Žiadosť o účasť: Priemyselný park Palárikovo  

Žiadosť o účasť

Oznámenia o oprave
Oznámenie o zrušení


MUP
Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania
Formulár: Príloha č. 2 Podľa nariadenia komisie (ES) č. 1564/2005
Druh postupu: Užšia súťaž.
Druh zákazky: Práce.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Obec Palárikovo 
IČO: 00309176 
Hlavná 82, 941 11 Palárikovo 
Slovenská republika 
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad Palárikovo, Hlavná 82, 94111 Palárikovo 
Kontaktná osoba: Alžbeta Jankulárová 
Telefón: +421 356493201 / 356493327 
Fax: +421 356493327 
E-mail: ocupal@post.sk 
Ďalšie informácie možno získať na: inom mieste: vyplňte prílohu A.I.
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), NA KTORÝCH MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Agentúra pre poradenstvo a obstarávanie KLIENT, s.r.o. 
IČO: 44637616 
Za Ferenitkou 23 , 949 01 Nitra 
Slovenská republika 
Kontaktné miesto (miesta): Agentúra pre poradenstvo a obstarávanie KLIENT, s.r.o., Čulenova 22, Nitra 94901 
Kontaktná osoba: Ing. Patrik Árendáš, MBA , Ing. Daniela Kotrecová 
Mobil: +421 905505922 
Telefón: +421 905505922 
E-mail: info@klient.sk 
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na: inom mieste: vyplňte prílohu A.II.
Príloha A.II): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), NA KTORÝCH MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY (VRÁTANE DOKUMENTOV TÝKAJÚCICH SA SÚŤAŽNÉHO DIALÓGU A DYNAMICKÉHO NÁKUPNÉHO SYSTÉMU)
Agentúra pre poradenstvo a obstarávanie KLIENT, s.r.o. 
IČO: 44637616 
Za Ferenitkou 23 , 949 01 Nitra 
Slovenská republika 
Kontaktné miesto (miesta): Agentúra pre poradenstvo a obstarávanie KLIENT, s.r.o., Čulenova 22, Nitra 94901 
Kontaktná osoba: Ing. Patrik Árendáš, MBA , Ing. Daniela Kotrecová 
Mobil: +421 905505922 
Telefón: +421 905505922 
E-mail: info@klient.sk 
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na: iné miesto: vyplňte prílohu A.III.
Obec Palárikovo 
IČO: 00309176 
Hlavná 82 , 941 11 Palárikovo 
Slovenská republika 
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad Palárikovo, Hlavná 82, Palárikovo , pri osobnom doručení Podateľňa OcÚ. 
Kontaktná osoba: Alžbeta Jankulárová 
Telefón: +421 356493201 / 356493327 
Fax: +421 356493327 
E-mail: ocupal@post.sk 
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA A HLAVNÝ PREDMET ALEBO PREDMETY ČINNOSTI
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iný predmet činnosti
Samospráva
Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov: Nie.
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Priemyselný park Palárikovo
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
a) Práce.
Uskutočnenie prác.
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania prác: Obec Palárikovo
NUTS kód:
SK023.
II.1.3) Oznámenie zahŕňa
Vypracovanie rámcovej dohody.
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Rámcová dohoda s jediným uchádzačom.
Trvanie rámcovej dohody (obdobie): v mesiacoch.
Hodnota: 16
Predpokladaná hodnota bez DPH:
Hodnota: ,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je realizácia priemyselného parku Palárikovo v zmysle projektovej dokumentácie. Súčasťou predmetu zákazky je tiež vybudovanie integračného bezpečnostného systému priemyselného parku. Podrobnejšie informácie budú poskytnuté v súťažných podkladoch.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7.
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45220000-5, 45100000-8, 45213250-0, 45111200-0, 45233120-6, 45233123-7, 45233226-9, 77310000-6, 45231300-8, 45231112-3, 45200000-9, 45212120-3, 45213250-0, 44162000-3, 65200000-5, 45231113-0, 45333100-1, 44161110-0, 45231400-9, 45233292-2, 35121000-8, 45312000-7, 35125300-2, 35123200-4, 31625200-5, 48151000-1.
II.1.7) Na toto obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA)
Áno.
II.1.8) Rozdelenie na časti
Áno.
Počet častí: 2
ponuky treba predložiť na: všetky časti.
II.1.9) Varianty sa prijímajú
Nie.
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZÁKAZKY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
1. Realizácia Priemyselného parku je rozdelená do nasledovných aktivít: SO 01.01 Príprava územia, SO 02.01 - Komunikácia priemyselného parku - napojenie, SO 02.02 - Rozšírenie cesty III.06422, SO 02.03- Komunikácie priemyselného parku, SO 02.04 - Izolačná zeleň, SO 03.01 - Splašková kanalizácia priemyselného parku, SO 03.02 - Splašková kanalizácia Palárikovo - rozšírenie, SO 03.03 -1 ČS 1 Priemyselný park, stavebná časť, SO 03.03 - 2 ČS2 Palárikovo, strojnotechnologická časť, SO 03.04-1 ČS2 Palárikovo , stavebná časť, SO 03.04-2 ČS2 Palárikovo , strojnotechnologická časť, SO 03.04- 3 Prípojka, SO 04.01 - Rozšírenie verejného vodovodu, SO 05.01 Prekládka VTL plynovodu, SO 05.02 VTL prípojka plynu, SO 05.03 Regulačná stanica VTL/STL, SO 05.04 STL plynovod, SO 06 Vonkajšie osvetlenie a rozvody NN. 2. Súčasťami integračného bezpečnostného systému priemyselného parku budú: kamerový systém, elektrický zabezpečovací systém, systém kontroly vstupu, dochádzkový systém, elektrická požiarna signalizácia.
II.2.2) Opcie
II.3) TRVANIE ZMLUVY ALEBO LEHOTY USKUTOČNENIA
Obdobie: v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy).
Hodnota: 16
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Poradové číslo časti: 1
NÁZOV: Realizácia Priemyselného parku
1) STRUČNÝ OPIS
Realizácia Priemyselného parku je rozdelená do nasledovných aktivít: SO 01.01 Príprava územia, SO 02.01 - Komunikácia priemyselného parku - napojenie, SO 02.02 - Rozšírenie cesty III.06422, SO 02.03- Komunikácie priemyselného parku, SO 02.04 - Izolačná zeleň, SO 03.01 - Splašková kanalizácia priemyselného parku, SO 03.02 - Splašková kanalizácia Palárikovo - rozšírenie, SO 03.03 -1 ČS 1 Priemyselný park, stavebná časť, SO 03.03 - 2 ČS2 Palárikovo, strojnotechnologická časť, SO 03.04-1 ČS2 Palárikovo , stavebná časť, SO 03.04-2 ČS2 Palárikovo , strojnotechnologická časť, SO 03.04- 3 Prípojka, SO 04.01 - Rozšírenie verejného vodovodu, SO 05.01 Prekládka VTL plynovodu, SO 05.02 VTL prípojka plynu, SO 05.03 Regulačná stanica VTL/STL, SO 05.04 STL plynovod, SO 06 Vonkajšie osvetlenie a rozvody NN. Podrobnosti budú poskytnuté v súťažných podkladoch.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7.
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45213250-0, 45111200-0, 45233120-6, 45233123-7, 45233226-9, 77310000-6, 45231300-8, 45231112-3, 45200000-9, 45212120-3, 45213250-0, 44162000-3, 45231113-0, 45333100-1, 44161110-0, 45231400-9, 45100000-8, 65200000-5, 45220000-5.
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Realizácia Priemyselného parku je rozdelená do nasledovných aktivít: SO 01.01 Príprava územia, SO 02.01 - Komunikácia priemyselného parku - napojenie, SO 02.02 - Rozšírenie cesty III.06422, SO 02.03- Komunikácie priemyselného parku, SO 02.04 - Izolačná zeleň, SO 03.01 - Splašková kanalizácia priemyselného parku, SO 03.02 - Splašková kanalizácia Palárikovo - rozšírenie, SO 03.03 -1 ČS 1 Priemyselný park, stavebná časť, SO 03.03 - 2 ČS2 Palárikovo, strojnotechnologická časť, SO 03.04-1 ČS2 Palárikovo , stavebná časť, SO 03.04-2 ČS2 Palárikovo , strojnotechnologická časť, SO 03.04- 3 Prípojka, SO 04.01 - Rozšírenie verejného vodovodu, SO 05.01 Prekládka VTL plynovodu, SO 05.02 VTL prípojka plynu, SO 05.03 Regulačná stanica VTL/STL, SO 05.04 STL plynovod, SO 06 Vonkajšie osvetlenie a rozvody NN.
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH:
Hodnota: ,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie: v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy).
Hodnota: 14
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Poradové číslo časti: 2
NÁZOV: Integračný bezpečnostný systém priemyselného parku
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom tejto časti predmetu zákazky je dodávka informačného systému centralizácie bezpečnostných technológií a inštalácia bezpečnostných zariadení. Cieľom je komplexné monitorovanie a riadenie technológií v oblasti objektovej bezpečnosti v rámci celého priemyselného parku. Predmetom tejto časti predmetu zákazky bude informačný systém centralizácie bezpečnostných technológií a inštalácia bezpečnostných zariadení. Integračný bezpečnostný systém (IBS) musí splňovať najvyššie nároky na bezpečnosť, využívať najmodernejšie techniky v oblasti informačnej bezpečnosti (digitálne certifikáty, šifrované spojenia, atď) a v rámci otvorenosti IBS musí umožniť rozšírenie o nové funkcionality, prípadne plnohodnotne prepojiť s ostatnými IBS. IBS musí byť nezávislý od jedného výrobcu zariadení, musí umožniť integráciu zariadení od rôznych výrobcov v rámci jednotného riešenia. To umožní optimalizáciu výberu zariadení podľa konkrétnych potrieb pre jednotlivé objekty. Súčasťami integračného bezpečnostného systému priemyselného parku budú: kamerový systém, elektrický zabezpečovací systém, systém kontroly vstupu, dochádzkový systém, elektrická požiarna signalizácia. IBS musí umožniť nastavovať oprávnenia prístupu k aplikácii jednotlivým užívateľom, prípadne skupinám užívateľov a to v širokom rozsahu a zároveň by mal zabezpečovať ovládanie zariadení z viacerých miest súčasne podľa priority užívateľov. Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45233292-2.
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45312000-7, 35121000-8, 35125300-2, 35123200-4, 31625200-5, 48151000-1.
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Súčasťami integračného bezpečnostného systému priemyselného parku budú: kamerový systém, elektrický zabezpečovací systém, systém kontroly vstupu, dochádzkový systém, elektrická požiarna signalizácia.
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie: v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy).
Hodnota: 2
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZMLUVY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
nevyžaduje sa
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Časť: a/ Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov pridelených verejnému obstarávateľovi z fondov EÚ v zmysle platných predpisov : OP Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, Prioritná os 1 - Inovácie a rast konkurencieschopnosti, 1.2.- Podpora spoločných služieb pre podnikateľov. Preddavky sa neposkytujú. Finančné plnenie zmluvy sa bude realizovať v EUR , pričom lehota splatnosti faktúr bude 90 dní. Časť: b/ Zámerom je financovanie z vlastných zdrojov a z fondov EÚ, poprípade z iných relevantných fondov, v prípade možnosti a schválenia financovania poskytovateľmi finančných prostriedkov.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/ zodpovednosti v procese plnenia zmluvy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Áno.
opis osobitných podmienok: Podmienky sa týkajú zmluvy uzatvorenej pre časť A: a)Zhotoviteľ je povinný pred nástupom na vykonanie diela preukázať verejnému obstarávatelovi, že má uzatvorené zmluvy na poistenie diela, technologických zariadení, materiálov a dokumentácie zhotoviteľa, ako i zmluvy na poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú v súvislosti s realizáciou a dokončením diela a odstránením všetkých jeho vád. b)Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu/overovania sú najmä: 1. Poskytovateľ a ním poverené osoby, 2. Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; 3. Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, 4. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, 5. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. 1) až 4) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES. c/ Prílohou rámcovej dohody so zhotoviteľom bude zmluva o budúcej zmluve určujúca podiel a určenie prác realizovaných subjektom, ktorý má priznané postavenie chránenej dielne /chráneného, resp. ekvivalentného pracoviska/ pre činnosť pod kódom podľa OKEČ 4500 (Stavebníctvo) a zamestnáva minimálne troch občanov so zdravotným postihnutím a doklad o priznaní tohto postavenia, ak uvedené podmienky nespĺňa jeden z členov skupiny dodávateľov alebo samotný zhotoviteľ. V tomto prípade bude prílohou rámcovej dohody so zhotoviteľom iba doklad o priznaní postavenia chránenej dielne /chráneného, resp. ekvivalentného pracoviska/ pre činnosť pod kódom podľa OKEČ 4500 (Stavebníctvo) a zamestnaní minimálne troch občanov so zdravotným postihnutím a v rámcovej dohode uvedený podiel a určenie prác realizovaných chránenou dielňou /chráneným, resp. ekvivalentným pracoviskom/. d) Rámcová dohoda so zhotoviteľom bude obsahovať uvedenie subjektu - subdodávateľa, ktorý je držiteľom platného certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia (OHSAS 18001) a to v oblasti nakladania s odpadmi. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ a akceptuje aj iné dôkazy predložené záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Ak držiteľom certifikátu je zhotoviteľ, rámcová dohoda bude obsahovať len tento certifikát ako prílohu. Podmienky sa týkajú zmluvy uzatvorenej pre časť B: a) Rámcová dohoda so zhotoviteľom bude obsahovať uvedenie subjektu - subdodávateľa, ktorý má oprávnenie autorizovaného predajcu integračného bezpečnostného systému C4 (alebo ekvivalentného) a prílohou rámcovej dohody so zhotoviteľom bude doklad preukazujúci toto postavenie autorizovaného predajcu. Ak doklad autorizovaného predajcu vlastní zhotoviteľ, rámcová dohoda bude obsahovať len tento doklad ako prílohu. b) Prílohou rámcovej dohody so zhotoviteľom bude certifikát kompatibility integračného bezpečnostného systému (IBS) predloženého pre realizáciu predmetu zákazky záujemcom, s príslušným zaintegrovaným zariadením pre kamerový systém, elektrický zabezpečovací systém, systém kontroly vstupu, dochádzkový systém a elektrickú požiarnu signalizáciu, vydaný oprávnenou osobou (spravidla výrobcom IBS). Bližšie podrobnosti k uvedeným osobitným podmienkam budú uvedené v obchodných podmienkach, ktoré budú poskytnuté ako súčasť súťažných podkladov.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Záujemca bude postupovať podľa § 26, § 31, § 128 ods. 1 zákona c. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
III.2.2) Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Záujemca preukáže ekonomické postavenie vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru pre účely realizácie predmetu zákazky vo výške minimálne 750.000 EUR. Ak záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, može verejný obstarávateľ uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. Z takéhoto dokladu musí vyplývať disponibilnosť finančných prostriedkov v minimálnej výške 750.000 EUR pre účely realizácie predmetu zákazky. Záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné): Všetky doklady sa predkladajú ako originály alebo overené kópie , ak nie je uvedené inak.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.Záujemca preukáže splnenie technickej alebo odbornej spôsobilosti údajmi o vzdelaní a odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby a to v nasledovnom minimálnom rozsahu: a) pre vykonávanie činnosti stavbyvedúceho pre odbor pozemné stavby a zároveň pre odbor inžinierske stavby. Záujemca preukáže splnenie vyššie uvedenej podmienky predložením dokladu o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho na pozemné staviteľstvo a zároveň na inžinierske staviteľstvo podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinierov v znení neskorších predpisov a podľa zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov v úradne overenej fotokópii alebo vo fotokópii, ktorá je opatrená originálom odtlačku pečiatky stavbyvedúceho a s originálom podpisu stavbyvedúceho. Odbornú spôsobilosť je možné preukázať aj predložením porovnateľného dokladu - ekvivalentu, ktorý vydávajú iné členské krajiny EÚ. Zároveň je potrebné predložiť vyhlásenie odborne spôsobilej osoby, že bude záujemcovi k dispozícii na vykonávanie činnosti stavbyvedúceho počas celej doby realizácie predmetu zákazky pre vykonávanie činnosti stavbyvedúceho pre odbor pozemné stavby a pre odbor inžinierske stavby. Nie je rozhodujúce či splnenie tejto podmienky spĺňa jedna alebo dve osoby. b) pre činnosť servisného technika - výkon inštalácie integračného systému C4 (alebo ekvivalentného systému) so zariadením centrálny monitorovací systém, požiarna ústredňa, integrovaný zabezpečovací systém a systém kontroly vstupu, prístupový a dochádzkový systém. Záujemca preukáže splnenie vyššie uvedenej podmienky predložením predmetných certifikátov vydaných oprávnenými osobami pre vydávanie certifikátov k systému C4 (alebo ekvivalentnému systému) v úradne overenej fotokópii. Zároveň je potrebné predložiť vyhlásenie odborne spôsobilej osoby, že bude záujemcovi k dispozícii. Záujemca zároveň vyplní Tabuľku Zoznam riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby, obsahujúcu meno a priezvisko pracovníka, určenie jeho zodpovednosti a informáciu, či je zamestnancom záujemcu alebo nie. Vzor tabuľky je záujemcovi k dispozícii ako Príloha k Všeobecným pokynom pre predkladanie žiadosti o účasť v súťaži v priestore zákazky v systéme EVO. 2.Záujemca preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré záujemca použije pri plnení zmluvy a to v nasledovnom minimálnom rozsahu: Záujemca predloží overenú kópiu rozhodnutia vydaného oprávneným príslušným orgánom starostlivosti o životné prostredie o súhlase na nakladanie s nebezpečnými odpadmi vrátane ich prepravy. 3.Záujemca preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť predložením platného certifikátu kvality ISO 9001 vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality a to minimálne v oblasti: - stavieb, - nakladania s odpadmi, - technickej služby. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ a akceptuje aj iné dôkazy predložené záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. 4.Záujemca preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť predložením platného certifikátu kvality ISO 14001 vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem enviromentálneho manažérstva a to minimálne v oblasti: - stavieb, - nakladania s odpadmi. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ a akceptuje aj iné dôkazy predložené záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam enviromentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné): Všetky doklady sa predkladajú ako originály alebo overené kópie , ak nie je uvedené inak.
III.2.4) Vyhradené zákazky
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY ZÁKAZIEK NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Užšia súťaž.
IV.1.2) Obmedzenie počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na predloženie ponuky, alebo na rokovania alebo na účasť na dialógu
Predpokladaný počet dodávateľov:
Počet:
Objektívne kritériá na výber obmedzeného počtu záujemcov: bez obmedzenia
IV.1.3) Zníženie počtu dodávateľov počas rokovania alebo dialógu
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena.
IV.2.2) Použije sa elektronická aukcia
Nie.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
IV.3.2) Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
Áno.
Predbežné oznámenie.
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2010/S 169-259074 z 01.09.2010
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum: 8. 10. 2010. Čas: 14.00 h.
IV.3.5) Dátum odoslania výziev na predloženie ponúk, na rokovania alebo na účasť na dialógu vybraným záujemcom
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predložiť ponuky alebo doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.3.8) Podmienky na otváranie obálok s ponukami
ODDIEL VI: DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1) TOTO OBSTARÁVANIE SA BUDE OPAKOVAŤ
VI.2) ZÁKAZKA SA TÝKA PROJEKTU/PROGRAMU FINANCOVANÉHO Z FONDOV SPOLOČENSTVA
Áno.
odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Obstarávanie je financované z prostriedkov fondov Európskej Únie : OP Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, Prioritná os 1 - Inovácie a rast konkurencieschopnosti, 1.2.- Podpora spoločných služieb pre podnikateľov.
VI.3) ĎALŠIE INFORMÁCIE
VI.3.1. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. VI.3.2. Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku. VI.3.3. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že je oprávnený uzatvoriť zmluvu až po odsúhlasení návrhu zmluvy poskytovateľom nenávratných finančných prostriedkov z Európskych fondov. VI.3.4. Pokiaľ v tomto oznámení nie je uvedené inak,musia byť dokumenty,ktorých predloženie sa vyžaduje týmto oznámením, a to vrátane žiadosti o účasť plnomocenstiev, čestných vyhlásení a dokladov, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok účasti, predložené v origináli alebo úradne osvedčenej kópii originálu. VI.3.5. Ak by ktorýkoľvek doklad podľa záujemcu obsahoval osobné údaje podľa zák. č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov, je záujemca povinný zabezpečiť nečitateľnosť takýchto údajov na príslušnej listine alebo dokumente v elektronickej podobe alebo zabezpečiť pre verejného obstarávateľa súhlas so spracúvaním týchto osobných údajov na účely verejného obstarávania. Ak by ktorýkoľvek doklad podľa záujemcu obsahoval obchodné tajomstvo, je záujemca povinný toto označiť. VI.3.6 Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk. Na účasť v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení.
VI.4) REVÍZNE POSTUPY
VI.4.1) Orgán zodpovedný za konanie o námietkach
Úrad pre verejné obstarávanie 
IČO: 31 797 903 
Dunajská 68, P. O. BOX 58, 820 04 Bratislava 24 
Slovenská republika 
Telefón: +421 250264176 
Fax: +421 250264219 
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk 
Orgán zodpovedný za konanie o žiadostiach o nápravu
Obec Palárikovo 
IČO: 00309176 
Hlavná 82, 941 11 Palárikovo 
Slovenská republika 
Telefón: +421 356493201 / 356493327 
Fax: +421 356493327 
E-mail: ocupal@post.sk 
VI.4.2) Podávanie žiadostí o nápravu a námietok
Presné informácie o lehotách na podávanie žiadostí o nápravu a na podávanie námietok: V zmysle § 135 -§145 zákona č.25/2006 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
VI.4.3) Úrad, v ktorom možno získať informácie o revíznych postupoch
Úrad pre verejné obstarávanie 
IČO: 31 797 903 
Dunajská 68, P. O. BOX 58, 820 04 Bratislava 24 
Slovenská republika 
Telefón: +421 250264176 
Fax: +421 250264219 
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk 
VI.5) Dátum odoslania tohto oznámenia
6. 9. 2010