Verejná súťaž: Tkaniny – keper  

Verejná súťaž


MST
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 k vyhláške č. 530/2009 Z. z.
Druh postupu: Verejná súťaž.
Druh zákazky: Tovary.
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Ústav na výkon trestu odňatia slobody 
IČO: 00738395 
Budovateľská, Priečinok 28 1, 040 15 Košice-Šaca 
Slovenská republika 
Kontaktné miesto (miesta): Ústav na výkon trestu odňatia slobody v Košiciach- Šaci 
Kontaktná osoba: p. Lysý Boris 
Telefón: +421 556841408 
Fax: +421 556842485 
E-mail: vedeniesharesaca@zvjs.sk; sekretariatsharesaca@zvjs.sk 
Ďalšie informácie možno získať na: už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach).
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na: už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach).
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na: už uvedenú adresu a kontaktné miesto.
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona:
§ 6 ods. 1 písm. a).
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecná štátna správa
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
Nie.
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Tkaniny - keper
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
b) Tovary.
Kúpa.
Hlavné miesto dodania tovarov: Ústav na výkon trestu odňatia slobody v Košiciach-Šaci
NUTS kód:
SK042.
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku.
II.1.4. Informácie o rámcovej dohode
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Názov tovaru: Keper Farba podľa PANTONE TEXTILE TPX: 18-4148 victória blue Druh látky (zloženie): 100% BA Typ väzby: keper Gramáž: 271 g/m2 + - 5% Zrážanlivosť: 0-2% Stálofarebnosť: stálofarebný Hrúbka nite: 20/NE O.E. Šírka látky: 150 cm
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 19210000-1.
II.1.7. Rozdelenie na časti
Nie.
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
Nie.
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH:
Hodnota: 50000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie: v dňoch (od uzatvorenia zmluvy).
Hodnota: 30
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
22.1. Zábezpeka ponúk sa vyžaduje. 22.2. Zábezpeka je stanovená vo výške 2 500,- €. 22.3. Spôsob zloženia zábezpeky : Uchádzač môže zložiť zábezpeku dvoma spôsobmi: - poskytnutím bankovej záruky banky za uchádzača, - zložením finančných prostriedkov na bankový účet obstarávateľa. 22.4. Spôsob zloženia zábezpeky si zvolí uchádzač. Pri zložení finančných prostriedkov na účet obstarávateľa uchádzač zloží zábezpeku formou finančných prostriedkov na účet: Bankový ústav 8180 Štátna pokladnica Číslo účtu: 7000164664/8180 Variabilný symbol: IČO uchádzača Konštantný symbol: 0558 Zábezpeku je možné zložiť len v eurách. 22.5. Finančné prostriedky musia byť pripísané na účte obstarávateľa najneskôr v deň uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Doba platnosti zábezpeky formou zloženia finančných prostriedkov na uvedenom účte je platná do uplynutia lehoty viazanosti, respektíve do uplynutia predĺženej lehoty viazanosti ponúk. 22.6. Ak finančné prostriedky nebudú v požadovanej výške a v stanovenom termíne pripísané na účte obstarávateľa bude uchádzač zo súťaže vylúčený. 22.7. Zábezpeka prepadne v prospech obstarávateľa, ak uchádzač odstúpi od svojej ponuky po uplynutí lehoty na predloženie ponúk.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet obstarávania bude financovaný z pridelených prostriedkov štátneho rozpočtu. V prípade nepridelenia rozpočtových prostriedkov obstarávateľovi si obstarávateľ vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu na dodávku tovaru.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať alebo overenú kópiu potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov (nie staršiu ako jeden rok),
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Zoznam úspešných dodávok alebo splnených zmlúv rovnakého druhu, uskutočnených za obdobie posledných 2 rokov (r.2009, r.2010), ktorých zmluvná cena spolu predstavuje aspoň 40 000,- € s DPH za kalendárny rok. V zozname úspešných dodávok alebo splnených zmlúv uchádzač uvedie: - názov alebo obchodné meno zmluvného partnera, adresu jeho sídla, - názov dodaného tovaru, - zmluvnú cenu (celkovú), - termín dodania (rok), - údaje na kontaktnú osobu zmluvného partnera(meno, priezvisko, telefónne číslo), potrebné pre overenie si uvedených údajov a informácií,
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné): za obdobie posledných 2 rokov (r.2009, r.2010), ktorých zmluvná cena spolu predstavuje aspoň 40 000,- € s DPH za kalendárny rok.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Vzorku požadovaného tovaru ( 1 bm), ktoré dodá v ponuke spolu s certifikátmi, alebo vyhláseniami o zhode jednotlivých prevedení tovaru, vydanými autorizovanými osobami, alebo notifikovanými osobami európskeho spoločenstva, Vyhlásenie uchádzača, že súhlasí s podmienkami určenými obstarávateľom,
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž.
IV.1.2. Obmedzenie počtu záujemcov, ktorí budú vyzvaní na predloženie ponuky alebo na účasť na dialógu
IV.1.3. Zníženie počtu ponúk alebo riešení počas rokovania alebo dialógu
IV.2. Kritériá vyhodnotenia ponúk
IV.2.1. Kritériá vyhodnotenia ponúk
Najnižšia cena.
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Áno.
IV.3. Administratívne informácie
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
Nie.
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 20. 4. 2011
Úhrada za súťažné podklady: Nie.
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum: 26. 4. 2011. Čas: 12.00 h.
IV.3.5. Dátum odoslania výziev na predkladanie ponúk alebo na účasť na dialógu vybraným záujemcom
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu.
Dátum: 30. 6. 2011
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum: 30. 3. 2011. Čas: 13.00 h.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Nie.
VI.3. Ďalšie informácie
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
30. 3. 2011