Verejná súťaž: Dodávka plechových dielov skrinky  

Open Procedure


MST
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 k vyhláške č. 530/2009 Z. z.
Druh postupu: Verejná súťaž.
Druh zákazky: Tovary.
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Ústav na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých Sučany 
IČO: 00738361 
Družstevná 1611/2, Priečinok 29 , 036 63 Martin 
Slovenská republika 
Kontaktné miesto (miesta): Ústav na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých Sučany 
Kontaktná osoba: Ing. Martin Michalko, Mgr. František Ontko ( 0908 602 485 ) 
Telefón: +421 434222720 
Fax: +421 434222586 
E-mail: michalkom@zvjs.sk , ontkof@zvjs.sk 
Ďalšie informácie možno získať na: už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach).
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na: už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach).
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na: už uvedenú adresu a kontaktné miesto.
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona:
§ 6 ods. 1 písm. a).
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecná štátna správa
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
Nie.
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Dodávka plechových dielov skrinky
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
b) Tovary.
Kúpa.
Hlavné miesto dodania tovarov: Ústav na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých v Sučanoch, 2. etapa ústavu
NUTS kód:
SK031.
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku.
II.1.4. Informácie o rámcovej dohode
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom obstarávania je priebežné plnenie dodávky plechových dielov skrinky v nezmontovanom stave bez povrchovej úpravy podľa technickej dokumentácie v prílohe č.3 pre obstarávateľa s miestom výkonu služby v Sučanoch, vrátane služieb spojených s dodaním a vyložením tovaru v mieste jeho umiestnenia
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44316400-2.
II.1.7. Rozdelenie na časti
Nie.
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
Nie.
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Zákazka s nízkou hodnotou
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH:
Hodnota: 9 337,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie: v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy) .
Hodnota: 12
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Zákazka bude financovaná zo štátneho rozpočtu
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Predloženie dokladu o oprávnení podnikať / dodávať tovar /, originál alebo overená kópia nie staršia ako tri mesiace ku dňu lehoty na predloženie ponuky. Predloženie písomného vyhlásenia uchádzača o pravdivosti a úplnosti všetkých dokladov a údajov uvedených v ponuke a súhlasného písomného prehlásenia uchadzača s obchodnými podmienkami obstarávateľa podľa prílohy č. 2 výzvy.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nevyžaduje sa
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nevyžaduje sa
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž.
IV.1.2. Obmedzenie počtu záujemcov, ktorí budú vyzvaní na predloženie ponuky alebo na účasť na dialógu
IV.1.3. Zníženie počtu ponúk alebo riešení počas rokovania alebo dialógu
IV.2. Kritériá vyhodnotenia ponúk
IV.2.1. Kritériá vyhodnotenia ponúk
Najnižšia cena.
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Áno.
Po zaregistrovaní jednotlivých uchádzačov k zákazke a ich schválení ( musia splňať podmienky bodu č. 13 ), verejným obstarávateľom príde uchádzačom e-mailom správa, potvrdzujúca registráciu zákazky. Po otvorení elektronickej aukcie verejným obstarávateľom príde každému schválenému uchádzačovi e-mailom pozvánka na účasť v elektronickej aukcii. Medzi otvorením e-aukcie a začiatkom e-akcie musia byť zákonom č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní stanovené minimálne 2 pracovné dni. Elektronická aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom systému EVO. Začiatok elektro- nickej aukcie je naplánovaný na 15.04.2011 so začiatkom o 08,00 hod. a koncom 09,00 hod. Každému schválenému uchádzačovi príde e-mailom správa o začatí elektronickej aukcie. Schválení uchádzači sú povinní uviesť na začiatku elektronickej aukcie tie vstupné ceny, ktoré uviedli v predložených písomných ponukách. Počas elektronickej aukcie je v jednotlivých kolách umožnené všetkým pozvaným uchádzačom reagovať na ponuky ostatných uchádzačov. Minimálne zníženie ceny je nastavené a je systémom kontrolované, ak nová ponuka nedosiahne určené minimálne zníženie ceny, systém ju nebude akceptovať. V prípade technického problému s elektronickou aukciou, budú jednotlivé ponuky vyhodnotené na základe písomne predložených ponúk uchádzačov. Za technický problém sa nepovažuje neznalosť práce uchádzača v systéme elektronickej aukcie EVO na portáli Úradu pre verejné obstarávanie
IV.3. Administratívne informácie
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
Nie.
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 11. 4. 2011. Čas: 10.00 h.
Úhrada za súťažné podklady: Nie.
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum: 11. 4. 2011. Čas: 10.00 h.
IV.3.5. Dátum odoslania výziev na predkladanie ponúk alebo na účasť na dialógu vybraným záujemcom
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu.
Dátum: 6. 5. 2011
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum: 11. 4. 2011. Čas: 11.00 h.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk: Vyhodnotenie ponúk bude neverejné
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Nie.
VI.3. Ďalšie informácie
Nezverejňovať - zákazka s nízkou hodnotou
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
29. 3. 2011