|
MST |
|
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA |
Formulár: Príloha č. 4
k vyhláške č. 530/2009 Z. z. |
|
Druh postupu:
Verejná súťaž. |
Druh zákazky:
Tovary. |
|
|
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. |
Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta) |
|
Mesto
Košice
|
IČO:
00691135
|
Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice-Západ
span>
|
Slovenská republika
|
Kontaktné miesto (miesta):
Magistrát mesta Košice, Trieda SNP 48/A, 040 11
Košice
|
Kontaktná osoba:
Ing. Anna Tarhaničová
|
Telefón:
+421 556419314
|
Fax:
+421 556419303
|
E-mail:
anna.tarhanicova@kosice.sk
|
Adresa hlavnej stránky
verejného obstarávateľa/obstarávateľa (URL): http://www.kosice.sk
|
Adresa stránky profilu
kupujúceho (URL): http://www.kosice.sk
|
|
|
Ďalšie informácie možno získať na: už uvedenej adrese a kontaktnom
mieste (miestach). |
|
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov
pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na: už uvedenej adrese a kontaktnom
mieste (miestach). |
|
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené
na: už uvedenú adresu a
kontaktné miesto. |
I.2. |
Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo
predmety činnosti |
I.2.1. |
Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán |
|
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa
zákona: |
|
§ 6 ods. 1 písm. b). |
I.2.2. |
Hlavný predmet alebo predmety činnosti |
|
|
|
Iný predmet (špecifikujte): Mestská (obecná) samospráva
span> |
I.2.3. |
Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných
obstarávateľov Nie. |
|
|
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. |
Opis |
II.1.1. |
Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa Nákup osobných
automobilov |
II.1.2. |
Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác,
dodania tovarov alebo poskytovania služieb
b)
Tovary. |
|
Kúpa. |
|
Hlavné miesto dodania tovarov: Magistrát
mesta Košice alebo miesto predajcu v Košiciach (podľa
ponuky). |
|
NUTS kód: |
|
|
II.1.3. |
Oznámenie zahŕňa
Vypracovanie rámcovej dohody. |
II.1.4. |
Informácie o rámcovej dohode |
|
Rámcová dohoda s jediným uchádzačom. |
|
Trvanie rámcovej dohody (obdobie): v mesiacoch. |
|
Hodnota: 6 |
|
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé
obdobie trvania rámcovej dohody (bez DPH):
|
|
Hodnota: 137 500,0000 EUR |
II.1.5. |
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov) |
|
Predmetom
zákazky je zabezpečenia dodania osobných automobilov rôznej kategórie s
príslušenstvom. Osobné automobily musia byť nové, vyrobené najskôr v 11/2011 s
max. počtom najazdených km: 12. |
II.1.6. |
Spoločný slovník obstarávania (CPV) |
|
Hlavný predmet Hlavný
slovník: 34110000-1. Doplnkový slovník: CA36-8.
|
II.1.7. |
Rozdelenie na časti |
|
Nie. |
II.1.8. |
Povoľuje sa predloženie variantných riešení Nie. |
II.2. |
Množstvo alebo rozsah zákazky |
II.2.1. |
Celkové množstvo alebo rozsah |
|
Celkové
množstvo alebo rozsah: predpokladané množstvo - 12 osobných automobilov rôznej
kategórie. |
|
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH:
|
|
Hodnota: 137 500,0000 EUR |
II.2.2. |
Opcie Nie. |
II.3. |
Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia |
|
Obdobie: v intervale . |
|
Začatie: 16. 7. 2012 |
|
Ukončenie: 31. 12. 2012 |
|
|
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ
INFORMÁCIE
III.1. |
Podmienky týkajúce sa zmluvy |
III.1.1. |
Požadované zábezpeky a záruky |
III.1.2. |
Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania
alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia Predmet
zákazky bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa. Lehota splatnosti
faktúr je 30 dní. Preddavok sa neposkytne. |
III.1.3. |
Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s
ktorou sa uzatvorí zmluva Ponuku môže predložiť skupina dodávateľov
podľa § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení
niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. V prípade prijatia ponuky
skupiny musí takáto skupina vytvoriť také právne vzťahy, aby bolo zabezpečené
riadne plnenie rámcovej dohody a to v termíne pred podpisom rámcovej
dohody. |
III.1.4. |
Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie
zmluvy Nie. |
III.2. |
Podmienky účasti |
III.2.1. |
Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane
požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného
registra |
|
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na
vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti
osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom
obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších
predpisov (ďalej len zákon) a preukáže ich dokladmi podľa § 26 ods. 2 resp. 4
alebo 5 zákona. |
III.2.2. |
Ekonomické a finančné postavenie |
|
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na
vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Doklad - podľa § 27 ods. 1. písm. a)
zákona - vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk. Uchádzač
predkladá tieto doklady od bánk, v ktorých má vedené účty. Tieto doklady
doplní uchádzač čestným vyhlásením podpísaným oprávnenou osobou uchádzača, že
nemá účty v iných bankách, ako v tých, od ktorých vyjadrenia predkladá.
SPAN> |
|
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to
uplatniteľné): Podmienka: Uchádzač musí preukázať, že za
predchádzajúce dva roky k termínu na predkladanie ponúk nebol v nepovolenom
debete a že uchádzač má/nemá úver a v prípade úveru že nebol v omeškaní s
plnením svojich úverových záväzkov.
Odôvodnenie potreby podmienky a jej primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Verejný obstarávateľ požaduje túto podmienku pre overenie uchádzača, že bude
schopný z hľadiska svojho finančného postavenia riadne plniť predmet zákazky.
Požadovaná podmienka je primeraná vzhľadom na požadované podmienky rámcovej
dohody. |
III.2.3. |
Technická alebo odborná spôsobilosť |
|
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na
vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Doklad: podľa § 28 ods. 1 písm. l)
zákona: opis tovaru minimálne v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť ponúkaný
tovar s požadovanými parametrami (opisom) podľa súťažných
podkladov. |
|
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to
uplatniteľné): Podmienka: Uchádzač musí preukázať, že
jeho ponúkaný tovar spĺňa parametre požadované verejným obstarávateľom podľa
súťažných podkladov.
Odôvodnenie potreby podmienky a jej primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Verejný obstarávateľ požaduje túto podmienku pre overenie, že uchádzač ponúka
taký tovar, ktorý spĺňa požadované parametre podľa požiadaviek verejného
obstarávateľa. |
III.3. |
Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
span> |
|
|
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. |
Druh postupu |
IV.1.1. |
Druh postupu
Verejná súťaž. |
IV.1.2. |
Obmedzenie počtu záujemcov, ktorí budú vyzvaní na
predloženie ponuky alebo na účasť na dialógu |
IV.1.3. |
Zníženie počtu ponúk alebo riešení počas rokovania
alebo dialógu |
IV.2. |
Kritériá vyhodnotenia ponúk |
IV.2.1. |
Kritériá vyhodnotenia ponúk Najnižšia cena. |
|
|
IV.2.2. |
Použije sa elektronická aukcia Áno. |
|
Elektronická
aukcia sa bude realizovať prostredníctvom systému EVO podľa príručiek uvedených
v systéme EVO, podľa súťažných podkladov a výzvy, ktorá upresní podmienky
elektronickej aukcie. |
IV.3. |
Administratívne informácie |
IV.3.1. |
Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný
obstarávateľ A/2012/13022 |
IV.3.2. |
Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto
zákazky Nie. |
IV.3.3. |
Podmienky na získanie súťažných podkladov a
doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov |
|
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady
alebo o prístup k dokumentom |
|
Dátum: 29. 5. 2012. Čas: 15.00 h. |
|
Úhrada za súťažné podklady: Nie. |
IV.3.4. |
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
span> |
|
Dátum: 30. 5. 2012. Čas: 10.00 h. |
IV.3.5. |
Dátum odoslania výziev na predkladanie ponúk alebo na
účasť na dialógu vybraným záujemcom |
IV.3.6. |
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov
viazané |
|
Do termínu. |
|
Dátum: 31. 8. 2012 |
IV.3.7. |
Podmienky otvárania ponúk |
|
Dátum: 31. 5. 2012. Čas: 09.00 h. |
|
|
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. |
Toto obstarávanie sa bude opakovať |
VI.2. |
Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z
fondov EÚ Nie. |
VI.3. |
Ďalšie informácie
Verejné
obstarávanie sa zabezpečuje prostredníctvom systému EVO - elektronické verejné
obstarávanie na webovej stránke: www.evo.gov.sk. Súťažné podklady budú
prístupné záujmecom po ich zaregistrovaní sa v systéme EVO. Zákazka je
identifikovaná podľa názvu zákazky a podľa názvu verejného obstarávateľa.
Registrácia je bezplatná. V systéme EVO je registrácia a prístup k dokumentom
možný až do termínu na predkladanie ponúk aj napriek bodu IV.3.3 tohto
oznámenia. Záujemcom odporúčame zaregistrovať sa čím skôr tak, aby mali
dostatok času na preštudovanie súťažných podkladov, aby mali možnosť požiadať o
vysvetlenie a čas na prípravu ponuky. Ponuky sa budú predkladať v písomnej
forme v listinnej podobe. Elektronickej aukcii sa budú môcť zúčastniť iba
zaregistrovaní uchádzači. Vysvetľovanie podmienok účasti a súťažných podkladov
prípadne iných podkladov je prostredníctvom systému EVO. Záujemcovia/uchádzači
musia postupovať podľa súťažných podkladov a podľa príručiek pre uchádzača
uvedených v systéme EVO pre komunikáciu v systéme EVO. Termín podpísania
rámcovej dohody podľa bodu II.3 (trvanie rámcovej dohody - začatie) je
nezáväzný, nakoľko závisí od ukončenia hodnotenia ponúk. Komunikácia medzi
verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude uskutočňovať v
slovenskom jazyku. |
VI.4. |
Dátum odoslania tohto oznámenia 25. 4. 2012 |
|
|