu
kupujúceho (URL): http://www.zvjs.sk
|
|
|
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedenom kontaktnom mieste
(miestach). |
|
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre
súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na: vyššie uvedenom kontaktnom mieste
(miestach). |
|
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené
na: vyššie uvedené
kontaktné miesto (miesta). |
I.2) |
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA A HLAVNÝ PREDMET ALEBO
PREDMETY ČINNOSTI |
|
Druh verejného obstarávateľa:
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych
útvarov |
|
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
span>
|
|
Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných
obstarávateľov: Nie. |
|
|
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) |
OPIS |
II.1.1) |
Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa |
|
Košeľa a blúzka |
II.1.2) |
Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania
tovarov alebo poskytovania služieb |
|
b) Tovary. |
|
Kúpa. |
|
Hlavné miesto dodania tovarov: Ústredný sklad
Zboru väzenskej a justičnej stráže, Liptovská Štiavnica 1, 034 50 Ružomberok
1 |
|
NUTS kód: |
|
|
II.1.3) |
Oznámenie zahŕňa |
|
Vypracovanie rámcovej dohody. |
II.1.4) |
Informácie o rámcovej dohode |
|
Rámcová dohoda s jediným uchádzačom. |
|
Trvanie rámcovej dohody (obdobie): v rokoch. |
|
Hodnota: 4 |
|
Predpokladaná hodnota bez DPH: |
|
Hodnota: 1006060,0000 EUR |
II.1.5) |
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov) |
|
Košeľa s krátkym a dlhým rukávom vzor
2010 a blúzka s krátkym a dlhým rukávom vzor 2010 pre príslušníkov Zboru
väzenskej a justičnej stráže. |
II.1.6) |
Spoločný slovník obstarávania (CPV) |
|
Hlavný predmet Hlavný
slovník: 18332000-5.
|
II.1.7) |
Na toto obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom
obstarávaní (GPA) |
|
Nie. |
II.1.8) |
Rozdelenie na časti |
|
Nie. |
II.1.9) |
Varianty sa prijímajú |
|
Nie. |
II.2) |
MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZÁKAZKY |
II.2.1) |
Celkové množstvo alebo rozsah |
|
|
II.2.2) |
Opcie |
|
|
II.3) |
TRVANIE ZMLUVY ALEBO LEHOTY USKUTOČNENIA |
|
Obdobie: v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy). |
|
Hodnota: 48 |
|
|
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ
INFORMÁCIE
III.1) |
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZMLUVY |
III.1.1) |
Požadované zábezpeky a záruky Súčasťou
ponuky musí byť preukázané zloženie zábezpeky vo výške 20 000,- €.
Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v časti ,, A.4 Zábezpeka súťažných
podkladoch. |
III.1.2) |
Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania
a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia Predmet
zákazky bude financovaný z prostriedkov štátneho rozpočtu, verejný obstarávateľ
neposkytuje zálohy na plnenie predmetu zmluvy, predmet zákazky bude hradený
bezhotovostnou platbou na základe faktúry (s 30 dňovou splatnosťou) vystavenej
po odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy na základe potvrdeného dodacieho
listu. |
III.1.3) |
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina dodávateľov, s
ktorou sa uzatvorí zmluva |
III.1.4) |
Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie
zmluvy |
III.2) |
PODMIENKY ÚČASTI |
III.2.1) |
Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane
požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného
registra |
|
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na
vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti
uvedené v § 26 ods. 1 písm. a) až g) zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a
doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a preukáže ich
predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií.
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 v zmysle § 26 ods.
2 alebo ods. 3 až 7 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení
niektorých zákonov v znení neskorších predpisov dokladmi nie staršími ako tri
mesiace ku dňu 31. 03. 2011.
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov pre verejné obstarávanie, môže doklady
preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 v zmysle § 26 ods. 2
alebo 3 až 7 nahradiť predložením overenej kópie platného potvrdenia o zapísaní
do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Ak uchádzač predloží úradne overenú kópiu platného potvrdenia o zapísaní do
zoznamu podnikateľov pre verejné obstarávanie, predloží aj doklad podľa § 26
ods. 2 písmeno e) zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že nemá pozastavenú podnikateľskú činnosť
alebo nie je v obdobnej situácii podľa zákonov a predpisov platných v krajine
svojho sídla. |
III.2.2) |
Ekonomické a finančné postavenie |
|
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na
vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží prehľad o
celkovom dosiahnutom obrate za posledné tri roky (2008, 2009 a 2010), ktorými
preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie. |
III.2.3) |
Technická spôsobilosť |
|
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na
vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné
informácie a dokumenty, ktorými preukáže technickú spôsobilosť na dodanie
tovaru: vzorky tovaru a opis tovaru, všetky požadované dokumenty podľa bodu 16
súťažných podkladov. |
III.2.4) |
Vyhradené zákazky |
III.3) |
OSOBITNÉ PODMIENKY ZÁKAZIEK NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
span> |
|
|
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) |
DRUH POSTUPU |
IV.1.1) |
Druh postupu
Verejná súťaž. |
IV.1.2) |
Obmedzenie počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na
predloženie ponuky, alebo na rokovania alebo na účasť na dialógu |
IV.1.3) |
Zníženie počtu dodávateľov počas rokovania alebo
dialógu |
IV.2) |
KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK |
IV.2.1) |
Kritériá na vyhodnotenie ponúk Najnižšia cena. |
|
|
IV.2.2) |
Použije sa elektronická aukcia Áno. |
|
ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Pred začatím
elektronickej aukcie verejný obstarávateľ vyhodnotí všetky predložené ponuky a
požadované vzorky z hľadiska splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa.
Uchádzači, ktorí nebudú vylúčení z verejnej súťaže, budú verejným
obstarávateľom vyzvaní na účasť v elekronickej aukcii na predloženie nových
cien upravených smerom nadol. Výzva na účasť v elektronickej aukcii bude
verejným obstarávateľom odoslaná elektronickými prostriedkami súčasne všetkým
uchádzačom a bude obsahovať všetky príslušné informácie týkajúce sa
elektronickej aukcie. Výzvu k účasti na elektronickej aukcii odošle verejný
obstarávateľ minimálne dva pracovné dni pred jej začatím s uvedením všetkých
potrebných informácií k priebehu elektronickej aukcie podľa § 43 zákona č.
25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v
znení neskorších predpisov.
Elektronická aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom systému EVO a bude
viackolová bez možnosti automatického predĺženia pevne určeného času
elektronickej aukcie.
Počas elektronickej aukcie bude umožnené všetkým vyzvaným uchádzačom reagovať
na ponuky ostatných uchádzačov.
Minimálne zníženie ceny je určené na 1,0 EUR (minimálne zníženie ceny je vo
vzťahu k celkovej cene vrátane DPH uchádzača). Dodržanie minimálneho zníženia
ceny je systémom kontrolované, ak nová ponuka nedosiahne určené minimálne
zníženie ceny, systém nebude novú ponuku uchádzača akceptovať.
V elektronickej aukcii bude hodnotená celková cena vrátane DPH = cena za 1 ks
košele s krátkym rukávom vzor 2010 vrátane DPH + cena za 1 ks košele s dlhým
rukávom vzor 2010 vrátane DPH + cena za 1 ks blúzky s krátkym rukávom vzor 2010
vrátane DPH + cena za 1 ks blúzky s dlhým rukávom vzor 2010 vrátane DPH. Na
základe vyhodnotenia celkovej ceny vrátane DPH bude určené umiestnenie
uchádzačov.
V prípade nevykonania elektronickej aukcie z dôvodu vyššej moci (napr. plošného
výpadku siete internetu) alebo z inej nepredpokladanej objektívnej príčiny si
verejný obstarávateľ vyhradzuje právo najneskôr do 72 hodín po pôvodne určeného
termínu vykonania elektronickej aukcie vykonať novú aukciu za nezmenených
podmienok.
Poradie uchádzačov bude určené výsledkom elektronickej aukcie. Úspešný bude ten
uchádzač, ktorý v elektronickej aukcii navrhne najnižiu celkovú cenu vrátane
DPH podľa bodu 32.6 súťažných podkladov. |
IV.3) |
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE |
IV.3.1) |
Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný
obstarávateľ |
IV.3.2) |
Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto
zákazky Áno.
span> |
|
Predbežné oznámenie.
span> |
|
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2010/S 121-183348 z 25.06.2010 |
|
|
IV.3.3) |
Podmienky na získanie súťažných podkladov a
doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov |
|
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady
alebo o prístup k dokumentom |
|
Dátum: 25. 3. 2011 |
|
Spoplatnenie súťažných podkladov: Nie. |
IV.3.4) |
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
span> |
|
Dátum: 31. 3. 2011 |
IV.3.6) |
Jazyk (jazyky), v ktorom možno predložiť ponuky alebo
doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti
|
IV.3.7) |
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov
viazané |
|
Obdobie: Do dátumu. |
|
Dátum: 30. 4. 2011 |
IV.3.8) |
Podmienky na otváranie obálok s ponukami |
|
Dátum: 31. 3. 2011 |
|
|
ODDIEL VI: DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1) |
TOTO OBSTARÁVANIE SA BUDE OPAKOVAŤ |
VI.2) |
ZÁKAZKA SA TÝKA PROJEKTU/PROGRAMU FINANCOVANÉHO Z
FONDOV SPOLOČENSTVA Nie. |
VI.3) |
ĎALŠIE INFORMÁCIE
Súťažné
podklady sú vložené do systému EVO a sú k dispozícii len zaregistrovaným
záujemcom v systéme EVO. |
VI.4) |
REVÍZNE POSTUPY |
VI.4.1) |
Orgán zodpovedný za konanie o námietkach |
|
Úrad pre verejné obstarávanie
|
IČO:
31 797 903
|
Dunajská 68, P. O. BOX 58, 820 04
Bratislava 24
|
Slovenská republika
|
Telefón:
+421 250264176
|
Fax:
+421 250264219
|
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
|
|
|
Orgán zodpovedný za konanie o žiadostiach o nápravu
span> |
|
|
VI.4.2) |
Podávanie žiadostí o nápravu a námietok |
VI.4.3) |
Úrad, v ktorom možno získať informácie o revíznych
postupoch |
|
Úrad pre verejné obstarávanie
|
IČO:
31 797 903
|
Dunajská 68, P. O. BOX 58, 820 04
Bratislava 24
|
Slovenská republika
|
Telefón:
+421 250264176
|
Fax:
+421 250264219
|
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
|
|
VI.5) |
Dátum odoslania tohto oznámenia 3. 2. 2011 |
|
|