Verejná súťaž: Zateplenie pozdĺžnych stien prevádzkovej budovy Sociálnej poisťovne, pobočka Košice  

Verejná súťaž


MSP
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 k vyhláške č. 530/2009 Z. z.
Druh postupu: Verejná súťaž.
Druh zákazky: Práce.
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Sociálna poisťovňa, ústredie 
IČO: 30807484 
29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava-Staré Mesto 
Slovenská republika 
Kontaktné miesto (miesta): Ul. 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava 1 
Kontaktná osoba: Ing.Alžbeta Moravčíková 
Telefón: +421 259248986 
Fax: +421 259248836 
E-mail: alzbeta.moravcikova@socpoist.sk 
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa/obstarávateľa (URL): http://www.socpoist.sk 
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.socpoist.sk 
Ďalšie informácie možno získať na: už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach).
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na: už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach).
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na: už uvedenú adresu a kontaktné miesto.
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona:
§ 6 ods. 1 písm. d).
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iný predmet činnosti
Iný predmet (špecifikujte): sociálne poistenie
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
Nie.
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Zateplenie pozdĺžnych stien prevádzkovej budovy Sociálnej poisťovne, pobočka Košice
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
a) Stavebné práce.
Uskutočnenie prác.
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania prác: Miestom uskutočnovania predmetu zákazky je Sociálna poisťovňa, pobočka Košice, Festivalové nám. 1, 041 84 Košice
NUTS kód:
SK042.
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku.
II.1.4. Informácie o rámcovej dohode
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka a montáž stavebných prác a technológií na základe projektovej dokumentácie, vypracovanej spoločnosťou BT Projekt, s.r.o. Košice a právoplatného stavebného povolenia. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1. Opis predmetu zákazky. Projektová dokumentácia tvorí prílohu č.1, stavebné povolenie prílohu č. 2 súťažných podkladov. Uchádzač zhotoví predmet zmluvy v dvoch etapách, z ktorých každá bude uskutočnená samostatne: - prvá etapa - západná fasáda, do piatich mesiacov odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska - druhá etapa - východná fasáda, vrátane energetickej certifikácie do štyroch mesiacov odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45213150-9.
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45262700-8, 45110000-1, 45262650-2, 45421132-8, 45421145-2.
II.1.7. Rozdelenie na časti
Nie.
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
Nie.
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Rozsah vymedzuje projektová dokumentácia /príloha č.1/ a časť B.1. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH:
Hodnota: 500690,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie: v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy) .
Hodnota: 9
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu správneho fondu verejného obstarávateľa, formou bezhotovostného platobného styku, bez poskytnutia zálohovej platby.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
V prípade, ak ponuku do verejnej súťaže predkladá skupina dodávateľov a túto ponuku verejný obstarávateľ prijme, z dôvodu riadneho plnenia zmluvy, verejný obstarávateľ vyžaduje do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy, vytvorenie právnej formy tejto skupiny. ( Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy do termínu predloženia ponuky).
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Áno.
opis osobitných podmienok: Zhotoviteľ zabezpečí k termínu začatia realizácie predmetu zmluvy poistenie zodpovednosti za škody spôsobené výkonom činnosti podnikateľa vo výške minimálne 500 000 eur počas plnenia predmetu zmluvy. Túto skutočnosť preukáže zhotoviteľ pri odovzdaní a prevzatí staveniska príslušným dokladom (platnou poistnou zmluvou) a potvrdením o zaplatení poistenia minimálne na obdobie realizácie celého predmetu zmluvy.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: §26 zák.č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov ( ďalej len zákon) v plnom rozsahu , t.j. uchádzač musí splniť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa §26 ods.1 zákona . Splnenie týchto podmienok preukáže dokladmi podľa §26 ods.2, resp. ods.3, resp. ods.4 zákona. Doklady podľa §26 ods.2 zákona môže uchádzač nahradiť predložením platného potvrdenia vydaného úradom podľa §128 zákona.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1 Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky 2008 až 2010 resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti uchádzač preukáže Výkazom ziskov a strát alebo výkazom o príjmoch a výdavkoch, pričom požadovaný obrat v každom jednom hospodárskom roku sledovaného obdobia musí byť minimálne 1 000.000 EUR alebo ich ekvivalent v cudzej mene. Výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za uvedené obdobie musia byť overené príslušným správcom dane; za overenie sa považuje označenie kolkom alebo iným spôsobom, ktorým správca dane overuje tento doklad; za overenie sa nepovažuje označenie dokladu len pečiatkou o doručení správcovi dane a pod., verejný obstarávateľ bude akceptovať aj formu overenia predmetného dokladu nasledovným spôsobom: doklad už bol v minulosti overený správcom dane a takto overený doklad bude predložený vo fotokópii, ktorá bude úradne overená. 1.1 V prípade, že uchádzač nebude môcť predložiť požadovaný doklad (výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch, v prípade uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky ekvivalentný doklad k výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch), overený správcom dane z dôvodu, že správca dane ešte nevykonal kontrolu tohto dokladu, uchádzač predloží tento doklad v znení, v akom ho predložil správcovi dane v origináli alebo úradne overenej kópii a súčasne túto skutočnosť preukáže potvrdením vydaným správcom dane, v prípade ak takéto potvrdenie správca dane nevydáva, tak uchádzač túto skutočnosť potvrdí čestným vyhlásením. 1.2 V prípade, že doklady predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady ekvivalentné k výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Súčasne musí uviesť, ktorý údaj v doklade preukazuje požadovanú výšku obratu. V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov, je rozhodujúci preklad v slovenskom jazyku. Od zahraničného uchádzača sa tiež vyžaduje overenie uvedených dokladov miestne príslušným správcom dane. Ak uchádzač so sídlom mimo SR z iných objektívnych dôvodov, ako sú uvedené v bode 1.2 nevie predložiť takto overené doklady, predloží o tejto skutočnosti čestné vyhlásenie aj s uvedením objektívneho dôvodu, v ktorom bude zároveň uvedená aj výška obratu za príslušný hospodársky rok. 3. Prepočet inej meny na EUR sa bude odvíjať podľa kurzu zverejneného Národnou bankou Slovenska aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti na preukázanie finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti. Uchádzač zároveň podrobne zdokumentuje prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1 podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona uchádzač podmienku účasti preukáže v nasledovnom rozsahu: zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak - bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení . Minimálna úroveň požadovaných štandardov k bodu 1: Uchádzač predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov ( 2006 až 2010 ) v celkovom objeme minimálne 500 000 Eur bez DPH s uvedením obchodného mena a sídla odberateľa, predmetu dodávky, cien, lehôt dodania a kontaktnej osoby odberateľa. Verejný obstarávateľ požaduje, aby finančný objem min. jednej dodávky z predloženého zoznamu za uvedené obdobie (2006 až 2010) bol v hodnote minimálne 500.000,- EUR bez DPH. Ak predmetom dodávky boli aj stavebné práce iného charakteru ako je predmet zákazky , uchádzač uvedie len cenu dodávky za obdobné stavebné práce. Uchádzač môže predložiť potvrdenie o plnení zmlúv podľa prílohy D a prílohy E uvedených v týchto súťažných podkladoch. 2 podľa § 28 ods. 1 písm.c zákona uchádzač podmienku účasti preukáže: údajmi o technikoch alebo technických orgánoch, tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi, ak ide o zákazku na stavené práce, tých, na ktorých sa môže uchádzač alebo záujemca obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác, Minimálna úroveň požadovaných štandardov k bodu 2: doklad o odbornej spôsobilosti na vybrané činnosti vo výstavbe v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov a to konkrétne osoby, ktorá bude zabezpečovať výkon stavbyvedúceho pri realizácii predmetu zákazky; uchádzač predloží Autorizačné osvedčenie, vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov pre činnosť stavbyvedúceho s odborným zameraním Pozemné stavby a to v kópii opatrenej originálnou pečiatkou a podpisom osoby, na ktorú je vydané osvedčenie a ktorá bude činnosť stavbyvedúceho na predmete zákazky vykonávať Verejný obstarávateľ pri stanovení tejto požiadavky deklaruje, že prijme aj doklad vydaný podľa ekvivalentného zákonu k zákonu SR č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, na základe ktorého sa v štátoch Európskej únie ustanovujú odborné spôsobilosti na vybrané činnost vo výstavbe. 3. Prepočet inej meny na EUR sa bude odvíjať podľa kurzu zverejneného Národnou bankou Slovenska aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti na preukázanie finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti. Uchádzač zároveň podrobne zdokumentuje prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž.
IV.1.2. Obmedzenie počtu záujemcov, ktorí budú vyzvaní na predloženie ponuky alebo na účasť na dialógu
IV.1.3. Zníženie počtu ponúk alebo riešení počas rokovania alebo dialógu
IV.2. Kritériá vyhodnotenia ponúk
IV.2.1. Kritériá vyhodnotenia ponúk
Najnižšia cena.
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Áno.
Pri elektronickej aukcii sa nepoužije § 41 zákona, otváranie ponúk je neverejné. Na otváraní sa zúčastní len komisia určená na otváranie a vyhodnocovanie ponúk.
IV.3. Administratívne informácie
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
30833/2011
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
Nie.
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 20. 4. 2011. Čas: 12.00 h.
Úhrada za súťažné podklady: Nie.
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum: 13. 5. 2011. Čas: 12.00 h.
IV.3.5. Dátum odoslania výziev na predkladanie ponúk alebo na účasť na dialógu vybraným záujemcom
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu.
Dátum: 30. 9. 2011
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum: 13. 5. 2011. Čas: 13.00 h.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
Nie.
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Nie.
VI.3. Ďalšie informácie
1.Súťaž sa realizuje ako elektronické verejné obstarávanie systémom EVO cez portál www.evo.gov.sk. Pre účasť v tejto súťaži je potrebné záujemcami zaregistrovať sa na portáli EVO a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO a v súťažných podkladoch. Odporúčame oboznámiť sa aj s Príručkami používateľa systému EVO pre záujemcu/uchádzača a pre použitie šifrovacieho nástroja, ktoré sú zverejnené na portáli EVO. 2.Pre úspešné zapojenie sa do súťaže, ale najmä pre úspešné spracovanie a predloženie ponuky je nutné mať technické počítačové vybavenie uvedené v Metodickom pokyne k systému EVO. 3.Súťažné podklady budú prístupné iba zaregistrovaným záujemcom cez systém EVO . Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že v tomto verejnom obstarávaní neposkytne záujemcom súťažné podklady v písomnej podobe na základe ich písomnej žiadosti, záujemcovia musia najskôr prostredníctvom EVO vyplniť registratúrny dotazník záujemcu a následne po ich registrácii verejným obstarávateľom im systém EVO sprístupní súťažné podklady a ďalšiu dokumentáciu. 4. V prípade technických problémov, ktoré neumožnia komunikáciu alebo predložiť ponuku cez portál EVO ( napr. nepredvídateľná technická odstávky portálu EVO a pod.) bude súťaž prebiehať listinne(písomne), v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní, pričom lehoty zostávajú zachované. 5. Doplnenie k bodu II.3.tohto oznámenia: Uchádzač zhotoví predmet zmluvy v dvoch etapách, z ktorých každá bude uskutočnená samostatne: - prvá etapa - západná fasáda, do piatich mesiacov odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska - druhá etapa - východná fasáda, vrátane energetickej certifikácie do štyroch mesiacov odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
6. 4. 2011