VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
KONŠTRUKTA - Industry, akciová spoločnosť
IČO: 34139664
K Výstavisku 13, 91250 Trenčín

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Comris s.r.o. Hrabičov 126, 966 78 Hrabičov
Kontaktná osoba: Ing. Jaromír Smítka
Telefón: +421 907871152
Email: jaromir.smitka@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.konstrukta.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): akciová spoločnosť
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Nákup technického vybavenia výskumného pracoviska, potrebných surovín, vypracovanie štúdie technickej realizovateľnosti a návrh štruktúry matematicko-fyzikálneho modelu procesu chladenia gumárenských pásových polotovarov.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: KONŠTRUKTA-Industry a.s., K výstavisku 13, 912 50 Trenčín
NUTS kód:
SK022
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Dodávka tovarov a služieb za účelom vývoja inovatívneho modelu procesu chladenia gumárenských pásových polotovarov.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 19710000-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 38424000-3, 42417200-4, 42400000-0, 42500000-1, 42642400-2, 42675000-8, 42670000-3, 71241000-9, 71240000-2, 71350000-6
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
časť 1 jednorazové poskytnutie štúdie technickej realizovateľnosti, plánovaný limit 80 000,00 -81 925,00 € bez DPH
časť 2 doplnenie 1 súpravy technického vybavenia existujúceho výskumného pracoviska, plánovaný limit 385 000,00 392 100,00 € bez DPH
časť 3 dodávka 5 ks závitoviek, 1 ks vytlačovacia hlava, plánovaný limit 258 000,00 261090,00 € bez DPH
časť 4 dodávka 12 000 kg kaučukových zmesí, plánovaný limit 45 000,00 47 280,00 € bez DPH
časť 5 dodávka matematicko-fyzikálneho modelu v troch etapách, plánovaný limit 160 000,00 165 480,00 € bez DPH
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota/Od: 928 000,0000 Do: 947 875,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 18
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa osobného postavenia
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti a preukáže ich predložením nižšie uvedených originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií v elektronickej forme. To znamená že uchádzač si môže vyžiadať požadovaný dokument v elektronickej forme od vydávajúceho úradu, alebo vlastní dokumenty, ktoré nie sú staršie ako 3 mesiace od lehoty na predkladanie ponúk a tieto zoskenuje do elektronickej formy najvhodnejšie do formátu pdf. a tie použije na preukázanie podmienok účasti. Uchádzač zoskenuje všetky strany dokumentu tak, aby bolo možné overiť jeho platnosť a u kópií ich overenie v povolenej lehote. Žiadny dokument nie je možné predložiť do ponuky v listinnej forme.

1.1.Uchádzač predloží čestné vyhlásenie o zapísaní v zozname podnikateľov, alebo aktuálne potvrdenie Úradu pre verejné obstarávanie (ďalej úrad), ak je zapísaný v zozname podnikateľov, ktorý vedie úrad (§ 128 zákona o verejnom obstarávaní).
1.1.1.Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
1.1.2.Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
1.1.3.Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke alebo v žiadosti o účasť predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona].

Ak v zozname podnikateľov podľa ods. 1.1. registrovaný nie je, preukáže splnenie podmienok:

1.2.výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace že: a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
1.2.1.b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
1.3.potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace že: c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
1.4.potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace že: d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.5.potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace- že: e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.6.dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu- že: f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť
1.7.čestným vyhlásením- že: h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.7.1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.7.2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
1.7.3.spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.7.4.právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.7.5.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.".
1.8.nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
1.9.nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.10.uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky nahradí požadované doklady čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine svojho sídla v prípade, ak sa v krajine sídla uchádzača niektoré z dokladov ani rovnocenné doklady podľa bodov 1.1 alebo 1.2 až 1.9 nevydávajú.
1.11.V prípade, že má uchádzač sídlo v inom v členskom štáte EU ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
1.12.Ak uchádzač nepredloží doklady podľa bodov 1.1. alebo 1.2 až 1.9. alebo budú neplatné podľa súťažných podkladov alebo neúplné či nepravdivé, bude uchádzač z verejnej súťaže vylúčený.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: K zabezpečeniu overenia solventnosti a schopnosti realizovať plnenie zákazky v plnom rozsahu predloženej ponuky, uchádzač predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie podľa § 27 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní takto :
2.1.§ 27 ods. 1 písm. a) - vyjadrením banky ( bánk, používaných za účelom podnikania), o schopnosti plniť finančné záväzky, že uchádzač nebol v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, alebo má otvorený nový úver za účelom pokrytia nákladov pre predmetnú zákazku, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie za obdobie posledných 6 mesiacov - predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená kópia tohto dokumentu, Výpis z účtu nenahrádza požadovaný doklad.
2.2.Uchádzač predloží čestné vyhlásenie že v iných bankách ktoré deklaruje nemá otvorený účet za účelom podnikania.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Odôvodnenie
Predloženie dokladov o minimálnom finančnom a ekonomickom postavení slúži k preukázaniu schopností k plneniu zmluvnému vzťahu dodávky predmetu zákazky. Vzhľadom na predpokladanú hodnotu predmetu zákazky, k zabezpečeniu realizácie dodávok je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú spôsobilosť na dodanie požadovaného tovaru. Uchádzač predloží len tie dokumenty, ktoré sa týkajú časti na ktorú predkladá ponuku.
Uchádzač preukazuje technickú spôsobilosť podľa § 28 zákona 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní takto:

3.1.§ 28 ods. 1 písm. a) - pre časť 1, 2, 3, 5
3.1.1.zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
3.1.2.Pre časť 1 a 5 uchádzač preukáže, že za predchádzajúce 3 roky 2011, 2012, 2013 poskytol služby súvisiace s vykonávaním priemyselného výskumu v oblasti strojárstva alebo s dodávkou konštrukčného riešenia v strojnej výrobe v minimálnej výške 30 000,- € bez DPH.
3.1.3.Pre časť 2, 3 uchádzač preukáže, že za predchádzajúce 3 roky 2011, 2012, 2013 dodal tovar strojárenského charakteru v minimálnej výške 100 000,- € bez DPH
3.2.§ 28 ods. 1 písm. l) pre časť 1, 5
3.2.1.údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby,
3.2.2.Projektový manažér - Stupeň vzdelania v národnej alebo medzinárodnej klasifikácii v strojárskom vednom odbore ISCED 5 alebo ekvivalentnom vednom odbore (uvedené preukáže predložením originálu alebo overenej kópie dokladu o dosiahnutom vzdelaní). Odborná prax: Minimálne 5 ročná prax na riadiacich pozíciách v oblasti týkajúcej sa predmetu zákazky zdokladovaná formou profesijného životopisu s minimálne nasledovnými údajmi: obdobie vykonávania danej pozície, zamestnávateľ, pracovná pozícia. Zoznam minimálne 3 projektov výskumu a vývoja v oblasti strojárskej výroby za posledných 5 rokov, kde osoba bola riadiacim pracovníkom alebo bola súčasťou riešiteľského tímu s minimálne nasledovnými údajmi: názov projektu, objednávateľ, zhotoviteľ, obdobie realizácie, celkové výdavky projektu, zaradenie v projekte.
3.2.3.Výskumní pracovníci v oblasti strojárenstva - Stupeň vzdelania v národnej alebo medzinárodnej klasifikácii v strojárskom vednom odbore ISCED 6 alebo ekvivalentnom vednom odbore (uvedené preukáže predložením originálu alebo overenej kópie dokladu o dosiahnutom vzdelaní). Odborná prax: Minimálne 3 ročná výskumne vývojová prax v strojárskom vednom odbore zdokladovaná zoznamom minimálne 3 projektov výskumu a vývoja za posledné 3 roky, kde osoba bola súčasťou riešiteľského kolektívu s minimálne nasledovnými údajmi: názov projektu, objednávateľ, zhotoviteľ, obdobie realizácie, celkové výdavky projektu, zaradenie v projekte. Požaduje sa predložiť uvedené doklady pre minimálne dve osoby.
3.2.4.K bodu 3.2.2. a 3.2.3. je potrebné predložiť čestné vyhlásenia deklarovaných osôb, že budú k dispozícii pre plnenie predmetu zákazky.
3.3.§ 28 ods. 1 písm. l) pre časť 2, 3, 4
3.3.1.Opisom zariadení a surovín s uvedením technických parametrov. Opis môže byť doplnený prospektami, poprípade fotodokumentáciou. Dokumentácia môže byť v jazyku výrobcu povinne doplnená slovenským, alebo českým prekladom textov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Odôvodnenie:
Predložením zoznamov dodávok tovarov a poskytnutých služieb uchádzač potvrdí svoju schopnosť realizovať zákazku v oblasti strojárenskej výroby a priemyselného výskumu.
Predložením údajov o vzdelaní uchádzač deklaruje schopnosť a skúsenosť poskytnúť služby požadované v predmetnej zákazke.
Opisom ponúkaného tovaru a surovín uchádzač preukáže, že ním ponúkaný tovar spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa na špecifikáciu predmetu zákazky a tiež že spĺňa minimálne požiadavky na technické parametre a minimálne príslušenstvo ponúkaného zariadenia podľa kapitoly B. Opis predmetu zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/ obstarávateľ
KI-1/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dá tum a čas: 28.02.2014 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dá tum a čas: 28.02.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dá tum a čas: 04.03.2014 07:00
Miesto : 1.Termín a miesto sprístupnenia ponúk časť OSTATNÉ :
04.03.2014 o 07:00 hod.
Začiatok procesu vyhodnocovania komisiou 04.03.2014 o 10:00 hod. - neverejné
2.Termín a miesto sprístupnenia ponúk časť KRITÉRIA je plánované: 25.03.2014 o 09:00 hod.
Otváranie ponúk je verejné. Zúčastniť sa môžu uchádzači, ktorí splnili podmienky v časti OSTATNÉ a obdržali pozvánku k účasti na otváraní ponúk, časť KRITÉRIA.
Miesto otvárania: v administratívnej budove KONŠTRUKTA-Industry, a.s., K výstavisku 13, 912 50 Trenčín, zasadacia miestnosť č.2.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Uchádzač sa preukazuje dokladom totožnosti ak sa zúčastní konateľ, poprípade dokladom totožnosti a plnou mocou ak sa zúčastní poverená osoba uchádzačom.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): kód výzvy KaHR-13SP-1201.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1.Verejný obstarávateľ umožní trvalý prístup k súťažným podkladom na základe žiadosti o registráciu v uvedenej zákazke v systéme EVO. Písomné žiadosti na adresu verejného obstarávateľa nebudú akceptované.
2.V súlade s usmernením úradu sa môže do zákazky registrovať záujemca do lehoty na predkladanie ponúk. Pre záujemcov sa odporúča, aby si vyžiadali súťažné podklady v takom časovom horizonte, ktorý im zabezpečí dostatočný časový priestor na vypracovanie ponúk, a aby si tým, v prípade potreby využitia inštitútu vysvetľovania, vytvorili aj dostatočný časový priestor na jeho použitie. Zákon o verejnom obstarávaní v § 38 ustanovuje verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi povinnosť oznámiť vysvetlenie požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch preukázateľne bezodkladne všetkým záujemcom, najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred, inak v primeranej lehote určenej verejným obstarávateľom a obstarávateľom. Nevyžiadaním súťažných podkladov v dostatočnom predstihu pred lehotou na predkladanie ponúk si záujemcovia sami môžu znemožniť využitie inštitútu vysvetľovania súťažných podkladov.
3.V prípade uplatnenia revíznych postupov v procese verejného obstarávania, si obstarávateľ vyhradzuje právo prijať zmluvu v predĺženej lehote viazanosti, o ktorej budú uchádzači informovaní.
4.Ponuky uchádzačov, ani ich časti, sa nepoužijú bez súhlasu uchádzačov.
Upozornenie!
údaj zverejnený vo výzve: II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania sa pohybuje od 2 mesiacov do 18 mesiacov. Presný rozpis lehôt dodania jednoltivých častí je rozpracovaný v súťažných podkladoch.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
06.02.2014