Verejná súťaž: Nákup osobných automobilov  

Verejná súťaž

Oznámenia o oprave
Posun termínu na doručenie ponuky a na otváranie ponúk


MST
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 k vyhláške č. 530/2009 Z. z.
Druh postupu: Verejná súťaž.
Druh zákazky: Tovary.
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Košice 
IČO: 00691135 
Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice-Západ 
Slovenská republika 
Kontaktné miesto (miesta): Magistrát mesta Košice, Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice 
Kontaktná osoba: Ing. Anna Tarhaničová 
Telefón: +421 556419314 
Fax: +421 556419303 
E-mail: anna.tarhanicova@kosice.sk 
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa/obstarávateľa (URL): http://www.kosice.sk 
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.kosice.sk 
Ďalšie informácie možno získať na: už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach).
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na: už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach).
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na: už uvedenú adresu a kontaktné miesto.
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona:
§ 6 ods. 1 písm. b).
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Mestská (obecná) samospráva
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
Nie.
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Nákup osobných automobilov
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
b) Tovary.
Kúpa.
Hlavné miesto dodania tovarov: Magistrát mesta Košice alebo miesto predajcu v Košiciach (podľa ponuky).
NUTS kód:
SK042.
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Vypracovanie rámcovej dohody.
II.1.4. Informácie o rámcovej dohode
Rámcová dohoda s jediným uchádzačom.
Trvanie rámcovej dohody (obdobie): v mesiacoch.
Hodnota: 6
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody (bez DPH):
Hodnota: 137 500,0000 EUR
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenia dodania osobných automobilov rôznej kategórie s príslušenstvom. Osobné automobily musia byť nové, vyrobené najskôr v 11/2011 s max. počtom najazdených km: 12.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34110000-1.
Doplnkový slovník: CA36-8.
II.1.7. Rozdelenie na časti
Nie.
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
Nie.
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Celkové množstvo alebo rozsah: predpokladané množstvo - 12 osobných automobilov rôznej kategórie.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH:
Hodnota: 137 500,0000 EUR
II.2.2. Opcie
Nie.
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie: v intervale .
Začatie: 16. 7. 2012
Ukončenie: 31. 12. 2012
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní. Preddavok sa neposkytne.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Ponuku môže predložiť skupina dodávateľov podľa § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. V prípade prijatia ponuky skupiny musí takáto skupina vytvoriť také právne vzťahy, aby bolo zabezpečené riadne plnenie rámcovej dohody a to v termíne pred podpisom rámcovej dohody.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Nie.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) a preukáže ich dokladmi podľa § 26 ods. 2 resp. 4 alebo 5 zákona.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Doklad - podľa § 27 ods. 1. písm. a) zákona - vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk. Uchádzač predkladá tieto doklady od bánk, v ktorých má vedené účty. Tieto doklady doplní uchádzač čestným vyhlásením podpísaným oprávnenou osobou uchádzača, že nemá účty v iných bankách, ako v tých, od ktorých vyjadrenia predkladá.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné): Podmienka: Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce dva roky k termínu na predkladanie ponúk nebol v nepovolenom debete a že uchádzač má/nemá úver a v prípade úveru že nebol v omeškaní s plnením svojich úverových záväzkov. Odôvodnenie potreby podmienky a jej primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona: Verejný obstarávateľ požaduje túto podmienku pre overenie uchádzača, že bude schopný z hľadiska svojho finančného postavenia riadne plniť predmet zákazky. Požadovaná podmienka je primeraná vzhľadom na požadované podmienky rámcovej dohody.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Doklad: podľa § 28 ods. 1 písm. l) zákona: opis tovaru minimálne v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť ponúkaný tovar s požadovanými parametrami (opisom) podľa súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné): Podmienka: Uchádzač musí preukázať, že jeho ponúkaný tovar spĺňa parametre požadované verejným obstarávateľom podľa súťažných podkladov. Odôvodnenie potreby podmienky a jej primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona: Verejný obstarávateľ požaduje túto podmienku pre overenie, že uchádzač ponúka taký tovar, ktorý spĺňa požadované parametre podľa požiadaviek verejného obstarávateľa.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž.
IV.1.2. Obmedzenie počtu záujemcov, ktorí budú vyzvaní na predloženie ponuky alebo na účasť na dialógu
IV.1.3. Zníženie počtu ponúk alebo riešení počas rokovania alebo dialógu
IV.2. Kritériá vyhodnotenia ponúk
IV.2.1. Kritériá vyhodnotenia ponúk
Najnižšia cena.
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Áno.
Elektronická aukcia sa bude realizovať prostredníctvom systému EVO podľa príručiek uvedených v systéme EVO, podľa súťažných podkladov a výzvy, ktorá upresní podmienky elektronickej aukcie.
IV.3. Administratívne informácie
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
A/2012/13022
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
Nie.
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 29. 5. 2012. Čas: 15.00 h.
Úhrada za súťažné podklady: Nie.
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum: 30. 5. 2012. Čas: 10.00 h.
IV.3.5. Dátum odoslania výziev na predkladanie ponúk alebo na účasť na dialógu vybraným záujemcom
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu.
Dátum: 31. 8. 2012
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum: 31. 5. 2012. Čas: 09.00 h.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Nie.
VI.3. Ďalšie informácie
Verejné obstarávanie sa zabezpečuje prostredníctvom systému EVO - elektronické verejné obstarávanie na webovej stránke: www.evo.gov.sk. Súťažné podklady budú prístupné záujmecom po ich zaregistrovaní sa v systéme EVO. Zákazka je identifikovaná podľa názvu zákazky a podľa názvu verejného obstarávateľa. Registrácia je bezplatná. V systéme EVO je registrácia a prístup k dokumentom možný až do termínu na predkladanie ponúk aj napriek bodu IV.3.3 tohto oznámenia. Záujemcom odporúčame zaregistrovať sa čím skôr tak, aby mali dostatok času na preštudovanie súťažných podkladov, aby mali možnosť požiadať o vysvetlenie a čas na prípravu ponuky. Ponuky sa budú predkladať v písomnej forme v listinnej podobe. Elektronickej aukcii sa budú môcť zúčastniť iba zaregistrovaní uchádzači. Vysvetľovanie podmienok účasti a súťažných podkladov prípadne iných podkladov je prostredníctvom systému EVO. Záujemcovia/uchádzači musia postupovať podľa súťažných podkladov a podľa príručiek pre uchádzača uvedených v systéme EVO pre komunikáciu v systéme EVO. Termín podpísania rámcovej dohody podľa bodu II.3 (trvanie rámcovej dohody - začatie) je nezáväzný, nakoľko závisí od ukončenia hodnotenia ponúk. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude uskutočňovať v slovenskom jazyku.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
25. 4. 2012