Verejná súťaž: Košeľa a blúzka  

Verejná súťaž


MST
Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania
Formulár: Príloha č. 2 Podľa nariadenia komisie (ES) č. 1564/2005
Druh postupu: Verejná súťaž.
Druh zákazky: Tovary.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže (GR ZVJS) 
IČO: 00212008 
Šagátova 1, 813 04 Bratislava-Ružinov 
Slovenská republika 
Kontaktné miesto (miesta): Šagatova 1, 81304 Bratislava 
Kontaktná osoba: Kubalová Lenka 
Telefón: +421 220831111 
Fax: +421 220831696 
E-mail: kubaloval@zvjs.sk 
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zvjs.sk 
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.zvjs.sk 
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedenom kontaktnom mieste (miestach).
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na: vyššie uvedenom kontaktnom mieste (miestach).
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na: vyššie uvedené kontaktné miesto (miesta).
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA A HLAVNÝ PREDMET ALEBO PREDMETY ČINNOSTI
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecná štátna správa
Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov: Nie.
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Košeľa a blúzka
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
b) Tovary.
Kúpa.
Hlavné miesto dodania tovarov: Ústredný sklad Zboru väzenskej a justičnej stráže, Liptovská Štiavnica 1, 034 50 Ružomberok 1
NUTS kód:
SK.
II.1.3) Oznámenie zahŕňa
Vypracovanie rámcovej dohody.
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Rámcová dohoda s jediným uchádzačom.
Trvanie rámcovej dohody (obdobie): v rokoch.
Hodnota: 4
Predpokladaná hodnota bez DPH:
Hodnota: 1006060,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Košeľa s krátkym a dlhým rukávom vzor 2010 a blúzka s krátkym a dlhým rukávom vzor 2010 pre príslušníkov Zboru väzenskej a justičnej stráže.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 18332000-5.
II.1.7) Na toto obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA)
Nie.
II.1.8) Rozdelenie na časti
Nie.
II.1.9) Varianty sa prijímajú
Nie.
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZÁKAZKY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
II.2.2) Opcie
II.3) TRVANIE ZMLUVY ALEBO LEHOTY USKUTOČNENIA
Obdobie: v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy).
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZMLUVY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Súčasťou ponuky musí byť preukázané zloženie zábezpeky vo výške 20 000,- €. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v časti ,, A.4 Zábezpeka súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov štátneho rozpočtu, verejný obstarávateľ neposkytuje zálohy na plnenie predmetu zmluvy, predmet zákazky bude hradený bezhotovostnou platbou na základe faktúry (s 30 dňovou splatnosťou) vystavenej po odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy na základe potvrdeného dodacieho listu.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 písm. a) až g) zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 v zmysle § 26 ods. 2 alebo ods. 3 až 7 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov dokladmi nie staršími ako tri mesiace ku dňu 31. 03. 2011. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov pre verejné obstarávanie, môže doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 v zmysle § 26 ods. 2 alebo 3 až 7 nahradiť predložením overenej kópie platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač predloží úradne overenú kópiu platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov pre verejné obstarávanie, predloží aj doklad podľa § 26 ods. 2 písmeno e) zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že nemá pozastavenú podnikateľskú činnosť alebo nie je v obdobnej situácii podľa zákonov a predpisov platných v krajine svojho sídla.
III.2.2) Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží prehľad o celkovom dosiahnutom obrate za posledné tri roky (2008, 2009 a 2010), ktorými preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukáže technickú spôsobilosť na dodanie tovaru: vzorky tovaru a opis tovaru, všetky požadované dokumenty podľa bodu 16 súťažných podkladov.
III.2.4) Vyhradené zákazky
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY ZÁKAZIEK NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž.
IV.1.2) Obmedzenie počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na predloženie ponuky, alebo na rokovania alebo na účasť na dialógu
IV.1.3) Zníženie počtu dodávateľov počas rokovania alebo dialógu
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena.
IV.2.2) Použije sa elektronická aukcia
Áno.
ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Pred začatím elektronickej aukcie verejný obstarávateľ vyhodnotí všetky predložené ponuky a požadované vzorky z hľadiska splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa. Uchádzači, ktorí nebudú vylúčení z verejnej súťaže, budú verejným obstarávateľom vyzvaní na účasť v elekronickej aukcii na predloženie nových cien upravených smerom nadol. Výzva na účasť v elektronickej aukcii bude verejným obstarávateľom odoslaná elektronickými prostriedkami súčasne všetkým uchádzačom a bude obsahovať všetky príslušné informácie týkajúce sa elektronickej aukcie. Výzvu k účasti na elektronickej aukcii odošle verejný obstarávateľ minimálne dva pracovné dni pred jej začatím s uvedením všetkých potrebných informácií k priebehu elektronickej aukcie podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Elektronická aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom systému EVO a bude viackolová bez možnosti automatického predĺženia pevne určeného času elektronickej aukcie. Počas elektronickej aukcie bude umožnené všetkým vyzvaným uchádzačom reagovať na ponuky ostatných uchádzačov. Minimálne zníženie ceny je určené na 1,0 EUR (minimálne zníženie ceny je vo vzťahu k celkovej cene vrátane DPH uchádzača). Dodržanie minimálneho zníženia ceny je systémom kontrolované, ak nová ponuka nedosiahne určené minimálne zníženie ceny, systém nebude novú ponuku uchádzača akceptovať. V elektronickej aukcii bude hodnotená celková cena vrátane DPH = cena za 1 ks košele s krátkym rukávom vzor 2010 vrátane DPH + cena za 1 ks košele s dlhým rukávom vzor 2010 vrátane DPH + cena za 1 ks blúzky s krátkym rukávom vzor 2010 vrátane DPH + cena za 1 ks blúzky s dlhým rukávom vzor 2010 vrátane DPH. Na základe vyhodnotenia celkovej ceny vrátane DPH bude určené umiestnenie uchádzačov. V prípade nevykonania elektronickej aukcie z dôvodu vyššej moci (napr. plošného výpadku siete internetu) alebo z inej nepredpokladanej objektívnej príčiny si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo najneskôr do 72 hodín po pôvodne určeného termínu vykonania elektronickej aukcie vykonať novú aukciu za nezmenených podmienok. Poradie uchádzačov bude určené výsledkom elektronickej aukcie. Úspešný bude ten uchádzač, ktorý v elektronickej aukcii navrhne najnižiu celkovú cenu vrátane DPH podľa bodu 32.6 súťažných podkladov.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
IV.3.2) Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
Áno.
Predbežné oznámenie.
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2010/S 121-183348 z 25.06.2010
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 25. 3. 2011
Spoplatnenie súťažných podkladov: Nie.
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum: 31. 3. 2011
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predložiť ponuky alebo doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Obdobie: Do dátumu.
Dátum: 30. 4. 2011
IV.3.8) Podmienky na otváranie obálok s ponukami
Dátum: 31. 3. 2011
ODDIEL VI: DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1) TOTO OBSTARÁVANIE SA BUDE OPAKOVAŤ
VI.2) ZÁKAZKA SA TÝKA PROJEKTU/PROGRAMU FINANCOVANÉHO Z FONDOV SPOLOČENSTVA
Nie.
VI.3) ĎALŠIE INFORMÁCIE
Súťažné podklady sú vložené do systému EVO a sú k dispozícii len zaregistrovaným záujemcom v systéme EVO.
VI.4) REVÍZNE POSTUPY
VI.4.1) Orgán zodpovedný za konanie o námietkach
Úrad pre verejné obstarávanie 
IČO: 31 797 903 
Dunajská 68, P. O. BOX 58, 820 04 Bratislava 24 
Slovenská republika 
Telefón: +421 250264176 
Fax: +421 250264219 
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk 
Orgán zodpovedný za konanie o žiadostiach o nápravu
 
VI.4.2) Podávanie žiadostí o nápravu a námietok
VI.4.3) Úrad, v ktorom možno získať informácie o revíznych postupoch
Úrad pre verejné obstarávanie 
IČO: 31 797 903 
Dunajská 68, P. O. BOX 58, 820 04 Bratislava 24 
Slovenská republika 
Telefón: +421 250264176 
Fax: +421 250264219 
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk 
VI.5) Dátum odoslania tohto oznámenia
3. 2. 2011