Verejná súťaž: Zateplenie pozdĺžnych stien prevádzkovej budovy Sociálnej poisťovne, pobočka Košice
Verejná súťaž
MSP
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4
k vyhláške č. 530/2009 Z. z.
Druh postupu:
Verejná súťaž.
Druh zákazky:
Práce.
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1.
Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Sociálna poisťovňa, ústredie
IČO:
30807484
29. augusta 8 a 10, 813 63
Bratislava-Staré Mesto
Slovenská republika
Kontaktné miesto (miesta):
Ul. 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava 1
Kontaktná osoba:
Ing.Alžbeta Moravčíková
Telefón:
+421 259248986
Fax:
+421 259248836
E-mail:
alzbeta.moravcikova@socpoist.sk
Adresa hlavnej stránky
verejného obstarávateľa/obstarávateľa (URL): http://www.socpoist.sk
Adresa stránky profilu
kupujúceho (URL): http://www.socpoist.sk
Ďalšie informácie možno získať na:už uvedenej adrese a kontaktnom
mieste (miestach).
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov
pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:už uvedenej adrese a kontaktnom
mieste (miestach).
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené
na:už uvedenú adresu a
kontaktné miesto.
I.2.
Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo
predmety činnosti
I.2.1.
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa
zákona:
§ 6 ods. 1 písm. d).
I.2.2.
Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iný predmet činnosti
Iný predmet (špecifikujte): sociálne poistenie
I.2.3.
Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných
obstarávateľov Nie.
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1.
Opis
II.1.1.
Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa Zateplenie
pozdĺžnych stien prevádzkovej budovy Sociálnej poisťovne, pobočka Košice
SPAN>
II.1.2.
Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác,
dodania tovarov alebo poskytovania služieb a) Stavebné práce
span>.
Uskutočnenie prác.
span>
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania
prác: Miestom
uskutočnovania predmetu zákazky je Sociálna poisťovňa, pobočka Košice,
Festivalové nám. 1, 041 84 Košice
NUTS kód:
SK042.
II.1.3.
Oznámenie zahŕňa Verejnú zákazku.
II.1.4.
Informácie o rámcovej dohode
II.1.5.
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom
zákazky je dodávka a montáž stavebných prác a technológií na základe
projektovej dokumentácie, vypracovanej spoločnosťou BT Projekt, s.r.o. Košice a
právoplatného stavebného povolenia.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1. Opis predmetu zákazky.
Projektová dokumentácia tvorí prílohu č.1, stavebné povolenie prílohu č. 2
súťažných podkladov.
Uchádzač zhotoví predmet zmluvy v dvoch etapách, z ktorých každá bude
uskutočnená samostatne:
- prvá etapa - západná fasáda, do piatich mesiacov odo dňa odovzdania a
prevzatia staveniska
- druhá etapa - východná fasáda, vrátane energetickej certifikácie do štyroch
mesiacov odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska
II.1.6.
Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet Hlavný
slovník: 45213150-9.
Doplňujúce predmety Hlavný slovník: 45262700-8,
45110000-1, 45262650-2, 45421132-8, 45421145-2.
II.1.7.
Rozdelenie na časti
Nie.
II.1.8.
Povoľuje sa predloženie variantných riešení Nie.
II.2.
Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1.
Celkové množstvo alebo rozsah
Rozsah
vymedzuje projektová dokumentácia /príloha č.1/ a časť B.1. Opis predmetu
zákazky súťažných podkladov.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH:
Hodnota: 500690,0000 EUR
II.2.2.
Opcie
II.3.
Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie: v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy) .
Hodnota: 9
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ
INFORMÁCIE
III.1.
Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1.
Požadované zábezpeky a záruky Zábezpeka
ponuky sa nevyžaduje.
III.1.2.
Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania
alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia Predmet
zákazky bude financovaný z rozpočtu správneho fondu verejného obstarávateľa,
formou bezhotovostného platobného styku, bez poskytnutia zálohovej
platby.
III.1.3.
Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s
ktorou sa uzatvorí zmluva V prípade, ak ponuku do verejnej súťaže
predkladá skupina dodávateľov a túto ponuku verejný obstarávateľ prijme, z
dôvodu riadneho plnenia zmluvy, verejný obstarávateľ vyžaduje do termínu
stanoveného na uzavretie zmluvy, vytvorenie právnej formy tejto skupiny. (
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy do termínu predloženia
ponuky).
III.1.4.
Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie
zmluvy Áno.
span>
opis osobitných podmienok:
Zhotoviteľ
zabezpečí k termínu začatia realizácie predmetu zmluvy poistenie zodpovednosti
za škody spôsobené výkonom činnosti podnikateľa vo výške minimálne 500 000 eur
počas plnenia predmetu zmluvy. Túto skutočnosť preukáže zhotoviteľ pri
odovzdaní a prevzatí staveniska príslušným dokladom (platnou poistnou zmluvou)
a potvrdením o zaplatení poistenia minimálne na obdobie
realizácie celého predmetu zmluvy.
III.2.
Podmienky účasti
III.2.1.
Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane
požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného
registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na
vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: §26 zák.č.25/2006 Z.z. o verejnom
obstarávaní v znení neskorších predpisov ( ďalej len zákon) v plnom rozsahu ,
t.j. uchádzač musí splniť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia
podľa §26 ods.1 zákona . Splnenie týchto podmienok preukáže dokladmi podľa §26
ods.2, resp. ods.3, resp. ods.4 zákona. Doklady podľa §26 ods.2 zákona môže
uchádzač nahradiť predložením platného potvrdenia vydaného úradom podľa §128
zákona.
III.2.2.
Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na
vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1 Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti,
ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky 2008 až 2010
resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia
prevádzkovania činnosti uchádzač preukáže Výkazom ziskov a strát alebo výkazom
o príjmoch a výdavkoch, pričom požadovaný obrat v každom jednom hospodárskom
roku sledovaného obdobia musí byť minimálne 1 000.000 EUR alebo ich ekvivalent
v cudzej mene.
Výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za uvedené obdobie
musia byť overené príslušným správcom dane; za overenie sa považuje označenie
kolkom alebo iným spôsobom, ktorým správca dane overuje tento doklad; za
overenie sa nepovažuje označenie dokladu len pečiatkou o doručení správcovi
dane a pod., verejný obstarávateľ bude akceptovať aj formu overenia predmetného
dokladu nasledovným spôsobom: doklad už bol v minulosti overený správcom dane a
takto overený doklad bude predložený vo fotokópii, ktorá bude úradne overená.
1.1 V prípade, že uchádzač nebude môcť predložiť požadovaný doklad (výkaz
ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch, v prípade uchádzača so
sídlom mimo územia Slovenskej republiky ekvivalentný doklad k výkazu ziskov a
strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch), overený správcom dane z dôvodu, že
správca dane ešte nevykonal kontrolu tohto dokladu, uchádzač predloží tento
doklad v znení, v akom ho predložil správcovi dane v origináli alebo úradne
overenej kópii a súčasne túto skutočnosť preukáže potvrdením vydaným správcom
dane, v prípade ak takéto potvrdenie správca dane nevydáva, tak uchádzač túto
skutočnosť potvrdí čestným vyhlásením.
1.2 V prípade, že doklady predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej
republiky, musí predložiť doklady ekvivalentné k výkazu ziskov a strát alebo
výkazu o príjmoch a výdavkoch, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti v
pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka, okrem
dokladov predložených v českom jazyku. Súčasne musí uviesť, ktorý údaj v
doklade preukazuje požadovanú výšku obratu. V prípade zistenia rozdielov v
obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov, je
rozhodujúci preklad v slovenskom jazyku. Od zahraničného uchádzača sa tiež
vyžaduje overenie uvedených dokladov miestne príslušným správcom dane. Ak
uchádzač so sídlom mimo SR z iných objektívnych dôvodov, ako sú uvedené v bode
1.2 nevie predložiť takto overené doklady, predloží o tejto skutočnosti čestné
vyhlásenie aj s uvedením objektívneho dôvodu, v ktorom bude zároveň uvedená aj
výška obratu za príslušný hospodársky rok.
3. Prepočet inej meny na EUR sa bude odvíjať podľa kurzu zverejneného Národnou
bankou Slovenska aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre
preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti na preukázanie finančného a
ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti. Uchádzač
zároveň podrobne zdokumentuje prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom
sa prepočet meny vykonal.
III.2.3.
Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na
vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1 podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona
uchádzač podmienku účasti preukáže v nasledovnom rozsahu:
zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným
potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a
lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných
podmienok, ak
- bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento
verejný obstarávateľ,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak
to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení .
Minimálna úroveň požadovaných štandardov k bodu 1:
Uchádzač predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť
rokov ( 2006 až 2010 ) v celkovom objeme minimálne 500 000 Eur bez DPH s
uvedením obchodného mena a sídla odberateľa, predmetu dodávky, cien, lehôt
dodania a kontaktnej osoby odberateľa. Verejný obstarávateľ požaduje, aby
finančný objem min. jednej dodávky z predloženého zoznamu za uvedené obdobie
(2006 až 2010) bol v hodnote minimálne 500.000,- EUR bez DPH.
Ak predmetom dodávky boli aj stavebné práce iného charakteru ako je predmet
zákazky , uchádzač uvedie len cenu dodávky za obdobné stavebné práce.
Uchádzač môže predložiť potvrdenie o plnení zmlúv podľa prílohy D a prílohy E
uvedených v týchto súťažných podkladoch.
2 podľa § 28 ods. 1 písm.c zákona uchádzač podmienku účasti preukáže:
údajmi o technikoch alebo technických orgánoch, tých, ktorí sú zodpovední za
kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi
alebo záujemcovi, ak ide o zákazku na stavené práce, tých, na ktorých sa môže
uchádzač alebo záujemca obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác,
Minimálna úroveň požadovaných štandardov k bodu 2:
doklad o odbornej spôsobilosti na vybrané činnosti vo výstavbe v zmysle zákona
č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení
neskorších predpisov a to konkrétne osoby, ktorá bude zabezpečovať výkon
stavbyvedúceho pri realizácii predmetu zákazky; uchádzač predloží Autorizačné
osvedčenie, vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov pre činnosť
stavbyvedúceho s odborným zameraním Pozemné stavby a to v kópii opatrenej
originálnou pečiatkou a podpisom osoby, na ktorú je vydané osvedčenie a ktorá
bude činnosť stavbyvedúceho na predmete zákazky vykonávať
Verejný obstarávateľ pri stanovení tejto požiadavky deklaruje, že prijme aj
doklad vydaný podľa ekvivalentného zákonu k zákonu SR č. 138/1992 Zb. o
autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších
predpisov, na základe ktorého sa v štátoch Európskej únie ustanovujú odborné
spôsobilosti na vybrané činnost vo výstavbe.
3. Prepočet inej meny na EUR sa bude odvíjať podľa kurzu zverejneného Národnou
bankou Slovenska aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre
preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti na preukázanie finančného a
ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti. Uchádzač
zároveň podrobne zdokumentuje prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom
sa prepočet meny vykonal.
III.3.
Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
span>
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1.
Druh postupu
IV.1.1.
Druh postupu Verejná súťaž.
IV.1.2.
Obmedzenie počtu záujemcov, ktorí budú vyzvaní na
predloženie ponuky alebo na účasť na dialógu
IV.1.3.
Zníženie počtu ponúk alebo riešení počas rokovania
alebo dialógu
IV.2.
Kritériá vyhodnotenia ponúk
IV.2.1.
Kritériá vyhodnotenia ponúk Najnižšia cena.
IV.2.2.
Použije sa elektronická aukcia Áno.
Pri
elektronickej aukcii sa nepoužije § 41 zákona, otváranie ponúk je neverejné. Na
otváraní sa zúčastní len komisia určená na otváranie a vyhodnocovanie ponúk.
SPAN>
IV.3.
Administratívne informácie
IV.3.1.
Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný
obstarávateľ 30833/2011
IV.3.2.
Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto
zákazky Nie.
IV.3.3.
Podmienky na získanie súťažných podkladov a
doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady
alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 20. 4. 2011. Čas: 12.00 h.
Úhrada za súťažné podklady: Nie.
IV.3.4.
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
span>
Dátum: 13. 5. 2011. Čas: 12.00 h.
IV.3.5.
Dátum odoslania výziev na predkladanie ponúk alebo na
účasť na dialógu vybraným záujemcom
IV.3.6.
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov
viazané
Do termínu.
Dátum: 30. 9. 2011
IV.3.7.
Podmienky otvárania ponúk
Dátum: 13. 5. 2011. Čas: 13.00 h.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1.
Toto obstarávanie sa bude opakovať Nie.
VI.2.
Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z
fondov EÚ Nie.
VI.3.
Ďalšie informácie 1.Súťaž sa
realizuje ako elektronické verejné obstarávanie systémom EVO cez portál
www.evo.gov.sk. Pre účasť v tejto súťaži je potrebné záujemcami zaregistrovať
sa na portáli EVO a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO a v
súťažných podkladoch. Odporúčame oboznámiť sa aj s Príručkami používateľa
systému EVO pre záujemcu/uchádzača a pre použitie šifrovacieho nástroja, ktoré
sú zverejnené na portáli EVO.
2.Pre úspešné zapojenie sa do súťaže, ale najmä pre úspešné spracovanie a
predloženie ponuky je nutné mať technické počítačové vybavenie uvedené v
Metodickom pokyne k systému EVO.
3.Súťažné podklady budú prístupné iba zaregistrovaným záujemcom cez systém EVO
. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že v tomto verejnom obstarávaní
neposkytne záujemcom súťažné podklady v písomnej podobe na základe ich písomnej
žiadosti, záujemcovia musia najskôr prostredníctvom EVO vyplniť registratúrny
dotazník záujemcu a následne po ich registrácii verejným obstarávateľom im
systém EVO sprístupní súťažné podklady a ďalšiu dokumentáciu.
4. V prípade technických problémov, ktoré neumožnia komunikáciu alebo predložiť
ponuku cez portál EVO ( napr. nepredvídateľná technická odstávky portálu EVO a
pod.) bude súťaž prebiehať listinne(písomne), v súlade so zákonom o verejnom
obstarávaní, pričom lehoty zostávajú zachované.
5. Doplnenie k bodu II.3.tohto oznámenia:
Uchádzač zhotoví predmet zmluvy v dvoch etapách, z ktorých každá bude
uskutočnená samostatne:
- prvá etapa - západná fasáda, do piatich mesiacov odo dňa odovzdania a
prevzatia staveniska
- druhá etapa - východná fasáda, vrátane energetickej certifikácie do štyroch
mesiacov odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska