Žiadosť o účasť: Rekonštrukcia a modernizácia infraštruktúry NsP Skalica  

Restricted Procedure

Oznámenia o oprave
Oznámenie o zrušení


MUP
Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania
Formulár: Príloha č. 2 Podľa nariadenia komisie (ES) č. 1564/2005
Druh postupu: Užšia súťaž.
Druh zákazky: Práce.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Nemocnica s poliklinikou Skalica, a.s. 
IČO: 44444761 
Koreszkova 7, 909 01 Skalica 
Slovenská republika 
Kontaktné miesto (miesta): Nemocnica s poliklinikou Skalica, a.s. 
Kontaktná osoba: Ing. Anton Bobrík 
Mobil: +421 905571929 
Telefón: +421 346903214 
Fax: +421 346644211 
E-mail: evonemocnica@gmail.com 
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.nspskalica.sk 
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.nspskalica.sk 
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedenom kontaktnom mieste (miestach).
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na: vyššie uvedenom kontaktnom mieste (miestach).
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na: vyššie uvedené kontaktné miesto (miesta).
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA A HLAVNÝ PREDMET ALEBO PREDMETY ČINNOSTI
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Zdravotníctvo
Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov: Nie.
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Rekonštrukcia a modernizácia infraštruktúry NsP Skalica
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
a) Práce.
Uskutočnenie prác.
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania prác: Nemocnica s poliklinikou Skalica, a.s.
NUTS kód:
SK021.
II.1.3) Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku.
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zadávania zákazky sú stavebné práce: „Rekonštrukcia a modernizácia infraštruktúry NsP Skalica", v rámci implementácie projektu: „Nemocnica s poliklinikou Skalica a.s. - Rekonštrukcia a modernizácia infraštruktúry" a v rozsahu prác a dodávok podľa projektovej dokumentácie, ktorá rieši stavebno-technickými úpravami rekonštrukciu a rozšírenie priestorov NsP a optimalizáciu jej energetického hospodárstva vrátene vybavenia priestorov nemocnice modernou zdravotníckou technikou, IKT a interiérovým zariadením. Predmet zákazky sa člení na tri časti: I. časť - Stavba z dvoch stavebných celkov: Optimalizácia tepelného hospodárstva (stavebné objekty SO 01* až SO 12*) a Rekonštrukcia a modernizácia infraštruktúry (stavebné objekty SO 01 až SO 04) v rozsahu prác a dodávok podľa projektovej dokumentácie s výnimkou zabudovanej špeciálnej zdravotníckej techniky. II. časť - Obstaranie zdravotníckej techniky a zariadenia - nákup vysoko sofistikovanej zdravotníckej techniky (diagnostická, operačná, demonštračná a iná zdravotnícka technika) pre urgentný príjem, hematológiu, gynekológiu, patológiu v rozsahu troch zabudovaných zdravotníckych zariadení (digitálny RTG, magnetická rezonancia počítačový tomograf), viacerých mobilných a stacionárnych zdravotníckych zariadení (napríklad analyzátor krvného obrazu, automatický systém elektroforetického delenia bielkovín, PCR laboratórium, rýchla peroperačná biopsia, biochemický analyzátor a imunochemický analyzátor prepojený robotizovaným ramenom, automatizácia serologických vyšetrení metódou Elisa, imunohistochemická diagnostika, imunohematologický analyzátor, ultrazvukový prístroj, digitálny mamograf) a rôzneho zdravotníckeho zariadenia a iného zariadenia (napríklad zdravotnícky nábytok, laboratórne technika, IKT) III. časť - Zabezpečenie publicity projektu a prípadne ďalších informačných aktivít (napr. publicitu v regionálnych periodikách - propagácia, reklama, inzercia).
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45215100-8.
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 33100000-1, 33124000-5, 33160000-9, 33192000-2, 35261000-1.
Doplnkový slovník: FG03-8.
II.1.7) Na toto obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA)
Nie.
II.1.8) Rozdelenie na časti
Nie.
II.1.9) Varianty sa prijímajú
Nie.
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZÁKAZKY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH:
Hodnota: 12 500 000,0000 EUR
II.2.2) Opcie
II.3) TRVANIE ZMLUVY ALEBO LEHOTY USKUTOČNENIA
Obdobie: v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy).
Hodnota: 24
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZMLUVY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Na zabezpečenie viazanosti ponúk sa požaduje zábezpeka vo výške 200 000,- € (slovom: dvestostotisíc eur).
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Financovanie z vlastných zdrojov a fondu ERDF, štrukturálne fondy - Operačný program Zdravotníctvo, Prioritná os 1 - Modernizácia zdravotníckeho systému nemocníc, Opatrenie 1.2 Výstavba, rekonštrukcia a modernizácia všeobecných nemocníc, kód výzvy: OP2009/1.2/01.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Vyžaduje sa preukázať splnenie podmienok podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s ods. 2. Záujemca/ uchádzač môže nahradiť doklady uvedené v ods. 2 potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie, ak je zapísaný v zozname podnikateľov, ktorý úrad vedie. Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike predkladá doklady v súlade s § 26 ods. 3 a 4 zákona.
III.2.2) Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: - účtovná závierka za fiskálne roky 2008 a 2009 podľa platných právnych predpisov o účtovníctve a osvedčená kópia potvrdenia príslušného daňového úradu o podaní daňového priznania za rok 2008 a 2009. Potvrdenie účtovnej závierky a prílohy k účtovnej závierke príslušným daňovým úradom sa nevyžaduje; - potvrdenie poisťovne o tom, že poisťovňa v prípade získania zákazky uzavrie poistnú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu počas plnenia zmluvy minimálne vo výške 13 mil. €;
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné): Podmienkou účasti je výška obratu za vykazované obdobie rokov 2008 a 2009 minimálne 25 mil. € v každom roku.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Pre časť I.: - doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho so zameraním na pozemné stavby v zmysle § 45 ods. 1 písm. b) zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov (odborná spôsobilosť na vybrané činnosti vo výstavbe) alebo ekvivalentný doklad rovnocenný uvedenej požadovanej odbornej spôsobilosti vrátane čestného vyhlásenia stavbyvedúceho a údajov o vzdelaní, odbornej praxi a stavbách - formulár vyplnený- podľa pokynov; - doklad o odbornej spôsobilosti osoby oprávnenej na činnosti dôležité z hľadiska radiačnej ochrany podľa zákona č. 126/2006 Z. z. o verejnom zdravotníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov / zákon č. 355/2007 Z. z. v znení neskorších predpisov, alebo ekvivalentný doklad rovnocenný uvedenej požadovanej odbornej spôsobilosti vrátane čestného vyhlásenia - formulár vyplnený podľa pokynov; - doklad o odbornej spôsobilosti osoby oprávnenej na činnosti hodnotiace efektívnosť používania energie v zmysle § 8 a § 9 zákona č. 476/2008 Z. z. (zákon o energetickej efektívnosti) v znení neskorších predpisov, alebo ekvivalentný doklad rovnocenný uvedenej požadovanej odbornej spôsobilosti vrátane čestného vyhlásenia - formulár vyplnený podľa pokynov; - oprávnenie na činnosť „odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení elektrických" v zmysle zákona č. 124/2006 Z. z o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, alebo ekvivalentný doklad rovnocenný uvedenému oprávneniu; - oprávnenie na činnosť „odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení plynových" v zmysle zákona č. 124/2006 Z. z o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, alebo ekvivalentný doklad rovnocenný uvedenému oprávneniu; - oprávnenie na činnosť „oprava vyhradených technických zariadení tlakových" v zmysle zákona č. 124/2006 Z. z o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, alebo ekvivalentný doklad rovnocenný uvedenému oprávneniu; Pre časť II.: - zoznam dodávok tovaru - zdravotníckej techniky za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní; - čestné vyhlásenie o tom, že dodávané/ponúkané tovary majú schválený certifikát pre umiestnenie na európskom trhu alebo vyhlásenie o zhode výrobku s technickými špecifikáciami v zmysle zákon č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a tieto budú predložené v ponuke spolu s podrobným opisom, technickými parametrami a fotografiami; - doklady/certifikáty o zabezpečení systému riadenia kvality podľa ISO 9001 a systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (BOZP) podľa OHSAS 18001, alebo nim zodpovedajúce doklady, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality, a BOZP podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu; - doklad/certifikát o zabezpečení systému environmentálneho manažérstva podľa ISO 14001, alebo nim zodpovedajúce doklady, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu;
III.2.4) Vyhradené zákazky
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY ZÁKAZIEK NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Užšia súťaž.
IV.1.2) Obmedzenie počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na predloženie ponuky, alebo na rokovania alebo na účasť na dialógu
Predpokladaný počet dodávateľov:
Počet: 8
Objektívne kritériá na výber obmedzeného počtu záujemcov: Kritériá výberu záujemcov pri hodnotení splnenia podmienok účasti v tejto súťaži sú: technická, odborná a ekonomická spôsobilosť záujemcu plniť zmluvu. č. 1 - Počet stavieb riadených stavbyvedúcim - 60 bodov č. 2 - Tržby z predaja vlastných výrobkov a služieb za rok 2009 - 30 bodov č. 3 - Veriteľské riziko za rok 2009 - 10 bodov Spôsob výberu záujemcov podľa splnenia podmienok účasti: Kritérium č. 1 - hodnotí sa počet všetkých stavieb riadených stavbyvedúcim podľa údajov predložených podľa bodu 12.8. Pridelenie bodov sa určí podľa počtu všetkých realizovaných stavieb uznaných podľa údajov o jednotlivých stavbách. Záujemca môže v hodnotení podľa tohto kritéria získať maximálne 60 bodov. Kritérium č. 2 - hodnotí sa objem tržieb z predaja vlastných výrobkov a služieb za rok 2009 podľa údajov predložených podľa bodu 12.6 v spojení s bodom 12.19. Pridelenie bodov sa určí podľa celkového objemu tržieb z predaja vlastných výrobkov a služieb za rok 2009 podľa údajov podľa bodu 12.6 v spojení s bodom 12.19. Záujemca môže v hodnotení podľa tohto kritéria získať maximálne 30 bodov. Kritérium č. 3 - hodnotí sa ukazovateľ veriteľského rizika podľa údajov predložených podľa bodu 12.6 v spojení s bodom 12.19. Cudzie zdroje Veriteľské riziko = ------------------------- . 100 Celkové aktíva Cudzie zdroje = Rezervy + Krátkodobé záväzky + Dlhodobé záväzky + Bankové úvery a výpomoci + Časové rozlíšenie na strane pasív Pridelenie bodov sa určí podľa vypočítanej hodnoty percenta za rok 2009 podľa údajov predložených podľa bodu 12.6 v spojení s bodom 12.19. V prípade, ak vypočítaná hodnota bude nad 60 percent nebude pridelený žiaden bod. Záujemca môže v hodnotení podľa tohto kritéria získať maximálne 10 bodov. Pri hodnotení podľa každého kritéria (1. až 3.) sa plný počet bodov pridelí uchádzačovi s najlepšou vypočítanou hodnotou. Ostatným uchádzačom sa počet bodov za jednotlivé kritérium určí úmerou ako podiel hodnoty hodnoteného uchádzača v danom kritériu a najlepšej hodnoty v danom kritériu vynásobený maximálnym počtom bodov v danom kritériu. Výpočet sa určí s presnosťou na 3 desatinné miesta. Poradie sa zostaví podľa vypočítaného počtu bodov od najvyššieho počtu bodov po najnižší počet bodov. Prvých osem záujemcov bude vyzvaných na predloženie ponuky. Ďalšie informácie a podrobnosti sú uvedené v Podkladoch k žiadosti o účasť, ktoré sú online prístupné každámu záujemcovi o účasť, ktorý sa zaregistruje v systéme EVO.
IV.1.3) Zníženie počtu dodávateľov počas rokovania alebo dialógu
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska:.
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu).
1. Celková cena s DPH - 50
2. Lehota realizácie - 30
3. Merná potreba energie v budove v kWh na m2 celkovej podlahovej plochy - 20
IV.2.2) Použije sa elektronická aukcia
Nie.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
IV.3.2) Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
Áno.
Predbežné oznámenie.
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2010/S 153-236421 z 10.08.2010
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum: 2. 11. 2010. Čas: 10.00 h.
IV.3.5) Dátum odoslania výziev na predloženie ponúk, na rokovania alebo na účasť na dialógu vybraným záujemcom
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predložiť ponuky alebo doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti
slovenčina
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.3.8) Podmienky na otváranie obálok s ponukami
ODDIEL VI: DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1) TOTO OBSTARÁVANIE SA BUDE OPAKOVAŤ
VI.2) ZÁKAZKA SA TÝKA PROJEKTU/PROGRAMU FINANCOVANÉHO Z FONDOV SPOLOČENSTVA
Áno.
odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Zdravotníctvo, Prioritná os 1 - Modernizácia zdravotníckeho systému nemocníc, Opatrenie 1.2 Výstavba, rekonštrukcia a modernizácia všeobecných nemocníc
VI.3) ĎALŠIE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu prostredníctvom systému EVO, www.evo.gov.sk, (ďalej len "systém EVO"). 2. Záujemca sa musí pre účasť v tejto zákazke zaregistrovať prostredníctvom systému EVO a pokračovať ďalej podľa inštrukcií uvedených v systéme EVO a pokynov uvedených v súťažných podkladoch. V systéme EVO je pre záujemcov k dispozícii „Príručka používateľ systému EVO - záujemca/uchádzač (verzia 1.4), ktorá je zverejnená na stránke portálu EVO v položke menu Metodické pokyny. V príručke sú uvedené v bode 2 - technické predpoklady pre prácu v systéme EVO, v bode 3.2.2 - spôsob registrácie záujemcu do zákazky realizovanej v systéme EVO a ďalšie informácie týkajúce sa práce so systémom EVO. 3. Podklady k žiadosti o účasť budú prístupné iba zaregistrovaným záujemcom do zákazky realizovanej v systéme EVO. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom Podklady k žiadosti o účasť v listinnej podobe, ani na základe žiadosti o účasť zaslanej v listinnej podobe. 4. Lehota na registráciu do systému EVO a o prístup k podkladom k žiadosti o účasť je 01.11.2010 do 08:00 hod. Po uplynutí tejto lehoty nebude v systéme EVO schválená žiadna žiadosť o registráciu. 5. Lehota na vysvetľovanie podmienok účasti alebo údajov a informácií uvedených v oznámení uplynie 25.10. 2010 o 10:00 hod.. 6. V prípade technických či iných objektívnych problémov, ktoré neumožnia elektronickú komunikáciu prostredníctvom systému EVO na dlhší čas, môže zákazka prebiehať po obnovení prevádzky systému EVO ďalej elektronicky alebo v listinnej podobe v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní, o čom registrovaní záujemcovia budú informovaní. V mimoriadnom prípade verejný obstarávateľ môže predĺžiť lehotu na predkladanie ponúk, následne túto skutočnosť verejný obstarávateľ preukázateľne oznámi všetkým záujemcom v predmetnom postupe verejného obstarávania. Súčasne môže byt oznámenie o predĺžení lehoty odoslané e-mailom alebo faxom. 7. V prípade, ak v mene podnikateľa sú v zmysle dokladu podľa § 26 ods. 2, písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnené na konanie viaceré osoby súčasne (vyžadujú sa podpisy viac ako jednej osoby štatutárneho orgánu) alebo žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov v zmysle § 31 zákona, vyžaduje sa v tejto súťaži aj predloženie splnomocnenia na konanie v mene uchádzača/skupiny dodávateľov navonok vystavené v prospech osoby, ktorá v tejto súťaži koná (registrácia v systéme EVO). Zároveň sa vyžaduje splniť aj ďalšie požiadavky na formálny a vecný obsah predkladaných dokladov a dokumentov, ktoré sú uvedené v podkladoch. 8. S víťazom súťaže môžu byť (predpokladá sa) uzavreté ďalšie zmluvy v súlade s § 58 ods. 1 písm. j) rokovacím konaním bez zverejnenia v prípade opakovaného obstarávania prác rovnakého alebo podobného charakteru.
VI.4) REVÍZNE POSTUPY
VI.4.1) Orgán zodpovedný za konanie o námietkach
Úrad pre verejné obstarávanie 
IČO: 31 797 903 
Dunajská 68, P. O. BOX 58, 820 04 Bratislava 24 
Slovenská republika 
Telefón: +421 250264176 
Fax: +421 250264219 
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk 
Orgán zodpovedný za konanie o žiadostiach o nápravu
 
VI.4.2) Podávanie žiadostí o nápravu a námietok
VI.4.3) Úrad, v ktorom možno získať informácie o revíznych postupoch
Úrad pre verejné obstarávanie 
IČO: 31 797 903 
Dunajská 68, P. O. BOX 58, 820 04 Bratislava 24 
Slovenská republika 
Telefón: +421 250264176 
Fax: +421 250264219 
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk 
VI.5) Dátum odoslania tohto oznámenia
30. 9. 2010