Žiadosť o účasť: Triedenie a fragmentovanie odpadu a jeho príprava na uvoľňov  

Restricted Procedure


MUS
Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania
Formulár: Príloha č. 2 Podľa nariadenia komisie (ES) č. 1564/2005
Druh postupu: Užšia súťaž.
Druh zákazky: Služby.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s. 
IČO: 35946024 
Tomášikova 22, 821 02 Bratislava-Ružinov 
Slovenská republika 
Kontaktné miesto (miesta): Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s., Tomášikova 22, 821 02 Bratislava 
Kontaktná osoba: Ing. Róbert Tassy 
Telefón: +421335315570 
Fax: +421248262910 
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.javys.sk 
Ďalšie informácie možno získať na: inom mieste: vyplňte prílohu A.I.
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), NA KTORÝCH MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. 
IČO: 44 186 789 
Tomášikova 22, 821 02 Bratislava 
Slovenská republika 
Kontaktné miesto (miesta): Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o., Tomášikova 22, 821 02 Bratislava 
Kontaktná osoba: Ing. Patrik Árendáš 
Telefón: +421335315115 
E-mail: arendas.patrik@javys.sk 
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na: inom mieste: vyplňte prílohu A.II.
Príloha A.II): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), NA KTORÝCH MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY (VRÁTANE DOKUMENTOV TÝKAJÚCICH SA SÚŤAŽNÉHO DIALÓGU A DYNAMICKÉHO NÁKUPNÉHO SYSTÉMU)
Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. 
IČO: 44 186 789 
Tomášikova 22, 821 02 Bratislava 
Slovenská republika 
Kontaktné miesto (miesta): Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o., Tomášikova 22, 821 02 Bratislava 
Kontaktná osoba: Ing. Patrik Árendáš 
Telefón: +421335315115 
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na: iné miesto: vyplňte prílohu A.III.
Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. 
IČO: 44 186 789 
Tomášikova 22, 821 02 Bratislava 
Slovenská republika 
Kontaktné miesto (miesta): Podateľňa JAVYS, a.s. alebo kancelária Inštitútu poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o., Tomášikova 22, 821 02 Bratislava 
Kontaktná osoba: Ing. Patrik Árendáš 
Telefón: +421335315115 
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA A HLAVNÝ PREDMET ALEBO PREDMETY ČINNOSTI
Druh verejného obstarávateľa: Iný verejný obstarávateľ
Osoba podľa § 7 zákona č. 25/2006 Z.z.
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iný predmet činnosti
Vyraďovanie jadrovoenergetických zariadení, nakladanie s vyhoreným odpadom.
Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov: Nie.
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Triedenie a fragmentovanie odpadu a jeho príprava na 
uvoľňovanie do životného prostredia
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
c) Služby.
Kategória služby: 16.
Hlavné miesto poskytovania služieb:
Jaslovské 
Bohunice
NUTS kód:
SK021.
II.1.3) Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku.
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je triedenie rádioaktívnych odpadov a 
zabezpečenie obslužných prác na jednotlivých strojoch pri triedení a 
fragmentovaní. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky bude v časti B.1 súťažných 
podkladov.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 90521000-5.
II.1.7) Na toto obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA)
Nie.
II.1.8) Rozdelenie na časti
Nie.
II.1.9) Varianty sa prijímajú
Nie.
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZÁKAZKY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH:
Hodnota: 2 091 214,0000 EUR
II.2.2) Opcie
II.3) TRVANIE ZMLUVY ALEBO LEHOTY USKUTOČNENIA
Obdobie: v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy).
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZMLUVY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Požaduje sa zábezpeka vo 
výške 100 000,- EUR. Bližšie podrobnosti budú uvedené v súťažných 
podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude 
financovaný z Národného jadrového fondu na vyraďovanie jadrových zariadení a na 
nakladanie s vyhoretým jadrovým palivom a rádioaktívnymi 
odpadmi.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
V súlade s právnym poriadkom Slovenskej 
republiky.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Áno.
opis osobitných podmienok:
Najneskôr pri podpise zmluvy je uchádzač povinný 
predložiť potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone 
povolania, alebo potvrdenie o pistení zodpovednosti za škodu podnikateľa vo 
výške minimálne 400 000,- EUR.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
1.Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 záujemca 
preukáže dokladmi podľa § 26 ods. 2, 3 resp. ods. 4 , prípadne podľa § 128 ods. 
1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých 
zákonov v znení neskorších predpisov.
III.2.2) Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
1.Čestné vyhlásenie o celkovom obrate, z ktorého je 
zrejmé, že za posledné tri hospodárske roky 2006-2008 záujemca dosiahol výšku 
obratu minimálne 40 000 000,- Sk bez DPH ročne.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
1. Záujemca preukáže zoznam úspešne splnených zmlúv 
rovnakého, alebo podobného charakteru a zložitosti na poskytnutie služby v 
prostredí s ionizačným žiarením uskutočnených v rokoch 2006-2008. Požaduje sa 
predloženie minimálne jednej zmluvy ročne za uvedené obdobie s uvedením 
subjektu pre ktorý sa táto služba poskytovala, názvu a sídla, kontaktnej osoby 
daného subjektu s uvedením jej tel. čísla, názvu a opisu poskytnutej služby, 
zmluvnej ceny, lehoty dodania služby. Zmluvná cena za predmet plnenia u každej 
predloženej zmluvy musí byť minimálne vo výške 335 000,- EUR. Pod zoznamom 
uvedie záujemca čestné vyhlásenie, že všetky služby uvedené v zozname boli 
realizované bez výhrad zo strany objednávateľa. Ak záujemca uvedie v zozname 
služby poskytované pre subjekt, ktorý je podľa zákona verejným obstarávateľom, 
je povinný predložiť ako dôkaz o plnení aj potvrdenie tohto verejného 
obstarávateľa o uspokojivom poskytnutí predmetných služieb. Zoznam sa vyhotoví 
vyplnením tabuľky, ktorá je prílohou všeobecných pokynov.  
2. Záujemca preukáže údaje o vzdelaní a odbornej praxi, alebo odbornej 
kvalifikácii riadiacich pracovníkov zodpovedných za poskytnutie služby. 
Záujemca predloží vyplnenú tabuľku s uvedením mena a priezviska, dátumu 
narodenia, vzdelania, súč. funkcie, dĺžky a špecifikácie praxe v odbore 
relevantnom zákazke, ktorá je prílohou všeobecných pokynov. 
3. Záujemca preukáže disponibilitu uvedených pracovníkov na poskytnutie služby:
- 2 žeriavnikov
- 3 viazačov bremien
- 2 pracovníkov na obsluhu vysokozdvižného vozíka
- 1 pracovník na pálenie plazmou D-E4
- 2 pracovníkov na pálenie plameňom Z-G1
Požaduje sa predloženie menovitého zoznamu pracovníkov a predloženie úradne 
overených fotokópií osvedčení týchto pracovníkov na výkon činností uvedených 
vyššie, t. j. osvedčenie žeriavnika, viazača bremien, pracovníka na obsluhu 
vysokozdvižného vozíka, pracovníka na pálenie plazmou a pracovníka na pálenie 
plameňom. Ďalej, ak ide o zamestnancov záujemcu, predloží záujemca čestné 
prehlásenie o tom, že disponuje uvedenými pracovníkmi na dobu trvania plnenia 
predmetu zákazky. V prípade, že uvedení pracovníci nie sú v zamestnaneckom 
pomere k záujemcovi, preukáže disponibilitu uvedenými pracovníkmi čestným 
prehlásením týchto pracovníkov o tom, že počas doby trvania zákazky bude 
záujemcovi k dispozícii. 


III.2.4) Vyhradené zákazky
Nie.
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY ZÁKAZIEK NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
Nie.
III.3.2) Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
Áno.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Užšia súťaž.
IV.1.2) Obmedzenie počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na predloženie ponuky, alebo na rokovania alebo na účasť na dialógu
Predpokladaný počet dodávateľov:
Počet:
Objektívne kritériá na výber obmedzeného počtu záujemcov:
Obmedzenie počtu záujemcov 
sa nebude uplatňovať.
IV.1.3) Zníženie počtu dodávateľov počas rokovania alebo dialógu
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena.
IV.2.2) Použije sa elektronická aukcia
Nie.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
PNO 22000342009
IV.3.2) Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
Áno.
Predbežné oznámenie.
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2009/S 226-324499 z 24.11.2009
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum: 7. 1. 2010. Čas: 10.00 h.
IV.3.5) Dátum odoslania výziev na predloženie ponúk, na rokovania alebo na účasť na dialógu vybraným záujemcom
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predložiť ponuky alebo doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti
slovenčina
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.3.8) Podmienky na otváranie obálok s ponukami
ODDIEL VI: DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1) TOTO OBSTARÁVANIE SA BUDE OPAKOVAŤ
VI.2) ZÁKAZKA SA TÝKA PROJEKTU/PROGRAMU FINANCOVANÉHO Z FONDOV SPOLOČENSTVA
Nie.
VI.3) ĎALŠIE INFORMÁCIE
1.Do Publikačného úradu EÚ sa toto oznámenie zasiela 
duplicitne, a to 1x cez EVO a 1 x online cez TED.
2. Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na stránke 
www.evo.gov.sk. Na účasť v súťaži sa treba zaregistrovať do súťaže na tomto 
portáli a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo všeobecných 
pokynoch (v sekcii Podklady k žiadosti o účasť) a v súťažných podkladoch, ktoré 
budú dostupné cez portál EVO. Žiadosti o registráciu sa schvaľujú každý 
pracovný deň.
3. Kontaktné údaje v bode I.1 tohto oznámenia slúžia iba pre potvrdenie 
informácie, že súťaž sa realizuje.
4. Kontaktné údaje v bode A.I tohto oznámenia slúžia iba pre potvrdenie 
doručenia písomností, vysvetľovanie sa realizuje výlučne cez portál EVO.
5. Správne číslo predbežného oznámenia vo Vestníku je 06671-POS vo VVO č. 
226/2009 z 25.11.2009.
VI.4) REVÍZNE POSTUPY
VI.4.1) Orgán zodpovedný za konanie o námietkach
Úrad pre verejné obstarávanie 
IČO: 31 797 903 
Dunajská 68, P. O. BOX 58, 820 04 Bratislava 24 
Slovenská republika 
Telefón: +421250264176 
Fax: +421250264219 
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk 
Orgán zodpovedný za konanie o žiadostiach o nápravu
 
VI.4.2) Podávanie žiadostí o nápravu a námietok
VI.4.3) Úrad, v ktorom možno získať informácie o revíznych postupoch
Úrad pre verejné obstarávanie 
IČO: 31 797 903 
Dunajská 68, P. O. BOX 58, 820 04 Bratislava 24 
Slovenská republika 
Telefón: +421250264176 
Fax: +421250264219 
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk 
VI.5) Dátum odoslania tohto oznámenia
4. 12. 2009