Žiadosť o účasť: Vybavenie výučbového centra komunikácie a vizualizácie IKT technikou
Žiadosť o účasť
MUT
Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania
Formulár: Príloha č. 2
Podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011
Druh postupu:
Užšia súťaž.
Druh zákazky:
Tovary.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Vysoká škola výtvarných umení
Vnútroštátne identifikačné číslo (ak je to známe) :
00157805
Hviezdoslavovo nám. 18, 814 37
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Slovenská republika
Kontaktné miesto (miesta):
Vysoká škola výtvarných umení,
Drotárska cesta 44, 811 02 Bratislava
Kontaktná osoba:
Ing. Dagmar Haraštová
Mobil:
+421 903970055
Telefón:
+421 268299567
E-mail:
harastova@vsvu.sk
Internetová adresa
(internetové adresy) (ak je to uplatniteľné): http://www.vsvu.sk
Adresa hlavnej stránky
verejného obstarávateľa (URL): http://www.vsvu.sk
Elektronický prístup k
informáciám (URL): http://www.evo.gov.sk/InstRes/EVO_PriruckaZU_UzsiaSutaz_20120802
.pdf
Elektronické predkladanie
ponúk a žiadostí o účasť (URL): https://evo.gov.sk
(Na poskytnutie
podrobnejších informácií použite prílohy A)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:vyššie uvedené kontaktné
miesto/miesta.
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre
súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:vyššie uvedené kontaktné
miesto/miesta.
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať
na:vyššie uvedené
kontaktné miesto/miesta.
I.2)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa:
Organizácia riadená verejným právom
I.3)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
I.4)
Zadanie zákazky v mene iných verejných obstarávateľov
span>
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných
verejných obstarávateľov: Nie.
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1)
OPIS
II.1.1)
Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
span>
Vybavenie výučbového centra komunikácie a
vizualizácie IKT technikou.
II.1.2)
Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania
tovarov alebo poskytovania služieb
b) Tovary.
Kúpa.
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác,
dodania tovarov alebo poskytovania služieb:
Vysoká škola
výtvarných umení, Účelové zariadenie VŠVU v Kremnici, Štefánikovo námestie
18/10, Kremnica, okres Žiar nad Hronom, Banskobystrický kraj.
NUTS kód:
SK032.
II.1.3)
Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo
dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku.
II.1.4)
Informácie o rámcovej dohode
II.1.5)
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je vybavenie Výučbového
centra komunikácie a vizualizácie v Kremnici modernou didaktickou a výpočtovou
technikou, vrátane pripojenia na internet v štruktúre : 1. Lokálne pracovné
stanice a špecializovaná skenovacia a prezentačná technika (vybavenie prenosnou
a mobilnou výpočtovou technikou s technickými parametrami na úrovni pracovných
grafických staníc, s rovnakým počtom zariadení na báze systémov s PC OS a MAC
OS; softvérové vybavenie musí zodpovedať a spĺňať požiadavku na spracovanie
grafických dát 2D, spracovanie fotografií, realizácií 2D a 3D vizualizácií,
animačných vizualizácií, spracovanie videa, získavanie dát z 3D objektov ich
spracovanie i kompiláciu virtuálnych dát a reálnych videozáznamov; ručný skener
na 3D bezkontaktné skenovanie 3D objektov; projekčná technika; vyšívací stroj
so softvérom na prezentáciu produktov textilného dizajnu); 2. Serverové
pracovisko (Aplikačné servery osadené CPU s dostatočným výkonom a RAM tak, aby
bolo možné do virtuálneho prostredia nainštalovať aplikácie spolu s ich
operačnými systémami; Databázové servery; Storage - použitie niekoľkých typov
pevných diskov spolu so softvérom potrebným na ich riadenie, ktoré zabezpečí
niekoľko rôznorodých požiadaviek ako je úložisko obrazov operačných systémov,
bootovacích diskov aplikačných serverov, diskový priestor pre krátkodobé aj
dlhodobé zálohovanie); 3. Laboratórium záznamovej a editačnej videoprodukcie
VŠVU; 4. Zavedenie elektronického vzdelávania na vysokej škole (On-line
vzdelávanie po technickej stránke pozostávajúce zo 4 častí: Systému riadenia
vzdelávania, Systému riadenia vzdelávacieho obsahu LCMS, Systému univerzitnej
Wiki, Knižnice online vzdelávacích titulov).
Na túto zákazku sa
vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní (GPA)
Nie.
II.1.8)
Časti
Nie.
II.1.9)
Informácie o variantoch
Varianty sa budú prijímať: Nie.
II.2)
MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1)
Celkové množstvo alebo rozsah
Grafický notebook na prácu v grafických a
animačných softvéroch - 35 ks, notebook na prácu v grafických softvéroch - 35
ks, profesionálny grafický softvérový balík na vytváranie DTP, strih videa a
web aplikácií - 72 ks, Program na komplexné 3d modelovanie objektov v NURBS s
rendrovacou podporou, multilicencia - 1 ks, 3D modelovací a rendrovací softvér
s mental ray systémom na modelovanie, vizualizovanie a animácie - 35 ks, 3D
program zameraný na animovanie a fotorealistické rendrované vizualizácie - 35
ks, softvér na spracovanie dát z 3D laserového scanera, kompatibilný s
hardwerom Zscanner - 1 ks, 3D laserový scaner - 1 ks, tlačiareň 2D tlač s
parametrami - 2 ks, dataproektor - 3 ks, kompletné serverovské pracovisko
osadené alikačnými a databázovými servrami s technológiou blade minimálne s 12
servrami aplikačnými a 2 databázovými - 1 ks, sieťová infraštruktúra -
štrukturovaná kabeláž kat. 6e, so 70 pevnými prípojkami s min. 1200 m kábla,
Internetové pripojenie - zriadenie sieťového pripojenia do externých sietí a
internetu, systém na live vysielanie a archiváciu videodát - FLASH technológia
na živý prenos prednášok, videoprodukcií a multimediálnych projektov, s
prepojením na e-lerningové aplikácie, PC - vybavenie strihovej zostavy pre
editáciu, grabovanie, strihanie, úpravu a výsledný export videa - 1 ks, PC na
strih - 1 ks, rekordér HDV 1080i - 2 ks, prepravný kufor - vybavenie strihovej
zostavy - 2 ks, zvuková a obrazová banka - 1 ks, kamera profi HDCAM - 4 ks,
modul príslušenstva ku kamere HDCAM - 4 sady, kamerový žeriav - 1 ks, kamerový
set HD - 10 sád, steadicam stredný V2 - 2 ks, steadicam veľký - 2 ks, softvér
pre textilný dizajn - 4 ks, vyšívací stroj - 1 ks, softvérová licencia systému
riadenia vzdelávania - LMS, vrátane technickej podpory a údržby počas 3 rokov -
1 ks, návrh, inštalácia a implementácia systému riadenia vzdelávania - LMS,
implementácia rozhrania: Systém riadenia vzdelávania a systému riadenia
vzdelávacieho obsahu, softvérová licencia Wiki vrátane technickej podpory a
údržby univerzitnej Wiki počas doby 3 rokov - 1 ks, návrh, inštalácia a
implementácia Wiki softvéru, dodávka interaktívnych vzdelávacích online modulov
- 5 ks, knižnica online elektronických kurzov a elektronických kníh z oblasti
moderných technológií a mäkkých zručností, knižnica online elektronických
kurzov a elektronických kníh z oblasti moderných technológií a mäkkých
zručností, softvér 2D a 3D inžiniersky - 35 ks, softvér pre CNC stroje - 15 ks,
softvér-server - 1 ks, wifi prístupový bod - 5 ks, štandardný softvér na
zabezpečenie a prevádzku PC voči nifiltraciam a neželaných softvérových
aplikácií a kódov - 72 ks, softvér pre prácu v AVID systéme v HD kvalite - 2
ks, monitory LCD 26 - 5 ks, strihová karta - 2 ks, adaptér HDMI - 2 ks, audio
zostava - 4 sady, ovládač pre strih - 2 ks, záložný zdroj - 2 ks, DVD HDD
rekordér - 2 ks, mikroportová sada - 10 sád, steadicam malý - 2 ks, kamerový
žeriav malý - 2 ks, svetlá filmové - 2 ks, kľúčovacie pozadie - 2 ks, externé
disky - 10 ks, filtre - 4 ks, médiá s minimálnou kapacitou 4 GB - 1000 ks,
médiá s minimálnou kapacitou 8 GB - 500 ks, manipulačné kufre - 5 ks.
Podrobné informácie budú v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH:
Hodnota: 3 144 450,0000 EUR
II.2.2)
Informácie o opciách
Nie.
II.2.3)
Informácie o obnovenom obstarávaní (ak je uplatniteľné)
Toto obstarávanie môže
byť obnovené: Nie.
II.3)
TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE (ak je to známe)
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky).
Hodnota: 24
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ
INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1)
Požadované zábezpeky a záruky Verejný
obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 150 000 EUR. Podmienky zloženia
zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2)
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo
odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby
riadia 1. Predmet zákazky bude spolufinancovaný
zo štrukturálnych fondov EÚ : 2620002 Operačný program Výskum a vývoj,
Prioritná os 5 Infraštruktúra vysokých škôl, Opatrenie 5.1 - Budovanie
infraštruktúry vysokých škôl a modernizácia ich vnútorného vybavenia za účelom
zlepšenia podmienok vzdelávacieho procesu, Kód výzvy OPVaV-2009/5.1/03-SORO.
2. Cena za dodávku zariadení bude fakturovaná mesačne na základe verejným
obstarávateľom odsúhlasených dodacích listov, podpísaných preberacích
protokolov, hodinových výkazov, resp. iných dokladov dokumentujúcich plnenie v
príslušnom kalendárnom mesiaci.
3. Splatnosť faktúr bude minimálne 100 dní, pričom fakturovaná čiastka bude
uhradená do 5 pracovných dní odo dňa pripísania finančných prostriedkov na účet
verejného obstarávateľa poskytovateľom nenávratného finančného príspevku.
SPAN>
III.1.3)
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych
subjektov, ktorej sa zadá zákazka: Skupina dodávateľov v čase predkladania
žiadosti o účasť a ponuky nemusí vytvoriť právne vzťahy Od skupiny dodávateľov
v prípade prijatia ich ponuky pred podpisom zmluvy o dielo sa vyžaduje, aby z
dôvodu riadneho plnenia zmluvy predložil verejnému obstarávateľovi písomný
dokument, ktorý v súlade s platnými predpismi Slovenskej republiky, bude
zaväzovať skupinu dodávateľov aby ručila spoločne a nerozdielne za záväzky voči
verejnému obstarávateľovi pri realizácii predmetu zákazky. Formálna stránka
úpravy písomného dokumentu nie je verejným obstarávateľom predpísaná. Tento
dokument bude prílohou zmluvy.
III.1.4)
Ďalšie osobitné podmienky: (ak je to uplatniteľné)
Áno.
Opis
osobitných podmienok: 1. Úspešný uchádzač je povinný strpieť
výkon kontroly, auditu, overovania súvisiaceho s dodávanými tovarmi, službami a
prácami oprávnenými osobami kedykoľvek počas a aj po lehote platnosti a
účinnosti zmluvy a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnenými osobami
na výkon kontroly, auditu, overovania na mieste sú Poskytovateľ NFP a ním
poverené osoby, Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná správa finančnej
kontroly, Certifikačný orgán a ním poverené osoby, Orgán auditu, jeho
spolupracujúce orgány a ním poverené osoby, Splnomocnení zástupcovia Európskej
Komisie a Európskeho dvora audítorov, ... . 2. Úspešný uchádzač predloží
verejnému obstarávateľovi pred podpisom kúpnej zmluvy potvrdenie o poistení
zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania, alebo potvrdenie o
poistení zodpovednosti za škodu podnikateľa vo výške min. 1 000 000,00 EUR.
Doklad musí byť predložený ako originál, alebo úradne overená kópia.
SPAN>
III.2)
PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1)
Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane
požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných
registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na
vyhodnotenie splnenia podmienok: Záujemca musí spĺňať podmienky účasti
týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o
verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o
VO) a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 3 a ods. 4
zákona o VO. Záujemca zapísaný v zozname podnikateľov môže nahradiť doklady
uvedené v § 26 ods. 2 zákona o VO predložením potvrdenia Úradu pre verejné
obstarávanie o zápise v zozname podnikateľov platnom v čase predkladania
žiadostí o účasť. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o
VO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má
zabezpečiť. Ak žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov, doklady
preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní - osobné
postavenie, predloží každý člen skupiny osobitne. Verejný obstarávateľ požaduje
predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - osobné
postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto
dokladov.
III.2.2)
Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na
vyhodnotenie splnenia podmienok: _1.) Podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o
VO : vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub
banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru vo výške 500 000 EUR.
_2.) Podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o VO: Prehľad o dosiahnutom obrate za
posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku
alebo začatia prevádzkovania činnosti. Záujemca predloží výkazy ziskov a strát
alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky a čestné
vyhlásenie o obrate dosiahnutom v predmete zákazky. Súčasťou predložených
výkazov musí byť overenie príslušného daňového úradu podľa zákona č. 511/1992
Zb. o správe daní a poplatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov
v znení neskorších predpisov, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine
jeho sídla. Týmto spôsobom musí záujemca preukázať minimálny súhrnný obrat 4
500 000,00 EUR za posledné tri hospodárske roky. Pri prepočte cudzej meny na
EUR v bode 2 bude použitý prepočítací koeficient určený ECB k 31. 12.
príslušného roka.
_3.) Záujemca môže na preukázanie finančného alebo ekonomického postavenia
využiť kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade
musí záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude
môcť reálne disponovať zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie
finančného alebo ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca
písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej
zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba
poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje
majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí
spĺňať podmienky účasti podľa §26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní
vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi
poskytnuté.
_4.) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok týkajúcich sa finančného
alebo ekonomického postavenia spoločne.
_5.) Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie
podmienok účasti - ekonomické a finančné postavenie v originálnom vyhotovení
alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
_Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o
VO : Stanovené podmienky vyplývajú z § 27 zákona o VO a záujemca ich splnením
preukazuje schopnosť plniť svoje finančné záväzky. Podmienky sú stanovené
primerane vo vzťahu k predpokladanej hodnote zákazky a lehote splatnosti
faktúr, nakoľko je potrebné, aby záujemca, v prípade predloženia úspešnej
ponuky, mal dostatočné finančné zdroje vlastné alebo prostredníctvom úveru na
dodávku predmetu zákazky, nakoľko verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok a
splatnosť faktúr je minimálne 100 dní (podľa bodu III.1.2. tohto oznámenia).
SPAN>
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to
uplatniteľné): Je uvedená v predchádzajúcom
texte.
III.2.3)
Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na
vyhodnotenie splnenia podmienok: __1.) Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona
o VO : Zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky, t. j. od 10.09.2009 do
10.09.2012 s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom - bol
verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení
potvrdí tento verejný obstarávateľ, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ,
dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením záujemcu o ich
dodaní, pričom záujemca uvedie dôvod, prečo dôkaz o plnení nie je možné
potvrdiť odberateľom. _Zoznam dodávok tovaru bude v oblastiach :
_a) výpočtová technika - HW a SW, pracovné stanice, notebooky, servre,
vybudovanie dátového centra, diskové polia - doplnený minimálne 1 potvrdením o
uspokojivom dodaní tovaru v minimálnom náklade 1 200 000 EUR bez DPH za jednu
zrealizovanú zákazku.
_b) kancelárska a multimediálna technika, tlačiarne, plotre, audiovizuálna
technika - doplnený minimálne 1 potvrdením o uspokojivom dodaní tovaru v
minimálnom náklade 300 000 EUR bez DPH za jednu zrealizovanú zákazku.
_c) dodávka systému riadenia elektronického a kombinovaného vzdelávania
(Learning Management System) alebo systému riadenia vzdelávacieho obsahu
(Learning Content Management System) - doplnený minimálne 1 potvrdením o
realizácii minimálne 1 zmluvy v minimálnom náklade 40 000 EUR bez DPH na jednu
zrealizovanú zákazku, kde počet používateľov systému bol min. 500 používateľov
a systém poskytuje min. 3 funkcionality z tohto zoznamu:
1. Podpora pre online, prezenčné a kombinované štúdium.
2. Tvorba testov a prieskumov, generovanie a tlač testov a vyhodnocovacích
kľúčov s riešením pre prezenčné aktivity, recenzovanie testov minimálne formou
recenzovania, verziovania a schvaľovania otázok.
3. Správa certifikačných testov, udeľovanie certifikácií a komplexný manažment
certifikačných procedúr.
4. Podpora verziovania on-line vzdelávacích objektov a podpora aktualizácie
kurzu na vyššiu verziu.
5. Podpora AICC Package Exchange Notification Services (PENS) štandardu.
6. Možnosť autorizovanému používateľovi nadefinovať rozličné schvaľovacie
procedúry pre zápis/prihlasovanie študentov do vzdelávacích aktivít a
schválenie, resp. zamietnutie tohto zápisu/prihlásenia v N krokoch X osobami.
7. Certifikácia systému pre SCORM 1.2 a taktiež pre SCORM 2004. Pod
certifikáciou pre SCORM 1.2 a SCORM 2004 sa rozumie, že informačný systém alebo
jeho výrobca je uvedený na zozname certifikovaných produktov pre SCORM 1.2 a
SCORM 2004 nezávislej organizácie ADL (Advanced Distributed Learning) v
kategórii, Learning Management System (LMS). 8. Import on-line vzdelávacích
objektov (AICC, SCORM) cez používateľské rozhranie systému a podpora hromadného
importu on-line vzdelávacích objektov (AICC, SCORM) naraz, bez manuálneho
importovania po jednotlivých objektoch.
9. Systém poskytuje jednotné a integrované autorské prostredie podporujúce
vývoj vzdelávacích materiálov pre elektronické vzdelávanie (e-learning),
prezenčné vzdelávanie a vzdelávanie vo virtuálnych triedach.
10. Systém podporuje model vývoja z jedného zdroja založeného na znovu
použiteľnosti vzdelávacieho obsahu, podporuje výstup do rozličných formátov
vrátane štandardných e-learningových kurzov, vzdelávacích materiálov určených
pre tlač, elektronických kníh, ako aj platforiem Web 2.0 (Wiki) prostredníctvom
definovaných autorských šablón.
11. Systém podporuje schopnosť zostaviť nové kurzy z existujúcich vzdelávacích
objektov z iných kurzov bez manuálneho kopírovania, vkladania alebo
reformátovania týchto objektov.
_d) dodávka online vzdelávacích kurzov pre e-learning, kde dodané online
vzdelávacie kurzy sú kompatibilné so štandardom AICC alebo SCORM 1.2, príp.
SCORM 2004 - doplnený potvrdením o realizácii minimálne 1 zmluvy v objeme
mimimálne 40 000 EUR bez DPH na jednu zrealizovanú zákazku.
_e) dodávka integrácie systému riadenia elektronického a kombinovaného
vzdelávania (Learning Management System) s informačnými systémami tretích strán
- doplnený potvrdením o realizácii minimálne 1 zmluvy v objeme mimimálne 40 000
EUR bez DPH na jednu zrealizovanú zákazku.
__2.) Podľa § 29 zákona o VO: Certifikát systému riadenia kvality podľa ISO
9001 vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa preukazuje splnenie noriem
zabezpečenia kvality záujemcom. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné aj
osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov, prípadne iné dôkazy
predložené záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality
podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
__3.) Záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej
spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich
právny vzťah. V takomto prípade musí záujemca verejnému obstarávateľovi
preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby,
ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo
odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca písomnou zmluvou
uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a
odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú
spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania
zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie
technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26
ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity
záujemcovi poskytnuté.
__4.) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok týkajúcich sa
technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
__Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona
o VO : Stanovené podmienky vyplývajú z § 28 a § 29 zákona o VO a záujemca ich
splnením preukazuje praktické skúsenosti s dodávkami podobného obsahu a rozsahu
a schopnosť zabezpečiť kvalitu procesov pri dodávke predmetu zákazky. Podmienky
sú stanovené primerane vo vzťahu k predpokladanej hodnote zákazky a predmetu
zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to
uplatniteľné): Je uvedená v predchádzajúcom
texte.
III.2.4)
Informácie o vyhradených zákazkách (ak je to uplatniteľné)
III.3)
OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
span>
III.3.1)
Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2)
Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu Užšia súťaž.
IV.1.2)
Obmedzenie počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na
predloženie ponuky, alebo na účasť
Predpokladaný počet dodávateľov:
Počet: 10
Objektívne kritériá na výber obmedzeného počtu
záujemcov: I. Počet dodávok tovaru (výpočtová
technika - HW a SW, pracovné stanice, notebooky, servre, vybudovanie dátového
centra, diskové polia) za predchádzajúce tri roky, t. j. od 10.09.2009 do
10.09.2012 doplnené potvrdeniami o uspokojivom dodaní tovaru v minimálnom
náklade 1 200 000 EUR bez DPH za jednu zrealizovanú zákazku (podľa bodu
III.2.3), ods. 1) písm. a) tohto oznámenia) - max. počet 20 bodov. Maximálny
počet bodov sa pridelí záujemcovi s najvyššími počtom dodávok tovarov
(zrealizovaných zákaziek) a pri ostatných záujemcoch sa určí úmerou. Hodnotenie
ostatných záujemcov sa vyjadrí ako podiel počtu dodávok tovarov vyhodnocovaného
záujemcu k najvyššiemu počtu dodávok tovarov vynásobený maximálnym počtom
bodov, ktoré sa prideľujú pre uvedené kritérium.
__II. Výška celkových nákladov za dodávky tovarov (výpočtová technika - HW a
SW, pracovné stanice, notebooky, servre, vybudovanie dátového centra, diskové
polia) za predchádzajúce tri roky, t. j. t. j. od 10.09.2009 do 10.09.2012
preukázané potvrdeniami o uspokojivom dodaní tovaru v minimálnom náklade 1 200
000 EUR bez DPH za jednu zrealizovanú zákazku (podľa bodu III.2.3), ods. 1)
písm. a) tohto oznámenia) - max. počet 30 bodov. Maximálny počet bodov sa
pridelí záujemcovi s najvyššími nákladmi za dodávky tovarov (zrealizovaných
zákaziek) a pri ostatných záujemcoch sa určí úmerou. Hodnotenie ostatných
záujemcov sa vyjadrí ako podiel nákladov za dodaný tovar vyhodnocovaného
záujemcu k najvyšším nákladom za dodávky tovarov vynásobený maximálnym počtom
bodov, ktoré sa prideľujú pre uvedené kritérium.
__III. Počet dodávok tovaru (kancelárska a multimediálna technika, tlačiarne,
plotre, audiovizuálna technika) za predchádzajúce tri roky, t. j. od 10.09.2009
do 10.09.2012 doplnený potvrdeniami o uspokojivom dodaní tovaru v minimálnom
náklade 300 000 EUR bez DPH za jednu zrealizovanú zákazku (podľa bodu III.2.3),
ods. 1) písm. b) tohto oznámenia) - max. počet 20 bodov. Maximálny počet bodov
sa pridelí záujemcovi s najvyšším počtom dodávok tovaru (zrealizovaných
zákaziek) a pri ostatných záujemcoch sa určí úmerou. Hodnotenie ostatných
záujemcov sa vyjadrí ako podiel počtu dodávok tovarov vyhodnocovaného záujemcu
k najvyššiemu počtu dodávok tovaru vynásobený maximálnym počtom bodov, ktoré sa
prideľujú pre uvedené kritérium.
__IV. Výška celkových nákladov za dodávky tovarov (kancelárska a multimediálna
technika, tlačiarne, plotre, audiovizuálna technika) za predchádzajúce tri
roky, t. j. od 10.09.2009 do 10.09.2012 preukázaný potvrdeniami o uspokojivom
dodaní tovarov v minimálnom náklade 300 000 EUR bez DPH za jednu zrealizovanú
zákazku (podľa bodu III.2.3), ods. 1) písm. b) tohto oznámenia) - max. počet 30
bodov. Maximálny počet bodov sa pridelí záujemcovi s najvyššími nákladmi za
dodávky tovarov (zrealizovaných zákaziek) a pri ostatných záujemcoch sa určí
úmerou. Hodnotenie ostatných záujemcov sa vyjadrí ako podiel nákladov za dodaný
tovar vyhodnocovaného záujemcu k najvyšším nákladom za dodávky tovarov
vynásobený maximálnym počtom bodov, ktoré sa prideľujú pre uvedené kritérium.
__Po pridelení príslušného počtu bodov zaokrúhlených na štyri desatinné miesta
za jednotlivé posudzované kritériá sa vykoná vzájomný súčet pridelených bodov
za všetky posudzované kritériá. Následne verejný obstarávateľ zostaví poradie
takto: Záujemcovi s najvyšším počtom bodov priradí 1. miesto, ostatným
záujemcom priradí poradie podľa počtu získaných bodov zostupne od 2 po x, kde x
je počet záujemcov, ktorí splnili podmienky účasti. V prípade rovnosti
celkového počtu bodov zaokrúhlených na štyri desatinné miesta rozhoduje o
lepšom umiestnení záujemcu vyšší počet realizovaných zákaziek (dodávok tovaru)
podľa bodu III.2.3), ods. 1) písm. a) tohto oznámenia, t. j. podľa bodu I.
tejto časti. Verejný obstarávateľ vyzve na predloženie ponuky vybraných
záujemcov, ktorí sa umiestnili na 1. až 10. mieste.
IV.1.3)
Zníženie počtu uchádzačov počas rokovania alebo
dialógu
IV.2)
KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk Najnižšia cena.
IV.2.2)
Informácie o elektronickej aukcii
Použije sa elektronická
aukcia: Áno.
Dodatočné
informácie o elektronickej aukcii: Bližšie údaje o elektronickej aukcii budú
uvedené v súťažných podkladoch a vo výzve na účasť v elektronickej
aukcii.
IV.3)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1)
Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný
obstarávateľ 2012-014
IV.3.2)
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
span> Áno.
Ak áno: Predbežné oznámenie.
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2012/S 95-156691 z 19.05.2012
IV.3.3)
Podmienky na získanie súťažných podkladov a
doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady
alebo o prístup k dokumentom
IV.3.4)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
span>
Dátum: 10. 9. 2012. Čas: 14.00 h.
IV.3.5)
Dátum odoslania výziev na predkladanie ponúk alebo na
účasť vybratým uchádzačom
IV.3.6
Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo
žiadosti o účasť Úradný jazyk/úradné jazyky EÚ.
slovenčina
IV.3.7)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov
viazané
IV.3.8)
Podmienky na otváranie ponúk
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a
otváraní ponúk
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1)
Informácie o opakovaní obstarávania (ak je to uplatniteľné)
Nie.
VI.2)
Informácie o fondoch Európskej únie
Zákazka sa týka
projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno.
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program
(programy): 2620002 Operačný program Výskum a vývoj,
Prioritná os 5 Infraštruktúra vysokých škôl, Opatrenie 5.1 - Budovanie
infraštruktúry vysokých škôl a modernizácia ich vnútorného vybavenia za účelom
zlepšenia podmienok vzdelávacieho procesu, Kód výzvy
OPVaV-2009/5.1/03-SORO.
VI.3)
Doplňujúce informácie 1) Súťaž sa
realizuje ako elektronické verejné obstarávanie prostredníctvom portálu EVO na
stránke www.evo.gov.sk. Pre účasť v užšej súťaži je potrebné, aby sa záujemca
prostredníctvom systému EVO zaregistroval a pokračoval ďalej v zmysle usmernení
systému EVO a príručky používateľa EVO, zverejnenej na portáli EVO. Komunikácia
medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa bude uskutočňovať iba
prostredníctvom elektronického systému EVO v štátnom jazyku. V prípade podania
žiadosti o nápravu, podania námietky alebo predkladania dokladov, ktoré nie sú
vydávané v elektronickej podobe je možné použiť listinnú formu komunikácie.
Pri listinnej forme dorozumievania verejný obstarávateľ, záujemca alebo
uchádzač zašle list doporučene alebo doporučene s doručenkou. Ak bude list
uložený na pošte, odosielateľ ho bude považovať za doručený, ak ho adresát
neprevezme v lehote troch pracovných dní od uloženia. Telefonická komunikácia
je možná len v prípadoch overenia doručenia písomností. V prípade použitia
revíznych postupov musí byť žiadosť o nápravu alebo námietka doručená poštou
alebo osobne a to v listinnej podobe. Verejný obstarávateľ požaduje zásielku
označiť Žiadosť o nápravu alebo Námietka a heslom súťaže IKT Kremnica a doručiť
ju na adresu verejného obstarávateľa uvedenú v bode I.1).
Následne môže byť žiadosť o nápravu alebo námietka zaslaná aj elektronicky na
adresu: harastova@vsvu.sk .
_ 2) V prípade potreby objasnenia dokumentov poskytnutých verejným
obstarávateľom, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o vysvetlenie
prostredníctvom systému EVO. Iná forma komunikácie nie je možná. Za včas
doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa bude považovať požiadavka o
vysvetlenie doručená najneskôr 12 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie
žiadosti o účasť. Odpoveď na každú žiadosť o vysvetlenie verejný obstarávateľ
oznámi prostredníctvom systému EVO všetkým prihláseným záujemcom bezodkladne,
najneskôr však 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie žiadostí o účasť.
_ 3) Záujemca predloží ŽIadosť o účasť v elektronickej forme a listinnej forme.
Časť žiadosti o účasť predkladaná v elektronickej forme prostredníctvom systému
EVO môže ale aj nemusí byť pred odoslaním do systému EVO uchádzačom zašifrovaná
šifrovacím nástrojom qCrypt systému EVO a v súlade s ustanovením § 18 zákona a
Výnosu Ministerstva financií Slovenskej republiky z 8. septembra 2008 č.
MF/013261/2008-132 o štandardoch pre informačné systémy verejnej správy
predložená v nasledovných formátoch dokumentov a komunikačných formátoch: - pri
textových súboroch (výstupy z MS Word) - .rtf, .pdf, .odt a .txt; - pri
súboroch obsahujúcich tabuľky (výstupy z MS Excel) - .rtf, .pdf, .ods, .odt, a
.txt; - formát pre kompresiu súborov - .zip, .tar, .gz, .tgz, .tar.gz; - pri
grafických súboroch - .gif, .jpg, .tif, .swf, .svg. Záujemca môže predložiť
dokumenty aj v neštandardných formátoch: .doc, .docx pre textové súbory a
formáty s príponami .xls, .xlsx pre súbory obsahujúce tabuľky. Elektronicky
doručená žiadosť o účasť musí byť podpísaná elektronickým podpisom
prostredníctvom SPRIEVODNÉHO LISTU, ktorý záujemca získal zo systému EVO pri
svojej registrácii. Systém EVO prostredníctvom e-mailu zaslal záujemcom po
úspešnej registrácii elektronický kľúč, ktorý je obsiahnutý v digitálnom
certifikáte vydanom systémom EVO, ktorým záujemca vytvorí elektronický podpis,
resp. záujemca elektronicky podpíše SPRIEVODNÝ LIST. _ Doklady, ktorými sa
preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní záujemca predloží
v listinnej podobe v lehote určenej na predkladanie ponúk. Doklady predkladané
v listinnej podobe musia byť vyhotovené nezmazateľným atramentom rukopisom,
písacím strojom alebo tlačiarenským výstupným zariadením výpočtovej techniky,
ktorých obsah je pre fyzickú osobu čitateľný. Odporúčame, aby doklady
predkladané v listinnej podobe boli usporiadané, všetky listy boli očíslované a
pevne zviazané, aby nebolo možné žiaden list dodatočne vymeniť. Potvrdenia,
doklady a iné dokumenty požadované v oznámení, prostredníctvom ktorého bola
vyhlásená užšia súťaž predkladané v listinnej podobe, musia byť predložené ako
originály alebo ich úradne osvedčené kópie, pokiaľ nie je určené inak a musia
uvádzať skutočnosti platné k termínu predkladania žiadosti o účasť. Doklady
vyhotovené záujemcom žiadame predložiť podpísané záujemcom alebo osobou
oprávnenou konať za záujemcu. V prípade skupiny dodávateľov musia byť podpísané
každým členom skupiny alebo osobami oprávnenými konať v danej veci za člena
skupiny.
_ 4) Žiadosť o účasť predložená prostredníctvom systému EVO musí obsahovať: 1.
Sprievodný list podpísaný elektronickým podpisom. 2. Tlačivo Dotazník záujemcu
(vzor tlačiva sa nachádza v podkladoch k žiadosti o účasť v systéme EVO).
_ 5) Žiadosť o účasť predložená v listinnej podobe musí obsahovať : Doklady,
ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, podľa Oddielu III. tohto
oznámenia. Záujemca doklady predloží 1x aj na CD vo formáte .pdf pre potreby
zverejnenia podľa § 9 ods. 7 zákona.
_ 6) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením žiadosti o
účasť, dokladov, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok účasti, a iných
dokladov súvisiacich s týmto oznámením, ako i spojené s predkladaním ponuky
znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a
to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
_ 7) ŽIadosť o účasť v listinnej podobe spolu s dokladmi preukazujúcimi
splnenie podmienok účasti bude doručená osobne alebo poštou v uzavretom obale s
uvedením hesla IKT Kremnica v termíne na predkladanie žiadostí o účasť na VŠVU,
Hviezdoslavovo námestie 18, 814 37 Bratislava, Kancelária projektových
činností, číslo dverí 219, v pracovných dňoch pondelok až piatok, od 8.00 hod.
- 14.00 hod. Na vonkajšej strane obálky záujemca taktiež uvedie názov/obchodné
meno a sídlo/adresu záujemcu (všetkých členov skupiny).
_ 8) Žiadosť o účasť musí obsahovať najmenej tieto údaje: (i) názov záujemcu
(členov skupiny dodávateľov); (ii) adresa sídla/miesta podnikania záujemcu
(členov skupiny dodávateľov); (iii) telefónne a faxové číslo záujemcu (členov
skupiny dodávateľov); (iv) kontaktná e-mailová adresa záujemcu (členov skupiny
dodávateľov); v) úplný zoznam členov skupiny dodávateľov (v prípade skupiny
dodávateľov). Žiadosť o účasť musí byť podpísaná záujemcom. V prípade skupiny
dodávateľov musí byť žiadosť o účasť podpísaná všetkými členmi skupiny
dodávateľov. V prípade skupiny dodávateľov musí byť prílohou žiadosti o účasť
aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má
právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny
dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu
obstarania. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči
verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané
všetkými členmi skupiny dodávateľov, podpisy musia byť úradne osvedčené.
_ 9) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť vyhlásenú užšiu súťaž z
dôvodov uvedených v § 46 zákona o verejnom obstarávaní.
_ 10) Verejný obstarávateľ vylúči záujemcu z procesu verejného obstarávania, ak
záujemca nesplnil podmienky účasti, predložil neplatné doklady, nepredložil
požadované doklady alebo informácie alebo poskytol nepravdivé alebo skreslené
informácie. Neplatnými dokladmi sú doklady, ktorým uplynula lehota platnosti,
sú neúplné, alebo sú poškodené, nečitateľné alebo pozmenené. Verejný
obstarávateľ vylúči skupinu dodávateľov z procesu verejného obstarávania, ak v
období od uplynutia lehoty na predloženie žiadosti o účasť až do dňa uzavretia
zmluvy dôjde k zmene zloženia tejto skupiny dodávateľov.
VI.4)
Odvolacie konanie
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo:
31 797 903
Dunajská 68, P. O. BOX 58, 820 04
Bratislava 24
Slovenská republika
Telefón:
+421 250264176
Fax:
+421 250264219
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
Vysoká škola výtvarných umení
Vnútroštátne identifikačné číslo:
00157805
Hviezdoslavovo námestie 18, 814 37
Bratislava
Slovenská republika
Telefón:
+421 268299567
E-mail:
harastova@vsvu.sk
Internetová adresa (URL):
http://www.vsvu.sk
VI.4.2)
Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie
odvolania: Presné informácie o lehotách na podávanie
žiadostí o nápravu a na podávanie námietok: Žiadosti o nápravu sa uplatňujú v
súlade s § 136 a násl. zákona o verejnom obstarávaní a námietky v súlade s §
138 a násl. zákona o verejnom obstarávaní.
VI.4.3)
Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní
odvolania