Formulár: Príloha č. 2
Podľa nariadenia komisie (ES) č. 1564/2005
Druh postupu:
Užšia súťaž.
Druh zákazky:
Práce.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Obec Palárikovo
IČO:
00309176
Hlavná 82, 941 11 Palárikovo
Slovenská republika
Kontaktné miesto (miesta):
Obecný úrad Palárikovo, Hlavná 82,
94111 Palárikovo
Kontaktná osoba:
Alžbeta Jankulárová
Telefón:
+421 356493201 / 356493327
Fax:
+421 356493327
E-mail:
ocupal@post.sk
Ďalšie informácie možno získať na:inom mieste: vyplňte prílohu
A.I.
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), NA
KTORÝCH MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Agentúra pre poradenstvo a
obstarávanie KLIENT, s.r.o.
IČO:
44637616
Za Ferenitkou 23 , 949 01
Nitra
Slovenská republika
Kontaktné miesto (miesta):
Agentúra pre poradenstvo a
obstarávanie KLIENT, s.r.o., Čulenova 22, Nitra 94901
Kontaktná osoba:
Ing. Patrik Árendáš, MBA , Ing.
Daniela Kotrecová
Mobil:
+421 905505922
Telefón:
+421 905505922
E-mail:
info@klient.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre
súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:inom mieste: vyplňte prílohu
A.II.
Príloha A.II): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), NA
KTORÝCH MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY (VRÁTANE
DOKUMENTOV TÝKAJÚCICH SA SÚŤAŽNÉHO DIALÓGU A DYNAMICKÉHO NÁKUPNÉHO SYSTÉMU)
Agentúra pre poradenstvo a
obstarávanie KLIENT, s.r.o.
IČO:
44637616
Za Ferenitkou 23 , 949 01
Nitra
Slovenská republika
Kontaktné miesto (miesta):
Agentúra pre poradenstvo a
obstarávanie KLIENT, s.r.o., Čulenova 22, Nitra 94901
Kontaktná osoba:
Ing. Patrik Árendáš, MBA , Ing.
Daniela Kotrecová
Mobil:
+421 905505922
Telefón:
+421 905505922
E-mail:
info@klient.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené
na:iné miesto: vyplňte
prílohu A.III.
Obec Palárikovo
IČO:
00309176
Hlavná 82 , 941 11 Palárikovo
Slovenská republika
Kontaktné miesto (miesta):
Obecný úrad Palárikovo, Hlavná 82,
Palárikovo , pri osobnom doručení Podateľňa OcÚ.
Kontaktná osoba:
Alžbeta Jankulárová
Telefón:
+421 356493201 / 356493327
Fax:
+421 356493327
E-mail:
ocupal@post.sk
I.2)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA A HLAVNÝ PREDMET ALEBO
PREDMETY ČINNOSTI
Druh verejného obstarávateľa:
Regionálny alebo miestny orgán
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
span>
Iný predmet činnosti
Samospráva
Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných
obstarávateľov: Nie.
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1)
OPIS
II.1.1)
Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Priemyselný park Palárikovo
SPAN>
II.1.2)
Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania
tovarov alebo poskytovania služieb
a) Práce.
Uskutočnenie prác.
span>
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania
prác: Obec
Palárikovo
NUTS kód:
SK023.
II.1.3)
Oznámenie zahŕňa
Vypracovanie rámcovej dohody.
II.1.4)
Informácie o rámcovej dohode
Rámcová dohoda s jediným uchádzačom.
Trvanie rámcovej dohody (obdobie): v mesiacoch.
Hodnota: 16
Predpokladaná hodnota bez DPH:
Hodnota: ,0000 EUR
II.1.5)
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je realizácia
priemyselného parku Palárikovo v zmysle projektovej dokumentácie. Súčasťou
predmetu zákazky je tiež vybudovanie integračného bezpečnostného systému
priemyselného parku. Podrobnejšie informácie budú poskytnuté v súťažných
podkladoch.
Na toto obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom
obstarávaní (GPA)
Áno.
II.1.8)
Rozdelenie na časti
Áno.
Počet častí: 2
ponuky treba predložiť na:
všetky časti.
II.1.9)
Varianty sa prijímajú
Nie.
II.2)
MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZÁKAZKY
II.2.1)
Celkové množstvo alebo rozsah
1. Realizácia Priemyselného parku je
rozdelená do nasledovných aktivít: SO 01.01 Príprava územia, SO 02.01 -
Komunikácia priemyselného parku - napojenie, SO 02.02 - Rozšírenie cesty
III.06422, SO 02.03- Komunikácie priemyselného parku, SO 02.04 - Izolačná
zeleň, SO 03.01 - Splašková kanalizácia priemyselného parku, SO 03.02 -
Splašková kanalizácia Palárikovo - rozšírenie, SO 03.03 -1 ČS 1 Priemyselný
park, stavebná časť, SO 03.03 - 2 ČS2 Palárikovo, strojnotechnologická časť, SO
03.04-1 ČS2 Palárikovo , stavebná časť, SO 03.04-2 ČS2 Palárikovo ,
strojnotechnologická časť, SO 03.04- 3 Prípojka, SO 04.01 - Rozšírenie
verejného vodovodu, SO 05.01 Prekládka VTL plynovodu, SO 05.02 VTL prípojka
plynu, SO 05.03 Regulačná stanica VTL/STL, SO 05.04 STL plynovod, SO 06
Vonkajšie osvetlenie a rozvody NN.
2. Súčasťami integračného bezpečnostného systému priemyselného parku budú:
kamerový systém, elektrický zabezpečovací systém, systém kontroly vstupu,
dochádzkový systém, elektrická požiarna signalizácia.
II.2.2)
Opcie
II.3)
TRVANIE ZMLUVY ALEBO LEHOTY USKUTOČNENIA
Obdobie: v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy).
Hodnota: 16
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Poradové číslo časti: 1
NÁZOV: Realizácia Priemyselného parku
1)
STRUČNÝ OPIS Realizácia
Priemyselného parku je rozdelená do nasledovných aktivít: SO 01.01 Príprava
územia, SO 02.01 - Komunikácia priemyselného parku - napojenie, SO 02.02 -
Rozšírenie cesty III.06422, SO 02.03- Komunikácie priemyselného parku, SO 02.04
- Izolačná zeleň, SO 03.01 - Splašková kanalizácia priemyselného parku, SO
03.02 - Splašková kanalizácia Palárikovo - rozšírenie, SO 03.03 -1 ČS 1
Priemyselný park, stavebná časť, SO 03.03 - 2 ČS2 Palárikovo,
strojnotechnologická časť, SO 03.04-1 ČS2 Palárikovo , stavebná časť, SO
03.04-2 ČS2 Palárikovo , strojnotechnologická časť, SO 03.04- 3 Prípojka, SO
04.01 - Rozšírenie verejného vodovodu, SO 05.01 Prekládka VTL plynovodu, SO
05.02 VTL prípojka plynu, SO 05.03 Regulačná stanica VTL/STL, SO 05.04 STL
plynovod, SO 06 Vonkajšie osvetlenie a rozvody NN. Podrobnosti budú poskytnuté
v súťažných podkladoch.
MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH Realizácia
Priemyselného parku je rozdelená do nasledovných aktivít: SO 01.01 Príprava
územia, SO 02.01 - Komunikácia priemyselného parku - napojenie, SO 02.02 -
Rozšírenie cesty III.06422, SO 02.03- Komunikácie priemyselného parku, SO 02.04
- Izolačná zeleň, SO 03.01 - Splašková kanalizácia priemyselného parku, SO
03.02 - Splašková kanalizácia Palárikovo - rozšírenie, SO 03.03 -1 ČS 1
Priemyselný park, stavebná časť, SO 03.03 - 2 ČS2 Palárikovo,
strojnotechnologická časť, SO 03.04-1 ČS2 Palárikovo , stavebná časť, SO
03.04-2 ČS2 Palárikovo , strojnotechnologická časť, SO 03.04- 3 Prípojka, SO
04.01 - Rozšírenie verejného vodovodu, SO 05.01 Prekládka VTL plynovodu, SO
05.02 VTL prípojka plynu, SO 05.03 Regulačná stanica VTL/STL, SO 05.04 STL
plynovod, SO 06 Vonkajšie osvetlenie a rozvody NN.
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez
DPH:
Hodnota: ,0000 EUR
4)
ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH
USKUTOČNENIA
Obdobie: v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy).
Hodnota: 14
5)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Poradové číslo časti: 2
NÁZOV: Integračný bezpečnostný systém
priemyselného parku
1)
STRUČNÝ OPIS Predmetom
tejto časti predmetu zákazky je dodávka informačného systému centralizácie
bezpečnostných technológií a inštalácia bezpečnostných zariadení.
Cieľom je komplexné monitorovanie a riadenie technológií v oblasti objektovej
bezpečnosti v rámci celého priemyselného parku. Predmetom tejto časti predmetu
zákazky bude informačný systém centralizácie bezpečnostných technológií a
inštalácia bezpečnostných zariadení. Integračný bezpečnostný systém (IBS) musí
splňovať najvyššie nároky na bezpečnosť, využívať najmodernejšie techniky v
oblasti informačnej bezpečnosti (digitálne certifikáty, šifrované spojenia,
atď) a v rámci otvorenosti IBS musí umožniť rozšírenie o nové funkcionality,
prípadne plnohodnotne prepojiť s ostatnými IBS. IBS musí byť nezávislý od
jedného výrobcu zariadení, musí umožniť integráciu zariadení od rôznych
výrobcov v rámci jednotného riešenia. To umožní optimalizáciu výberu zariadení
podľa konkrétnych potrieb pre jednotlivé objekty. Súčasťami integračného
bezpečnostného systému priemyselného parku budú: kamerový systém, elektrický
zabezpečovací systém, systém kontroly vstupu, dochádzkový systém, elektrická
požiarna signalizácia. IBS musí umožniť nastavovať oprávnenia prístupu k
aplikácii jednotlivým užívateľom, prípadne skupinám užívateľov a to v širokom
rozsahu a zároveň by mal zabezpečovať ovládanie zariadení z viacerých miest
súčasne podľa priority užívateľov.
Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
2)
SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet Hlavný
slovník: 45233292-2.
Doplňujúce predmety Hlavný slovník: 45312000-7,
35121000-8, 35125300-2, 35123200-4, 31625200-5, 48151000-1.
3)
MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH Súčasťami
integračného bezpečnostného systému priemyselného parku budú: kamerový systém,
elektrický zabezpečovací systém, systém kontroly vstupu, dochádzkový systém,
elektrická požiarna signalizácia.
4)
ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH
USKUTOČNENIA
Obdobie: v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy).
Hodnota: 2
5)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ
INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZMLUVY
III.1.1)
Požadované zábezpeky a záruky nevyžaduje
sa
III.1.2)
Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania
a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia Časť: a/
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov pridelených
verejnému obstarávateľovi z fondov EÚ v zmysle platných predpisov : OP
Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, Prioritná os 1 - Inovácie a rast
konkurencieschopnosti, 1.2.- Podpora spoločných služieb pre podnikateľov.
Preddavky sa neposkytujú. Finančné plnenie zmluvy sa bude realizovať v EUR ,
pričom lehota splatnosti faktúr bude 90 dní.
Časť: b/ Zámerom je financovanie z vlastných zdrojov a z fondov EÚ, poprípade z
iných relevantných fondov, v prípade možnosti a schválenia financovania
poskytovateľmi finančných prostriedkov.
III.1.3)
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina dodávateľov, s
ktorou sa uzatvorí zmluva Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť
právne vzťahy, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia
takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť
plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov
skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať
v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/
zodpovednosti v procese plnenia zmluvy.
III.1.4)
Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie
zmluvy Áno.
span>
opis osobitných podmienok:
Podmienky sa
týkajú zmluvy uzatvorenej pre časť A:
a)Zhotoviteľ je povinný pred nástupom na vykonanie diela preukázať verejnému
obstarávatelovi, že má uzatvorené zmluvy na poistenie diela, technologických
zariadení, materiálov a dokumentácie zhotoviteľa, ako i zmluvy na poistenie
zodpovednosti za škodu spôsobenú v súvislosti s realizáciou a dokončením diela
a odstránením všetkých jeho vád.
b)Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s
dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti
Zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku
potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu/overovania sú
najmä: 1. Poskytovateľ a ním poverené osoby, 2. Útvar následnej finančnej
kontroly a nimi poverené osoby; 3. Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa
finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, 4. Orgán auditu,
jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, 5. Splnomocnení zástupcovia
Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, Osoby prizvané orgánmi
uvedenými v písm. 1) až 4) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES.
c/ Prílohou rámcovej dohody so zhotoviteľom bude zmluva o budúcej zmluve
určujúca podiel a určenie prác realizovaných subjektom, ktorý má priznané
postavenie chránenej dielne /chráneného, resp. ekvivalentného pracoviska/ pre
činnosť pod kódom podľa OKEČ 4500 (Stavebníctvo) a zamestnáva minimálne troch
občanov so zdravotným postihnutím a doklad o priznaní tohto postavenia, ak
uvedené podmienky nespĺňa jeden z členov skupiny dodávateľov alebo samotný
zhotoviteľ. V tomto prípade bude prílohou rámcovej dohody so zhotoviteľom iba
doklad o priznaní postavenia chránenej dielne /chráneného, resp. ekvivalentného
pracoviska/ pre činnosť pod kódom podľa OKEČ 4500 (Stavebníctvo) a zamestnaní
minimálne troch občanov so zdravotným postihnutím a v rámcovej dohode uvedený
podiel a určenie prác realizovaných chránenou dielňou /chráneným, resp.
ekvivalentným pracoviskom/.
d) Rámcová dohoda so zhotoviteľom bude obsahovať uvedenie subjektu -
subdodávateľa, ktorý je držiteľom platného certifikátu kvality vydaného
nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem systému
manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia (OHSAS 18001) a to v oblasti
nakladania s odpadmi. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty
vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ a akceptuje aj iné dôkazy
predložené záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia
podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Ak držiteľom
certifikátu je zhotoviteľ, rámcová dohoda bude obsahovať len tento certifikát
ako prílohu.
Podmienky sa týkajú zmluvy uzatvorenej pre časť B:
a) Rámcová dohoda so zhotoviteľom bude obsahovať uvedenie subjektu -
subdodávateľa, ktorý má oprávnenie autorizovaného predajcu integračného
bezpečnostného systému C4 (alebo ekvivalentného) a prílohou rámcovej dohody so
zhotoviteľom bude doklad preukazujúci toto postavenie autorizovaného predajcu.
Ak doklad autorizovaného predajcu vlastní zhotoviteľ, rámcová dohoda bude
obsahovať len tento doklad ako prílohu.
b) Prílohou rámcovej dohody so zhotoviteľom bude certifikát kompatibility
integračného bezpečnostného systému (IBS) predloženého pre realizáciu predmetu
zákazky záujemcom, s príslušným zaintegrovaným zariadením pre kamerový systém,
elektrický zabezpečovací systém, systém kontroly vstupu, dochádzkový systém a
elektrickú požiarnu signalizáciu, vydaný oprávnenou osobou (spravidla výrobcom
IBS).
Bližšie podrobnosti k uvedeným osobitným podmienkam budú uvedené v obchodných
podmienkach, ktoré budú poskytnuté ako súčasť súťažných podkladov.
III.2)
PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1)
Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane
požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného
registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na
vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Záujemca bude postupovať podľa § 26, §
31, § 128 ods. 1 zákona c. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a
doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
III.2.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na
vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Záujemca preukáže ekonomické postavenie
vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky
alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru pre účely realizácie
predmetu zákazky vo výške minimálne 750.000 EUR. Ak záujemca nedokáže z
objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným
dokladom, može verejný obstarávateľ uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje
finančné a ekonomické postavenie. Z takéhoto dokladu musí vyplývať
disponibilnosť finančných prostriedkov v minimálnej výške 750.000 EUR pre účely
realizácie predmetu zákazky. Záujemca môže na preukázanie finančného a
ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich
právny vzťah. V takomto prípade musí záujemca verejnému obstarávateľovi
preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby,
ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to
uplatniteľné): Všetky doklady sa predkladajú ako
originály alebo overené kópie , ak nie je uvedené inak.
III.2.3)
Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na
vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.Záujemca preukáže splnenie technickej
alebo odbornej spôsobilosti údajmi o vzdelaní a odbornej kvalifikácii
riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác
alebo za poskytnutie služby a to v nasledovnom minimálnom rozsahu:
a) pre vykonávanie činnosti stavbyvedúceho pre odbor pozemné stavby a
zároveň pre odbor inžinierske stavby. Záujemca preukáže splnenie vyššie
uvedenej podmienky predložením dokladu o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho
na pozemné staviteľstvo a zároveň na inžinierske staviteľstvo podľa zákona č.
138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných
inžinierov v znení neskorších predpisov a podľa zákona č. 50/1976 Zb. o územnom
plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov v úradne overenej
fotokópii alebo vo fotokópii, ktorá je opatrená originálom odtlačku pečiatky
stavbyvedúceho a s originálom podpisu stavbyvedúceho. Odbornú spôsobilosť je
možné preukázať aj predložením porovnateľného dokladu - ekvivalentu, ktorý
vydávajú iné členské krajiny EÚ. Zároveň je potrebné predložiť vyhlásenie
odborne spôsobilej osoby, že bude záujemcovi k dispozícii na vykonávanie
činnosti stavbyvedúceho počas celej doby realizácie predmetu zákazky pre
vykonávanie činnosti stavbyvedúceho pre odbor pozemné stavby a pre odbor
inžinierske stavby. Nie je rozhodujúce či splnenie tejto podmienky spĺňa jedna
alebo dve osoby.
b) pre činnosť servisného technika - výkon inštalácie integračného systému
C4 (alebo ekvivalentného systému) so zariadením centrálny monitorovací systém,
požiarna ústredňa, integrovaný zabezpečovací systém a systém kontroly vstupu,
prístupový a dochádzkový systém. Záujemca preukáže splnenie vyššie uvedenej
podmienky predložením predmetných certifikátov vydaných oprávnenými osobami pre
vydávanie certifikátov k systému C4 (alebo ekvivalentnému systému) v úradne
overenej fotokópii. Zároveň je potrebné predložiť vyhlásenie odborne spôsobilej
osoby, že bude záujemcovi k dispozícii.
Záujemca zároveň vyplní Tabuľku Zoznam riadiacich zamestnancov, osobitne osôb
zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby,
obsahujúcu meno a priezvisko pracovníka, určenie jeho zodpovednosti a
informáciu, či je zamestnancom záujemcu alebo nie. Vzor tabuľky je záujemcovi k
dispozícii ako Príloha k Všeobecným pokynom pre predkladanie žiadosti o účasť v
súťaži v priestore zákazky v systéme EVO.
2.Záujemca preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť uvedením opatrení
environmentálneho manažérstva, ktoré záujemca použije pri plnení zmluvy a to v
nasledovnom minimálnom rozsahu: Záujemca predloží overenú kópiu rozhodnutia
vydaného oprávneným príslušným orgánom starostlivosti o životné prostredie o
súhlase na nakladanie s nebezpečnými odpadmi vrátane ich prepravy.
3.Záujemca preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť predložením platného
certifikátu kvality ISO 9001 vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa
potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality a to minimálne v oblasti: -
stavieb, - nakladania s odpadmi, - technickej služby. Verejný obstarávateľ uzná
ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ a
akceptuje aj iné dôkazy predložené záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na
zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
4.Záujemca preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť predložením platného
certifikátu kvality ISO 14001 vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa
potvrdzuje splnenie noriem enviromentálneho manažérstva a to minimálne v
oblasti: - stavieb, - nakladania s odpadmi. Verejný obstarávateľ uzná ako
rovnocenné certifikáty vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ a
akceptuje aj iné dôkazy predložené záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam
enviromentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného
certifikátu.
Záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej
spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich
právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému
obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť
reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie
technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to
uplatniteľné): Všetky doklady sa predkladajú ako
originály alebo overené kópie , ak nie je uvedené inak.
III.2.4)
Vyhradené zákazky
III.3)
OSOBITNÉ PODMIENKY ZÁKAZIEK NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
span>
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu Užšia súťaž.
IV.1.2)
Obmedzenie počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na
predloženie ponuky, alebo na rokovania alebo na účasť na dialógu
Predpokladaný počet dodávateľov:
Počet:
Objektívne kritériá na výber obmedzeného počtu
záujemcov: bez obmedzenia
IV.1.3)
Zníženie počtu dodávateľov počas rokovania alebo
dialógu
IV.2)
KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk Najnižšia cena.
IV.2.2)
Použije sa elektronická aukcia Nie.
IV.3)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1)
Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný
obstarávateľ
IV.3.2)
Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto
zákazky Áno.
span>
Predbežné oznámenie.
span>
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2010/S 169-259074 z 01.09.2010
IV.3.3)
Podmienky na získanie súťažných podkladov a
doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady
alebo o prístup k dokumentom
IV.3.4)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
span>
Dátum: 8. 10. 2010. Čas: 14.00 h.
IV.3.5)
Dátum odoslania výziev na predloženie ponúk, na
rokovania alebo na účasť na dialógu vybraným záujemcom
IV.3.6)
Jazyk (jazyky), v ktorom možno predložiť ponuky alebo
doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti
IV.3.7)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov
viazané
IV.3.8)
Podmienky na otváranie obálok s ponukami
ODDIEL VI: DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1)
TOTO OBSTARÁVANIE SA BUDE OPAKOVAŤ
VI.2)
ZÁKAZKA SA TÝKA PROJEKTU/PROGRAMU FINANCOVANÉHO Z
FONDOV SPOLOČENSTVA Áno.
odkaz na projekt (projekty) a/alebo program
(programy): Obstarávanie je financované z
prostriedkov fondov Európskej Únie : OP Konkurencieschopnosť a hospodársky
rast, Prioritná os 1 - Inovácie a rast konkurencieschopnosti, 1.2.- Podpora
spoločných služieb pre podnikateľov.
VI.3)
ĎALŠIE INFORMÁCIE VI.3.1. Každý
uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom
skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. VI.3.2. Komunikácia na účely
vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku. VI.3.3. Verejný
obstarávateľ upozorňuje, že je oprávnený uzatvoriť zmluvu až po odsúhlasení
návrhu zmluvy poskytovateľom nenávratných finančných prostriedkov z Európskych
fondov. VI.3.4. Pokiaľ v tomto oznámení nie je uvedené inak,musia byť
dokumenty,ktorých predloženie sa vyžaduje týmto oznámením, a to vrátane
žiadosti o účasť plnomocenstiev, čestných vyhlásení a dokladov, ktorými sa
preukazuje splnenie podmienok účasti, predložené v origináli alebo úradne
osvedčenej kópii originálu. VI.3.5. Ak by ktorýkoľvek doklad podľa záujemcu
obsahoval osobné údaje podľa zák. č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov,
v znení neskorších predpisov, je záujemca povinný zabezpečiť nečitateľnosť
takýchto údajov na príslušnej listine alebo dokumente v elektronickej podobe
alebo zabezpečiť pre verejného obstarávateľa súhlas so spracúvaním týchto
osobných údajov na účely verejného obstarávania. Ak by ktorýkoľvek doklad podľa
záujemcu obsahoval obchodné tajomstvo, je záujemca povinný toto označiť. VI.3.6
Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk. Na účasť
v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať
ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných
podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO. Akékoľvek vysvetľovanie v
súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický
kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o
funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení.
SPAN>
VI.4)
REVÍZNE POSTUPY
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za konanie o námietkach
Úrad pre verejné obstarávanie
IČO:
31 797 903
Dunajská 68, P. O. BOX 58, 820 04
Bratislava 24
Slovenská republika
Telefón:
+421 250264176
Fax:
+421 250264219
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za konanie o žiadostiach o nápravu
span>
Obec Palárikovo
IČO:
00309176
Hlavná 82, 941 11 Palárikovo
Slovenská republika
Telefón:
+421 356493201 / 356493327
Fax:
+421 356493327
E-mail:
ocupal@post.sk
VI.4.2)
Podávanie žiadostí o nápravu a námietok
Presné informácie o lehotách na podávanie žiadostí
o nápravu a na podávanie námietok: V zmysle § 135 -§145 zákona č.25/2006 o
verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších
predpisov
VI.4.3)
Úrad, v ktorom možno získať informácie o revíznych
postupoch