Žiadosť o účasť: Vybavenie výučbového centra komunikácie a vizualizácie IKT technikou  

Žiadosť o účasť


MUT
Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania
Formulár: Príloha č. 2 Podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011
Druh postupu: Užšia súťaž.
Druh zákazky: Tovary.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Vysoká škola výtvarných umení 
Vnútroštátne identifikačné číslo (ak je to známe) : 00157805 
Hviezdoslavovo nám. 18, 814 37 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 
Slovenská republika 
Kontaktné miesto (miesta): Vysoká škola výtvarných umení, Drotárska cesta 44, 811 02 Bratislava 
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Haraštová 
Mobil: +421 903970055 
Telefón: +421 268299567 
E-mail: harastova@vsvu.sk 
Internetová adresa (internetové adresy) (ak je to uplatniteľné): http://www.vsvu.sk 
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.vsvu.sk 
Elektronický prístup k informáciám (URL): http://www.evo.gov.sk/InstRes/EVO_PriruckaZU_UzsiaSutaz_20120802 .pdf 
Elektronické predkladanie ponúk a žiadostí o účasť (URL): https://evo.gov.sk 
(Na poskytnutie podrobnejších informácií použite prílohy A)
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta.
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta.
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta.
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
I.4) Zadanie zákazky v mene iných verejných obstarávateľov
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov: Nie.
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Vybavenie výučbového centra komunikácie a vizualizácie IKT technikou.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
b) Tovary.
Kúpa.
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Vysoká škola výtvarných umení, Účelové zariadenie VŠVU v Kremnici, Štefánikovo námestie 18/10, Kremnica, okres Žiar nad Hronom, Banskobystrický kraj.
NUTS kód:
SK032.
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku.
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je vybavenie Výučbového centra komunikácie a vizualizácie v Kremnici modernou didaktickou a výpočtovou technikou, vrátane pripojenia na internet v štruktúre : 1. Lokálne pracovné stanice a špecializovaná skenovacia a prezentačná technika (vybavenie prenosnou a mobilnou výpočtovou technikou s technickými parametrami na úrovni pracovných grafických staníc, s rovnakým počtom zariadení na báze systémov s PC OS a MAC OS; softvérové vybavenie musí zodpovedať a spĺňať požiadavku na spracovanie grafických dát 2D, spracovanie fotografií, realizácií 2D a 3D vizualizácií, animačných vizualizácií, spracovanie videa, získavanie dát z 3D objektov ich spracovanie i kompiláciu virtuálnych dát a reálnych videozáznamov; ručný skener na 3D bezkontaktné skenovanie 3D objektov; projekčná technika; vyšívací stroj so softvérom na prezentáciu produktov textilného dizajnu); 2. Serverové pracovisko (Aplikačné servery osadené CPU s dostatočným výkonom a RAM tak, aby bolo možné do virtuálneho prostredia nainštalovať aplikácie spolu s ich operačnými systémami; Databázové servery; Storage - použitie niekoľkých typov pevných diskov spolu so softvérom potrebným na ich riadenie, ktoré zabezpečí niekoľko rôznorodých požiadaviek ako je úložisko obrazov operačných systémov, bootovacích diskov aplikačných serverov, diskový priestor pre krátkodobé aj dlhodobé zálohovanie); 3. Laboratórium záznamovej a editačnej videoprodukcie VŠVU; 4. Zavedenie elektronického vzdelávania na vysokej škole (On-line vzdelávanie po technickej stránke pozostávajúce zo 4 častí: Systému riadenia vzdelávania, Systému riadenia vzdelávacieho obsahu LCMS, Systému univerzitnej Wiki, Knižnice online vzdelávacích titulov).
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 30200000-1.
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 30210000-4, 30230000-0, 30100000-0, 30110000-3, 30120000-6, 30190000-7, 32500000-8, 32200000-5, 32300000-6, 48900000-7, 42715000-1.
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na túto zákazku sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní (GPA)
Nie.
II.1.8) Časti
Nie.
II.1.9) Informácie o variantoch
Varianty sa budú prijímať: Nie.
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Grafický notebook na prácu v grafických a animačných softvéroch - 35 ks, notebook na prácu v grafických softvéroch - 35 ks, profesionálny grafický softvérový balík na vytváranie DTP, strih videa a web aplikácií - 72 ks, Program na komplexné 3d modelovanie objektov v NURBS s rendrovacou podporou, multilicencia - 1 ks, 3D modelovací a rendrovací softvér s mental ray systémom na modelovanie, vizualizovanie a animácie - 35 ks, 3D program zameraný na animovanie a fotorealistické rendrované vizualizácie - 35 ks, softvér na spracovanie dát z 3D laserového scanera, kompatibilný s hardwerom Zscanner - 1 ks, 3D laserový scaner - 1 ks, tlačiareň 2D tlač s parametrami - 2 ks, dataproektor - 3 ks, kompletné serverovské pracovisko osadené alikačnými a databázovými servrami s technológiou blade minimálne s 12 servrami aplikačnými a 2 databázovými - 1 ks, sieťová infraštruktúra - štrukturovaná kabeláž kat. 6e, so 70 pevnými prípojkami s min. 1200 m kábla, Internetové pripojenie - zriadenie sieťového pripojenia do externých sietí a internetu, systém na live vysielanie a archiváciu videodát - FLASH technológia na živý prenos prednášok, videoprodukcií a multimediálnych projektov, s prepojením na e-lerningové aplikácie, PC - vybavenie strihovej zostavy pre editáciu, grabovanie, strihanie, úpravu a výsledný export videa - 1 ks, PC na strih - 1 ks, rekordér HDV 1080i - 2 ks, prepravný kufor - vybavenie strihovej zostavy - 2 ks, zvuková a obrazová banka - 1 ks, kamera profi HDCAM - 4 ks, modul príslušenstva ku kamere HDCAM - 4 sady, kamerový žeriav - 1 ks, kamerový set HD - 10 sád, steadicam stredný V2 - 2 ks, steadicam veľký - 2 ks, softvér pre textilný dizajn - 4 ks, vyšívací stroj - 1 ks, softvérová licencia systému riadenia vzdelávania - LMS, vrátane technickej podpory a údržby počas 3 rokov - 1 ks, návrh, inštalácia a implementácia systému riadenia vzdelávania - LMS, implementácia rozhrania: Systém riadenia vzdelávania a systému riadenia vzdelávacieho obsahu, softvérová licencia Wiki vrátane technickej podpory a údržby univerzitnej Wiki počas doby 3 rokov - 1 ks, návrh, inštalácia a implementácia Wiki softvéru, dodávka interaktívnych vzdelávacích online modulov - 5 ks, knižnica online elektronických kurzov a elektronických kníh z oblasti moderných technológií a mäkkých zručností, knižnica online elektronických kurzov a elektronických kníh z oblasti moderných technológií a mäkkých zručností, softvér 2D a 3D inžiniersky - 35 ks, softvér pre CNC stroje - 15 ks, softvér-server - 1 ks, wifi prístupový bod - 5 ks, štandardný softvér na zabezpečenie a prevádzku PC voči nifiltraciam a neželaných softvérových aplikácií a kódov - 72 ks, softvér pre prácu v AVID systéme v HD kvalite - 2 ks, monitory LCD 26 - 5 ks, strihová karta - 2 ks, adaptér HDMI - 2 ks, audio zostava - 4 sady, ovládač pre strih - 2 ks, záložný zdroj - 2 ks, DVD HDD rekordér - 2 ks, mikroportová sada - 10 sád, steadicam malý - 2 ks, kamerový žeriav malý - 2 ks, svetlá filmové - 2 ks, kľúčovacie pozadie - 2 ks, externé disky - 10 ks, filtre - 4 ks, médiá s minimálnou kapacitou 4 GB - 1000 ks, médiá s minimálnou kapacitou 8 GB - 500 ks, manipulačné kufre - 5 ks. Podrobné informácie budú v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH:
Hodnota: 3 144 450,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
Nie.
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní (ak je uplatniteľné)
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie.
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE (ak je to známe)
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky).
Hodnota: 24
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 150 000 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
1. Predmet zákazky bude spolufinancovaný zo štrukturálnych fondov EÚ : 2620002 Operačný program Výskum a vývoj, Prioritná os 5 Infraštruktúra vysokých škôl, Opatrenie 5.1 - Budovanie infraštruktúry vysokých škôl a modernizácia ich vnútorného vybavenia za účelom zlepšenia podmienok vzdelávacieho procesu, Kód výzvy OPVaV-2009/5.1/03-SORO. 2. Cena za dodávku zariadení bude fakturovaná mesačne na základe verejným obstarávateľom odsúhlasených dodacích listov, podpísaných preberacích protokolov, hodinových výkazov, resp. iných dokladov dokumentujúcich plnenie v príslušnom kalendárnom mesiaci. 3. Splatnosť faktúr bude minimálne 100 dní, pričom fakturovaná čiastka bude uhradená do 5 pracovných dní odo dňa pripísania finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa poskytovateľom nenávratného finančného príspevku.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka:
Skupina dodávateľov v čase predkladania žiadosti o účasť a ponuky nemusí vytvoriť právne vzťahy Od skupiny dodávateľov v prípade prijatia ich ponuky pred podpisom zmluvy o dielo sa vyžaduje, aby z dôvodu riadneho plnenia zmluvy predložil verejnému obstarávateľovi písomný dokument, ktorý v súlade s platnými predpismi Slovenskej republiky, bude zaväzovať skupinu dodávateľov aby ručila spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi pri realizácii predmetu zákazky. Formálna stránka úpravy písomného dokumentu nie je verejným obstarávateľom predpísaná. Tento dokument bude prílohou zmluvy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky: (ak je to uplatniteľné)
Áno.
Opis osobitných podmienok: 1. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly, auditu, overovania súvisiaceho s dodávanými tovarmi, službami a prácami oprávnenými osobami kedykoľvek počas a aj po lehote platnosti a účinnosti zmluvy a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnenými osobami na výkon kontroly, auditu, overovania na mieste sú Poskytovateľ NFP a ním poverené osoby, Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a ním poverené osoby, Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a ním poverené osoby, Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, ... . 2. Úspešný uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi pred podpisom kúpnej zmluvy potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania, alebo potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu podnikateľa vo výške min. 1 000 000,00 EUR. Doklad musí byť predložený ako originál, alebo úradne overená kópia.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: Záujemca musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o VO) a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 3 a ods. 4 zákona o VO. Záujemca zapísaný v zozname podnikateľov môže nahradiť doklady uvedené v § 26 ods. 2 zákona o VO predložením potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zápise v zozname podnikateľov platnom v čase predkladania žiadostí o účasť. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o VO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Ak žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní - osobné postavenie, predloží každý člen skupiny osobitne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - osobné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: _1.) Podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o VO : vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru vo výške 500 000 EUR. _2.) Podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o VO: Prehľad o dosiahnutom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Záujemca predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky a čestné vyhlásenie o obrate dosiahnutom v predmete zákazky. Súčasťou predložených výkazov musí byť overenie príslušného daňového úradu podľa zákona č. 511/1992 Zb. o správe daní a poplatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov v znení neskorších predpisov, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine jeho sídla. Týmto spôsobom musí záujemca preukázať minimálny súhrnný obrat 4 500 000,00 EUR za posledné tri hospodárske roky. Pri prepočte cudzej meny na EUR v bode 2 bude použitý prepočítací koeficient určený ECB k 31. 12. príslušného roka. _3.) Záujemca môže na preukázanie finančného alebo ekonomického postavenia využiť kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného alebo ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa §26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi poskytnuté. _4.) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok týkajúcich sa finančného alebo ekonomického postavenia spoločne. _5.) Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - ekonomické a finančné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov. _Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o VO : Stanovené podmienky vyplývajú z § 27 zákona o VO a záujemca ich splnením preukazuje schopnosť plniť svoje finančné záväzky. Podmienky sú stanovené primerane vo vzťahu k predpokladanej hodnote zákazky a lehote splatnosti faktúr, nakoľko je potrebné, aby záujemca, v prípade predloženia úspešnej ponuky, mal dostatočné finančné zdroje vlastné alebo prostredníctvom úveru na dodávku predmetu zákazky, nakoľko verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok a splatnosť faktúr je minimálne 100 dní (podľa bodu III.1.2. tohto oznámenia).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné): Je uvedená v predchádzajúcom texte.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: __1.) Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o VO : Zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky, t. j. od 10.09.2009 do 10.09.2012 s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom - bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením záujemcu o ich dodaní, pričom záujemca uvedie dôvod, prečo dôkaz o plnení nie je možné potvrdiť odberateľom. _Zoznam dodávok tovaru bude v oblastiach : _a) výpočtová technika - HW a SW, pracovné stanice, notebooky, servre, vybudovanie dátového centra, diskové polia - doplnený minimálne 1 potvrdením o uspokojivom dodaní tovaru v minimálnom náklade 1 200 000 EUR bez DPH za jednu zrealizovanú zákazku. _b) kancelárska a multimediálna technika, tlačiarne, plotre, audiovizuálna technika - doplnený minimálne 1 potvrdením o uspokojivom dodaní tovaru v minimálnom náklade 300 000 EUR bez DPH za jednu zrealizovanú zákazku. _c) dodávka systému riadenia elektronického a kombinovaného vzdelávania (Learning Management System) alebo systému riadenia vzdelávacieho obsahu (Learning Content Management System) - doplnený minimálne 1 potvrdením o realizácii minimálne 1 zmluvy v minimálnom náklade 40 000 EUR bez DPH na jednu zrealizovanú zákazku, kde počet používateľov systému bol min. 500 používateľov a systém poskytuje min. 3 funkcionality z tohto zoznamu: 1. Podpora pre online, prezenčné a kombinované štúdium. 2. Tvorba testov a prieskumov, generovanie a tlač testov a vyhodnocovacích kľúčov s riešením pre prezenčné aktivity, recenzovanie testov minimálne formou recenzovania, verziovania a schvaľovania otázok. 3. Správa certifikačných testov, udeľovanie certifikácií a komplexný manažment certifikačných procedúr. 4. Podpora verziovania on-line vzdelávacích objektov a podpora aktualizácie kurzu na vyššiu verziu. 5. Podpora AICC Package Exchange Notification Services (PENS) štandardu. 6. Možnosť autorizovanému používateľovi nadefinovať rozličné schvaľovacie procedúry pre zápis/prihlasovanie študentov do vzdelávacích aktivít a schválenie, resp. zamietnutie tohto zápisu/prihlásenia v N krokoch X osobami. 7. Certifikácia systému pre SCORM 1.2 a taktiež pre SCORM 2004. Pod certifikáciou pre SCORM 1.2 a SCORM 2004 sa rozumie, že informačný systém alebo jeho výrobca je uvedený na zozname certifikovaných produktov pre SCORM 1.2 a SCORM 2004 nezávislej organizácie ADL (Advanced Distributed Learning) v kategórii, Learning Management System (LMS). 8. Import on-line vzdelávacích objektov (AICC, SCORM) cez používateľské rozhranie systému a podpora hromadného importu on-line vzdelávacích objektov (AICC, SCORM) naraz, bez manuálneho importovania po jednotlivých objektoch. 9. Systém poskytuje jednotné a integrované autorské prostredie podporujúce vývoj vzdelávacích materiálov pre elektronické vzdelávanie (e-learning), prezenčné vzdelávanie a vzdelávanie vo virtuálnych triedach. 10. Systém podporuje model vývoja z jedného zdroja založeného na znovu použiteľnosti vzdelávacieho obsahu, podporuje výstup do rozličných formátov vrátane štandardných e-learningových kurzov, vzdelávacích materiálov určených pre tlač, elektronických kníh, ako aj platforiem Web 2.0 (Wiki) prostredníctvom definovaných autorských šablón. 11. Systém podporuje schopnosť zostaviť nové kurzy z existujúcich vzdelávacích objektov z iných kurzov bez manuálneho kopírovania, vkladania alebo reformátovania týchto objektov. _d) dodávka online vzdelávacích kurzov pre e-learning, kde dodané online vzdelávacie kurzy sú kompatibilné so štandardom AICC alebo SCORM 1.2, príp. SCORM 2004 - doplnený potvrdením o realizácii minimálne 1 zmluvy v objeme mimimálne 40 000 EUR bez DPH na jednu zrealizovanú zákazku. _e) dodávka integrácie systému riadenia elektronického a kombinovaného vzdelávania (Learning Management System) s informačnými systémami tretích strán - doplnený potvrdením o realizácii minimálne 1 zmluvy v objeme mimimálne 40 000 EUR bez DPH na jednu zrealizovanú zákazku. __2.) Podľa § 29 zákona o VO: Certifikát systému riadenia kvality podľa ISO 9001 vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa preukazuje splnenie noriem zabezpečenia kvality záujemcom. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov, prípadne iné dôkazy predložené záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. __3.) Záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi poskytnuté. __4.) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. __Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o VO : Stanovené podmienky vyplývajú z § 28 a § 29 zákona o VO a záujemca ich splnením preukazuje praktické skúsenosti s dodávkami podobného obsahu a rozsahu a schopnosť zabezpečiť kvalitu procesov pri dodávke predmetu zákazky. Podmienky sú stanovené primerane vo vzťahu k predpokladanej hodnote zákazky a predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné): Je uvedená v predchádzajúcom texte.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách (ak je to uplatniteľné)
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Užšia súťaž.
IV.1.2) Obmedzenie počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na predloženie ponuky, alebo na účasť
Predpokladaný počet dodávateľov:
Počet: 10
Objektívne kritériá na výber obmedzeného počtu záujemcov: I. Počet dodávok tovaru (výpočtová technika - HW a SW, pracovné stanice, notebooky, servre, vybudovanie dátového centra, diskové polia) za predchádzajúce tri roky, t. j. od 10.09.2009 do 10.09.2012 doplnené potvrdeniami o uspokojivom dodaní tovaru v minimálnom náklade 1 200 000 EUR bez DPH za jednu zrealizovanú zákazku (podľa bodu III.2.3), ods. 1) písm. a) tohto oznámenia) - max. počet 20 bodov. Maximálny počet bodov sa pridelí záujemcovi s najvyššími počtom dodávok tovarov (zrealizovaných zákaziek) a pri ostatných záujemcoch sa určí úmerou. Hodnotenie ostatných záujemcov sa vyjadrí ako podiel počtu dodávok tovarov vyhodnocovaného záujemcu k najvyššiemu počtu dodávok tovarov vynásobený maximálnym počtom bodov, ktoré sa prideľujú pre uvedené kritérium. __II. Výška celkových nákladov za dodávky tovarov (výpočtová technika - HW a SW, pracovné stanice, notebooky, servre, vybudovanie dátového centra, diskové polia) za predchádzajúce tri roky, t. j. t. j. od 10.09.2009 do 10.09.2012 preukázané potvrdeniami o uspokojivom dodaní tovaru v minimálnom náklade 1 200 000 EUR bez DPH za jednu zrealizovanú zákazku (podľa bodu III.2.3), ods. 1) písm. a) tohto oznámenia) - max. počet 30 bodov. Maximálny počet bodov sa pridelí záujemcovi s najvyššími nákladmi za dodávky tovarov (zrealizovaných zákaziek) a pri ostatných záujemcoch sa určí úmerou. Hodnotenie ostatných záujemcov sa vyjadrí ako podiel nákladov za dodaný tovar vyhodnocovaného záujemcu k najvyšším nákladom za dodávky tovarov vynásobený maximálnym počtom bodov, ktoré sa prideľujú pre uvedené kritérium. __III. Počet dodávok tovaru (kancelárska a multimediálna technika, tlačiarne, plotre, audiovizuálna technika) za predchádzajúce tri roky, t. j. od 10.09.2009 do 10.09.2012 doplnený potvrdeniami o uspokojivom dodaní tovaru v minimálnom náklade 300 000 EUR bez DPH za jednu zrealizovanú zákazku (podľa bodu III.2.3), ods. 1) písm. b) tohto oznámenia) - max. počet 20 bodov. Maximálny počet bodov sa pridelí záujemcovi s najvyšším počtom dodávok tovaru (zrealizovaných zákaziek) a pri ostatných záujemcoch sa určí úmerou. Hodnotenie ostatných záujemcov sa vyjadrí ako podiel počtu dodávok tovarov vyhodnocovaného záujemcu k najvyššiemu počtu dodávok tovaru vynásobený maximálnym počtom bodov, ktoré sa prideľujú pre uvedené kritérium. __IV. Výška celkových nákladov za dodávky tovarov (kancelárska a multimediálna technika, tlačiarne, plotre, audiovizuálna technika) za predchádzajúce tri roky, t. j. od 10.09.2009 do 10.09.2012 preukázaný potvrdeniami o uspokojivom dodaní tovarov v minimálnom náklade 300 000 EUR bez DPH za jednu zrealizovanú zákazku (podľa bodu III.2.3), ods. 1) písm. b) tohto oznámenia) - max. počet 30 bodov. Maximálny počet bodov sa pridelí záujemcovi s najvyššími nákladmi za dodávky tovarov (zrealizovaných zákaziek) a pri ostatných záujemcoch sa určí úmerou. Hodnotenie ostatných záujemcov sa vyjadrí ako podiel nákladov za dodaný tovar vyhodnocovaného záujemcu k najvyšším nákladom za dodávky tovarov vynásobený maximálnym počtom bodov, ktoré sa prideľujú pre uvedené kritérium. __Po pridelení príslušného počtu bodov zaokrúhlených na štyri desatinné miesta za jednotlivé posudzované kritériá sa vykoná vzájomný súčet pridelených bodov za všetky posudzované kritériá. Následne verejný obstarávateľ zostaví poradie takto: Záujemcovi s najvyšším počtom bodov priradí 1. miesto, ostatným záujemcom priradí poradie podľa počtu získaných bodov zostupne od 2 po x, kde x je počet záujemcov, ktorí splnili podmienky účasti. V prípade rovnosti celkového počtu bodov zaokrúhlených na štyri desatinné miesta rozhoduje o lepšom umiestnení záujemcu vyšší počet realizovaných zákaziek (dodávok tovaru) podľa bodu III.2.3), ods. 1) písm. a) tohto oznámenia, t. j. podľa bodu I. tejto časti. Verejný obstarávateľ vyzve na predloženie ponuky vybraných záujemcov, ktorí sa umiestnili na 1. až 10. mieste.
IV.1.3) Zníženie počtu uchádzačov počas rokovania alebo dialógu
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena.
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Použije sa elektronická aukcia: Áno.
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie údaje o elektronickej aukcii budú uvedené v súťažných podkladoch a vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
2012-014
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Áno.
Ak áno: Predbežné oznámenie.
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2012/S 95-156691 z 19.05.2012
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum: 10. 9. 2012. Čas: 14.00 h.
IV.3.5) Dátum odoslania výziev na predkladanie ponúk alebo na účasť vybratým uchádzačom
IV.3.6 Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Úradný jazyk/úradné jazyky EÚ.
slovenčina
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) Informácie o opakovaní obstarávania (ak je to uplatniteľné)
Nie.
VI.2) Informácie o fondoch Európskej únie
Zákazka sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno.
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): 2620002 Operačný program Výskum a vývoj, Prioritná os 5 Infraštruktúra vysokých škôl, Opatrenie 5.1 - Budovanie infraštruktúry vysokých škôl a modernizácia ich vnútorného vybavenia za účelom zlepšenia podmienok vzdelávacieho procesu, Kód výzvy OPVaV-2009/5.1/03-SORO.
VI.3) Doplňujúce informácie
1) Súťaž sa realizuje ako elektronické verejné obstarávanie prostredníctvom portálu EVO na stránke www.evo.gov.sk. Pre účasť v užšej súťaži je potrebné, aby sa záujemca prostredníctvom systému EVO zaregistroval a pokračoval ďalej v zmysle usmernení systému EVO a príručky používateľa EVO, zverejnenej na portáli EVO. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa bude uskutočňovať iba prostredníctvom elektronického systému EVO v štátnom jazyku. V prípade podania žiadosti o nápravu, podania námietky alebo predkladania dokladov, ktoré nie sú vydávané v elektronickej podobe je možné použiť listinnú formu komunikácie. Pri listinnej forme dorozumievania verejný obstarávateľ, záujemca alebo uchádzač zašle list doporučene alebo doporučene s doručenkou. Ak bude list uložený na pošte, odosielateľ ho bude považovať za doručený, ak ho adresát neprevezme v lehote troch pracovných dní od uloženia. Telefonická komunikácia je možná len v prípadoch overenia doručenia písomností. V prípade použitia revíznych postupov musí byť žiadosť o nápravu alebo námietka doručená poštou alebo osobne a to v listinnej podobe. Verejný obstarávateľ požaduje zásielku označiť Žiadosť o nápravu alebo Námietka a heslom súťaže IKT Kremnica a doručiť ju na adresu verejného obstarávateľa uvedenú v bode I.1). Následne môže byť žiadosť o nápravu alebo námietka zaslaná aj elektronicky na adresu: harastova@vsvu.sk . _ 2) V prípade potreby objasnenia dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o vysvetlenie prostredníctvom systému EVO. Iná forma komunikácie nie je možná. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa bude považovať požiadavka o vysvetlenie doručená najneskôr 12 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie žiadosti o účasť. Odpoveď na každú žiadosť o vysvetlenie verejný obstarávateľ oznámi prostredníctvom systému EVO všetkým prihláseným záujemcom bezodkladne, najneskôr však 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie žiadostí o účasť. _ 3) Záujemca predloží ŽIadosť o účasť v elektronickej forme a listinnej forme. Časť žiadosti o účasť predkladaná v elektronickej forme prostredníctvom systému EVO môže ale aj nemusí byť pred odoslaním do systému EVO uchádzačom zašifrovaná šifrovacím nástrojom qCrypt systému EVO a v súlade s ustanovením § 18 zákona a Výnosu Ministerstva financií Slovenskej republiky z 8. septembra 2008 č. MF/013261/2008-132 o štandardoch pre informačné systémy verejnej správy predložená v nasledovných formátoch dokumentov a komunikačných formátoch: - pri textových súboroch (výstupy z MS Word) - .rtf, .pdf, .odt a .txt; - pri súboroch obsahujúcich tabuľky (výstupy z MS Excel) - .rtf, .pdf, .ods, .odt, a .txt; - formát pre kompresiu súborov - .zip, .tar, .gz, .tgz, .tar.gz; - pri grafických súboroch - .gif, .jpg, .tif, .swf, .svg. Záujemca môže predložiť dokumenty aj v neštandardných formátoch: .doc, .docx pre textové súbory a formáty s príponami .xls, .xlsx pre súbory obsahujúce tabuľky. Elektronicky doručená žiadosť o účasť musí byť podpísaná elektronickým podpisom prostredníctvom SPRIEVODNÉHO LISTU, ktorý záujemca získal zo systému EVO pri svojej registrácii. Systém EVO prostredníctvom e-mailu zaslal záujemcom po úspešnej registrácii elektronický kľúč, ktorý je obsiahnutý v digitálnom certifikáte vydanom systémom EVO, ktorým záujemca vytvorí elektronický podpis, resp. záujemca elektronicky podpíše SPRIEVODNÝ LIST. _ Doklady, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní záujemca predloží v listinnej podobe v lehote určenej na predkladanie ponúk. Doklady predkladané v listinnej podobe musia byť vyhotovené nezmazateľným atramentom rukopisom, písacím strojom alebo tlačiarenským výstupným zariadením výpočtovej techniky, ktorých obsah je pre fyzickú osobu čitateľný. Odporúčame, aby doklady predkladané v listinnej podobe boli usporiadané, všetky listy boli očíslované a pevne zviazané, aby nebolo možné žiaden list dodatočne vymeniť. Potvrdenia, doklady a iné dokumenty požadované v oznámení, prostredníctvom ktorého bola vyhlásená užšia súťaž predkladané v listinnej podobe, musia byť predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie, pokiaľ nie je určené inak a musia uvádzať skutočnosti platné k termínu predkladania žiadosti o účasť. Doklady vyhotovené záujemcom žiadame predložiť podpísané záujemcom alebo osobou oprávnenou konať za záujemcu. V prípade skupiny dodávateľov musia byť podpísané každým členom skupiny alebo osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupiny. _ 4) Žiadosť o účasť predložená prostredníctvom systému EVO musí obsahovať: 1. Sprievodný list podpísaný elektronickým podpisom. 2. Tlačivo Dotazník záujemcu (vzor tlačiva sa nachádza v podkladoch k žiadosti o účasť v systéme EVO). _ 5) Žiadosť o účasť predložená v listinnej podobe musí obsahovať : Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, podľa Oddielu III. tohto oznámenia. Záujemca doklady predloží 1x aj na CD vo formáte .pdf pre potreby zverejnenia podľa § 9 ods. 7 zákona. _ 6) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením žiadosti o účasť, dokladov, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok účasti, a iných dokladov súvisiacich s týmto oznámením, ako i spojené s predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. _ 7) ŽIadosť o účasť v listinnej podobe spolu s dokladmi preukazujúcimi splnenie podmienok účasti bude doručená osobne alebo poštou v uzavretom obale s uvedením hesla IKT Kremnica v termíne na predkladanie žiadostí o účasť na VŠVU, Hviezdoslavovo námestie 18, 814 37 Bratislava, Kancelária projektových činností, číslo dverí 219, v pracovných dňoch pondelok až piatok, od 8.00 hod. - 14.00 hod. Na vonkajšej strane obálky záujemca taktiež uvedie názov/obchodné meno a sídlo/adresu záujemcu (všetkých členov skupiny). _ 8) Žiadosť o účasť musí obsahovať najmenej tieto údaje: (i) názov záujemcu (členov skupiny dodávateľov); (ii) adresa sídla/miesta podnikania záujemcu (členov skupiny dodávateľov); (iii) telefónne a faxové číslo záujemcu (členov skupiny dodávateľov); (iv) kontaktná e-mailová adresa záujemcu (členov skupiny dodávateľov); v) úplný zoznam členov skupiny dodávateľov (v prípade skupiny dodávateľov). Žiadosť o účasť musí byť podpísaná záujemcom. V prípade skupiny dodávateľov musí byť žiadosť o účasť podpísaná všetkými členmi skupiny dodávateľov. V prípade skupiny dodávateľov musí byť prílohou žiadosti o účasť aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu obstarania. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov, podpisy musia byť úradne osvedčené. _ 9) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť vyhlásenú užšiu súťaž z dôvodov uvedených v § 46 zákona o verejnom obstarávaní. _ 10) Verejný obstarávateľ vylúči záujemcu z procesu verejného obstarávania, ak záujemca nesplnil podmienky účasti, predložil neplatné doklady, nepredložil požadované doklady alebo informácie alebo poskytol nepravdivé alebo skreslené informácie. Neplatnými dokladmi sú doklady, ktorým uplynula lehota platnosti, sú neúplné, alebo sú poškodené, nečitateľné alebo pozmenené. Verejný obstarávateľ vylúči skupinu dodávateľov z procesu verejného obstarávania, ak v období od uplynutia lehoty na predloženie žiadosti o účasť až do dňa uzavretia zmluvy dôjde k zmene zloženia tejto skupiny dodávateľov.
VI.4) Odvolacie konanie
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie 
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31 797 903 
Dunajská 68, P. O. BOX 58, 820 04 Bratislava 24 
Slovenská republika 
Telefón: +421 250264176 
Fax: +421 250264219 
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk 
Orgán zodpovedný za mediáciu
Vysoká škola výtvarných umení 
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00157805 
Hviezdoslavovo námestie 18, 814 37 Bratislava 
Slovenská republika 
Telefón: +421 268299567 
E-mail: harastova@vsvu.sk 
Internetová adresa (URL): http://www.vsvu.sk 
VI.4.2) Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Presné informácie o lehotách na podávanie žiadostí o nápravu a na podávanie námietok: Žiadosti o nápravu sa uplatňujú v súlade s § 136 a násl. zákona o verejnom obstarávaní a námietky v súlade s § 138 a násl. zákona o verejnom obstarávaní.
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie 
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31 797 903 
Dunajská 68, P. O. BOX 58, 820 04 Bratislava 24 
Slovenská republika 
Telefón: +421 250264176 
Fax: +421 250264219 
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk 
VI.5) Dátum odoslania tohto oznámenia
8. 8. 2012