Žiadosť o účasť: Rekonštrukcia a modernizácia infraštruktúry NsP Skalica
Restricted Procedure
MUP
Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania
Formulár: Príloha č. 2
Podľa nariadenia komisie (ES) č. 1564/2005
Druh postupu:
Užšia súťaž.
Druh zákazky:
Práce.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Nemocnica s poliklinikou Skalica,
a.s.
IČO:
44444761
Koreszkova 7, 909 01 Skalica
Slovenská republika
Kontaktné miesto (miesta):
Nemocnica s poliklinikou Skalica,
a.s.
Kontaktná osoba:
Ing. Anton Bobrík
Mobil:
+421 905571929
Telefón:
+421 346903214
Fax:
+421 346644211
E-mail:
evonemocnica@gmail.com
Adresa hlavnej stránky
verejného obstarávateľa (URL): http://www.nspskalica.sk
Adresa stránky profilu
kupujúceho (URL): http://www.nspskalica.sk
Ďalšie informácie možno získať na:vyššie uvedenom kontaktnom mieste
(miestach).
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre
súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:vyššie uvedenom kontaktnom mieste
(miestach).
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené
na:vyššie uvedené
kontaktné miesto (miesta).
I.2)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA A HLAVNÝ PREDMET ALEBO
PREDMETY ČINNOSTI
Druh verejného obstarávateľa:
Organizácia riadená verejným právom
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
span>
Zdravotníctvo
Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných
obstarávateľov: Nie.
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1)
OPIS
II.1.1)
Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Rekonštrukcia a modernizácia
infraštruktúry NsP Skalica
II.1.2)
Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania
tovarov alebo poskytovania služieb
a) Práce.
Uskutočnenie prác.
span>
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania
prác: Nemocnica s
poliklinikou Skalica, a.s.
NUTS kód:
SK021.
II.1.3)
Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku.
II.1.4)
Informácie o rámcovej dohode
II.1.5)
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zadávania zákazky sú stavebné
práce: „Rekonštrukcia a modernizácia infraštruktúry NsP Skalica", v rámci
implementácie projektu: „Nemocnica s poliklinikou Skalica a.s. - Rekonštrukcia
a modernizácia infraštruktúry" a v rozsahu prác a dodávok podľa projektovej
dokumentácie, ktorá rieši stavebno-technickými úpravami rekonštrukciu a
rozšírenie priestorov NsP a optimalizáciu jej energetického hospodárstva
vrátene vybavenia priestorov nemocnice modernou zdravotníckou technikou, IKT a
interiérovým zariadením.
Predmet zákazky sa člení na tri časti:
I. časť - Stavba z dvoch stavebných celkov: Optimalizácia tepelného
hospodárstva (stavebné objekty SO 01* až SO 12*) a Rekonštrukcia a modernizácia
infraštruktúry (stavebné objekty SO 01 až SO 04) v rozsahu prác a dodávok podľa
projektovej dokumentácie s výnimkou zabudovanej špeciálnej zdravotníckej
techniky.
II. časť - Obstaranie zdravotníckej techniky a zariadenia - nákup vysoko
sofistikovanej zdravotníckej techniky (diagnostická, operačná, demonštračná a
iná zdravotnícka technika) pre urgentný príjem, hematológiu, gynekológiu,
patológiu v rozsahu troch zabudovaných zdravotníckych zariadení (digitálny
RTG, magnetická rezonancia počítačový tomograf), viacerých mobilných a
stacionárnych zdravotníckych zariadení (napríklad analyzátor krvného obrazu,
automatický systém elektroforetického delenia bielkovín, PCR laboratórium,
rýchla peroperačná biopsia, biochemický analyzátor a imunochemický analyzátor
prepojený robotizovaným ramenom, automatizácia serologických vyšetrení metódou
Elisa, imunohistochemická diagnostika, imunohematologický analyzátor,
ultrazvukový prístroj, digitálny mamograf) a rôzneho zdravotníckeho zariadenia
a iného zariadenia (napríklad zdravotnícky nábytok, laboratórne technika, IKT)
III. časť - Zabezpečenie publicity projektu a prípadne ďalších informačných
aktivít (napr. publicitu v regionálnych periodikách - propagácia, reklama,
inzercia).
Na toto obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom
obstarávaní (GPA)
Nie.
II.1.8)
Rozdelenie na časti
Nie.
II.1.9)
Varianty sa prijímajú
Nie.
II.2)
MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZÁKAZKY
II.2.1)
Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH:
Hodnota: 12 500 000,0000 EUR
II.2.2)
Opcie
II.3)
TRVANIE ZMLUVY ALEBO LEHOTY USKUTOČNENIA
Obdobie: v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy).
Hodnota: 24
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ
INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZMLUVY
III.1.1)
Požadované zábezpeky a záruky Na
zabezpečenie viazanosti ponúk sa požaduje zábezpeka vo výške 200 000,- €
(slovom: dvestostotisíc eur).
III.1.2)
Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania
a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia Financovanie z
vlastných zdrojov a fondu ERDF, štrukturálne fondy - Operačný program
Zdravotníctvo, Prioritná os 1 - Modernizácia zdravotníckeho systému nemocníc,
Opatrenie 1.2 Výstavba, rekonštrukcia a modernizácia všeobecných nemocníc, kód
výzvy: OP2009/1.2/01.
III.1.3)
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina dodávateľov, s
ktorou sa uzatvorí zmluva
III.1.4)
Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie
zmluvy
III.2)
PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1)
Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane
požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného
registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na
vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Vyžaduje sa preukázať splnenie podmienok
podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s ods. 2. Záujemca/
uchádzač môže nahradiť doklady uvedené v
ods. 2 potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie, ak je zapísaný v zozname
podnikateľov, ktorý úrad vedie. Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v
Slovenskej
republike predkladá doklady v súlade s § 26 ods. 3 a 4 zákona.
III.2.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na
vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: - účtovná závierka za fiskálne roky 2008
a 2009 podľa platných právnych predpisov o účtovníctve a osvedčená kópia
potvrdenia príslušného daňového úradu o podaní daňového priznania za rok 2008 a
2009. Potvrdenie účtovnej závierky a prílohy k účtovnej závierke príslušným
daňovým úradom sa nevyžaduje;
- potvrdenie poisťovne o tom, že poisťovňa v prípade získania zákazky uzavrie
poistnú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu počas plnenia zmluvy
minimálne vo výške 13 mil. €;
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to
uplatniteľné): Podmienkou účasti je výška obratu za
vykazované obdobie rokov 2008 a 2009 minimálne 25 mil. € v každom
roku.
III.2.3)
Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na
vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Pre časť I.:
- doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho so zameraním na pozemné stavby
v zmysle § 45 ods. 1 písm. b) zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a
stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov (odborná spôsobilosť na vybrané
činnosti vo výstavbe) alebo ekvivalentný doklad rovnocenný uvedenej požadovanej
odbornej spôsobilosti vrátane čestného vyhlásenia stavbyvedúceho a údajov o
vzdelaní, odbornej praxi a stavbách - formulár vyplnený- podľa pokynov;
- doklad o odbornej spôsobilosti osoby oprávnenej na činnosti dôležité z
hľadiska radiačnej ochrany podľa zákona č. 126/2006 Z. z. o verejnom
zdravotníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov / zákon č. 355/2007 Z. z.
v znení neskorších predpisov, alebo ekvivalentný doklad rovnocenný uvedenej
požadovanej odbornej spôsobilosti vrátane čestného vyhlásenia - formulár
vyplnený podľa pokynov;
- doklad o odbornej spôsobilosti osoby oprávnenej na činnosti hodnotiace
efektívnosť používania energie v zmysle § 8 a § 9 zákona č. 476/2008 Z. z.
(zákon o energetickej efektívnosti) v znení neskorších predpisov, alebo
ekvivalentný doklad rovnocenný uvedenej požadovanej odbornej spôsobilosti
vrátane čestného vyhlásenia - formulár vyplnený podľa pokynov;
- oprávnenie na činnosť „odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených
technických zariadení elektrických" v zmysle zákona č. 124/2006 Z. z o
bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov
v znení neskorších predpisov, alebo ekvivalentný doklad rovnocenný uvedenému
oprávneniu;
- oprávnenie na činnosť „odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených
technických zariadení plynových" v zmysle zákona č. 124/2006 Z. z o
bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov
v znení neskorších predpisov, alebo ekvivalentný doklad rovnocenný uvedenému
oprávneniu;
- oprávnenie na činnosť „oprava vyhradených technických zariadení tlakových"
v zmysle zákona č. 124/2006 Z. z o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o
zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, alebo
ekvivalentný doklad rovnocenný uvedenému oprávneniu;
Pre časť II.:
- zoznam dodávok tovaru - zdravotníckej techniky za predchádzajúce tri roky s
uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento
verejný obstarávateľ,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ;
ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní;
- čestné vyhlásenie o tom, že dodávané/ponúkané tovary majú schválený
certifikát pre umiestnenie na európskom trhu alebo vyhlásenie o zhode výrobku s
technickými špecifikáciami v zmysle zákon č. 264/1999 Z. z. o technických
požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých
zákonov v znení neskorších predpisov a tieto budú predložené v ponuke spolu s
podrobným opisom, technickými parametrami a fotografiami;
- doklady/certifikáty o zabezpečení systému riadenia kvality podľa ISO 9001 a
systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (BOZP) podľa OHSAS
18001, alebo nim zodpovedajúce doklady, ktoré sú rovnocenné opatreniam na
zabezpečenie kvality, a BOZP podľa požiadaviek na vystavenie príslušného
certifikátu;
- doklad/certifikát o zabezpečení systému environmentálneho manažérstva podľa
ISO 14001, alebo nim zodpovedajúce doklady, ktoré sú rovnocenné opatreniam na
zabezpečenie environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie
príslušného certifikátu;
III.2.4)
Vyhradené zákazky
III.3)
OSOBITNÉ PODMIENKY ZÁKAZIEK NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
span>
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu Užšia súťaž.
IV.1.2)
Obmedzenie počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na
predloženie ponuky, alebo na rokovania alebo na účasť na dialógu
Predpokladaný počet dodávateľov:
Počet: 8
Objektívne kritériá na výber obmedzeného počtu
záujemcov: Kritériá výberu záujemcov pri hodnotení
splnenia podmienok účasti v tejto súťaži sú: technická, odborná a ekonomická
spôsobilosť záujemcu plniť zmluvu.
č. 1 - Počet stavieb riadených stavbyvedúcim - 60 bodov
č. 2 - Tržby z predaja vlastných výrobkov a služieb za rok 2009 - 30 bodov
č. 3 - Veriteľské riziko za rok 2009 - 10 bodov
Spôsob výberu záujemcov podľa splnenia podmienok účasti:
Kritérium č. 1 - hodnotí sa počet všetkých stavieb riadených stavbyvedúcim
podľa údajov predložených podľa bodu 12.8.
Pridelenie bodov sa určí podľa počtu všetkých realizovaných stavieb uznaných
podľa údajov o jednotlivých stavbách. Záujemca môže v hodnotení podľa tohto
kritéria získať maximálne 60 bodov.
Kritérium č. 2 - hodnotí sa objem tržieb z predaja vlastných výrobkov a služieb
za rok 2009 podľa údajov predložených podľa bodu 12.6 v spojení s bodom 12.19.
Pridelenie bodov sa určí podľa celkového objemu tržieb z predaja vlastných
výrobkov a služieb za rok 2009 podľa údajov podľa bodu 12.6 v spojení s bodom
12.19. Záujemca môže v hodnotení podľa tohto kritéria získať maximálne 30 bodov.
Kritérium č. 3 - hodnotí sa ukazovateľ veriteľského rizika podľa údajov
predložených podľa bodu 12.6 v spojení s bodom 12.19.
Cudzie zdroje
Veriteľské riziko = ------------------------- . 100
Celkové aktíva
Cudzie zdroje = Rezervy + Krátkodobé záväzky + Dlhodobé záväzky + Bankové úvery
a výpomoci + Časové rozlíšenie na strane pasív
Pridelenie bodov sa určí podľa vypočítanej hodnoty percenta za rok 2009 podľa
údajov predložených podľa bodu 12.6 v spojení s bodom 12.19. V prípade, ak
vypočítaná hodnota bude nad 60 percent nebude pridelený žiaden bod. Záujemca
môže v hodnotení podľa tohto kritéria získať maximálne 10 bodov.
Pri hodnotení podľa každého kritéria (1. až 3.) sa plný počet bodov pridelí
uchádzačovi s najlepšou vypočítanou hodnotou. Ostatným uchádzačom sa počet
bodov za jednotlivé kritérium určí úmerou ako podiel hodnoty hodnoteného
uchádzača v danom kritériu a najlepšej hodnoty v danom kritériu vynásobený
maximálnym počtom bodov v danom kritériu. Výpočet sa určí s presnosťou na 3
desatinné miesta. Poradie sa zostaví podľa vypočítaného počtu bodov od
najvyššieho počtu bodov po najnižší počet bodov. Prvých osem záujemcov bude
vyzvaných na predloženie ponuky.
Ďalšie informácie a podrobnosti sú uvedené v Podkladoch k žiadosti o účasť,
ktoré sú online prístupné každámu záujemcovi o účasť, ktorý sa zaregistruje v
systéme EVO.
IV.1.3)
Zníženie počtu dodávateľov počas rokovania alebo
dialógu
IV.2)
KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk Ekonomicky najvýhodnejšia
ponuka z hľadiska:.
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je
potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak
nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu).
1. Celková cena s DPH - 50 2. Lehota realizácie - 30 3.
Merná potreba energie v budove v kWh na m2 celkovej podlahovej plochy -
20
IV.2.2)
Použije sa elektronická aukcia Nie.
IV.3)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1)
Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný
obstarávateľ
IV.3.2)
Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto
zákazky Áno.
span>
Predbežné oznámenie.
span>
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2010/S 153-236421 z 10.08.2010
IV.3.3)
Podmienky na získanie súťažných podkladov a
doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady
alebo o prístup k dokumentom
IV.3.4)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
span>
Dátum: 2. 11. 2010. Čas: 10.00 h.
IV.3.5)
Dátum odoslania výziev na predloženie ponúk, na
rokovania alebo na účasť na dialógu vybraným záujemcom
IV.3.6)
Jazyk (jazyky), v ktorom možno predložiť ponuky alebo
doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti
slovenčina
IV.3.7)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov
viazané
IV.3.8)
Podmienky na otváranie obálok s ponukami
ODDIEL VI: DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1)
TOTO OBSTARÁVANIE SA BUDE OPAKOVAŤ
VI.2)
ZÁKAZKA SA TÝKA PROJEKTU/PROGRAMU FINANCOVANÉHO Z
FONDOV SPOLOČENSTVA Áno.
odkaz na projekt (projekty) a/alebo program
(programy): Operačný program Zdravotníctvo, Prioritná
os 1 - Modernizácia zdravotníckeho systému nemocníc, Opatrenie 1.2 Výstavba,
rekonštrukcia a modernizácia všeobecných nemocníc
VI.3)
ĎALŠIE INFORMÁCIE 1. Verejný
obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu
prostredníctvom systému EVO, www.evo.gov.sk, (ďalej len "systém EVO").
2. Záujemca sa musí pre účasť v tejto zákazke zaregistrovať prostredníctvom
systému EVO a pokračovať ďalej podľa inštrukcií uvedených v systéme EVO a
pokynov uvedených v súťažných podkladoch. V systéme EVO je pre záujemcov k
dispozícii „Príručka používateľ systému EVO - záujemca/uchádzač (verzia 1.4),
ktorá je zverejnená na stránke portálu EVO v položke menu Metodické pokyny. V
príručke sú uvedené v bode 2 - technické predpoklady pre prácu v systéme EVO, v
bode 3.2.2 - spôsob registrácie záujemcu do zákazky realizovanej v systéme EVO
a ďalšie informácie týkajúce sa práce so systémom EVO.
3. Podklady k žiadosti o účasť budú prístupné iba zaregistrovaným záujemcom do
zákazky realizovanej v systéme EVO. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom
Podklady k žiadosti o účasť v listinnej podobe, ani na základe žiadosti o účasť
zaslanej v listinnej podobe.
4. Lehota na registráciu do systému EVO a o prístup k podkladom k žiadosti o
účasť je 01.11.2010 do 08:00 hod. Po uplynutí tejto lehoty nebude v systéme EVO
schválená žiadna žiadosť o registráciu.
5. Lehota na vysvetľovanie podmienok účasti alebo údajov a informácií uvedených
v oznámení uplynie 25.10. 2010 o 10:00 hod..
6. V prípade technických či iných objektívnych problémov, ktoré neumožnia
elektronickú komunikáciu prostredníctvom systému EVO na dlhší čas, môže zákazka
prebiehať po obnovení prevádzky systému EVO ďalej elektronicky alebo v
listinnej podobe v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní, o čom registrovaní
záujemcovia budú informovaní. V mimoriadnom prípade verejný obstarávateľ môže
predĺžiť lehotu na predkladanie ponúk, následne túto skutočnosť verejný
obstarávateľ preukázateľne oznámi všetkým záujemcom v predmetnom postupe
verejného obstarávania. Súčasne môže byt oznámenie o predĺžení lehoty odoslané
e-mailom alebo faxom.
7. V prípade, ak v mene podnikateľa sú v zmysle dokladu podľa § 26 ods. 2,
písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnené na konanie viaceré osoby
súčasne (vyžadujú sa podpisy viac ako jednej osoby štatutárneho orgánu) alebo
žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov v zmysle § 31 zákona, vyžaduje sa
v tejto súťaži aj predloženie splnomocnenia na konanie v mene uchádzača/skupiny
dodávateľov navonok vystavené v prospech osoby, ktorá v tejto súťaži koná
(registrácia v systéme EVO). Zároveň sa vyžaduje splniť aj ďalšie požiadavky na
formálny a vecný obsah predkladaných dokladov a dokumentov, ktoré sú uvedené v
podkladoch.
8. S víťazom súťaže môžu byť (predpokladá sa) uzavreté ďalšie zmluvy v súlade s
§ 58 ods. 1 písm. j) rokovacím konaním bez zverejnenia v prípade opakovaného
obstarávania prác rovnakého alebo podobného charakteru.
VI.4)
REVÍZNE POSTUPY
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za konanie o námietkach
Úrad pre verejné obstarávanie
IČO:
31 797 903
Dunajská 68, P. O. BOX 58, 820 04
Bratislava 24
Slovenská republika
Telefón:
+421 250264176
Fax:
+421 250264219
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za konanie o žiadostiach o nápravu
span>
VI.4.2)
Podávanie žiadostí o nápravu a námietok
VI.4.3)
Úrad, v ktorom možno získať informácie o revíznych
postupoch