Verejná súťaž: Potraviny pre jedálne pri materských školách a detských jasliach
Verejná súťaž
MST
Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania
Formulár: Príloha č. 2
Podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011
Druh postupu:
Verejná súťaž.
Druh zákazky:
Tovary.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Mesto Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo (ak je to známe) :
00691135
Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice-Západ
span>
Slovenská republika
Kontaktné miesto (miesta):
Magistrát Mesta Košice, Trieda SNP
48/A, 040 11 Košice
Kontaktná osoba:
Ing. Anna Tarhaničová
Telefón:
+421 556419314
Fax:
+421 556419303
E-mail:
anna.tarhanicova@kosice.sk
Internetová adresa
(internetové adresy) (ak je to uplatniteľné): http://www.kosice.sk
Adresa hlavnej stránky
verejného obstarávateľa (URL): http://www.kosice.sk
Elektronický prístup k
informáciám (URL): http://www.evo.gov.sk
Elektronické predkladanie
ponúk a žiadostí o účasť (URL): http://www.evo.gov.sk
(Na poskytnutie
podrobnejších informácií použite prílohy A)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:vyššie uvedené kontaktné
miesto/miesta.
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre
súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:vyššie uvedené kontaktné
miesto/miesta.
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať
na:vyššie uvedené
kontaktné miesto/miesta.
I.2)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa:
Regionálny alebo miestny orgán
I.3)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Mestská (obecná)
samospráva
I.4)
Zadanie zákazky v mene iných verejných obstarávateľov
span>
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných
verejných obstarávateľov: Nie.
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1)
OPIS
II.1.1)
Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
span>
Potraviny pre jedálne pri materských
školách a detských jasliach
II.1.2)
Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania
tovarov alebo poskytovania služieb
b) Tovary.
Kúpa.
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác,
dodania tovarov alebo poskytovania služieb:
Mesto Košice
SPAN>
NUTS kód:
SK042.
II.1.3)
Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo
dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody.
II.1.4)
Informácie o rámcovej dohode
Rámcová dohoda s jediným uchádzačom.
Trvanie rámcovej dohody (obdobie): Trvanie v mesiacoch.
Hodnota: 18
Predpokladaná hodnota bez DPH:
Hodnota: 552 858,0000 EUR
Frekvencia a hodnota zákaziek, ktoré sa majú
zadať: denne v
pracovných dňoch
II.1.5)
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Jedná sa o zeleninové výrobky, olej,
mliečne výrobky, mlynské a škrobové výrobky, rôzne potravinárske výrobky,
vajcia a mäso.
II.1.6)
Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet Hlavný
slovník: 15000000-8. Doplnkový slovník: EA02-8.
Doplňujúce predmety Hlavný slovník:
03142500-3.
II.1.7)
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní
(GPA)
Na túto zákazku sa
vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní (GPA)
Áno.
II.1.8)
Časti
Áno.
Počet častí: 2
Ponuky možno predkladať na:
jedna alebo viac častí.
II.1.9)
Informácie o variantoch
Varianty sa budú prijímať: Nie.
II.2)
MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1)
Celkové množstvo alebo rozsah
Potraviny pre 40 jedální pri materských
školách a jednu jedáleň pri detských jasliach.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH:
Hodnota: 552 858,0000 EUR
II.2.2)
Informácie o opciách
Nie.
II.2.3)
Informácie o obnovenom obstarávaní (ak je uplatniteľné)
Toto obstarávanie môže
byť obnovené: Nie.
II.3)
TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE (ak je to známe)
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky).
Hodnota: 18
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Poradové číslo časti: 1
NÁZOV: Potraviny
1)
STRUČNÝ OPIS Zeleninové
výrobky, olej, mliečne výrobky, mlynské a škrobové výrobky, rôzne potravinárske
výrobky, vajcia.
2)
SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet Hlavný
slovník: 15000000-8. Doplnkový slovník: EA02-8.
Doplňujúce predmety Hlavný slovník:
03142500-3.
3)
MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH Pre 40 jedální
pri materských školách a jednu jedáleň pri detských jasliach.
Predpokladané náklady bez DPH:
Hodnota: 358 478,0000 EUR
4)
ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH
USKUTOČNENIA
5)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Poradové číslo časti: 2
NÁZOV: Mäso
1)
STRUČNÝ OPIS Mäso bravčové
a hovädzie
2)
SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet Hlavný
slovník: 15110000-2. Doplnkový slovník: EA02-8.
3)
MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH Pre 40 jedální
pri materských školách a jednu jedáleň pri detských jasliach.
Predpokladané náklady bez DPH:
Hodnota: 194 197,0000 EUR
4)
ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH
USKUTOČNENIA
Obdobie
5)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ
INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1)
Požadované zábezpeky a záruky
III.1.2)
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo
odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby
riadia Predmet zákazky bude financovaný z
prostriedkov jednotlivých jedální pri materských školách a detských jasliach
určených na stravu pre deti.Požadovaná splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa
obdržania faktúry kupujúcim. Preddavok sa neposkytne.
III.1.3)
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych
subjektov, ktorej sa zadá zákazka: Ponuku môže predložiť skupina dodávateľov
podľa § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení
niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. V prípade prijatia ponuky
skupiny musí takáto skupina vytvoriť také právne vzťahy, aby bolo zabezpečené
riadne plnenie rámcovej dohody a to v termíne pred podpisom rámcovej
dohody.
III.1.4)
Ďalšie osobitné podmienky: (ak je to uplatniteľné)
Nie.
III.2)
PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1)
Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane
požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných
registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na
vyhodnotenie splnenia podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti
osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom
obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších
predpisov (ďalej len zákon) a preukáže ich dokladmi podľa § 26 ods. 2 resp. 4
alebo 5 zákona.
III.2.2)
Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na
vyhodnotenie splnenia podmienok: Doklad - podľa § 27 ods. 1. písm. a)
zákona - vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk. Uchádzač
predkladá tieto doklady od bánk, v ktorých má vedené účty. Tieto doklady
doplní uchádzač čestným vyhlásením podpísaným oprávnenou osobou uchádzača, že
nemá účty v iných bankách, ako v tých, od ktorých vyjadrenia predkladá.
SPAN>
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to
uplatniteľné): Podmienka: Uchádzač musí preukázať, že za
predchádzajúce dva roky k termínu na predkladanie ponúk nebol v nepovolenom
debete a že uchádzač má/nemá úver a v prípade úveru že nebol v omeškaní s
plnením svojich úverových záväzkov.
Odôvodnenie potreby podmienky a jej primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Podmienku účasti požadovanú podľa § 27 stanovil verejný obstarávateľ v zmysle §
32 ods. 1 a 6 zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov. Verejný
obstarávateľ požaduje túto podmienku pre overenie uchádzača, že bude schopný z
hľadiska svojho finančného postavenia riadne plniť predmet zákazky. Požadovaná
podmienka je primeraná vzhľadom na požadované podmienky rámcovej
dohody.
III.2.3)
Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na
vyhodnotenie splnenia podmienok: 1. Doklad podľa § 28 ods. 1 písm. a)
zákona - zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky s uvedením cien,
lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom:
a) bol verejný obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný
obstarávateľ;
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ;
ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní podpísané
oprávnenou osobou uchádzača s uvedením, prečo nie je možné potvrdiť takýto
zoznam odberateľom.
2. Doklad: podľa § 28 ods. 1 písm. d) zákona opis technického vybavenia, ktoré
má uchádzač k dispozícii na dodávku tovarov. Uchádzač v opise uvedie druh
vozidla, jeho opis podľa podmienky účasti a rok výroby.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to
uplatniteľné): 1. Podmienka: uchádzač musí preukázať, že
realizoval obdobné dodávky tovaru za predchádzajúce tri roky k termínu na
predkladanie ponúk a s objemom pre časť 01: minimálne 400 000 € za požadované
obdobie, pre časť 02: minimálne 100 000 € za požadované obdobie. Požadovaný
finančný objem je uvedený s DPH. Obdobnými dodávkami sa myslí pre časť 01:
dodávka potravín pre prípravu stravy pre deti, pre časť 02: dodávka mäsa pre
prípravu stravy pre deti. Ak je hodnota stanovená v inej mene, uchádzač uvedie
aj prepočet inej meny na € stanoveným kurzom ECB ku koncu príslušného
kalendárneho roka, v ktorom realizoval dodávky.
Odôvodnenie potreby podmienky a jej primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Podmienku účasti požadovanú podľa § 28 stanovil verejný obstarávateľ v zmysle §
32 ods. 1 a 6 zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov. Verejný
obstarávateľ požaduje túto podmienku pre overenie uchádzača, že má skúsenosti s
obdobnými dodávkami tovarov a bude schopný úspešne plniť predmet zákazky.
Požadovaná podmienka je primeraná vzhľadom na podmienky rámcovej dohody a
vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky.
2. Podmienka: Uchádzač musí preukázať, že má pre časť 01: minimálne jedno
chladiarenské vozidlo, jedno mraziarenské vozidlo a minimálne dve vozidlá na
rozvoz bežných potravín, pre časť 02: minimálne jedno chladiarenské vozidlo.
Všetky vozidlá musia byť s rokom výroby od r. 2005 a neskôr. Pri ponuke na obe
časti sa podmienky spočítavajú.
Odôvodnenie potreby podmienky a jej primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Verejný obstarávateľ požaduje túto podmienku pre overenie uchádzača že je
schopný zabezpečiť dodávku tovaru v zmysle rámcovej dohody a tiež dodávku
tovaru dopravnými prostriedkami, ktoré spĺňajú požiadavky na prevoz tovarov,
ktoré nemožno uchovávať pri bežnej teplote, lebo podliehajú nežiaducim zmenám a
znehodnocujú sa najmä tým, že sa kazia, môžu meniť svoju konzistenciu a preto
si vyžadujú uskladnenie a uchovávanie pri nižších teplotách aj pri dovoze a
rozvoze.
III.2.4)
Informácie o vyhradených zákazkách (ak je to uplatniteľné)
III.3)
OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
span>
III.3.1)
Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2)
Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu Otvorená.
IV.1.2)
Obmedzenie počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na
predloženie ponuky, alebo na účasť
IV.1.3)
Zníženie počtu uchádzačov počas rokovania alebo
dialógu
IV.2)
KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk Najnižšia cena.
IV.2.2)
Informácie o elektronickej aukcii
Použije sa elektronická
aukcia: Áno.
Dodatočné
informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa bude realizovať
prostredníctvom systému EVO podľa príručiek uvedených v systéme EVO, podľa
súťažných podkladov a výzvy, ktorá upresní podmienky elektronickej
aukcie.
IV.3)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1)
Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný
obstarávateľ A/2012/11990
IV.3.2)
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
span> Nie.
IV.3.3)
Podmienky na získanie súťažných podkladov a
doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady
alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 21. 5. 2012. Čas: 15.00 h.
Spoplatnená dokumentácia: Nie.
IV.3.4)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
span>
Dátum: 22. 5. 2012. Čas: 10.00 h.
IV.3.6
Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo
žiadosti o účasť Úradný jazyk/úradné jazyky EÚ.
slovenčina
IV.3.7)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov
viazané
Trvanie: do dátumu.
Dátum: 31. 8. 2012
IV.3.8)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum: 23. 5. 2012. Čas: 09.00 h.
Miesto: Mesto Košice, Magistrát mesta Košice,
Trieda SNP 48/A, Košice, 4 poschodie, miestnosť č. D 411 (blok
D).
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk
span>: Nie.
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a
otváraní ponúk
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1)
Informácie o opakovaní obstarávania (ak je to uplatniteľné)
Nie.
VI.2)
Informácie o fondoch Európskej únie
Zákazka sa týka
projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie.
VI.3)
Doplňujúce informácie Verejné
obstarávanie sa zabezpečuje prostredníctvom systému EVO - elektronické verejné
obstarávanie na webovej stránke: www.evo.gov.sk. Súťažné podklady budú
prístupné záujmecom po ich zaregistrovaní sa v systéme EVO. Zákazka je
identifikovaná podľa názvu zákazky a podľa názvu verejného obstarávateľa.
Registrácia je bezplatná. V systéme EVO je registrácia a prístup k dokumentom
možný až do termínu na predkladanie ponúk aj napriek bodu IV.3.3 tohto
oznámenia. Záujemcom odporúčame zaregistrovať sa čím skôr tak, aby mali
dostatok času na preštudovanie súťažných podkladov, aby mali možnosť požiadať o
vysvetlenie a čas na prípravu ponuky. Ponuku budú môcť predložiť iba
zaregistrovaní uchádzači. Vysvetľovanie podmienok účasti a súťažných podkladov
prípadne iných podkladov bude iba prostredníctvom systému EVO. Záujemcovia/
uchádzači musia postupovať podľa súťažných podkladov a podľa príručiek pre
uchádzača uvedených v systéme EVO. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a
záujemcami alebo uchádzačmi sa bude uskutočňovať v slovenskom
jazyku.
VI.4)
Odvolacie konanie
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo:
31 797 903
Dunajská 68, P. O. BOX 58, 820 04
Bratislava 24
Slovenská republika
Telefón:
+421 250264176
Fax:
+421 250264219
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
VI.4.2)
Podanie odvolania
VI.4.3)
Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní
odvolania